Skocz do zawartości
Gość dragonlore

Bayonetta- Devil May Cry Zmienia Plec ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dragonlore

pierwszy zwiastun gry ktora szykuje Hideki Kamiya, tworca DEVIL MAY CRY i OKAMI.

Na razie tylko teaser wiec za wiele nie zobaczymy,ale napewno glownym bohaterem bedzie kobietka z fajnymi...butami :lol2:

 

reszta to juz chyba w stylu DMC czyli szybko,tony miesa do posiekania i akcja non stop.

 

teaser

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prezentuje się nieźle, choć na razie za mało widać, aby cokolwiek oceniać :P Mam nadzieję, ze zaprezentuje się lepiej niż ostatni Devil May Cry, bo po prostu mi nie podchodził.

 

PS: Butki wymiatają, rzadko widuje się takie, hmm rzeczy :D:D

Edytowane przez Marians

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Garść informacji na temat Bayonetty

 

polygamia.pl

 

Kolejne szczegóły utwierdzają mnie w przekonaniu, że na Bayonettę będzie warto czekać, żeby nie było jednak nieporozumień, tę grę tworzy Hideki Kamiya więcej podobieństw do serii DMC jest naprawdę sporo. Pomimo tego wierzę, że będzie to duchowy spadkobierca pierwszej części płaczącego diabła, który nie gubiąc klimatu, choć troszkę odświeży ten skostniały gatunek gier. Spójrzmy zatem czego nowego się dowiedzieliśmy:

 

* Podobnie jak Ebony&Ivory w DMC pistolety będą posiadały imiona i będą to: Parsley, Sage, Rosemary oraz Thyme. Razem są znane pod nazwą Scarborough Fair.

* Pokonani przeciwnicy będą pozostawiać po sobie broń, którą Bayonetta będzie mogła podnieść i używać przez ograniczony czas. Jedna z takich broni będzie podobna do granatnika.

* Kiedy Bayonetta skacze, na moment wyrastają jej motyle skrzydła utkane jakby z delikatnej nici. Kiedy opada na ziemię, to malutkie motyle pojawiają się u jej stóp.

* Strój Bayonetty to tak naprawdę nie jest skóra, pomimo tego co widzicie na obrazku powyżej. To uwaga są jej magiczne włosy, które pokrywają jej całe ciało i są również wykorzystywane przy niektórych atakach. Te najsilniejsze potrafią uczynić ją praktycznie nagą. Już widzę z jak bardzo pozytywną reakcją się spotka ten punkt, prawda Toread?

* Podobnie jak w Devil May Cry zbieraliśmy czerwone orby, tak tutaj Bayonetta będzie posługiwać się anielskimi aureolami jako walutą by zwiększyć siłę swych broni, odblokować umiejętności czy kupić przedmioty.

* Kule wystrzelone z broni głównej bohaterki będą rykoszetować dodatkowo raniąc przeciwników.

* Najsilniejszym atakiem Bayonetty będzie przywołanie zadymionego, gigantycznego smoka czy sztyletu, który przybędzie z niebios by zmiażdżyć przeciwników. Co ciekawe to nie dym będzie jednak je otaczał, a jej włosy. Tak, dobrze zrozumieliście ten smok czy sztylet będą stworzone z jej magicznych włosów. By przywołać takiego potwora będziemy musieli nacisnąć specyficzne kombinacje przycisków, co ma wymagać umiejętności i różnić się od zwykłego QTE.

* Podstawowe przyciski będą odpowiadać za strzał, uderzenie oraz kopnięcie. Oczywiście będziemy rozwijać nasze umiejętności.

* Bayonetta będzie używać “Witch Time”, co oznacza dokładnie tyle co bullet time, w którym bohaterka będzie z jeszcze zwiększą determinacją zabijała potwory.

* Czasami na ekranie będą się pojawiać proste QTE, w których jeśli naciśniemy przycisk odpowiednio szybko to wykonamy jeden z super ataków, takich jak np. gilotyna spadająca z nieba na naszego przeciwnika. Będą się one nazywać Torture Attacks.

* Bayonetta będzie posiadała atak bardzo podobny do tego znanego z filmu Matrix, w którym będzie obracać się o 360 stopni i strzelać do wszystkiego co się rusza. Dodatkowo będzie również mogła stanąć na rękach i strzelać z pistoletów ukrytych w obcasach.

