Jabar83 Opublikowano 8 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Maja 2008 (edytowane) Mastertab poczytaj wcześniejsze posty. ;) Gra będzie całkowicie pod OpenGL. I wcale nie twierdzę, że będzie gorzej. To nawet i lepiej. Co do zubożania grafiki to słyszałem kiedyś plotki, że D3 przed wydaniem pierwszego beta-testu (sam w niego kiedyś grałem i miałem 12 FPS na Radeonie 9200 SE :lol), ponoć graficznie wyglądał lepiej. Modele postaci były bardziej okrąglejsze i zostały użyte nieco lepsze tekstury. Niby miało przerosnąć to obecne konfigi. Co by było zrozumiałe, bo po wydaniu gry zanim pograło się z przyzwoitym FPS w wysokiej rozdziałce trzeba było troszkę poczekać, a co dopiero jakby dowalili lepsze tekstury i modele. Edytowane 8 Maja 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mysterio Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 napewno premiere beda przesowac x razyh jak d3 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 Doom 4 E3 Release Date: TBA Platform: PC, Xbox 360 Publisher: id Software Developer: id Software Genre: Shooter ESRB: Mature Doom 4 has quite a legacy to live up to. Doom certainly wasn't the first successful FPS, but it is definitely one of the most influential. Follow-ups Doom II: Hell on Earth and Doom 3, as well as 3's expansion pack Resurrection of Evil, only continued to satisfy fan expectations. With id Software co-founder and Doom's architect John Carmack on board, the coming fourth adventure in the series will hopefully be the best one yet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 :o jak pokażą gameplay movie albo jakiś klimatyczny trailer to mi stanie :gitarzysta: :gitarzysta: :wink2:. Znając życie pewnie nie da sie w to pograć swobodnie (60fps) w full detalach w dniu premiery ale luz. Oby klim,użycie broni, i inne smakołyki (jak soul cube albo artefakt) były na poziomie 3 albo i lepszym a wtedy będę wniebowzięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 napewno premiere beda przesowac x razyh jak d3 ;] ale wydadzą, i nie będą kombinować jak "coponiektórzy" z DNF ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 (edytowane) Co do zubożania grafiki to słyszałem kiedyś plotki, że D3 przed wydaniem pierwszego beta-testu (sam w niego kiedyś grałem i miałem 12 FPS na Radeonie 9200 SE :lol), ponoć graficznie wyglądał lepiej. Modele postaci były bardziej okrąglejsze i zostały użyte nieco lepsze tekstury. Niby miało przerosnąć to obecne konfigi. Co by było zrozumiałe, bo po wydaniu gry zanim pograło się z przyzwoitym FPS w wysokiej rozdziałce trzeba było troszkę poczekać, a co dopiero jakby dowalili lepsze tekstury i modele.Szkoda że modele postaci w Doom 3 ostatecznie tak spaprali - nawet na max detalach doskonale widać jak kanciaste są obrysy głowy bohaterów. Mam nadzieję że w Doom 4 już nie powtórzą tego samego błędu. Edytowane 26 Czerwca 2008 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 Szkoda że modele postaci w Doom 3 ostatecznie tak spaprali - nawet na max detalach doskonale widać jak kanciaste są obrysy głowy bohaterów. Mam nadzieję że w Doom 4 już nie powtórzą tego samego błędu.to byla jedna z zalet engine D3 ktorym chwalili sie tworcy, brali model zbudowany z bardzo duzej ilosci wielokatow, pozniej obcinali go tak o 80% i stosujac specjalne techniki teksturowania czy cos ( nie pamietam szczegolow ) robili z tego ubozszego modelu taki ktory wyglada prawie identycznie jak ten zlozony bardzo. Troche zamieszalem i moge sie mylic , ale wydaje mi sie ze o to wlasnie chodzilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ati miało jakiś wynalazek, co zaokrąglał pewnie w tej sytuacji by się spisał jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ta ,wygladal identycznie po wycieciu 80% polygonow tak na oko , Na Bolka oko Identycznie :) dodac nalezy ze Bolek ma -4 dioptrie Co bardziej spostrzegawczy userzy widza i widzieli kanciastosc obiektow i braki polygonow :/ Ten silnik poprostu w tamtych czasach nie dawal sobie rady z zlozonymi obiektami zreszta jak bym mial sobie dawac jak korzeniami o code m siega starego Q2 :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 Ta ,wygladal identycznie po wycieciu 80% polygonow tak na oko , Na Bolka oko Identycznie :) dodac nalezy ze Bolek ma -4 dioptrie wiem jak wygladal Doom 3, opisalem tylko to co pamietam z zapowiedzi ID na temat ich innowacyjnego silnika :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 a co Wy tam wiecie...przecie "kanciastość jest bardziej realistyczna" :lol: (czy jakoś tak ;)) Trójka trójką, myślę, że w 4 już czachy będą ok.. atom3k - trueform ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2008 No tak przynajmniej twierdził św pamięci Hydro ;) Co do liczby polygonów to musieli je jednak ostro przyciąć. Ten Beta test w który grałem pamiętam, że była tam jedna mapka i jakieś drzwi przez które nie dało się przejść. Trzeba było użyć kodu na przechodzenie przez ściany by dostać się dalej. Aby zmienić ustawienia graficzne trzeba było grzebać w configu. Wydaje mi się, że wtedy to wyglądało o wiele wiele lepiej stąd napisałem tego wcześniejszego posta. Z drugiej strony było to dawno i mogłem się po prostu pod jarać tą grafiką. ;) Czekam z niecierpliwością na 4 i oby tylko nie wypuścili jakiegoś bubla jak np. ostatni Soldier of Fortune... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 27 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2008 to byla jedna z zalet engine D3 ktorym chwalili sie tworcy, brali model zbudowany z bardzo duzej ilosci wielokatow, pozniej obcinali go tak o 80% i stosujac specjalne techniki teksturowania czy cos ( nie pamietam szczegolow ) robili z tego ubozszego modelu taki ktory wyglada prawie identycznie jak ten zlozony bardzo. Troche zamieszalem i moge sie mylic , ale wydaje mi sie ze o to wlasnie chodzilo.Normal mapping http://en.wikipedia.org/wiki/Normal_mapping Z technologii tej korzysta też wydany przed Doom'em FarCry. Tutaj tech demo 9700 z 2002 roku... Także panowie z ID Ameryki nie odkryli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 27 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2008 Po wzgledem silnikow to wlasciwie licza sie narazie dwa (jak wyjdzie Far cry2 moze i on dolaczy) Miejsce pierwsze to Crysis. Co by nie powiedziec silnik najbardziej zaawansowany technologicznie. Drugie miejsce to Epic i silnik UTIII. Epic olbrzymia kase trzepie na licencjach. Oni nawet gier mogli by nie pisac tylko same silniki. Sila Unreal Engine jest niesamowita prostota adaptacji na wszystkie kosole jak i pc'ty. Silnik Dooma 3 w momencie premiery to byl crap. Proba przy jego pomocy tworzenia otwartych przestrzeni w Q4 sprawila ze z politowaniem mozna bylo tylko o tym mowic. Natomiast Prey calkiem ladnie wykorzystal ten engine. Wlasciwie od pierwszego Unreala Epic Megagames a potem Games wiedzie prym. Na rewolucyjnym silniki FarCry Crytek'a nie powstala zadna gra, nie zanosi sie zeby z Kryzysem bylo inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 27 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2008 Przecież powstaje Tiberium na silniku Cryteka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 27 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2008 Co tam Doom IV, dawać Wolfensteina! :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2008 Przecież Wolf2 też bedzie ;]. stare info: http://www.miastogier.pl/news,ps2,1427.