Koen Opublikowano 24 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2010 odpalam gre, przy pierwszym wczytywaniu sie zacina lub wczytywanie trwa 20min no trudno. odpalam z safe mode (standardowo najnizsza grafa), wczytalo. odpalam wyscig przez 1min gra chodzi plynie a potem strasznie klatkuj. moja specyfikacja: dualcore amd athlon64 x2 5600+, geforce 9500gt 512mb, 2gb ram. win xp sp3. najnowsze stery (wersja 260 beta) i dx tez najnowszy directx. Przestaw w ustawieniach dźwięku z rapture na software, powinno się poprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek1010 Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Przestaw w ustawieniach dźwięku z rapture na software, powinno się poprawić. [/quote jakos pierwsze wczytywanie pokonalem uruchomilem grand prix po wyscigu wczytywanie znowu trwalo 20min. nie wiele ta opcja pomogla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrion Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 Przestaw w ustawieniach dźwięku z rapture na software, powinno się poprawić. jakos pierwsze wczytywanie pokonalem uruchomilem grand prix po wyscigu wczytywanie znowu trwalo 20min. nie wiele ta opcja pomogla. Gram w tą gre od czwartku i graficznie jakoś mnie nie powaliła. Przynajmniej lepsze sterowanie samochodu jest niż w Gridzie, ale gdy włączymy sobie wspomagacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 A ja niestety sie poddaje. Granie na padzie bez wspomagaczy na monte carlo to udreka. Jakie krecicie czasy na tej trasie? Bo ja nic lepszego niz 1:16:314 (bez aidow, suchy tor) wykrecic nie moge. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2010 1:14.1xx ale czekam na mod ktory pozwoli dotykac kerbow, bo to jest kolejna kpina w tej grze, ze dotykajac kraweznik przy kasynie dostajemy kare i nie liczy nam czasu okrazenia :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Jak za latwo to wyszedl mod 85 percent of default grip :) Powerslave na pewno masz na mysli zakret przy kasynie? Bo ja za kazdym razem najezdzam na kerb/y (jak to sie odmienia? :lol:) w tym miejscu i nie gra kasuje okrazenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Tak, ten prawy, ktory widac na zdjeciu po lewej :P Numer 4: Zreszta to nie jedyny bug na tej trasie, najezdzajac na kraweznik w zakrecie 7 zawsze lapie spin, zawsze. Nie wspominajac o tym ze popelniajac blad i uderzajac w bande po zewnetrzenj stronie toru tez kasuje nam czas Redukcja gripu nie rozwiaze problemu z brakiem jakiejkolwiek fizyki :P a auta na prostych sa za szybkie, w SPA w real F1 kierowcy wyciagali 320-325, ja jechalem na koncu prostej 359km/h, nie testowalem Monzy ale patrzac na SPA nie zdziwil bym sie jak bym pojechal 400 :D Edytowane 27 Września 2010 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Zreszta to nie jedyny bug na tej trasie, najezdzajac na kraweznik w zakrecie 7 zawsze lapie spin, zawsze. Nie wspominajac o tym ze popelniajac blad i uderzajac w bande po zewnetrzenj stronie toru tez kasuje nam czas No ja mialem to samo dlatego przestalem najezdzac na kerb w 7 zakrecie. Najbardziej na tej trasie wnerwia mnie 8 zakret i szykana. Toru przed wyjsciem f1 nie znalem, w sensie ze nigdy na nim nie jezdzilem w scigalkach ale wiedzialem jak wyglada z transmisji f1. Odkad gram w f1 zrobilem na nim ponad 300lapow i nadal nie moge optymalnie pokonac tych dwoch zakretow ale jazda na tym torze daje taka frajde jak na zadnym innym. Uczucie predkosci w tych waskich uliczkach otoczonych budynkami jest po prostu NIESAMOWITE. Przyspieszanie po wolnych zakretach az pompuje adrenaline, ciezko sobie wyobrazic co czuje kierowca f1 w realu :D Edytowane 27 Września 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 A framerate? Na max detalach w DX9 i 1360x768 nie wyciągam stałych 60 FPS w treningu, a w wyścigu potrafi bywać 45-50. Sprawdziłem monitoring po wyścigu w maksymalnej ulewie, i użycie GPU to ok. 70%, a użycie proca 50%, tak więc niestety ale gra nie wykorzystuje czterech rdzeni. W treningu użycie proca było mniejsze, a użycie GPU ciut poniżej 100%. Niezłe brednie z tym brakiem obsługi 4jaj , gra jak