* Nie mogło zabraknąć również Katany, którą bohaterka będzie miała zawsze przy sobie. Platinum Games nie chciało na razie zdradzić jej imienia, ale wiemy, że Bayonetta będzie mogła ładować tę broń dla mocniejszych ataków. Wtedy na głowni pojawi się serce, które będzie uderzać tym mocniej im dłużej będziemy ładować katanę.

* Pojawią się również inne bronie, ale na razie Platinum Games nie chcę zdradzać szczegółów. Każda broń będzie posiadała własnego potwora do przyzwania, a sytuacja na polu walki zadecyduje, który z nich zostanie przyzwany.

* Delikatna mgła będzie się unosić podczas walki z minibossami, a Kamiya twierdzi, że to w celu wytworzenia “atmosfery świętości”. Walka z przykładowym aniołem kończy się przyzwaniem gigantycznego smoka, który przegryza anioła na pół.

* Bayonetta posiada długi łańcuch oraz sierp, który wykorzystuje do ataków w powietrzu, jak również na ziemi. Coś Wam to przypomina, bo mam wrażenie, że ktoś tutaj skorzystał z ostrzy Kratosa.

* Jeśli chodzi o sterowanie to prawy trigger (przynajmniej w wersji na 360) odpowiada za strzelanie. Możemy korzystać z wszystkich 4 pistoletów lub wymienić te w jej rękach na miecz, a nadal strzelać tymi w obcasach. Pewne bronie są specjalnie przygotowane by móc trzymać je w rękach, a inne w nogach.

* Bayonetta tworzona jest od 1,5 roku - pierwsze prace zaczęły się po tym jak Okami miało premierę.

 

Ktoś jeszcze ma wątpliwości czy Bayonetta zaskoczy nas czymś nowym? Szczerze powiedziawszy to nie mam pojęcia czy te wszystkie elementy zagrają ze sobą, ale na pewno jest tu kilka naprawdę fajny pomysłów, które podtrzymują moje zainteresowanie tym tytułem i nie, wcale nie chodzi mi o te ataki, które rozbiorą Bayonettę do naga.

zapowiada sie calkiem okazale :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

czytajcie:ponoc DMC idzie na emeryture ;)

 

GC08: Pierwsze wrażenia - Bayonetta

Autor: Maciej Czerniawski (piątek, 22 sierpnia 2008, 21:03)

360, bayonetta, games convention, platinum-games, ps3, sega

 

Po tej grze nie spodziewałem się wiele, ot, piąta woda po Devil May Cry - pomyślałem. Jednak już pierwsza jedna sześćdziesiąta część sekundy gry samej w sobie uświadomiła mi, jak bardzo się myliłem.

 

Bayonetta

 

Ta gra to czysty obłęd, to orgia audiowizualna najczystszej wody, to zupełnie nowy poziom wykonania. Widzieliście trailer-render? Ta gra wygląda lepiej niż render, kilka razy lepiej. Killzone 2, Gears of War 2, cokolwiek innego - one nie będą wyznacznikami jakości grafiki. Takim wyznacznikiem będzie Bayonetta. W przeszłości często zdarzało się, że w parze z wykonaniem nie szła rozgrywka. Na szczęście w tym przypadku jest tak, jak należy. Spece od marketingu już wynaleźli nazwę nowego gatunku - climax action game. Jeśli wasza wyobraźnia jest w stanie dokonać takiej rzeczy, spróbujcie pomyśleć tak: gra która czerpie garściami z Devil May Cry i innych przedstawicieli tego gatunku, ale jest jeszcze bardziej rozbudowana, efektowna, a walka z ostatnim bossem w DMC4 to przy normalnych przeciwnikach z Bayonetty zabawa dzieci w przedszkolu. Ogrom, tempo, intensywność akcji przerasta wszystko, co widzieliśmy do tej pory. Wszystkim zebranym na pokazie dziennikarzom opadały szczęki, nie wiedzieli co powiedzieć. Nie inaczej było w moim i tap-chana przypadku. Trochę o samej rozgrywce - główna bohaterka atakuje naturalnie za pomocą broni palnej, zarówno trzymanej w dłoniach jak i zamontowanej w butach, do tego dochodzą uderzenia rękami/nogami, oraz przeróżne ciosy włosami (niesamowity design), które jednocześnie stanowią sporą część garderoby. W Lipsku pan Hashimoto z Platinum po raz pierwszy pokazał drugi zestaw broni, którą Bayonetta może mieć w użyciu, składający się z katany i shotguna. To, co się działo na ekranie, przechodzi najśmielsze wyobrażenia. Co powiecie na efektowne wykończenia przeciwników, np. wrzucenie delikwenta za pomocą włosów na gilotynę, danie mu kilkunastu klapsów w tyłek po czym spuszczenie ostrza w dół. Nowy, względem E3, poziom zaprezentowany w Lipsku, wyglądał tak: wiedźma Bayonetta na skrawku wieży zegarowej leciała z ogromną prędkością na orbicie, wokół latało pełno kawałków wieży, na całym tle było ponad 100 przeciwników, co chwilę coś gdzieś wybuchało, pojawił sie ogromny smok, którego można było wykończyć specjalnym atakiem włosami, które przybierały kształt ogromnej głowy wilka itd. itp. Dużo? To wszystkie się działo w przeciągu nie więcej jak 2-3 minut. Choć jestem ogólnie bardzo marudny, to trafiłem na pierwszą grę od bardzo dawna, do której nie mogłem się przyczepić w żadnym aspekcie. Wszystko było dopieszczone do granic możliwości. Gra jest ukończona w nie więcej jak 30 procentach, aż się boję o swoje gałki oczne i palce gdy osiągnie 100% i położę na niej swoje macki. W mojej ocenie bezapelacyjnie gra targów. Nic nie zrobiło na mnie takiego wrażenia, i to nie tylko w tym roku, ale w ciągu ostatnich kilku lat. Rzekłem.

