Hondelyk Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 taki denerwujący problem : jak na niektóre tekstury patrzy sie z daleka to sie na nich czarne paski robią albo przebicia tła. Wie coś ktoś może o tym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 moze poprostu za bardzo podkrecikes karte. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondelyk Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 niestety, wtedy sam bym rozwiązał ten problem ale karta NIE jest kręcona :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 A byla???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondelyk Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 była i teraz już jest :) po prostu kolory sie gryzły. ustawiłem 32bit i jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubby Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 U mnie coś takiego się pojawia głównie w GTA3 ja się jest na dużej wysokości (np lecąc DODO). Caszej też pojawia się to w innych grach ale raczej sporadycznie. Zauważyłem że to nie jest zalerzne od kolorów (16 czy 32 bit). Kart nawet jak nie jest podkręcona to i tak ten "bug" się pojawia. Co dziwniejsze pojawia się na karcie która nigdy nie była kręcona. Ja myśle że to jakiś błąd w samej grze, DirectX, OpenGL lub sterowniku karty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atomówki Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 Podobne objawy zauważyłem w grze Serious Sam i RTCW. Co ciekawe w przypadku GF2 Pro lekarstwem był 32 bitowy kolor wtedy problem znikał całkowicie. Natomiast na kartach GF2 MX i GF4 MX włączenie koloru 32 bitowego nie pomagało i efekt ten dalej występował. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondelyk Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 tak apropo gta3 to jak poderwać to dodo do lotu bo najwięęcej mi sie udało tym 5 sek przeleciec :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondelyk Opublikowano 28 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2003 to chyba nie tyle z softem związane bo mój stary gf4 po zwarciu na pamięciach (nieuwaga z thermopoxem) dawał taką kiche już zawsze a starszy gf2 miał przegrzane pamięci przy podobnym efekcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 29 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2003 u mnie na gta3 dzieje sie podobnie ale tylko na gta, ta gra ma zwalony engine i tyle. A dodem lata sie bardzo prosta nie chce mi sie opisywac całej tej sekwencji ale poprostu trzymasz do przodu i latasz na numerycznej klawiaturzy bodajze 9 i 6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondelyk Opublikowano 29 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2003 gdyby to było takie proste :lol: lepiej lata sie stingerem na czitach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubby Opublikowano 29 Marca 2003 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2003 u mnie na gta3 dzieje sie podobnie ale tylko na gta, ta gra ma zwalony engine i tyle. A dodem lata sie bardzo prosta nie chce mi sie opisywac całej tej sekwencji ale poprostu trzymasz do przodu i latasz na numerycznej klawiaturzy bodajze 9 i 6 Lateć dodo to ja potrafie. Mój rekord to 881sekund latania bez przerwy. Więcej już mi się nie chciało latać dlatego mam tak mało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...