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 (edytowane) Doom 4 z dużo lepszą grafą niż Rage http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...7&Itemid=39 tak btw to ja myślałem ze dla d4 główną platformą bedzie PC a tutaj bah. Oby D4 to był D3 plus wszystkiego więcej, lepiej itp. Plusem tego, że wychodzi to na konsole jest to, że D4 na PC wiekszość dzisiejszych maszyn pociągnie w full (no ja inaczej sobie tego nie widzę skoro wersje pc/kloc/ps3 bedą tak samo wyglądały). Tylko ciekaw jest jak to bedzie w 30fps chodzić (w d3 nie dało sie grać poniżej 45 - co ja sie oszukuje poniżej 60 fps już sie grało niewygodnie a co dopiero w 30fps ;]). Mam nadzieje ze ten silnik nie bedzie gubił klatek i te 30 fps to już bedzie płynne zupełnie jak w crysis. O newsa nie doczytałem na shlacku ;D. Jeszcze nie wiadomo na jakie platformy wyjdzie D4 ale sugerowanie stałych 30 fps niestety nasuwa mi jedną myśl - bedzie i na konsole. Edytowane 17 Lipca 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 Nie mowcie , ze ktos czeka na Dooma 4... IMHO gry id softu to dzis niska polka. Gralem w D3 , Q4...slabizna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 (edytowane) Nie mowcie , ze ktos czeka na Dooma 4... IMHO gry id softu to dzis niska polka. Gralem w D3 , Q4...slabizna. Dobrze ze piszesz za siebie ;]. Ja D3 przeszedłem z 18 razy (z modami/ bez modów głównie na Nightmare z powodu kosteczki ;]) RoE 9 razy ;]. Ja osobiście stawiam D3 razem z HL1 na równi jako najlepsze FPSy i czekam z niecierpiętliwością na D4. Q4 fakt średniak ale warto zagrać chociażby dla reload'a DMG ;]. Edytowane 17 Lipca 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 O newsa nie doczytałem na shlacku ;D. Jeszcze nie wiadomo na jakie platformy wyjdzie D4 ale sugerowanie stałych 30 fps niestety nasuwa mi jedną myśl - bedzie i na konsole. "There's no mention of release date but since Tech-5 based Rage will come to PC, PS3, XboX 360 and Mac, that means that we’ll most likely see Doom 4 on at least two of these." ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 (edytowane) Doom 4 z dużo lepszą grafą niż Rage http://www.fudzilla.com/index.php?option=c...7&Itemid=39 tak btw to ja myślałem ze dla d4 główną platformą bedzie PC a tutaj bah. Oby D4 to był D3 plus wszystkiego więcej, lepiej itp. Plusem tego, że wychodzi to na konsole jest to, że D4 na PC wiekszość dzisiejszych maszyn pociągnie w full (no ja inaczej sobie tego nie widzę skoro wersje pc/kloc/ps3 bedą tak samo wyglądały). Tylko ciekaw jest jak to bedzie w 30fps chodzić (w d3 nie dało sie grać poniżej 45 - co ja sie oszukuje poniżej 60 fps już sie grało niewygodnie a co dopiero w 30fps ;]). Mam nadzieje ze ten silnik nie bedzie gubił klatek i te 30 fps to już bedzie płynne zupełnie jak w crysis. O newsa nie doczytałem na shlacku ;D. Jeszcze nie wiadomo na jakie platformy wyjdzie D4 ale sugerowanie stałych 30 fps niestety nasuwa mi jedną myśl - bedzie i na konsole. Eee tam ;) To chyba ty jesteś bardzo na to wyczulony. Ja pierwszy raz D3 przeszedłem mając średnio 35-45 FPS i grało się całkiem przyjemnie ;) Nawet na MP grało mi się całkiem dobrze. W Q3 grało się kiepsko mając poniżej 60 FPS, ale to inna bajka. Co do upodobań to kwestia gustu. DooM to głównie gra do wyżycia się. Ma też świetny klimat za czym idzie też dobra grywalność. Bo na to głównie stawiali ludzie z ID. Mnie tam się podobała każda część DooM'a i Quake'a prócz 4, która faktycznie jest słaba. Zwłaszcza wersja PL to porażka ;) Edytowane 17 Lipca 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2008 Nie mowcie , ze ktos czeka na Dooma 4... IMHO gry id softu to dzis niska polka. Gralem w D3 , Q4...slabizna. wg mnie D3 to gra bardzo dopracowana, klimat trzyma do końca, jak na tamten okres oprawa audiowizualna b.dobra, niewygórowane wymagania. z resztą średnia ocen 9/10 mówi sama za siebie. jak ktoś nie jest przekonany do tego typu gier to nigdy dobrze ich nie oceni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 18 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2008 Niech ktoś mi wytłumaczy, co daje zmniejszenie z 60Hz na 30Hz do jakości grafiki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 18 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2008 wg mnie D3 to gra bardzo dopracowana, klimat trzyma do końca, jak na tamten okres oprawa audiowizualna b.dobra, niewygórowane wymagania. z resztą średnia ocen 9/10 mówi sama za siebie. jak ktoś nie jest przekonany do tego typu gier to nigdy dobrze ich nie oceni. Osobiscie odbebralem D3 jako troche slabsza gre ;] Klimat tak trzymal do konca ze nie chcialo mi sie jak tylko dobilem do ostatniego levelu, wymagania byly takie ze albo byl slideshow i plastik fantastik albo srednia plynnosc na 9550 ( wtedy dream-end byla chyba 6800ultra - tez nie miala plynnosci przy allmax ) albo troche plynniej i jeszcze brzydziej ( przyrownujac do przedpremierowych pokazow to nawet nie tak tragicznie to wyszlo ), wiecej frajdy sprawil mi HL2. Baa nawet Q4 wciagnal deko lepiej. Acha gdyby nazywala sie inaczej i byla zrobiona przez wegierskich developerow dostalaby 6-7/10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 byl slideshow i plastik fantastik albo srednia plynnosc na 9550 ( wtedy dream-end byla chyba 6800ultra - tez nie miala plynnosci przy allmax ) na 6800GT smigal bardzo fajnie ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 I kosztowaly ponad 1kPLN :) A porownujac w dodatku grafike z konkurencja... HL2 i Farcry przy takiej samej plynnosci mialy znacznie bogatsze detale ( chyba ze juz moja pamiec dorabia do teorii ). Co nie zmienia faktu ze z mila checia przynajmniej 6h strace na nastepnym Doomie. Nie koniecznie przejde ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 19 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2008 Niech ktoś mi wytłumaczy, co daje zmniejszenie z 60Hz na 30Hz do jakości grafiki?? mylisz trochę pojęcia ;p http://kotaku.com/5025229/carmack-talks-fr...ps3-programming Naprawdę bardzo dobry wywiad z Carmackiem. Aż miło się słucha :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Ciąg dalszy informacji z QuakeCon 08 While Doom 4 details have been light at QuakeCon 2008, id's John Carmack did announce that the FPS sequel's multiplayer mode will be more significant than the online modes found in Doom 3. Saying the Doom 4 multiplayer experience will have a "much larger presence" than that found in the previous Doom title, the id president said that his company should have enough resources to create a satisfying online component to match the single player campaign. "[Doom 4 multiplayer] will not be as good of a multiplayer as Quake Live is, but it should still be good, and we will intend it to be better than Doom 3 or Quake 4 multiplayer," said Carmack. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Doom2 the movie na podstawie D4: http://www.gram.pl/news_8gvqHeq1_Kinowy_Do...ej_czworki.html I troche info na temat D4: http://www.gram.pl/news_8gvqHee7_Carmack_o...tym_Doomie.html Martwi mnie ten cytat: nowa odsłona będzie znacznie różniła się od poprzedniczki i powróci do stylu znanego z drugiej części serii.Ja wolałem d3 od d1 i d2 ;] ale jak ma być więcej akcji plus w h*j dużo, dużej broni (z zajebistym użyciem i reload'ami jak to u ID) to ja w to wchodzę ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...