nrl Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 id Software today announced that it has begun production on Doom 4, and is now in the process of expanding its internal team of developers to work on the shooter sequel. "Doom is part of the id Software DNA and demands the greatest talent and brightest minds in the industry to bring the next installment of our flagship franchise to Earth," said id Software CEO Todd Hollenshead. "It's critical for id Software to have the best creative minds in-house to develop games that meet the standards synonymous with our titles." Though no further details on the game were released, the studio will likely make use of its new id Tech 5 engine for the project. id Software lead artist Kevin Cloud recently told Shacknews that one of the strengths of the company's new engine is its cross-platform performance. "You don't even have to worry about how it's going to look on PS3 or 360. Right now we've got it running cross-platform running 60 hertz, and it looks really good," said Cloud. "In terms of what artists are available to achieve--it's something you have to see for yourself. I can say this, but you still won't get it until you see it." The company will be hosting the 13th annual QuakeCon convention on July 31. pierwsze zdjęcie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Tak patrze i patrze na to zdjecie i musze powiedziec, ze niezle sie podjaralem. To bedzie HIT !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Czarny screen? Hmmmmm ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyyzy Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Ciemność widzę... A dokładniej, chyba link do obrazka coś się piiip. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 musisz latarkę włączyć ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Nie wszyscy załapali widzę :lol2: Tak po za tym to, WOOHOOO :gitarzysta2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Heh. Ma ktoś moda na latarkę , bo coś ledwo widać ;) No ciekaw jestem co teraz wymyślą. Grywalność zawsze w tej serii była na wysokim poziomie. Oby tego nie spartolili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 qqrydza sie wkurzy, że znowu na xboxa będzie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 qqrydza sie wkurzy, że znowu na xboxa będzie :D Hehe... Widzę, że łapiesz w locie. A co do zapowiedzi... pięknie. Nowy silnik Carmack'a. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 no screen bardzo klimatyczny :D ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Myślałem, że coś ci sie pomyliło i wstawiłeś screen z trzeciej części Doom-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Przydałby się nowy engine... od zawsze ID było wyznacznikiem w branży ale teraz to chłopaki z Epic królują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 :D Nareszcie ;o. (chociaż już jakiś news o d4 był w 2007r ale to była tylko plotka ;p). Oby była ta sama mechanika,użycie broni i klima jak w d3 i d3roe a biore w ciemno. Dla mnie d3 i d3roe to na równi z hl1 + h1of najlepsze fpsy w historii ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Przydałby się nowy engine... od zawsze ID było wyznacznikiem w branży ale teraz to chłopaki z Epic królują Przecież będzie nowy engine, . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Fajnie, ale D4 to przed czy po RAGE? Bo rozumiem ze tamten projekt jest caly czas aktualny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Rage wyjdzie raczej pierwszy. Pokaz enginu jest oparty właśnie na mapach z Rage, a do Dooma nie mają jeszcze nawet pełnej ekipy programistów. A propo screenów z Dooma, najciemniejszy screen z Rage jaki znalazłem ;): Edytowane 7 Maja 2008 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) Hmm ciekawe czy ten silnik będzie pod DX czy dalej pod OpenGL, czy raczej tylko pod konsole jest tworzony? Carmack'a silniki jak dotąd były bardzo solidne i przy tym ładne jak na tamte czasy. D3 do dziś wygląda całkiem przyzwoicie. . Jednak ta grywalność i klimat, którego nigdy mało. :) Edytowane 7 Maja 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Hmm ciekawe czy ten silnik będzie pod DX czy dalej pod