Jump to content
cavarr

Formula 1 2009

Recommended Posts

Codemasters secures Formula 1 License #1

Formula One is to have its first official computer game in more than two years next season following the capture of a new official licencing deal with British gaming company Codemasters, autosport.com can reveal.

 

With Sony having published the most recent official F1 game last summer, based on the 2006 season and available only on PlayStation consoles, Codemasters' deal will see F1 return to a multiformat platform for the first time in many years.

 

The game is set to be available on all major home consoles, as well as handheld and PC gaming formats.

 

After weeks of discussion between Codemasters and Formula One Administration, it is anticipated that the company will produce the first game next year, based on the 2009 F1 season. This will be the first game that Lewis Hamilton will appear in.

 

Rod Cousens, chief executive officers of Codemasters, said: "Formula One is ambitious in expanding its reach with more circuits planned beyond recent additions in the Middle East and China. It is also ambitious in expanding its reach via technology.

 

"The digital communities that computer and video gaming creates will play a key role in further growing the F1 audience and connecting them globally.

 

"As a world-leading creator of driving games, this alliance with F1 is the jewel in Codemasters' racing crown and creates an undisputed segment champion."

 

Chris Denning, chairman of Codemasters, added: "Codemasters' success and recent innovations in the racing game space makes the company more than appropriately tuned for the challenge.

 

"The combination of F1's new momentum of expansion and Codemasters' contemporary technology and past experience is the breaking of a new dawn for the sport, on the track and on the HD game screen."

 

Codemasters Studios has already begun preparations for the major task of creating the new game, by strengthening their team with personnel from the now defunct Sega Racing Studio.

 

There are 350 people working on the project, which will be based on the EGO Engine that Codemasters has put to good use on the Colin McRae: DIRT and soon-to-be-released Race Driver: GRID titles.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/67228

 

Na to info czekałem parę dobrych lat, Sony wreszcie straciło exclusive F1 :D i każdy będzie mógł zasiąść za sterami bolidu :D

Grafika w nowych pozycjach Codemasters stoi na najwyższym poziomie, więc o ten detal nie ma co się martwić. Jedną niewiadomą będzie model jazdy, ale chyba nie zrobią z tego Arcade :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jakby

 

chodzi o to, że Grid na tym silniku teraz jest, i jest to takie hmmm arcadowe strasznie, formułki też będą

i też będzie dużo blurów/hdr`ów i gra stanie się przez to pewnie mało czytelna

 

szkoda troche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model jazdy jak model jazdy. Dopóki jedziemy to nie wygląda źle. MASAKRA (!!!) zaczyna się jak oglądamy powtórki na których auta skręcają w komiczny sposób. Jakoś jakby się przód przesuwał lewo prawo a nie jechał po łuku. Taki efekt widze już chyba od COLINA 4 w wszystkich ich grach. Zresztą szkoda, że SONY odpuściło sobie licencje F1. Może te gry nie były niewiadomo jak super ale miały też swoje plusy. Można było na praktykach przejeżdżać treningowe okrązenia i po każdym mieliśmy pytanie czy chcemy więcej downforca czy nie i inne takie rzeczy. Znając Codemasters napakują jakiś dziwnych nie potrzebnych opcji nie umieszczając tego co ludzie by chcieli. Mam nadzieje, chociaż zmienią cukierkowy styl grafiki z Grid'a i DiRT'a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The future of F1 videogames - exclusive with Codemasters’ Rod Cousens

2992392[/snapback]

Jaką tam wróżkę ? Swoje przypuszczenia opieram na poprzednich produkcjach sportowych tego studia :)
Nie kracz :wink: , zrobili również Toce. Edited by cavarr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codemasters CONFIRM F1 2009 will be a "SIM"

Right, I haven't read every post in this thread, but I get the jist and just to stop you all from panicking too much... GRID and DiRT are aimed at an arcade audience and they do that very well. F1 has different requirements and will get a completely different treatment from our in-house team, including full on sim options, physics, rules and regs etc. We will also have arcade requirements catered for as well. How this will be split we do not know yet, but split it will be.

- http://community.codemasters.com/forum/sho...205#post4225205

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z jednej strony czekam, z drugiej nie, bo zapowiada się na żenujący arcade :/. Jakoś nie wydaje mi się, żeby stworzenie gry z olbrzymimi możliwościami konfiguracji dotyczącymi poziomu trudności, ilości okrążeń, zachowania bolidów, "losowości" itp. było takie trudne. Wtedy każdy by mógł sobie ustawić co i jak wg własnego "widzimisię" i wszyscy byliby szczęśliwi. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale faktycznie jak człowiek słyszy o wyścigu na wytrzymałość mającym 8 okrążeń to śmiać się chce. Oby przynajmniej singleplayer był sensowny. Zobaczy się we wrześniu.

 

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczysz na długie wyścigi w multi z uszkodzeniami? Tylko jeden gracz by dojechał do mety, jeśli.

 

Ja w ogóle nie czekam na multi, tylko martwi mnie, że takie samo "coś" spotka singla. Może przesadzam, fakt, po prostu gier o F1 jest jak na lekarstwo (licencja) a tutaj akurat barak konkurencji może rozleniwić twórców.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z jednej strony czekam, z drugiej nie, bo zapowiada się na żenujący arcade :/.

 

Zalezy od tego, w jakich graczy celuja. Ja osobiscie z checia pogralbym w cos, co przypominalo by poprawiona wersje Formula One 99 (klik) czyli topowo arcadowa gra dla zabawy. Z drugiej strony milo byloby gdyby dano graczowi mozliwosc wyboru miedzy zreczniosciowka a porzadna symulacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytałem co nieco (w tym w najnowszym PSX Extreme) i chyba muszę "odszczekać" to co napisałem (że czaka nas arcade) i cieszę się z tego powodu ;). Podobno twórcy podchodzą do sprawy bardzo poważnie i dadzą spore możliwości kustomizacji. Wygląda na to, że singleplayerowi bliżej będzie do symulacji choć oczywiście opcje konfiguracyjne powinny dać graczom spory wybór w wielu kwestiach. Ucieszyłem się i czekam na kolejne doniesienia z obozu "Codies".

 

Pozdro.

Edited by TrueVanDal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytałem co nieco (w tym w najnowszym PSX Extreme) i chyba muszę "odszczekać" to co napisałem (że czaka nas arcade) i w cieszę się z tego powodu ;). Podobno twórcy podchodzą do sprawy bardzo poważnie i dadzą spore możliwości kustomizacji. Wygląda na to, że singleplayerowi bliżej będzie do symulacji choć oczywiście opcje konfiguracyjne powinny dać graczom spory wybór w wielu kwestiach. Ucieszyłem się i czekam na kolejne doniesienia z obozu "Codies".

 

Pozdro.

 

Ta a Gran Turismo to najlepszy sim na świecie... mało mnie interesują opinie zwłaszcza prasy ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu takie negatywne podejście chronicsmoke? Faktycznie po lekturze artykułu w PSX Extreme jeszcze bardziej nabrałem ochotę na ta grę, zapowiada się naprawde nieźle. Jeśli Codemasters faktycznie zrobią to co obiecują to łykam to w dniu premiery, bo ile można grac w Rfactora z modami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.