Skocz do zawartości
Gość dragonlore

Halo: Reach

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dragonlore

na razie plotki ale....

 

Valhalla.pl

 

Czym będzie Halo 4? Po ostatniej plotce na temat Grand Theft Auto V znów zaglądamy do koszyka z niepotwierdzonymi informacjami. Tym razem wyciągnęliśmy z niego grę Halo 4.

 

Master Chiefa od tych plotek rozbolała głowa

 

O dziwo w przeciwieństwie do naszego tekstu o GTA V plotka dotycząca czwartej części przygód Master Chiefa ma naszym zdaniem ręce i nogi.

 

Jeden z internetowych blogów donosi, iż po rozwodzie Bungie i Microsoftu za jedną z najbardziej znanych gier na naszej planecie zabierze się studio Gearbox. Już chociażby ten fragment wiadomości jest ciekawy. Zespół ten ma w swoim portfolio bardzo dobrze zapowiadające się Brothers in Arms: Hell’s Highway czy Borderlands i Aliens: Colonial Marines, których pokaz mógł oczarować przedstawicieli giganta z Redmond. Nam przynajmniej wybór ten wydaje się sensowny. A o czym ma być gra? Tu też czeka nas niespodzianka. Halo 4 ma być prequelem. I ta część plotki ma sens. Po wydarzeniach z Halo 3 stworzenie dalszej części przygód Master Chiefa mogłoby być karkołomnym zadaniem. Lepiej więc cofnąć się o kilka ładnych lat w przeszłość i pokazać co stało się przed wydarzeniami znanymi z oryginalnej trylogii.

 

Na ewentualne potwierdzenie tej smakowitej plotki nie mamy czekać długo. Jej autorzy twierdzą, że Microsoft pokaże grę na tegorocznych targach E3. I co powiecie? Prawda to czy bzdura wyssana z palca?

3 byla wielkim zawodem wedlug mojej opini , jesli potecjalny prequel mialby klimat 1 i byl odpowiednio dluzszy to moze sie bede pisal,bo jesli nie, to moga spokojnie go nie robic.No ale poki co to tylko plotki wiec ;)

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

nowe plotki:

 

xboxonline

 

Według dobrze poinformowanych źródeł czwarta część sagi Halo, ma opowiadać historię bitwy pomiędzy UNSC a Covenantami. Co więcej charakterystyka rozgrywki ma ulec przemianie i być czymś pomiędzy GoW a Ghost Recon. Gracz wejdzie w skład kilkuosobowego oddziału. Sama gra ma być mniej kolorowa, bardziej brutalna, krwawa i ponura. Jeśli plotki się potwierdzą, szykuje się naprawdę ciekawy tytuł.

polygamia

 

Joystiq dostało bardzo ciekawą fotografię, która może ujawniać tytuł nowej gry Bungie. Na zdjęciu powyżej widzimy fragment wewnętrznej bazy danych sieci sklepów Wal-Mart, gdzie pojawiła się pozycja Halo “Blue”. Data premiery to już 30 września tego roku, zaś rozgrywka opisana jest jako strzelanina dla dorosłych. No proszę, czyżby więc to był ten as z rękawa Microsoftu? W końcu Bungie sugerowało, że coś dzisiaj zostanie oficjalne zapowiedziane. Z drugiej strony - znowu Joystiq pisało, że grą, która zostanie dzisiaj ujawniona będzie jakiś tytuł na XBLA.

Ciekawą informację przekazuje nam też GameSpot. Otóż ich źródła donoszą, że kolejna gra z Bosmanem w roli głównej będzie taktyczną strzelanką. Czymś pomiędzy GRAW i Gears of War. Co więcej - tytuł ma być dużo bardziej brutalny i przypominać wizualnie niesamowite filmiki w reżyserii Blomkampa (jak choćby ten).

Jej, to wszystko brzmi super. Mam nadzieję, że dostaniemy dwie uzupełniające się gry. Jedną dużą - Halo Blue (w końcu Wal-Mart nie uwzględniłby gry będącej jedynie w cyfrowej dystrybucji) i towarzyszący jej tytuł z XBLA, który będzie nam podbijał jakieś statystyki, czy dawał inne bonusy, analogicznie jak planuje to Lionhead.

