Skocz do zawartości
Gość chronicsmoke

Street Fighter Iv

Rekomendowane odpowiedzi

Proste :-) ja piep....

trudniejsze combosy byly juz w Super street fighter 2 turbo w 95roku

w ktorego sie zagrywalem w tamtym czasie z pasja :)

A czy to, że SSF2T wyszedł w 95 roku znaczy, że są w nim łatwe combosy :P? Osobiście uważam, że seria SF zawsze była pod tym względem jedną z trudniejszych - np. w Soul Caliburach, Melty Bloodach i Guilty Gearach masz dużo większą swobodę w prowadzeniu combosów, z kolei Tekken dużo bardziej wybacza graczowi brak odpowiedniego wyczucia czasu (ot, wciskaj przyciski mniej więcej po kolei, mniej więcej w odpowiednim momencie i juggle wchodzą), również KoF zawsze był pod tym względem łatwiej przystępny. A jeżeli takie combo jakie podałem potrafisz bez problemu wyprowadzać z klawy podczas walki (nie treningu) to naprawdę szacun :). Edytowane przez zergadis0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co ja sie dowiedzialem, to mozna grac klawiatura+pad, ale mniej kumaci mogą miec problemy.

 

Ale co i jak to powiem dopiero po zakupie gry, a patrząc w gląb portfela, to chyba zbyt szybko gry nie kupie, chyba ze bedzie kosztowac ~50zł, a nie ~50€ :D a tak to pozostal mi Benchmark :(

 

Jak już podajecie ceny....

Prawda jest taka, że teraz Street Figter 4 jest na steam za 34 euro, a więc ok. 150 zł.

Biorąc pod uwagę brak wydawcy w Pl to nie ma tragedii.

Jeszcze "tylko" 3 dni i 8 godzin ehhh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość malybenek

Przepraszam za najprawdopodobniej najgłupsze pytanie zadane na tym forum... Którym klawiszem włacza się kontynuacje w trybie arcade?? Proszę o pomoc... :(

Dokładnie :> Nie ma tam klawisza przypisanego pod kontynuację, a jest odliczanie :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już podajecie ceny....

Prawda jest taka, że teraz Street Figter 4 jest na steam za 34 euro, a więc ok. 150 zł.

Biorąc pod uwagę brak wydawcy w Pl to nie ma tragedii.

Jeszcze "tylko" 3 dni i 8 godzin ehhh.

Damy radę :)

Edytowane przez BLANTMEN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam natomiast problem z zaawansowanymi kombosami, gram na padzie i jakoś nie mogę. heh

Na klawiaturze ciężko nie jest. Na początku nie wiedziałem jak kółka robić ( ćwiartki ) ale to wystarczy S potem D albo S potem A i potem noga czy ręka. Na treningu wszystko wychodzi w walce wiadomo dużo trudniej. Tak że można śmiało grać na klawiaturze, pad nie jest wcale potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wpienia mnie w tej grze jej prędkość działania.

A dokładnie mówiąc, że zależnie od FPS czas w grze idzie albo wolno albo szybko.

W końcu czy 30fps czy 60fps nie powinno mieć to wpływu na takie rzeczy jak czas.

A przy 60fps wygląda to jakby w przyspieszonym tempie działała.

A tak poza tym fajny remake SSF2T z extra wyglądającymi Ultra combosami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 60 fpsach gra chodzi właśnie tak jak powinna :P . Ale fakt, mogli zadbać o to, aby przy mniejszej płynności gra zachowywała odpowiednią prędkość :) .

W takim razie przy 30-40fps gra się łatwiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i pogralem juz troche.

