Skocz do zawartości
Gość

3D Studio Max 5 i kilka pytań???

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie pomyślałem że się trochę pobawię w tym programiku no ale że jestem zielony więc kieruję do was pytania...

 

:arrow: jakie polecacie książki o tematyce 3ds max (koniecznie 5) dla początkujących.

:arrow: czy patche do 3ds max są do ściągnięcia za free.

:arrow: cz te 3d studio max 5 z kazy to nie jakiś zonk???

 

Za odpowiedzi dzieńks :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do książek to nie wiem, ale zajrzyj na stronkę www.max3d.pl, jest tam sporo ciekawych tutoriali, myśle, że od tego można zacząć.

Co do paczy to nie wiem, czy są za darmo (raczej tak - na 89%), ale jeżeli używasz Norton Antywirusa koniecznie ściągnij uaktualnienie do wersji 5.1, niedawno widziałem to to na Kazie.

 

Właściwie na każde z twoich pytań odpowiedziałem "nie wiem", ale starałem się pomóc liczą się chęci no nie? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do 5 tak powiedzal qrczak raczej kling jeszcze nie ma , a co do kling... to kozystalem z 3dmax2 dla poczatkujacych z wydawnictwa helion i byla b.dobra , aktualnie dysponuje wersja tej ksiazki do 3dmax4 i po pobierznym przjrzeniu wyglada okale nie mialem czasu sie w nia wgrysc glebiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z książek polecam:

3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia - Kelly L. Murdock

Na Kazie jest angielska wersja tej książki.

Tutaj znajdziesz jej opis i kilku innych.

http://www.max3d.pl/ksiazki.php

a tak poza tym to na necie jest cala masa tutoriali :) (zarowno tekstowych jak i video).

Jeśli chodzi o update do wersji 5.1 jest dostępny na stronie producenta po zarejestrowaniu. Jedna uwaga jeśli masz zainstalowany Norton Antyvirus 2003, to koniecznie zainstaluj nową C-Dille:

ftp://ftp1.discreet.com/web/support/3dstu...C-Dilla3.27.zip