Skocz do zawartości
nrl

Doom 4

Rekomendowane odpowiedzi

A ja ukończyłem singla i bawiłem się świetnie. Bardzo wciągająca, płynna rozgrywka. Fajnie, że ktoś jeszcze pamięta o takich wapniakach co pamiętają czasy tweaka. Myślę, że młodszym graczom też po części spodobał się taki styl grania i było to dla nich coś nowego i oryginalnego. Dawno nie czułem tych emocji podczas zbierania apteczek. Bardzo przyjemna odsłona, powiedziałbym, że ciekawsza i bardziej urozmaicona niż trójka. Szkoda tylko że fabularnie tak bardzo te gry od siebie odstają, ale skoro miało być to nawiązanie do pierwszych dwóch klasyków to wszystko się zgadza.


Włodi

 

Ty nei masz problemów z grą  , tylko  problem ze sprzętem.

 

http://gameplatform.pl/jak-rozwiazac-najpopularniejsze-bledy-w-grze-doom/

 

Tutaj wyczytałem, że problemy z wyciekami są u tych, którzy posiadają mniej niż 8GB RAMu. Ja co prawda mam te 8 na pokładzie, ale użytecznej wiadomo że jest nieco mniej i możliwe że stąd te problemy. Zmieniłem GTX 760 na 780Ti, ustawiłem plik wymiany na sztywno na 5GB bo system sobie przydzielił po formacie jakąś śmieszną wartość 250MB i przestało wywalać komunikat o braku pamięci. Wcześniej myślałem, że system jakoś to kontroluje i przyznam że zbagatelizowałem kwestię pliku wymiany. Tak czy siak gra uruchomiona raz, nadal w małych pomieszczeniach trzyma 60 klatek, w dużych spadki do 20. Nie ważne w jakim trybie Vsync. Po trzech restartach gry i restarcie systemu, nagle wszystko wraca do normy i luźno 60-120 klatek, nie ważne jak duża przestrzeń. I ten problem mam już nie tylko ja. Nie wiadomo co jest grane. Albo coś w kodzie gry uwalone, albo jak zwykle nV daje [gluteus maximus] ze wsparciem sterowników do starszych serii kart niż te co na topie.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up To raczej niewypał niż wybuch. Odpaliłem właśnie odlewnię, patrzę na gore nest, zero wrogów, ustawienia niskie, skalowanie rozdzielczości 80%, nie ruszam kamerą, po prostu stoję w miejscu - zawrotne 40 fps na konfigu gtx780 + i7 3930k + 16GB ramu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Asynchronous compute is a feature that provides additional performance gains on top of the baseline id Tech 6 Vulkan feature set.

Currently asynchronous compute is only supported on AMD GPUs and requires DOOM Vulkan supported drivers to run.  We are working with NVIDIA to enable asynchronous compute in Vulkan on NVIDIA GPUs. We hope to have an update soon.

Także posiadacze NV muszą jeszcze poczekać.

 

 

PS. AMD zawsze bardziej lubiało się z ogniem :banana:

Edytowane przez el caco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś gra na Vulkanie i Win 10 ? Dziś zrobiłem upgrade do 10-tki i  gra nie startuje na Vulkanie :sad:

 

edit. Zainstalowałem jeszcze raz stery i gra się uruchomiła  ale wydajność jak na OpenGL mimo iż ustawiony Vulkan, coś jest ewidentnie nie tak

Edytowane przez nalewator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż po ograniu multi i paru misji w singlu muszę stwierdzić że mimo wszystko nie zawiodłem się. Gra jest grywalna i gra się dość przyjemnie. Nie jest to stary dobry DooM, ale mimo to zrobił na mnie wrażenie i pewne schematy zostały zachowane. Głównie ilość broni, apteczki, styl rozgrywki (pomijając parę udziwnień ). Ogólnie fun z z rozwałki jest i o to chodziło. Cena IMO mogłaby być niższa jednak, ale ok.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie przesadzaj z ta optymalizacja. Tozto OpenGL z grafika która powinien pociagnac sprzęt klasy i5 4460 i GTX 960 z taka ilością klatek. A co dopiero i7 i GTX 1070.

 

Grafika jest ładna ale taką to widywało się z 4 lata temu. W porównaniu do Wiedźmina 3 to wypada średnio. Ale ze to silnik IDTech to tam zawsze grafika była taka a nie inna. Za bardzo plastikowa i nie taka szczegółowa. Szczególnie tekstury. Ale do takich gier jak DooM czy Quake pasuje.

Edytowane przez Devil
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie przesadzaj z ta optymalizacja. Tozto OpenGL z grafika która powinien pociagnac sprzęt klasy i5 4460 i GTX 960 z taka ilością klatek. A co dopiero i7 i GTX 1070.

