Skocz do zawartości
Gość Harry Lloyd

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno żółty filtr da się w jakiś sposób wyłączyć tak jak w Dircie i Gridzie. Tylko pewnie tak samo jak u poprzedników okaże się wtedy, że pod spodem jest oprawa sprzed 8 lat i lepszym wyjściem będzie ściągnięcie amatorskich modów na sezon 2010 do stareńkiego F1 2002.

 

Chyba w takim razie nie slyszales o rFactor i modach jak F1 2006 CTDP, FSONE 2008 (na dniach 2009), F1 RFT 2009 ktore oferuja dobra grafike i fizyke (pojecie wzgledne, nikt z nas nie wie jak naprawde prowadzi sie F1:) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od RFactor odpycha mnie realizm, a granie w rasowy symulator z włączonymi wszystkimi helpami mija się z celem. Bardziej arcadowy model jazdy z F1 2002 wg mnie sprawdza się lepiej dla niedzielnego gracza niż na siłę ułatwiony symulator. Mimo wszystko czekam na casualowe F1 od Codemasters, bo wyścigi Formuły 3 w Gridzie sprawiały niezłą frajdę, a tutaj po wyłączeniu postprocessingu nie powinno być gorzej mimo nienajświeższej grafiki. Może i w kwestii oprawy coś się zmieni, może to tylko na screenach tak tragicznie wygląda, oby...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Tryb TPP wygląda tragicznie, konkretnie obracanie się auta. W FPP już dużo lepiej.

 

 

Deszcz miażdży.

Sorry ale IPB 3.0 to jest absolutna tragedia, zbejaliście kompletnie jedno z najfajniejszych forum.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Gameplay-ów jest cała masa w necie, choćby tu - F1 2010 - Official Gamescom Videos Thread - Codemasters Forums

 

Wygląda to dobrze, jeśli nie bardzo dobrze. Na klawie będzie jednak raczej beznadzieja, nawet na padzie może nie być tak łatwo bo nie ma aż takiej prezycji, która jest potrzebna przy takich prędkościach.

 

Tylko ponoć zniszczenia są słabe, ograniczające się na odpadających kołach i skrzydłach.

 

 

 

Co ciekawe jutro premiera w USA, a gra jeszcze nie wyciekła. Niezwykle rzadka sytuacja.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolizje wyglądają w tej grze bardzo fajnie :), a tu filmik z gry i 50 kolizji

 

Gra zapowiada się rewelacyjne, chyba sobie do niej kupię specjalnie kierownicę ;p

Edytowane przez MaRuH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się modnie - oby tylko model jazdy był faktycznie do wyboru i do tego porządnie symulacyjny :)

 

Faktycznie? Nie widzialem nigdzie informacji ze ma byc jakis wybor miedzy arcade a sim, jesli sie myle to prosze o linka, ale z tego co widac po filmikach bedzie to typowy arcade. Codemasters chce zbic kase na ludziach ktorzy chca sobie zagrac w F1 raz na tydzien i nie beda chcieli sie meczyc z symulacyjnym modelem jazdy, wypadaniem z kazdego zakretu bo nie znaja toru itd, gra adresowana dla ludzi, dla ktorych instalowanie modow do rFactor wykracza poza ich skillsy, a tworzenie setupow to juz bajka. Wlaczasz, wybierasz team, tor, pogode wciskasz start i jedziesz. Obym sie mylil, co nie zmienia faktu ze grafika obledna i z pewnoscia bedzie to mila odskocznia od nudnej grafiki z rFactor :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie? Nie widzialem nigdzie informacji ze ma byc jakis wybor miedzy arcade a sim, jesli sie myle to prosze o linka, ale z tego co widac po filmikach bedzie to typowy arcade. Codemasters chce zbic kase na ludziach ktorzy chca sobie zagrac w F1 raz na tydzien i nie beda chcieli sie meczyc z symulacyjnym modelem jazdy, wypadaniem z kazdego zakretu bo nie znaja toru itd, gra adresowana dla ludzi, dla ktorych instalowanie modow do rFactor wykracza poza ich skillsy, a tworzenie setupow to juz bajka. Wlaczasz, wybierasz team, tor, pogode wciskasz start i jedziesz. Obym sie mylil, co nie zmienia faktu ze grafika obledna i z pewnoscia bedzie to mila odskocznia od nudnej grafiki z rFactor :)