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej na pewno jest to x0. bungie w jednym z wywiadów wspomniało, że nie zamierza robić gier na inne platformy. marka halo chyba należy do Microsoftu, a nie do bungie. co do halo 4 to są plotki, że microfoft ma zaprezentować dzisiaj halo trochę w innym wydaniu. tym razem ma to być połączenie gow z graw tylko, że fpp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze to jedyne halo jakie by mnie zadowoliło to kontynuacja przygod MC a nie jakies tam prequele. Zakonczenie Halo 3 sprawilo ze chcialbym wiedziec dokad w koncu dryfowali na tym statku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak nic nie pokażą

 

For the last several months, we've been building toward a reeal of something exciting that Bungie is working on. We were looking forward to sharing that with out fan community during the week of E3. However, those plans were just changed by our publisher.

 

We realize that many of our fans are disappointed by this turn of events; members of the Bungie team share that disappointment.

 

When the right time comes, we look forward to sharing this exciting announcement with you. Until then, we appreciate your continued support and patience.

nie dziwię się im po prezentacji sony nie muszą. a tak zostanie im gra na inne targi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"W wywiadzie dla MTV Multiplayer Don Mattrick potwierdził, że Bungie faktycznie pracuje nad nową grą z uniwersum Halo. I nie chodzi tu ani o Halo Wars, ani o projekt Petera Jacksona - dziennikarz MTV specjalnie upewnił się, że to kompletnie nowa produkcja."

 

3 gry bazujące na halo :rolleyes: Microsoft szaleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

newsy

 

polygamia

 

Czym jest Halo: Reach?

Dołączona grafika Zdjęcie z forum Bungie

 

Najprawdopodobniej czwartą produkcją (Halo Wars, Halo: Chronicles Petera Jacksona oraz Halo 3: ODST) z uniwersum Halo, z tych które Phil Spencer (szef Microsoft Game Studios) zapowiedział jeszcze we wrześniu. Skąd wiemy o Halo: Reach? Ktoś podesłał Kotaku zdjęcie z forum Bungie, na którym można było szukać postów na nie uruchomionych jeszcze forach Halo 3: ODST oraz Halo: Reach. Oba zostały już usunięte. Rzecz wydaje się jednak być mocno prawdopodobna. Przemawia za tym wydana w 2001 r. książka "Halo: The Fall of Reach", która jest jak najbardziej kanonicznym prequelem do wydarzeń przedstawionych w pierwszej części gry. Człowiek który przysłał Kotaku zdjęcie z forum, twierdzi także, że gra ma pojawić się jesienią 2010 r., a samo forum ma ruszyć 1 czerwca czyli dziś. Wygląda więc na to, że kolejna tajemnica wyciekła jeszcze przed E3, które rozpocznie się już niebawem. Swoją drogą Bungie nie potrafi się rozstać z uniwersum Halo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

wczesniejszy news okazal sie prawda,pokazany teaser nie pokazal za wiele ,tylko atakowana i prawie doszczetnie zniszczona ziemie?

 

gra wyladuje w xboxaxh na jesien przyszlego roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojawił sie update informacji na oficjalnej stronie BUNGIE:

poniżej wybrane cytaty:

 

Q: So what?s the deal, is this trailer ?real? or not?

 

A: The Halo: Reach trailer was produced directly in our new game engine using real game assets. Because the game is still in the midst of development, which means things like framerate are still in flux, we do something called a ?frame dump? that lets us spit out the content, frame by frame, and then compile it back as the video you all saw on Saturday. We can actually run this same cinematic right now, within the latest game build, but it?s not always at the consistent smooth framerate of the final game (yet).

 

Q: Awesome, so this is what the final game will look like?

 

A: This trailer absolutely represents our visual bar for the final game and is near identical to what you?ll see next Fall. The single biggest difference between this trailer and the final game will be the extra generous amount of anti-aliasing (the smoothing of ?jaggies? or edges of pixels) present in what you?re watching right now but rest assured that Reach will be significantly improved in this department compared to Halo 3. (The extreme ?AA? in the trailer was due to the ?frame dump? mentioned above.)

 

Suffice it to say we?re really excited about the technological and artistic advancements we?re making with Reach and you?ll see more from the campaign in just a few weeks.

 

Podaję link do reszty informacji:

 

http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...link=BWU_121809

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cytacik z dzisiejszego newsa z gry-online:

 

Znamy informacje na temat gry Halo: Reach pochodzące z najnowszego numeru Game Informera.

 

Okazuje się, że twórcy ze studia Bungie pracują nad wieloma znaczącymi zmianami, także w zakresie technologicznym. Usprawniony silnik graficzny pozwoli operować znacznie większą liczbą obiektów i jednostek, dzięki czemu walki będą zakrojone na dużą skalę.