 

Stwierdzam, ze gra na padzie od x360 to jakies nieporozumienie - zarowno na analogu jak i krzyzaku - strasznie niewygodnie sie gra na tym padzie. Byc moze to kwestia wprawy, ale szkoda mi na to czasu. Nieraz i nie dwa nie udalo mi sie wykonac czegos tylko dlatego, ze ruszylem galka minimalnie w gore i nie wykonalem poprawnie kombinacji, kciukiem tez trzeba sie strasznie nalatac. Krzyzak zas jest w niewygodnym miejscu. Wydaje mi sie, ze znacznie lepiej sprawdzil by sie pad od PlayStation - na tym sie kiedys wygodnie gralo w Tekkena ;)

Olac pada, gram na klawiaturze, znacznie lepiej :)

 

Jezeli chodzi o gre, to jest swietna. Animacje, grafika, jak juz ktos wczesniej wspomnial - grymasy zawodnikow podczas wykonywania albo otrzymywania ciosow, swietnie wygladajace kombosy - elegancko to wyglada. Nudne sa jednak cutscenki przy rozpoczeciu walki (kazdy zawodnik ma tylko jedno wejscie), podobnie jak teksty po zakonczeniu walki - mogly by byc wypowiadane to raz, a dwa to moglo by byc ich znacznie wiecej niz tylko jeden tekst.

 

Uwazam, ze gra jest swietna - czuje, ze sporo czasu przy niej spedze :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do narzekan do tego ze gra wydaje sie zwalniac w mniej niz 60fps.

 

Tak sie sklada ze to jest bijatyka i wszystkie timingi animacji ciosow zaleza od ilosci klatek. Jezeli np prosty LP ma miescic sie w 3 klatkach animacji, to jak chcecie skompresowac to wzgledem czasu zeby bylo plynnie przy mniejszej ilosci klatek ? Normalna predkosc gry w ktorej wszystko jest tak jak powinno byc to stale 60fps, jesli bedzie mniej lub wiecej, wszystko przedlozy sie na czas , a wiec na szybkosc.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i pogralem juz troche.

 

Stwierdzam, ze gra na padzie od x360 to jakies nieporozumienie - zarowno na analogu jak i krzyzaku - strasznie niewygodnie sie gra na tym padzie. Byc moze to kwestia wprawy, ale szkoda mi na to czasu. Nieraz i nie dwa nie udalo mi sie wykonac czegos tylko dlatego, ze ruszylem galka minimalnie w gore i nie wykonalem poprawnie kombinacji, kciukiem tez trzeba sie strasznie nalatac. Krzyzak zas jest w niewygodnym miejscu. Wydaje mi sie, ze znacznie lepiej sprawdzil by sie pad od PlayStation - na tym sie kiedys wygodnie gralo w Tekkena ;)

Olac pada, gram na klawiaturze, znacznie lepiej :)

 

Jezeli chodzi o gre, to jest swietna. Animacje, grafika, jak juz ktos wczesniej wspomnial - grymasy zawodnikow podczas wykonywania albo otrzymywania ciosow, swietnie wygladajace kombosy - elegancko to wyglada. Nudne sa jednak cutscenki przy rozpoczeciu walki (kazdy zawodnik ma tylko jedno wejscie), podobnie jak teksty po zakonczeniu walki - mogly by byc wypowiadane to raz, a dwa to moglo by byc ich znacznie wiecej niz tylko jeden tekst.

 

Uwazam, ze gra jest swietna - czuje, ze sporo czasu przy niej spedze :twisted:

Możesz nieco przybliżyć jak rozmieszczone są poszczególne ciosy na tym padzie ? Interesuje mnie, jak rozmieścili 3 różne ciosy ręką i nogą ;) Nie wiem czy bawić się padem, czy lepiej zacząć od razu męczyć klawiaturę :P

Edytowane przez BLANTMEN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do narzekan do tego ze gra wydaje sie zwalniac w mniej niz 60fps.

 

Tak sie sklada ze to jest bijatyka i wszystkie timingi animacji ciosow zaleza od ilosci klatek. Jezeli np prosty LP ma miescic sie w 3 klatkach animacji, to jak chcecie skompresowac to wzgledem czasu zeby bylo plynnie przy mniejszej ilosci klatek ? Normalna predkosc gry w ktorej wszystko jest tak jak powinno byc to stale 60fps, jesli bedzie mniej lub wiecej, wszystko przedlozy sie na czas , a wiec na szybkosc.