najbardziej jedzie na 4jajcach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Ja tez uwielbiam ten tor, zanim kupilem pierwsza kierownice gralem w rozne gry/mody F1 i jezdzilem tylko na tym torze. Czekam az ktos przekonwertuje ten tor do rFactor, wtedy bedzie prawdziwa zabawa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Niezłe brednie z tym brakiem obsługi 4jaj , gra jak najbardziej jedzie na 4jajcach. To pokaż mi prosze screena jak to wygląda u ciebie, ja zrobie jak u mnie. W DiRT 2 bez Vsynca to bardzo jest proc obciążany, i użycie GPU praktycznie cały czas 100%. Tutaj jest zupełnie inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wahoo Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Wykorzystanie dwóch jajec na C2D też jest na poziomie 60-70%, a chyba nie powiesz, że F1 wykorzystuje tylko 1 rdzeń. Gra ma skaszanioną optymalizację i tyle w temacie. Nie można tego wytłumaczyć ilością przeciwników bo nawet jadąc samotnie time trial działa dużo wolniej od Dirt 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Użycie proca ciut ponad 50%, wyścig na Spa podczas cieżkiej ulewy. Użycie GPU praktycznie cały czas 70-73%. W menu jak i w time trialach użycie GPU to stałe 96%, a użycie proca wtedy spada wyraźnie poniżej 50%. W kazdej innej grze jaką testowałem jeśli użycie GPU jest poniżej 100% to winowajcą jest proc. W większości gier quad rozwiązał ten problem (w niektórych brakuje jeszcze MHz, bo proc nie kręcony). Testowane bez Vsynca oczywiście. Edytowane 27 Września 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Wysokie obciążenie cpu to nie jest pozytywny objaw , pomimo , że masz lepszego proca to masz znacznie wyższe obciążenie cpu. Win7+stery nv robią swoje :lol2: To , że obciążenie gpu nie jest na maxa to częściej wina sterownika niż cpu , poza tym te dane pochodzą z nvapi , także na te dane trzeba patrzeć przymrużeniem oka. Edytowane 27 Września 2010 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Ale skoro w menu i podczas triala jest 96%, to raczej nie wina sterownika. Jak obciązenie CPU wzrasta do 50% to spada użycie GPU, identyczna sytuacja jak była na dwóch rdzeniach gdy obciążenie proca było 100%. Plik konfiguracyjny pokazuje że niby cztery wątki są w użyciu (nawet 8 by mogło być), ale w praktyce tego niestety nie ma, bo raczej nie możliwe że tylko 50% czterech wątków by było w użyciu. Coś jest skopane, kwestia tylko czy w samej grze czy w sterach. A użycie CPU to mamy praktycznie takie samo jak dodać te wartości. Aż napiszę temat na forum Codemasters bo mi się to nie podoba. Edytowane 27 Września 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) Widzę , że nie czaisz wyłączasz v-sync i masz w meni furmankę klatek i stąd użycie gpu ~90% , włącz v-sync obciążenie gpu spadnie do 30-40% , a podczas wyścigu wzrośnie do tych 70-80%. To nie wina gry czy cpu. Zapodaj inną gierkę lub test włącz v-sync i tam gdzie stery działają tak jak powinny i karta dostaje popalić będziesz miał obciążenie nie mal 100%. Meni - 26-40% gpu Race - 75-80% gpu Edytowane 27 Września 2010 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) No logiczne że z Vsynciem użycie GPU spada, bo karta na pracuje w pełni możliwości (mogła by wyrenderować dużo więcej klatek). W DiRT 2 z Vsynciem obciążenie GPU jest dużo poniżej 100% (tak samo vez Vsynca na dwoch rdzeniach). Bez Vsynca jest prawie 100% i framerate praktycznie nie spada poniżej 100 FPS. W GTA IV np. jeszcze w Full HD obciążenie GPU to jakieś 70-80%, a już w 2720x1536 czy 3840x2160 obciążenie GPU to stałe 99-100%, a obciążenie proca znacznie spada. W takiej rozdziałce głównym ogranicznikiem jest grafa, w niższych proc. Jestem 99% pewien że jakbym proca podkręcił to jego obciążenie w F1 2010 dalej by wynosiło 50%, a obciążenie GPU jak i framerate znacznie by podskoczyły. Niestety ten proc/płyta nie chce się kręcić. Edytowane 27 Września 2010 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Ilość wyświetlanych klatek nie ma nic wspólnego z obciążeniem gpu. 2.66ghz vs 3.5ghz proc wykorzystanie gpu praktycznie nie wzrosło , jedynie raz wskoczyło na 81% , ale