zergadis0 Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 (edytowane) Proste :-) ja piep.... trudniejsze combosy byly juz w Super street fighter 2 turbo w 95roku w ktorego sie zagrywalem w tamtym czasie z pasja :) A czy to, że SSF2T wyszedł w 95 roku znaczy, że są w nim łatwe combosy :P? Osobiście uważam, że seria SF zawsze była pod tym względem jedną z trudniejszych - np. w Soul Caliburach, Melty Bloodach i Guilty Gearach masz dużo większą swobodę w prowadzeniu combosów, z kolei Tekken dużo bardziej wybacza graczowi brak odpowiedniego wyczucia czasu (ot, wciskaj przyciski mniej więcej po kolei, mniej więcej w odpowiednim momencie i juggle wchodzą), również KoF zawsze był pod tym względem łatwiej przystępny. A jeżeli takie combo jakie podałem potrafisz bez problemu wyprowadzać z klawy podczas walki (nie treningu) to naprawdę szacun :). Edytowane 4 Lipca 2009 przez zergadis0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Trudny ten Seth :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szozi Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Z tego, co ja sie dowiedzialem, to mozna grac klawiatura+pad, ale mniej kumaci mogą miec problemy. Ale co i jak to powiem dopiero po zakupie gry, a patrząc w gląb portfela, to chyba zbyt szybko gry nie kupie, chyba ze bedzie kosztowac ~50zł, a nie ~50€ :D a tak to pozostal mi Benchmark :( Jak już podajecie ceny.... Prawda jest taka, że teraz Street Figter 4 jest na steam za 34 euro, a więc ok. 150 zł. Biorąc pod uwagę brak wydawcy w Pl to nie ma tragedii. Jeszcze "tylko" 3 dni i 8 godzin ehhh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieczka Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Przepraszam za najprawdopodobniej najgłupsze pytanie zadane na tym forum... Którym klawiszem włacza się kontynuacje w trybie arcade?? Proszę o pomoc... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość malybenek Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Przepraszam za najprawdopodobniej najgłupsze pytanie zadane na tym forum... Którym klawiszem włacza się kontynuacje w trybie arcade?? Proszę o pomoc... :(Dokładnie :> Nie ma tam klawisza przypisanego pod kontynuację, a jest odliczanie :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zergadis0 Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Wiem, że to idiotyczne, ale continue = escape :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szozi Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Chyba, że się gra na padzie o xklocka, wówczas jest nieco naturalniej - start:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 (edytowane) Jak już podajecie ceny.... Prawda jest taka, że teraz Street Figter 4 jest na steam za 34 euro, a więc ok. 150 zł. Biorąc pod uwagę brak wydawcy w Pl to nie ma tragedii. Jeszcze "tylko" 3 dni i 8 godzin ehhh. Damy radę :) Edytowane 4 Lipca 2009 przez BLANTMEN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bieczka Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Dziękuję !! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziak Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 Panowie a powiedzcie mi o co loto u niektorych postaci jak w spisie ciosow sa strzalki i napis "charge" wiem co to znaczy ale nie wiem jak to zrobic. Jakas mala podpowiedz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks! Opublikowano 4 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2009 ja mam natomiast problem z zaawansowanymi kombosami, gram na padzie i jakoś nie mogę. heh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zergadis0 Opublikowano 5 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2009 Buziak - Jak masz charge np. dół i góra, to najpierw przytrzymujesz (chyba co najmniej przez sekundę) dół, potem (już nie przytrzymując) wciskasz górę :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 5 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2009 ja mam natomiast problem z zaawansowanymi kombosami, gram na padzie i jakoś nie mogę. heh Na klawiaturze ciężko nie jest. Na początku nie wiedziałem jak kółka robić ( ćwiartki ) ale to wystarczy S potem D albo S potem A i potem noga czy ręka. Na treningu wszystko wychodzi w walce wiadomo dużo trudniej. Tak że można śmiało grać na klawiaturze, pad nie jest wcale potrzebny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 6 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2009 Wpienia mnie w tej grze jej prędkość działania. A dokładnie mówiąc, że zależnie od FPS czas w grze idzie albo wolno albo szybko. W końcu czy 30fps czy 60fps nie powinno mieć to wpływu na takie rzeczy jak czas. A przy 60fps wygląda to jakby w