 

Nie można dogodzić wszystkim, typowy sim to na pewno nie będzie bo gra jest skierowana do wszystkich i każdy ma sobie spokojnie bez trudu w nią pograć. Ma być w grze poziom trudności Extreme, i niby na nim będziemy się czuć jakbyśmy grali w sima. Zobaczymy :). Zresztą ja nie jestem zwolennikiem symulacji, taki arcade lekko wymieszany z symulacją w zupełności mnie zadowoli. Zdałem sobie sprawę że na klawiaturze może być ciężko pograć, a że jestem fanem F1 sprawie sobie jakąś używaną kiere z allegro. :razz:

Edytowane przez MaRuH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam DFP. :D

 

Niestety jest za droga, nawet nie chce drogiej kiery, chce tylko pośmigać na kierownicy a nie męczyć się na klawiaturze. I dlatego dorwałem na allegro za 70zł Logitecha Fromula VFW w bardzo fajnym stanie, mało używaną, może nie jest to kiler ale pograć się pogra :razz:.

Edytowane przez MaRuH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Co do ułatwiaczy to są wszystkie standardowe - kontrola trakcji, ABS, automatyczne hamowanie, linia jazdy i coś tam chyba jeszcze było. Wszystko można wyłączyć. Trudność AI jest chyba stała, a przynajmniej nie widziałem takiej opcji na żadnym filmiku.

 

 

A zniszczenia spoko, ale niby pełno odłamków lata a bolidy nie zmieniają kształtu. Może za rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. ciebie włókna węglowe i pies wie co jeszcze wyginają sie przy kolizji?

To nie sa samochody turystyczne zeby zmienialy ksztalty po uderzeniu, tym bardziej ze budowa bolidow F1 przypomina bardziej myśliwce a nie samochody/bolidy - a zniszczenia kół, skrzydeł itd. akurat wygladaja bardzo przyzwoicie.

 

Jak dla mnie duzy plus.

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Czyli rozumiem że w rzeczywistości bolid przy czołowym wjechaniu w ścianę pozostanie nietknięty, jedynie odpanie przednie skrzydło i koła? Ciekawe.

 

http://images.caradisiac.com/images/7/6/7/3/17673/S0-Le-crash-de-Robert-Kubica-en-photos-terrifiant-76736.jpg

 

Ja nie wymagam takich zniszczeń, ale w jakimś tam stopniu nadwozie powinno zmieniać kształt.

 

 

A PhysX byłby potrzebny jakby te odłamki miały zostawać na ziemi. Tak to sobie będą znikać. W DiRT 2 też było pełno "particle effects", choćby w trybie gate crasher, czy też kamyczki wydobywające się spod kół, to działa na tej samej zasadzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem że w rzeczywistości bolid przy czołowym wjechaniu w ścianę pozostanie nietknięty, jedynie odpanie przednie skrzydło i koła? Ciekawe.

 

http://images.caradisiac.com/images/7/6/7/3/17673/S0-Le-crash-de-Robert-Kubica-en-photos-terrifiant-76736.jpg

 

Ja nie wymagam takich zniszczeń, ale w jakimś tam stopniu nadwozie powinno zmieniać kształt.

 

Nie powinno, bo wlokno weglowe sie nie wygina - jesli zostanie przylozona zbyt duza sila, to sie polamie, ale poza tym pozostaje sztywne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie

, dodam, że to nie jest F1 2010 od "mistrzów kodu" tylko mod do Shift-a. Jeszcze się okaże, że będzie lepszy niż produkt komercyjny. Moim zdaniem znacznie lepiej oddana jest dynamika jazdy, wstrząsy... ogólnie bomba!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...