 

Wystarczy przypomnieć sobie możliwości Master Chiefa z Halo 3 i wyobrazić oddział sześciu Spartan walczących z wrogami. Twórcy zapowiadają, że w poszczególnych scenach zobaczymy nawet 40 postaci kierowanych przez sztuczną inteligencję oraz 20 pojazdów. Ma to zapewnić wrażenie, że tytułowa planeta Reach jest naprawdę celem zmasowanego ataku.Modyfikacje silnika gry są znaczne. Bungie pracuje nad nowym systemem pogody, zwiększeniem ilości dynamicznych źródeł światła widocznych jednocześnie na ekranie oraz poprawą ogólnej oprawy wizualnej. Po raz pierwszy w historii serii wykorzystany zostanie motion capture i system mimiki twarzy opracowany przez Image Metrics.

 

Oczywiście nowinki techniczne to tylko zaplecze Halo: Reach. Tymczasem sama gra będzie rozgrywała się w czasach przedstawionych w powieści The Fall of Reach Erica Nylund, ale opowie nową historię, skupiającą się na zmaganiach kilku Spartan z rasą obcych Covenant. Oznacza to, że poznamy w niej wiele nowych postaci, składających się na tzw. Noble Team.Sześcioosobowa drużyna, składającą się głównie ze Spartan trzeciej generacji, będzie musiała zmierzyć się z atakiem sił Covenant. Gracze wcielą się w nowy nabytek oddziału o kryptonimie Noble 6. Jak mówią twórcy, nasz bohater będzie wyjątkowym indywidualistą i dobrym żołnierzem, którego przeszłość skrywa jednak wyjątkowo mroczne sekrety.W grze poznamy bliżej całą ekipę Noble Team, dowodzoną przez Cartera-259. Jego zastępczyni, Kat-320, w walce z przeciwnikiem straciła rękę, którą zastąpiono implantem. Ta dwójka stanowi pierwotny trzon drużyny. W ramach uzupełnienia przydzieleni zostaną: specjalista od broni ciężkich Jorge-052, milczący Emile-239 oraz snajper Jun-266.Przygoda zostanie osadzona na planecie Reach, którą poznamy od wielu stron. Autorzy spróbują przekonać nas, że jest to tętniące życiem i bogate w różne kultury miejsce. Oprócz tajnych baz wojskowych zwiedzimy więc lokalne kolonie, fabryki i otwarte tereny. Już we wstępie natkniemy się na armię obcych, która dla żołnierzy z Noble Team będzie wciąż czymś nowym.Z tego względu Bungie chce uczynić dobrze znanych graczom przeciwników straszniejszymi. To wrażenie ma zapewnić nieco ostrzejsza i mroczniejsza stylistyka oraz różne małe zabiegi (np. fakt, że obcy mówią w swoim własnym, dziwacznym języku). Naturalnie zobaczymy też groźniejszych wrogów, jak np. atakujących grupami Skirmisherów i powracających Elitów.

 

W kwestii mechaniki rozgrywki tytuł ma przypominać bardziej pierwsze Halo ? powróci przykładowo pasek życia, który napełnimy znajdując apteczki. Arsenał składający się z ulubionych broni ? snajperki, miecza, pistoletu plasmowego, granatów czy magnum ? wzbogacony zostanie między innymi o karabin pół-snajperski DMR i ulepszonego Needlera (Needle Rifle).Z innych nowości warto wspomnieć o możliwości eliminowania wrogów po cichu. Ciekawostką jest natomiast system umiejętności przypisanych do zbroi ? każdy żołnierz będzie mógł mieć tylko jedną zdolność w danym momencie. Wśród nich pojawi się między innymi przyspieszający sprint i kamuflaż, dzięki któremu będziemy niewidzialni dla wrogów.

 

Szczegóły rozgrywki sieciowej nie są dokładnie znane, ale wiemy czego się spodziewać. Powinniśmy otrzymać czteroosobowy tryb kooperacji w sieci, możliwość współpracy w dwie osoby na jednym ekranie, opcję nagrywania filmów z gry, szesnastoosobowe mecze i większość innych elementów znanych z gier Halo, wzbogaconych o opisane wyżej nowinki. (koniec cytatu)

 

 

Szklana kula mi mówi że jest na co czekać :) :) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cytat z forum GT odnosnie zawartosci dzisiejszego wydania EDGE:

 

Just got the magazine so I thought id summarise it for everyone.