przyspieszonym tempie działała. A tak poza tym fajny remake SSF2T z extra wyglądającymi Ultra combosami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 6 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2009 O co biega z tymi combami co są strzałeczki w prawo np. u Akumy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zergadis0 Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 A przy 60fps wygląda to jakby w przyspieszonym tempie działała.Przy 60 fpsach gra chodzi właśnie tak jak powinna :P. Ale fakt, mogli zadbać o to, aby przy mniejszej płynności gra zachowywała odpowiednią prędkość :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 This game will unlock in approximately 6 hours Jeszcze 6 godzinek ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 Przy 60 fpsach gra chodzi właśnie tak jak powinna :P . Ale fakt, mogli zadbać o to, aby przy mniejszej płynności gra zachowywała odpowiednią prędkość :) . W takim razie przy 30-40fps gra się łatwiej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brachol Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 No i pogralem juz troche. Stwierdzam, ze gra na padzie od x360 to jakies nieporozumienie - zarowno na analogu jak i krzyzaku - strasznie niewygodnie sie gra na tym padzie. Byc moze to kwestia wprawy, ale szkoda mi na to czasu. Nieraz i nie dwa nie udalo mi sie wykonac czegos tylko dlatego, ze ruszylem galka minimalnie w gore i nie wykonalem poprawnie kombinacji, kciukiem tez trzeba sie strasznie nalatac. Krzyzak zas jest w niewygodnym miejscu. Wydaje mi sie, ze znacznie lepiej sprawdzil by sie pad od PlayStation - na tym sie kiedys wygodnie gralo w Tekkena ;) Olac pada, gram na klawiaturze, znacznie lepiej :) Jezeli chodzi o gre, to jest swietna. Animacje, grafika, jak juz ktos wczesniej wspomnial - grymasy zawodnikow podczas wykonywania albo otrzymywania ciosow, swietnie wygladajace kombosy - elegancko to wyglada. Nudne sa jednak cutscenki przy rozpoczeciu walki (kazdy zawodnik ma tylko jedno wejscie), podobnie jak teksty po zakonczeniu walki - mogly by byc wypowiadane to raz, a dwa to moglo by byc ich znacznie wiecej niz tylko jeden tekst. Uwazam, ze gra jest swietna - czuje, ze sporo czasu przy niej spedze :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 Teksty wyłączałem już po pierwszym ich obejrzeniu, animacje też :) Fajne są miny jak dostanie w brzuch. Oczy wyłażą z powiek :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Co do narzekan do tego ze gra wydaje sie zwalniac w mniej niz 60fps. Tak sie sklada ze to jest bijatyka i wszystkie timingi animacji ciosow zaleza od ilosci klatek. Jezeli np prosty LP ma miescic sie w 3 klatkach animacji, to jak chcecie skompresowac to wzgledem czasu zeby bylo plynnie przy mniejszej ilosci klatek ? Normalna predkosc gry w ktorej wszystko jest tak jak powinno byc to stale 60fps, jesli bedzie mniej lub wiecej, wszystko przedlozy sie na czas , a wiec na szybkosc. Edytowane 7 Lipca 2009 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) No i pogralem juz troche. Stwierdzam, ze gra na padzie od x360 to jakies nieporozumienie - zarowno na analogu jak i krzyzaku - strasznie niewygodnie sie gra na tym padzie. Byc moze to kwestia wprawy, ale szkoda mi na to czasu. Nieraz i nie dwa nie udalo mi sie wykonac czegos tylko dlatego, ze ruszylem galka minimalnie w gore i nie wykonalem poprawnie kombinacji, kciukiem tez trzeba sie strasznie nalatac. Krzyzak zas jest w niewygodnym miejscu. Wydaje mi sie, ze znacznie lepiej sprawdzil by sie pad od PlayStation - na tym sie kiedys wygodnie gralo w Tekkena ;) Olac pada, gram na klawiaturze, znacznie lepiej :) Jezeli chodzi o gre, to jest swietna. Animacje, grafika, jak juz ktos wczesniej wspomnial - grymasy zawodnikow podczas wykonywania albo otrzymywania ciosow, swietnie wygladajace kombosy - elegancko to wyglada. Nudne sa jednak cutscenki przy rozpoczeciu walki (kazdy zawodnik ma tylko jedno wejscie), podobnie jak teksty po zakonczeniu walki - mogly by byc wypowiadane to raz, a dwa to moglo by byc ich znacznie wiecej niz tylko jeden tekst. Uwazam, ze gra jest swietna - czuje, ze sporo czasu przy niej spedze :twisted: Możesz nieco przybliżyć jak rozmieszczone są poszczególne ciosy na tym padzie ? Interesuje mnie, jak rozmieścili 3 różne ciosy ręką i nogą ;) Nie wiem czy bawić się padem, czy lepiej zacząć od razu męczyć klawiaturę :P Edytowane 7 Lipca 2009 przez BLANTMEN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 Co do narzekan do tego ze gra wydaje sie zwalniac w mniej niz 60fps. Tak sie sklada ze to jest bijatyka i wszystkie timingi animacji ciosow zaleza od ilosci