 

Jakub Tepper: Maciej opisał w zasadzie przeżycia nas obu. Mi przez większość czasu towarzyszyły ciary na plecach, autentycznie. Nie byłem niestety na pokazie Heavy Rain, który zawładnął duszami Piotra i Olka, ale dla mnie w kategorii gier akcji to właśnie ta gra jest numerem jeden targów w Lipsku (razem ze SFIV, ale to inna bajka). Co do wywodu Maćka mogę dodać, to fakt, że mimo obecności setek oponentów i obiektów na ekranie, gra nie zwolniła ani na moment. A jest to nie lada osiągnięcie biorąc pod uwagę, iż to najbardziej dopakowana akcją gra w historii tego gatunku na konsolach. Mam rzecz jasna nadzieję, że etapy pokazane są w jakiś sposób reprezentatywne dla reszty - inaczej może skończyć się na DMC z jedną znakomitą planszą. Głęboko jednak wierzę, że tak nie będzie. Ba, wiem o tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

No tak , hajp trzeba robic , a ze gra na konsole to juz od samego poczatku wiadomo , ze to super mega wypas z grafika , ktora wyprzedza czasy minimum o 10 lat... Dziwne ale wiekszosc hitow na konsole tak jest opisywana...a w temacie grafiki to juz w ogole lepiej nic nie mowic , przeciez to zawsze wyglada i lepiej chodzi...

 

Eh , ta prasa...pozniej czyta sie kwiatki , ze na pc cos lazi gorzej...albo w ogole slabo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahaha

 

 

Upraszczajmy bardziej gry na konsole ;]. Ciekawy jestem co ludzie będą robić wolną ręką..

Jestem ciekaw cwaniaku czy byś przeszedł DMC4 albo NG2 na najwyższym poziomie trudności ;) Wiadomo, że robią poziomy trudności dla nubów, ale jak ktoś chce postawić sobie jakieś wyzwanie to wybiera wysoki poziom. Na PC jest to samo. Pograj sobie w jakiegokolwiek FPS-a na najniższym poziomie. Z zamkniętymi oczami można grać.

 

PS

Mogę się założyć, że Bayonetta będzie miała podobny poziom trudności jak w/w gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może posądzą mnie o nacjonalizm, ale skośni mają równo nawalone pod kopułą, a ich gry w większości to potwierdzają (z tego miejsca pozdrawiam Michaeliusa ;)).

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, nie umiem rozszyfrować tych krzaczków :D

Ja też nie , dopiero zacząłem się hiragany uczyć :D

 

 

Tak tylko strzelałem, wiedząc co z tą grą nie tak :)

Ale chyba ją sobie odpuszcze póki cena nie spadnie. I tak nie będę miał czasu grać po tym jak wyjdzie Dragon Age, Divinity 2 , nowe King's Bounty i Borderlandsy.

Edytowane przez Michaelius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie :)

Najlepsze jest dla mnie to, że DMC mnie nigdy do końca nie potrafił przekonać do siebie, bo miejscami nie ogarniałem co się dzieje, tu jest niby to samo, ale gra mi się super :D

 

No i Dante i Nero tak biodrami nie kręcą ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...