 

Grafika jest ładna ale taką to widywało się z 4 lata temu. W porównaniu do Wiedźmina 3 to wypada średnio. Ale ze to silnik IDTech to tam zawsze grafika była taka a nie inna. Za bardzo plastikowa i nie taka szczegółowa. Szczególnie tekstury. Ale do takich gier jak DooM czy Quake pasuje.

procek u mnie się nudzi , może w mp będzie miał więcej do roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gierka w sumie bardzo płaska, poziomy nie zabijają, czasami szukamy klucza zamiast mieć radochę z rzeźni, uważam, że Shadow Warrior 2 daje więcej zabawy i czarnego humoru no i jest prawie połowę tańszy

 

Kiedyś w jakiejś grze od idS widziałeś czarny humor? Co najwyżej puszczanie oczka do gracza. Na steamie jest 60vs 37. Ceneo? Gamecodes? Obie w okolicach 120 PLN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w jakiejś grze od idS widziałeś czarny humor? Co najwyżej puszczanie oczka do gracza. Na steamie jest 60vs 37. Ceneo? Gamecodes? Obie w okolicach 120 PLN

 

trochę humoru w Wolfensteinie było, tutaj bardziej chodzi o Bethesda Softworks który serwuje dopaloną grafę podobną do Fallouta, nawet skafander podobny, tak więc bardziej do gustu klimatycznie (jak i muzycznie - główny motyw miodzio) przypadł mi Shadow przygotowany przez polskie studio Flying Wild Hog tak więc tym bardziej kibicuję

ale wiadomo, że gimbole będą bardziej brandzlować się grafiką w Doom i  tutaj raczej nie wygram ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.

 

Developers Muse Software
(1981–1984)
id Software
(1992)
Gray Matter Interactive
(2001)
Raven Software
(2009)
MachineGames
(2014–present)


Other[show]

Publishers Muse Software
(1981–1984)
Apogee Software
(1992)
FormGen Corporation
(1992)
Activision
(2001–2003, 2009)
Bethesda Softworks
(2014–present)

Other[show]
 
idS nie maczał palców w przygotowanie Wolfensteina.
 
 

2. Wow skafandry podobne. Poważnie?

3. Jedyną osobą która na razie się brandzluje jesteś Ty. 

 

Nie neguję że jedni lubią Boże Narodzenie a inni jak im skarpetki śmierdzą ale Twoje argumenty są bardzo subiektywne i tak naprawdę nic nie wniosły do tego tematu poza płaczem że nie ma tematu poświęconego SH2.

Edytowane przez Orgiusz
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.

 
idS nie maczał palców w przygotowanie Wolfensteina.
 
 

2. Wow skafandry podobne. Poważnie?

3. Jedyną osobą która na razie się brandzluje jesteś Ty. 

 

Nie neguję że jedni lubią Boże Narodzenie a inni jak im skarpetki śmierdzą ale Twoje argumenty są bardzo subiektywne i tak naprawdę nic nie wniosły do tego tematu poza płaczem że nie ma tematu poświęconego SH2.

 

"Przełomem w działalności id Software była wydana w 1992 roku gra Wolfenstein 3D, uważana za pierwszą trójwymiarową strzelaninę FPP w historii. Produkcja doczekała się prequela Spear of Destiny (1992) oraz trzech sequeli: Return to Castle Wolfenstein (2001), Wolfenstein (2009) oraz Wolfenstein: The New Order (2014) – przy których tworzeniu id Software jednak tylko współpracowało."

Źródło: http://www.gry-online.pl/firma.asp?ID=266

 

Tak skafandry są podobne, poważnie ;)

dobrze widzę, że nie dorosłeś do dyskusji i zaczynasz psychicznie wymiękać, a frustraci cisną minuski to zakończę tą... hmn dyskusję, nie spodziewałem się inteligentnej riposty i takiej też nie otrzymałem, miłego wieczoru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o czym chcesz dyskutować?

Ten "skafander" nawiązuje do pierwowzoru, a nie fallouta. Skoro nie jesteś gimbusem to zapytaj kolegów, będą pamiętać.

Czepiasz się poziomów w Doomie, a wychwalasz SW2 który to ma je randomowo posklejane. Większość czasu w SW2 spędza się w menu wkładając klejnociki które dodają 2% do obrażeń. Szukanie klucza to przy tym świetna zabawa.

 

Wiele osób zawiodło się na SW2 bo zamiast godnej kontynuacji dostało diablo w formie fps'a. To że zrobiło go polskie studio niczego nie zmienia.

 

Jak na ironie to właśnie oprawa audio-wizualna jest najmocniejszą stroną SW2.

 

No i sory ale żarty o penisach to nie czarny humor tylko żenada.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam klopot. 

 

Windows 10, i5- 2500k, 980ti, 16 gb ddr3

 

Wczoraj - ustawienia ultra, 144 fps, wszystko idelnie

Dzis - lock na 60 fps, wejsciowka  144 fps, menu i gra 60. Wszystko jedno czy ultra czy low. 

 

Jakis pomysl jak pozbyc sie locka ? Wylaczenie synchronizacji pionowej nie pomoga (w grze i sterownikach) 

 

;/

Koncza mi sie pomysly. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sterowniku ustaw fast-sync a w grze v-sync na off i pełny ekran.

 

Może zmieniałeś sterownik i ustawienia uległy zmianom.

 

p.s.. chciałem tylko dodać, że po aktualizacji WIN10 można nagrywać filmiki z gier i to nawet w Vulkanie :)

 

Trzeba kliknąć WIN+ALT+G.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...