klatek. Jezeli np prosty LP ma miescic sie w 3 klatkach animacji, to jak chcecie skompresowac to wzgledem czasu zeby bylo plynnie przy mniejszej ilosci klatek ? Normalna predkosc gry w ktorej wszystko jest tak jak powinno byc to stale 60fps, jesli bedzie mniej lub wiecej, wszystko przedlozy sie na czas , a wiec na szybkosc. To jest 3D a nie ścisła, skończona ilość sprite'ów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 To jest 3D a nie ścisła, skończona ilość sprite'ówChyba nie masz pojecia na czym polega animacja. Czy to model 3D czy sprite, na ekranie wszystko widzisz w okreslonej ilosci klatek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brachol Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Możesz nieco przybliżyć jak rozmieszczone są poszczególne ciosy na tym padzie ? Interesuje mnie, jak rozmieścili 3 różne ciosy ręką i nogą ;) Nie wiem czy bawić się padem, czy lepiej zacząć od razu męczyć klawiaturę :PW opcjach sa do wyboru 3 ustawienia (ponizej screeny) + oczywiscie mozliwosc przypisania ciosow do poszczegolnych przyciskow w/g wlasnego uznania: Ja na poczatku gralem na padzie, ale szybko sie zrazilem - o wiele lepiej gra mi sie na klawiaturze. //edyta: Ciekawostka, jezeli ktos nie wiedzial: przypadkiem zobaczylem info, ze firma MadCatz stworzyla (juz dawno temu) kontrolery dla x360 i ps3 specjalnie pod SFIV: http://www.gamemanx.com/wp-content/uploads...sticks-pads.jpg Calkiem niezle sie to przedstawia :) Edytowane 7 Lipca 2009 przez brachol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zergadis0 Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 Co do narzekan do tego ze gra wydaje sie zwalniac w mniej niz 60fps. Tak sie sklada ze to jest bijatyka i wszystkie timingi animacji ciosow zaleza od ilosci klatek. Jezeli np prosty LP ma miescic sie w 3 klatkach animacji, to jak chcecie skompresowac to wzgledem czasu zeby bylo plynnie przy mniejszej ilosci klatek ? Normalna predkosc gry w ktorej wszystko jest tak jak powinno byc to stale 60fps, jesli bedzie mniej lub wiecej, wszystko przedlozy sie na czas , a wiec na szybkosc. Wiem, wiem, ale jeżeli dobrze pamiętam, to w takim GG XX to olano i wszystko było cacy, więc nie trzeba się aż tak trzymać reguł ustanowionych przez konsole :P. Zresztą po kiego ustanawiać prędkość gry zależną od prędkości animacji zamiast czasu? Ja wiem, że jest paru hardcorowców którym będzie to przeszkadzać (to niech se grają w tych 60 fpsach :P), ale czy przypadkiem przy obecnej technologii nie jest to trochę cofaniem się w rozwoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) Chyba nie masz pojecia na czym polega animacja. Czy to model 3D czy sprite, na ekranie wszystko widzisz w okreslonej ilosci klatek. :plom: Jakoś mi Battlefield 2 nie chodzi "szybciej" przy 80 fps niż przy 40 fps ... a też jest "animacja" :lol: ... a to że rendering następuje do określonej ilości FPS to inna sprawa. ps. jarzysz w ogóle co to są wektory i jak tworzona jest animacja w dzisiejszych grach 3D ? Myślisz że każda klatka ruchu jest odrębnie rysowana przez twórców gier jak za czasów street fighter 2 ? :ploom: Edytowane 7 Lipca 2009 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielski Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 panowie jak sie robi charge el fuerte ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 (edytowane) :plom: ps. jarzysz w ogóle co to są wektory i jak tworzona jest animacja w dzisiejszych grach 3D ? Myślisz że każda klatka ruchu jest odrębnie rysowana przez twórców gier jak za czasów street fighter 2 ? :ploom: Dobra, wiesz co. Nie bede z Toba dyskutowal bo widze ze i tak nic nie wskoram. Widze ze masz problemy ze zrozumieniem ze w wiekszosci bijatyk ilosc klatek jest scisle powiazana z animacja ( battlefield chyba odpada co ? ). Dla tych jednak ktorzy potrafia przyjac do wiadomosci ze nie sa nieomylni , polecam ten link http://www.eventhubs.com/guides/2009/feb/1...reet-fighter-4/ Edytowane 7 Lipca 2009 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 7 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2009 :plom: Jakoś mi Battlefield 2 nie chodzi "szybciej" przy 80 fps niż przy 40 fps ... a też jest "animacja" :lol: ... a to że rendering następuje do określonej ilości FPS to inna sprawa. ps. jarzysz w ogóle co to są wektory i jak tworzona jest animacja w dzisiejszych grach 3D ? Myślisz że każda klatka ruchu jest odrębnie rysowana przez twórców gier jak za czasów street fighter 2 ? :ploom: Z tego co mi wiadomo to np. w Tekkenach ciosy maja rozna ilosc klatek przez co sa parytety , gwaranty itd. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...