OpenGL, czy raczej tylko pod konsole jest tworzony? Carmack'a silniki jak dotąd były bardzo solidne i przy tym ładne jak na tamte czasy. D3 do dziś wygląda całkiem przyzwoicie. . Jednak ta grywalność i klimat, którego nigdy mało. :)na twe wszystkie pytania ;] http://en.wikipedia.org/wiki/Id_Tech_5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2008 Zawsze opengl - nie ma miejsca dla krapa dx10 - i w sumie dobrze, przynajmniej vista nie bedzie potrzebna ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Bardzo dobrze że opengl :) zawsze tak było z id software ... i nie trzeba będzie się głowic jak to na linuksie emulować :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Ooo, myślałem że tylko na Mafię 2 będę czekał. Każda z części Dooma jest świetna i z 4 też inaczej być nie może i nie będzie. Czekamy więc do lipca na więcej informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Bardzo dobrze że opengl :) zawsze tak było z id software ... i nie trzeba będzie się głowic jak to na linuksie emulować :DO o tym zapomniałem :). Przecież zawsze kolesie z Id sami robili porty pod linuxa. Przynajmniej oni o tym nie zapominają (no i panowie z Epic). OpenGl > all :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Ciekawe tylko czy grafika jak w każdym Doomie będzie na najwyższym poziomie bo jeśli to silnik cross-platformowy to może nie być "Wow" po pierwszym odpaleniu które w Doomie zawsze było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Ciekawe tylko czy grafika jak w każdym Doomie będzie na najwyższym poziomie bo jeśli to silnik cross-platformowy to może nie być "Wow" po pierwszym odpaleniu które w Doomie zawsze było. Silnik D3 tez byl cross-platformowy. Zresztą, gierka powstaje w OpenGL, więc siłą rzeczy jest to gra cross-platformowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Silnik D3 tez byl cross-platformowy. Zresztą, gierka powstaje w OpenGL, więc siłą rzeczy jest to gra cross-platformowa.Tylko, że chronicsmoke chodziło o to, że gra wyjdzie na konsole co może mieć wpływ na znaczne obniżenie jakości grafiki w wersji PC nie zapominajmy, że gra wyjdzie nie wcześniej niż w 2010 roku na konsole obecnej generacji, a chyba każdy wie, że w 2010 roku to karty graficzne jak i procesory będą znacznie szybsze od dzisiejszych, której i tak już generują lepszą grafikę niż konsola o zadowalającym fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Nie zapominaj o czyms takim jak plik *.cfg, który zawsze był w poprzednich produkcjach Id i można było tweakować grafę jak chciałeś. Nie bój się zawczasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Nie zapominaj o czyms takim jak plik *.cfg, który zawsze był w poprzednich produkcjach Id i można było tweakować grafę jak chciałeś. Nie bój się zawczasu.cfg wszystkiego nie załatwisz jeśli sam engine będzie miał ograniczenia przecież nie mogą dorzucić obsługi za bardzo zaawansowanych instrukcji np. być może z dx11 jeśli ma to być engine cross-platformowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eQ. Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Nie wiem czym się martwicie, czy pan Carmack kiedyś zawiódł? Obraz na pewno będzie stać na najwyższym poziome, poza tym przecież grafika nie jest najważniejsza :wink: Na tym filmiku widać, że engine jest bardo porządny, dodatkowo tak wyglądał rok temu, a do premiery znając punktualność ludzi z id to zostały nam jeszcze 4 lata :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Nie wiem czego się obawiasz, odkąd pamiętam to dla Id nowy silnik miał być ich popisem ich możliwości, wiec na 100% nie będą go zubożali. Jakie Dx11, chłopie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 Nie wiem czym się martwicie, czy pan Carmack kiedyś zawiódł? Obraz na pewno będzie stać na najwyższym poziome, poza tym przecież grafika nie jest najważniejsza :wink: Na tym filmiku widać, że engine jest bardo porządny, dodatkowo tak wyglądał rok temu, a do premiery znając punktualność ludzi z id to zostały nam jeszcze 4 lata :lol2: Ale to Doom a tu grafika jest bardzo ważna. Mam nadzieję, że w wersji na PC minimum będą ładniejsze tekstury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...