Makduf Opublikowano 10 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2016 Widziałem pudełko, widziałem relacje z gry (od Conana clueless gamer), średnio widzę sukces, ciekawi mnie co znowu bethesda wymyśli na swojej konferencji na E3 (sorry za F4? macie TES VI? :D ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 DOOM Alpha GPU test Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Rozumiem że powyższy benchmark dotyczy najwyższych detali? Jak na korytarzową strzelankę to słabo. Zapowiada się kolejny spartolony port. Wyniki SLI zastanawiają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie posmarowali komu trzeba i tyle. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makduf Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Może po rozbieżnościach związanych z recenzjami fallouta (recenzenci vs gracze) nikt nie chce po raz kolejny próbować koloryzować wyników?:D Wiadomo że to alpha ale... Kolejna gra z ustawieniami graficznymi dla konsoli się szykuje?:D Czy to może port ze smartphona ?:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Doom, jak wszystkie gry na poprzednim silniku id Tech, zdaje się ma blokadę na 60 FPS. Nie dziwi Was wynik 60 min / 60 avg, c'mon :> Profile SLI / CF nie działają, to akurat nic nowego, skoro mówimy o wersji alfa. Druga sprawa - zobaczcie sobie filmik z przebiegu Testu GPU... no kuźwa, nie ma szans na powtarzalność. Edytowane 18 Lutego 2016 przez Caleb 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Silnik Idtech 5 nigdy nie doczekał się wsparcia dla konfiguracji multigpu, więc z Idtech 6 będzie podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Działa zarówno sli jak i cf, by zadziałało sli trzeba wyłączyć transkodowanie textur przez cuda. A ta alpha wygląda strasznie biednie i graficznie to nie ma startu do wolfa. Edytowane 18 Lutego 2016 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2016 do tych słupków to bym podchodził z lekkim dystansem , grałem wczoraj około 3h i na sprzęcie z siga mam min 52 a max 60 fps. Bez znaczenia czy ja ustawię serwer czy dołączam do rozgrywki czy "latam" sobie sam po mapie czy gramy w kilku, pewnie to kwestia samej optymalizacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheDarkKnight Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Zwiastun rozgrywki wieloosobowej w Doomie: https://youtu.be/kNFUAH3V1U4 Zapowiedziano także betę trybu multi, która rozpocznie się 31 marca i zakończy 4 kwietnia. Edytowane 10 Marca 2016 przez TheDarkKnight Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 Wygląda jak Halo, tylko bardziej brutalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 Mi przypomina nieco UT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el caco Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 Przeciętna grafika, przymulona rozgrywka i announcer wprost z działu zaopatrzenia w artykuły biurowe. Eh, przynajmniej nowy UT jakoś się prezentuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 Nie najgorzej. Jakbym czuł zefirek tego co prezentowało Q3A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheDarkKnight Opublikowano 11 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Wymagania sprzętowe bety: Minimalna specyfikacja (720p) Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (wyłącznie wersje 64-bitowe) Intel Core i5-2400 lub lepszy / AMD FX-8320 lub lepszy 8 GB RAM NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) lub lepsza / AMD Radeon HD 7870 (2GB) lub lepsza Do 22 GB miejsca na dysku twardym Konto Steam Szerokopasmowe połączenie z Internetem *Uwaga: karty grafiki NVIDIA GeForce GTX 750 Ti oraz karty mobilne nie spełniają minimalnych wymagań zamkniętej bety DOOM. W późniejszym czasie będzie można sprawdzić minimalne i zalecane specyfikacje dla ostatecznej wersji gry. Zalecana specyfikacja (1080p) Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (wyłącznie wersje 64-bitowe) Intel Core i7-3770 lub lepszy / AMD FX-8350 lub lepszy 8GB RAM NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) lub lepsza / AMD Radeon R9 290 (4GB) lub lepsza Do 22 GB miejsca na dysku twardym Konto Steam Szerokopasmowe połączenie z Internetem Edytowane 11 Marca 2016 przez TheDarkKnight Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el caco Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2016 To by było na tyle, jeśli chodzi o Doom4 MP. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Ha Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Najgorszy jest polski lektor, wzięty wprost z magicznego zestawu garnków z Telezakupów Mango :D Zaraz za nim kolorowe znajdzki na mapie, jakby to była gra Cartoon Network a nie ID Software :DSama rozgrywka nie była najgorsza, gra śmigała chyba ponad 60 klatek na sekundę, bo dawno nie miałem takiego speeda w grze, tylko te kolory i ten lektor ;-) Poczekam na reckę singla, bo MP mało mnie obchodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2016 To by było na tyle, jeśli chodzi o Doom4 MP. I wszystko w pizdu. Chyba że będzie otwarty na mody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el caco Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2016 W sumie jakby się tak zastanowić to ID po wydaniu Q3 nie zrobiło już dobrego shootera multiplayer. Q4 był upośledzonym starszym bratem Q3 którego mody jakoś ratowały ale to już nie to. Eh, to se ne vrati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el-mo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2016 a są jakieś opinie i gameplay-e na yt kogoś kto potrafi grać i miał doświadczenie z quake-iem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Będzie otwarta beta to będą filmiki. Dla mnie stara szkoła FPS to włąśnie Quake i Unreal. Potem już tylko gorzej z tym, ale może ja też się starzeje. W Q3 grałem spoooro. Miałem nawet własny klan. Co do Doom4 to cóż ja tam bardziej celuje w Single Player. Ostatnio dobry FPS to dla mnie ostatni Wolf a tak po za tym nic nie przyciągnęło mnie na dłużej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2016 QIII , UT czy fpsy-y oparte o ich silniki - Star Trek Voyager Elite Force ( Single taki sobie , multi/skirmish to kopia Q3 z elementami typowo ST + alt mode dla broni ) , oba Jedi Knight Do tego nieco nowsze gry jak UT 2K4 - też daje radę , ma parę plusów w stosunku do wersji 99 . Z najnowszych to oba Crysisy - choć przeszedłem je w czasach kiedy mnie ciągnęło do gier , nie to co teraz - F3 i FNV czy inne głośne tytuły leżą nieskończone . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotnik Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Można już odpalić otwartą betę, ale brak dostępnych gier. Przy pierwszym uruchomieniu na karcie od nv czeka dziwna niespodzianka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja już nieco pograłem w DM Drużyn i ogólnie gameplay dość ciekawy, ale w porównaniu do Q3 dla mnie nieco za wolny. Wszystko to jakoś tak ślamazarnie przebiega. Rocket Launcher wolniejszy niż ten w Q3 nie wspominając o Q1 ale wiadomo to jest DooM i do tego najnowszy. W sumie w DooM 3 na multi grałem prawie że wcale to porównania mi ciężko dokonać. Myślę że bardziej skupię się tu na Single i od czasu do czasu dla wyżycia się zagram jakiś mecz. Co do grafiki to prawie że nie ma co tam zmieniać. Zakładka zaawansowane jest nieaktywna. Możliwe że można to jakoś w pliku cfg coś pozmieniać ,ale dałem sobie spokój. W domyślnych ustawieniach gra wygląda dość ładnie Klimat mroczności jakiś tam jest. Nie ma tu żadnej kolorowej cukierkowatej grafiki niczym w Serious Sam. Mapy są fajnie zbudowane i nawiązują do sprawdzonych schematów Nie ma w grze regeneracji zdrowia co oczywiście cieszy i oby w Single też tak było. Pogram dłużej to wyrobię sobie zdanie, ale raczej kupię na jakiejś promocji niż teraz. Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cochin Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Ma ktos problem z brakiem obrazu w trybie pelnoekranowym? Odpalilem wczoraj open bete z ciekawosci, ale jedyne co zobaczylem to czarny ekran (slychac dzwieki menu przy ruszaniu myszką) Alt-enter przelacza w tryb okienkowy i wtedy juz grafika jest wyswietlana prawidlowo, powrot do pelnego ekranu daje tylko kosmiczą czerń, Sterowniki amd najnowsze, jakie wyszukuje mi automat aktualizacyjny. Jakby ktos sie z tym spotkal i mial jakies rozwiazanie to prosilbym sie podzielic- w necie narazie krucho ze wsparciem nowego dooma :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Rotfl Na razie odpaliło mi na ustawionym wertykalnie monitorze :lol2: Edit: Po dwóch rozgrywkach z polskim lektorem. Brali go z TV Republika? Rozgrywka OK. Nie spinałem się za bardzo i jakoś to chodzi [; Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez Orgiusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masin Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2016 powiem tak grałem troche w alphe i teraz parę meczy w otwartą bete , gra ma potencjał btw to bardziej Q3/Q3 Arena na sterydach niź Doom (przynajamniej MP) - nabywam :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgadzam sie ze tej grze blizej do Quake 3 Arena niz do klimatu doom#ale pozyjemy zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Mnie dobijają "wallhacki" jak "one time use iteams" plusk kolorki pancerzy i broni. Wiem że DOOM był kolorową grą, ale to mnie strasznie wybija z kalamitu gry. Muli ok, czuć nutkę Q3, ale czegoś brakuje. Wygląda to jak "frankensztin" wile rzeczy zapożyczonych od Quke po COD i jako tako to wszystko sklecone. Brak spójności w motywie DOOM, wiele rzeczy nie pasuje do siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el-mo Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 strasznie rażą w oczy uproszczenia dla konsolowców: - movement uproszczony pod pada - tylko 2 bronie, pewnie bo zbindować każdą pod inny przycisk się nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...