Skocz do zawartości
nrl

Doom 4

Rekomendowane odpowiedzi

id Software today announced that it has begun production on Doom 4, and is now in the process of expanding its internal team of developers to work on the shooter sequel.

 

"Doom is part of the id Software DNA and demands the greatest talent and brightest minds in the industry to bring the next installment of our flagship franchise to Earth," said id Software CEO Todd Hollenshead.

 

"It's critical for id Software to have the best creative minds in-house to develop games that meet the standards synonymous with our titles."

 

Though no further details on the game were released, the studio will likely make use of its new id Tech 5 engine for the project.

 

id Software lead artist Kevin Cloud recently told Shacknews that one of the strengths of the company's new engine is its cross-platform performance.

 

"You don't even have to worry about how it's going to look on PS3 or 360. Right now we've got it running cross-platform running 60 hertz, and it looks really good," said Cloud. "In terms of what artists are available to achieve--it's something you have to see for yourself. I can say this, but you still won't get it until you see it."

 

The company will be hosting the 13th annual QuakeCon convention on July 31.

Dołączona grafika

 

pierwsze zdjęcie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D

 

Nareszcie ;o. (chociaż już jakiś news o d4 był w 2007r ale to była tylko plotka ;p).

Oby była ta sama mechanika,użycie broni i klima jak w d3 i d3roe a biore w ciemno. Dla mnie d3 i d3roe to na równi z hl1 + h1of najlepsze fpsy w historii ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rage wyjdzie raczej pierwszy. Pokaz enginu jest oparty właśnie na mapach z Rage, a do Dooma nie mają jeszcze nawet pełnej ekipy programistów.

 

A propo screenów z Dooma, najciemniejszy screen z Rage jaki znalazłem ;):

Dołączona grafika

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm ciekawe czy ten silnik będzie pod DX czy dalej pod OpenGL, czy raczej tylko pod konsole jest tworzony? Carmack'a silniki jak dotąd były bardzo solidne i przy tym ładne jak na tamte czasy. D3 do dziś wygląda całkiem przyzwoicie. . Jednak ta grywalność i klimat, którego nigdy mało. :)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm ciekawe czy ten silnik będzie pod DX czy dalej pod OpenGL, czy raczej tylko pod konsole jest tworzony? Carmack'a silniki jak dotąd były bardzo solidne i przy tym ładne jak na tamte czasy. D3 do dziś wygląda całkiem przyzwoicie. . Jednak ta grywalność i klimat, którego nigdy mało. :)

na twe wszystkie pytania ;]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Id_Tech_5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze że opengl :) zawsze tak było z id software ... i nie trzeba będzie się głowic jak to na linuksie emulować :D

O o tym zapomniałem :). Przecież zawsze kolesie z Id sami robili porty pod linuxa. Przynajmniej oni o tym nie zapominają (no i panowie z Epic). OpenGl > all :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Ciekawe tylko czy grafika jak w każdym Doomie będzie na najwyższym poziomie bo jeśli to silnik cross-platformowy to może nie być "Wow" po pierwszym odpaleniu które w Doomie zawsze było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe tylko czy grafika jak w każdym Doomie będzie na najwyższym poziomie bo jeśli to silnik cross-platformowy to może nie być "Wow" po pierwszym odpaleniu które w Doomie zawsze było.

Silnik D3 tez byl cross-platformowy. Zresztą, gierka powstaje w OpenGL, więc siłą rzeczy jest to gra cross-platformowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik D3 tez byl cross-platformowy. Zresztą, gierka powstaje w OpenGL, więc siłą rzeczy jest to gra cross-platformowa.

Tylko, że chronicsmoke chodziło o to, że gra wyjdzie na konsole co może mieć wpływ na znaczne obniżenie jakości grafiki w wersji PC nie zapominajmy, że gra wyjdzie nie wcześniej niż w 2010 roku na konsole obecnej generacji, a chyba każdy wie, że w 2010 roku to karty graficzne jak i procesory będą znacznie szybsze od dzisiejszych, której i tak już generują lepszą grafikę niż konsola o zadowalającym fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominaj o czyms takim jak plik *.cfg, który zawsze był w poprzednich produkcjach Id i można było tweakować grafę jak chciałeś. Nie bój się zawczasu.

cfg wszystkiego nie załatwisz jeśli sam engine będzie miał ograniczenia przecież nie mogą dorzucić obsługi za bardzo zaawansowanych instrukcji np. być może z dx11 jeśli ma to być engine cross-platformowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czym się martwicie, czy pan Carmack kiedyś zawiódł? Obraz na pewno będzie stać na najwyższym poziome, poza tym przecież grafika nie jest najważniejsza :wink: Na tym filmiku widać, że engine jest bardo porządny, dodatkowo tak wyglądał rok temu, a do premiery znając punktualność ludzi z id to zostały nam jeszcze 4 lata :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie wiem czym się martwicie, czy pan Carmack kiedyś zawiódł? Obraz na pewno będzie stać na najwyższym poziome, poza tym przecież grafika nie jest najważniejsza :wink: Na tym filmiku widać, że engine jest bardo porządny, dodatkowo tak wyglądał rok temu, a do premiery znając punktualność ludzi z id to zostały nam jeszcze 4 lata :lol2:

Ale to Doom a tu grafika jest bardzo ważna. Mam nadzieję, że w wersji na PC minimum będą ładniejsze tekstury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...