Skocz do zawartości
kaykay

Problem Z Wyswietlaniem Grafiki. Pomocy.

Rekomendowane odpowiedzi

Komputer jak w sygnaturze. Po zlozeniu kompa wszystko smigalo ladnie (Unreal Tournament 3, Crysis) na full detalach. Po reinstalu windowsa i po zainstalowaniu wszystkiego, crysis sie tnie strasznie a w ut3 tektury wczytuja sie dopiero po wczytaniu gry (wchodzi mi juz plansza i dopiero potem, na moich oczach pojawiaja sie rozne jej elementy), jednak chodzi plynnie. Win XP z SP2 + Autopatcher. Probowalem juz kilku sterownikow do karty... Jakies inne stery sie gryza? Juz nie wiem co z tym robic.

Edytowane przez kaykay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z przyjemnością poznam rozwiązanie tego problemu. Bioshock robi mi tak samo z teksturami, zatem to nie wina gry, a czegoś w Win. Tekstury potrafią się dogrywać przez minutę. Wygląda jakby tylko te shaderowane się dogrywały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Crysis - nei wiem. Przeciez nawet glupie timedemo powinno miec w high plynnosc. Oczywiscie bez FSAA i z kreceniem karty :>

2. UT3 - to chyba jest norma silnika. Widzialem to na 7900GS jak i na 9600GT. Czas na ladowanie zalezny od ustawionej rozdzielczosci tekstur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez AA crysis wlasciwie smigal tyle ze wczesniej smigal z AAx8. Teraz wlaczalem go kolejno kilka razy, zaczynajac od najslabszych ustawien i kolejno co "podwyzszajac" az doszedlem do wszystkiego na wysokie a nastepnie do AAx8 i gra idzie plynnie... Nie ogarniam tej gry :/

 

Edit:

 

Z AAx8 raz dziala a raz nie ale z x4 idzie zawsze dobrze. Niech tak juz bedzie :] Ale kolejne pytanie: Dlaczego, idac postacia, widze jak w oddali (raz blizej raz dalej) pojawiaja sie niewiadomo skad jakies skaly albo dodatkowa trawa? Najlepiej to widac jadac szybko pojazdem (na scianach pojawiaja sie dodatkowe elementy takie jak np. krzaki). Tak jakby nie wszystko sie wczytalo na poczatku. Mialem ten sam problem swego czasu z gra GTA: Vice City, tyle ze wtedy mialem duzo gorszy sprzet. Z tamtego kompa w obecnym mam tylko dysk twardy (Seagate Barracuda ATA 7200 RPM model: ST3120023A, zainstalwoany jest jakis sterownik z 2001 roku:/) i nagrywarka Lite-On SOHW-1653S. Nagrywarka nie ma tu pewnie nic do rzeczy wiec czyzby to byl dysk? ;/

Edytowane przez kaykay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W UT3 i Bioshock mam to samo. I próbowałem już na wielu wersjach sterowników. To samo mam na Viscie x64. Po jakimś czasie pojawiają się tekstury. Ale nie trwa to dłużej niż kilka-kilkanaście sekund. W Crysis podobnie, ale tu tego już tak nie widać. Czasem w oddali coś znika, albo się pojawia od pewnej odległości. IMO to taki urok samego silnika UE 3.0 i CryEngine 2, ale mogę się mylić.

 

W GTA doczytywanie tekstur to też norma. Na dość dobrym sprzęcie (A64 2.4 ghz + x1950PRO) mialem to samo. Dysk też był szybki, więc to raczej nie to ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem w oddali coś znika, albo się pojawia od pewnej odległości

Dokladnie o to chodzi. Mowicie ze tak ma byc? Denerwujace to jest strasznie :/ Ale strzelanki czy gry typu gta nie sa dla mnie jakims priorytetem, jednak jesli wystapi mi to w oblivionie czy wiedzminie to porazka totalna :sad: Jutro to sprawdze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie doczytywanie tekstur to częste zjawisko w Unreal Engine, to samo występowało zarówno w pierwszym UT, UT2003 jak i teraz w UT3. Nie wiem od czego to zależy, bo np we Frontlinie, Gears of war, czy Moh airborne tego nie zauważyłem, a w Bioshocku jest. Imho nie ma się czym przejmować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Bioshocka i UT3 w oryginale, i też tekstury wczytują się po dłuższym/krótszym czasie od załadowania mapy. Tak jak przemek zauważył to "problem" UT engine. W Crysis (pomimo że inny silnik) też pojawiają się po chwili, ale ja grałem tylko na Medium, więc nie wiem jak to jest przy wyższej rozdzielczości tekstur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...