średnie obciążenie było praktycznie takie same. Obciążenie cpu na 3.5ghz także praktycznie nie zmieniło się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Oczywiście mówisz o obciążeniu GPU bez Vsynca po podkręceniu proca? A skoro użycie CPU się nie zmieniło to znaczy że grze brakuje proca, a nie umie wykorzystać mocy z dodatkowych rdzeni, przynajmniej na chwilę obecną. U mnie DiRT 2 na dwóch rdzeniach @ 4.2 GHz miał podobną wydajność co teraz F1 2010, trochę wiecej FPS, bywało 55-70, i to w DX11 (max, bez okluzji). Tutaj mam 45-55 w DX9 na max. Widać że grze zdecydowanie brakuje proca, biorąc pod uwagę że tutaj aż 24 auta na torze, a w DiRT 2 tylko 8, do tego prawie zawsze słoneczna pogoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 (edytowane) 2.66ghz i 3.5ghz jedynie min fps podskoczył z 35fps do 37fps , średni taki sam(40fps). Także teoria , że proca brakuje jest błędna. Bez AA już jest 45fps min 40fps. Edytowane 27 Września 2010 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2010 Podkręcone dwa rdzenie nie dadzą tyle co cztery rdzenie. Skoro na obu taktowaniach użycie proca jest praktycznie takie samo, to jak dla mnie jednoznaczne jest z tym że proca brakuje, a konkretnie brakuje wątków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 29 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2010 trochę zmienię temat. czy przy hamowaniu blokując koło i przycierając opone też u was tego nie widać? opona dalej się błyszczy. zużycie opony też nie widać :/ (gram na Xie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) Polecam mod usuwający żółty przefarb - http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=224527 Edytowane 2 Października 2010 przez Boxster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2010 No niestety Codemasters lubią przebloomować obraz. O ile w egzotycznych klimatach (DiRT 2) to się nawet sprawdza, to w takich już nie. Tu i tak nie jest tak źle, GRID to była ochyda, ale tam wystarczyło wyłączyć post-processing w pliku konfiguracyjnym i było fajnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) Polecam mod usuwający żółty przefarb Z tym modem to popadanie w druga skrajnosc, jest po prostu za kolorowo :) Imo najlepiej pod wzgledem kolorystyki wygla wersja na x'a (sa gdzies w necie screeny porownawcze) gdzie wszystko jest ladnie stonowane lekka szaroscia Edytowane 30 Września 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2010 ponawiam pytanie z przytartą oponą.po ostrym hamowaniu widać ślad? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.mb Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) ponawiam pytanie z przytartą oponą.po ostrym hamowaniu widać ślad? Wydaje mi się, że nie widać. Powinno się także gorzej prowadzić albo jakieś drgania dodatkowe na kierownicy ale to chyba zostawili sobie na kolejne wydanie tzn. F1 2011 :] Ewentualnie przy ostrej jeździe szybciej się opony przebijają co trochę denerwuje :? Edytowane 30 Września 2010 przez marcin.mb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 2 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2010 (edytowane) Kolejna porcja dodatków: 1.) Realistic Tires Update v1 - LINK - Add sticker to the tires - Add realistic abrasion - Fixed tires color 2.) Shaky Cam Mod ver. 0.1 - LINK http://www.youtube.com/watch?v=CEwNKbQfG0E Edytowane 2 Października 2010 przez Boxster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm Opublikowano 2 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2010 Hmm mam takie pytanko pewnie prozaiczne... dziła wam force feedback na g27 w tej gierce bo u mnie nizalzenie od ustawien nic sie nie zmienia chybaz mam zle skonfigurowana kiere nie dziłaja tez diody na kierze ... hmm mam małe doswiadczenie z kierownica wiec moze poprostu robie cos zle ... jak by ktos miał profil do F1 2010 z ustawieniami to bede wdzieczny ... Pozdrawiam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 5 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2010 Da się w to grać na padzie od X'a czy nie polecalibyście za bardzo podchodzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...