Skocz do zawartości
Gość chronicsmoke

Street Fighter Iv

Rekomendowane odpowiedzi

Co to parytet i gwarant (w tej grze) ;)

Kolega mial na mysli zapewne Parry i gwaranty .

 

Parry - zbicia ciosow, ktore trzeba wyegzekwowac w odpowiednim momencie ( odpowiedniej klatce ), bylo w Tekkenie , bylo w SF ALPHA 3.

przyklad :

- najslawniejszy final SF3

 

gwaranty - zagrania gwarantowane w pewnych sytuacjach

 

http://tekken.com.pl/index.php?page=section&id=161

 

no coz, tak to jest jak na PC nie wychodza Tekken'y i inne to pozniej blacharze sie dziwia ze im bijatyka wolno chodzi :>

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opcjach sa do wyboru 3 ustawienia (ponizej screeny) + oczywiscie mozliwosc przypisania ciosow do poszczegolnych przyciskow w/g wlasnego uznania:

 

[obrazki]

 

Ja na poczatku gralem na padzie, ale szybko sie zrazilem - o wiele lepiej gra mi sie na klawiaturze.

 

//edyta:

 

(...)

Podziękował :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Co to parytet i gwarant (w tej grze) ;)

Parytety w Tekkenie to inaczej priorytety ciosow , opierane jest to na szybkosci (ilosci klatek) danego ciosu. Jesli masz walke i dwoch typow wykonuje w dokladnie tym samem momencie cios , to energie straci ten (dostanie w leb) , ktorego cios ma mniejszy priorytet , jest wolniejszy : kop noga vs szybki punch ktoras reka. Rece maja priorytet bo sa szybsze , posiadaja mniejsza ilosc klatekdo przeliczenia. Jesli w tej sytuacji dwoch uzyje tego samego ciosu to bedzie "draw" , to jest kolesie "odbija" sie od siebie , odskocza oboje. Kazdy cios w Tekkenie mial inna ilosc klatek , przez co mogles nawet wygrywac nie pokazujac umiejetnosci (czyli wybicie typa i klepanie w powietrzu by spadl na ziemie juz bez "energii"), a po prostu patrzac co oponent robi , jakim atakiem kontruje itd. ;)

 

BTW fpsow - czesto na turniejach mowilo sie o "maszowaniu" , czyli wygrywaniu na pale. Takim wygrywaniem na pale zamiast walki jest wlasnie wykorzystywanie np left/right punch , bo rece sa szybkie , zamiast meczyc sie by cos pokazac jesli kolo ma malo "energii" to 2-3x punczem dobic :P

 

Gwarant to cios , ktory w okreslonej sytuacji zawsze wchodzi pry czym nieblokowalne zawsze wchodza nawet na bloku ;) Na nie stosuje sie wlasnie parry/zbicia/reversale/czikeny (jedna nazwa).

 

Kolega mial na mysli zapewne Parry i gwaranty .

Nie mialem tego na mysli.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mialem tego na mysli.

nom, teraz juz widze ;)

 

czy komus udalo sie odblokowac Akume ? Wiem ze trzeba przejsc gre bez zadnej kontynuacji i z chociaz jednym perfectem, zrobilem tak i nie odblokowal mi sie.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy komus udalo sie odblokowac Akume ? Wiem ze trzeba przejsc gre bez zadnej kontynuacji i z chociaz jednym perfectem, zrobilem tak i nie odblokowal mi sie.

wg tego to trzeba zrobic troche wiecej (wziete ze strony, ktora podales przy okazji fps):

Akuma:

Unlock Cammy, Dan, Fei Long, Gen, Rose and Sakura. Beat the game again — but use a character you've beat the game with before. You cannot continue and must win 2 rounds by perfect victories.

Calosc:

Unlockable Characters, Colors, Taunts, Trophies and Achievements: Street Fighter 4

W ogole to bardzo przydatna strona, polecam innym zapoznanie sie z nia.

 

Szukajac roznych info o SF4 natrafilem takze na to:

http://www.iplaywinner.com/street-fighter-4-character-log/

opisane uderzenia i rozne combosy dla kazdej postaci + przyklady w postaci filmow i komentarza.

Edytowane przez brachol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Chłopie - steam wypuścił grę .... ale jej nie odkodował :D Teraz masa wkurzonych użytkowników nawija na forum na ten temat ;D

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są dwa powody wyświetlania statusu informującego, że użytkownik właśnie gra w SF IV:

 

1. pirat z wpisanym oryginalnym cd-key (steam wykrywa odpaloną grę i wyświetla status na ten temat)

2. błąd z odświeżeniem statusu użytkownika. Pomimo tego że nie gra w żadną grę - jest wyświetlony jakoby grał.

 

Teraz na szczęście wszystko działa tak jak powinno. Co mnie zdziwiło - zdobyłem jakieś osiągnięcie w GFWL ;) W Warhammerze nic nie dostawałem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa dobrze live i jeszcze umożliwia przyzwoitą komunikację głosową. Sama gra chodzi online bardzo dobrze jak na razie i po kilku walkach z Blantmanem stwierdzamy, brak lagów. A to, że parę osób grało wynika wiadomo z czego:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Co? :D Jakie artefakty? :lol2:

Takie , mialem taka szachownice na filmach po 2 dniach od zakupu 4850 , na 3 dzien obraz byl fioletowo-zielony bez szachownicy - kwadratow jak u niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Z jego postu dla mnie , jako ze nie mam gry w ogole , pierwsza czytelna informacja jest szachownica ;) My bad ;)

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwoli ścisłości - gra chodzi miodzio ;) Nie narzekam na grafikę. Co do samego problemu. Próbowałem rozłączyć się z LIVE i podłączyć ponownie - nie pomogło. Dopiero ponowne uruchomienie SF IV dało efekt ... IMO mogli wymyślić jakiś inny sposób gry na multi, niż GFWL (biorąc pod uwagę, że w Polsce GFWL nie działa ...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa dobrze live i jeszcze umożliwia przyzwoitą komunikację głosową. Sama gra chodzi online bardzo dobrze jak na razie i po kilku walkach z Blantmanem stwierdzamy, brak lagów. A to, że parę osób grało wynika wiadomo z czego:-)

Pomijając fakt, że co jakiś czas rozłącza mnie z GFWL gra się miodnie. Wczoraj aż mnie kciuk bolał od klepania kierunków na padzie ;) Dorwę Cię następnym razem ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Zauważyłem u siebie, że gdy w grze fps'y spadną <30 dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem. Jednak są to spadki wyłącznie w przerywnikach. Gra twardo trzymie 60 fps :) Co do samego problemu z usługą Live. Zauważyłem, że gdy przy automatycznym logowaniu połączy się od razu, mogę grać w trybie online. Jednak gdy zacznę szperać w profilu Live (np. sprawdzanie osiągnięć) - rozłącza się i tyle miałem z gry ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem zobaczyć jak to wygląda przed podjęciem decyzji o zakupie. Problem w tym, że gra się wiesza już na ekranie tytułowym tzn. wychodzę z menu opcji i czarno, komputer reaguje, ale jak jest pełny ekran to mogę się cmoknąć, pozostaje hard reset. Komp z podpisu, sterowniki 180.84. Początkowo zakładałem, że to może być problem spowodowany przez niewielką ilość pamięci wirtualnej. Pupa blada, nie ma różnicy miedzy 256MB a 1GB. Benchmark ten standalone chodził bez zająknięcia. Tu już problemy, także ja chyba wstrzymam się z zakupem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...