 

-Reach is 70 percent complete.

 

-They gutted the old engine and left "no component untouched" when improving it.

 

-Now players will look the same throughout multiplayer, coop and singleplayer.

 

-Hints there will be power drain and grav lift armour abilities..

 

-There is a 3d radar and the HUD can now highlight various environmental features and overlay information about them.

 

-Night vision returns to Reach (as seen in ODST)

 

-On the pause screen it mentions "grades and credits" but Bungie wont discuss them yet. Probably to do with the character customization system

 

-The AR leaves smoke and sparks when it fires. Explosions have been completely redone for Reach. They are apparently, huge, dirty and lingering.

 

-Green marine monocle returns. WIN

 

-Bungie were disappointed with the reaction of people to the halo 3 marine, so theyve brought back the flavour of the halo 1 marine.

 

-The Facial animation will be consitant throughout the game and look just like the trailer.

 

-Mongoose return confirmed

 

-Assassinations (by holding down melee) will feature in multiplayer and the instant assassination of past halos may not be featured at all. Bungie is using the Beta to decide how it will feature.

 

-Huge landscapes - but you can visit each area. In coop you may see your buddy fighting a long way off in the distance.

Teleportation is far less strict.

 

-Bungie is bending the Xbox as far as it will bend and really pushing the hardware.

 

-Tung says there will be some big surprises in campaign.

 

-The game features rain which will leave covered areas dry and vice versa.

 

-Elite AI has been improved a lot. They might be doing something like fixing a door and then something may attack them, but once they have dealt with the threat theyll go back to what they were doing before.

 

Theres probably some stuff I missed which I may add in later.

 

źródło: http://forums.gametrailers.com/thread/halo...details/1004051

 

 

----------------------------------------------

 

The images included in the magazine are essentially the same already published with someone new. But they are too small to be meaningful in the publication. The new high-resolution images could be revealed in late March 2010.

 

google tlumacz

Edytowane przez AZAKIEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden link nie działa;) Grubo!

 

 

EDIT:

Domyślam się, że chodzi o te screeny:

http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,7490...alo__Reach.html

To co jest na polygamii to niekompletny news (tylko klika obrazków) a jesli chodzi o linki mnie te linki działają hmm wkleję je jeszcze raz inaczej:

 

galeria na gamersyde

Edytowane przez AZAKIEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Bungie pojawil sie artykuł

 

Halo: Reach - 3D Art Evolved

 

screeny z artykułu:

 

http://www.bungie.net/images/News/Inline10...Comparisons.jpg

 

http://www.bungie.net/images/News/Inline10...Comparisons.jpg

 

http://www.bungie.net/images/News/Inline10...Comparisons.jpg

 

http://www.bungie.net/images/News/Inline10...Comparisons.jpg

 

http://www.bungie.net/images/News/Inline10...Comparisons.jpg

 

cały artykuł tutaj:

 

http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...s&cid=24541

 

i parę cytatów:

 

The Assault Rifle in Reach actually has more polygons than an entire Marine character did in Halo 3.

 

Of course there's a lot more to Halo: Reach than just much prettier looking versions of existing 3D assets. There's new stuff in store, too. So far you've already seen glimpses of new weapons like the DMR and Needle Rifle as well as the new "Warthog of the sky," the Falcon. Each new item is built with the same painstaking attention to detail as the re-imagined originals, while staying true to the design team's goals and vision for gameplay.

 

In the weeks ahead we'll be looking closer at these new sandbox additions as well as the major advancements and investments being made in animation and how the team will be bringing these characters, weapons and vehicles to life like never before.

 

-------------------

 

Jesli chodzi o Warthoga to wyraznie widac ze pojazd z Reach-a jest zrobiony na bazie poprzedniego obiektu + zmienione teksturki i pare detali, mam cichą nadzieje ze to poprawią. Oczywiscie roznica w detalach jesli chodzi o marine i spartan (których tutaj nie pokazali) jest kolosalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze klocek do mnie nie wrocił z serwisu ale kibicuje oczekującym na betę, gdyż obiło mi się o uszy, że jest już jakiś cyrk z pobieraniem i graniem na naszym polskim nieistniejącym XBL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyrk z pobieraniem jest taki, że bety oficjalnie jeszcze nie ma (pewnie będzie u nas wieczorem). Czekać, nie marudzić ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...