To jest 3D a nie ścisła, skończona ilość sprite'ów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz nieco przybliżyć jak rozmieszczone są poszczególne ciosy na tym padzie ? Interesuje mnie, jak rozmieścili 3 różne ciosy ręką i nogą ;) Nie wiem czy bawić się padem, czy lepiej zacząć od razu męczyć klawiaturę :P

W opcjach sa do wyboru 3 ustawienia (ponizej screeny) + oczywiscie mozliwosc przypisania ciosow do poszczegolnych przyciskow w/g wlasnego uznania:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Ja na poczatku gralem na padzie, ale szybko sie zrazilem - o wiele lepiej gra mi sie na klawiaturze.

 

//edyta:

Ciekawostka, jezeli ktos nie wiedzial:

przypadkiem zobaczylem info, ze firma MadCatz stworzyla (juz dawno temu) kontrolery dla x360 i ps3 specjalnie pod SFIV:

http://www.gamemanx.com/wp-content/uploads...sticks-pads.jpg

Calkiem niezle sie to przedstawia :)

Edytowane przez brachol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do narzekan do tego ze gra wydaje sie zwalniac w mniej niz 60fps.

 

Tak sie sklada ze to jest bijatyka i wszystkie timingi animacji ciosow zaleza od ilosci klatek. Jezeli np prosty LP ma miescic sie w 3 klatkach animacji, to jak chcecie skompresowac to wzgledem czasu zeby bylo plynnie przy mniejszej ilosci klatek ? Normalna predkosc gry w ktorej wszystko jest tak jak powinno byc to stale 60fps, jesli bedzie mniej lub wiecej, wszystko przedlozy sie na czas , a wiec na szybkosc.

Wiem, wiem, ale jeżeli dobrze pamiętam, to w takim GG XX to olano i wszystko było cacy, więc nie trzeba się aż tak trzymać reguł ustanowionych przez konsole :P. Zresztą po kiego ustanawiać prędkość gry zależną od prędkości animacji zamiast czasu? Ja wiem, że jest paru hardcorowców którym będzie to przeszkadzać (to niech se grają w tych 60 fpsach :P), ale czy przypadkiem przy obecnej technologii nie jest to trochę cofaniem się w rozwoju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie masz pojecia na czym polega animacja. Czy to model 3D czy sprite, na ekranie wszystko widzisz w okreslonej ilosci klatek.

:plom:

Jakoś mi Battlefield 2 nie chodzi "szybciej" przy 80 fps niż przy 40 fps ... a też jest "animacja" :lol: ... a to że rendering następuje do określonej ilości FPS to inna sprawa.

 

ps. jarzysz w ogóle co to są wektory i jak tworzona jest animacja w dzisiejszych grach 3D ? Myślisz że każda klatka ruchu jest odrębnie rysowana przez twórców gier jak za czasów street fighter 2 ? :ploom:

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:plom:

 

 

ps. jarzysz w ogóle co to są wektory i jak tworzona jest animacja w dzisiejszych grach 3D ? Myślisz że każda klatka ruchu jest odrębnie rysowana przez twórców gier jak za czasów street fighter 2 ? :ploom:

Dobra, wiesz co. Nie bede z Toba dyskutowal bo widze ze i tak nic nie wskoram. Widze ze masz problemy ze zrozumieniem ze w wiekszosci bijatyk ilosc klatek jest scisle powiazana z animacja ( battlefield chyba odpada co ? ).

 

Dla tych jednak ktorzy potrafia przyjac do wiadomosci ze nie sa nieomylni , polecam ten link

 

http://www.eventhubs.com/guides/2009/feb/1...reet-fighter-4/

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

:plom:

Jakoś mi Battlefield 2 nie chodzi "szybciej" przy 80 fps niż przy 40 fps ... a też jest "animacja" :lol: ... a to że rendering następuje do określonej ilości FPS to inna sprawa.

 

ps. jarzysz w ogóle co to są wektory i jak tworzona jest animacja w dzisiejszych grach 3D ? Myślisz że każda klatka ruchu jest odrębnie rysowana przez twórców gier jak za czasów street fighter 2 ? :ploom:

Z tego co mi wiadomo to np. w Tekkenach ciosy maja rozna ilosc klatek przez co sa parytety , gwaranty itd. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...