rafa Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Dokladnie, na te pomiary czekam równie jak na pomiary fps :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 bardzo chwalą się tym że jedna karta daje sobie radę z 3 monitorami tylko szkoda ze nie piszą że trzeba jakość detali obniżyć:) w crysis w full na jednym powinno byc ok na vh ale na 3 monitorach nie widzę już płynności Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) to w co grasz i jak wymagające to jest to już nie wina ATI. ważny jest postęp bo coraz więcej ludzi wymaga od sprzętu aby obsłużył więcej niż 2 monitory i nie był drogi. giercowanie giercowaniem ale wiele osób kupuje karty ATI do pracy na kilku monitorach bo są tanie. więc ATI robi ukłon w ich stronę i jeszcze bardziej dominuje tą niszę ;) Edytowane 13 Września 2009 przez prznar1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 a co do wydajności to jak to w końcu jest? samo to że karta obsługuje teselacje czyli np hd4870 w dx11 będzie szybszy niż w dx10? chyba na to wygląda Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 nie. teselacja to jest łatwy sposób na zwiększenie jakości obrazu, oraz pare innych ważnych aspektów, ale obraz nadal jest tworzony z trójkątnych poligonów. więc raczej nic się tutaj nie zmieni i karta dalej musi nadrabiać wydajnością. DX11 zapewne będzie zawierał dużo poprawek w programowaniu i takich tam bajerów które pozwolą na szybsze przetwarzanie informacji ale to będzie tylko dla kart zgodnych z DX11. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Poza dwoma nowymi formatami kompresji textur to tam nic nowego nie ma , dx11 nie ma nic do tesselacji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Poza dwoma nowymi formatami kompresji textur to tam nic nowego nie ma.lol, to co ms sobie myśli? wypchało dx ponad inne standardy a teraz nie rozwija tego w należyty sposób? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) lol, to co ms sobie myśli? wypchało dx ponad inne standardy a teraz nie rozwija tego w należyty sposób?Widziales duzo gier na Dx10? Wiekszosc to i tak porty z konsol , nie licz na rozwijanie technologii , ktorej konsole nie maja , a z ktorych to masz de facto spora ilosc gier. Wyjatkiem Crysis Engine. Edytowane 13 Września 2009 przez Firekage Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Najwazniejsze ze Crysis chodzi w full detalach płynnie na 1920x1200. A to jest jak narazie najbardziej wymagajaca gra. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Poza dwoma nowymi formatami kompresji textur to tam nic nowego nie ma , dx11 nie ma nic do tesselacji. Czy aby w DX11 wlasnie nie zaimplementowano po raz pierwszy obslugi owej Teselacji ?? To samo dotyczy DX11 Direct Shader ( cos alal Cuda od NVidi ) calkiem przydatny bajer Z tego co pamietam z poprzednich lat to jej zastosowanie w starych silnikach graficznych bylo niezwykle skomplikowane z powodu obliczen geometri wykozystujacych wowczas tylko CPU :/ 90% silnikow liczy dalej geometrie na CPU. Aby w pelni wykozystac teselacje geometria musi byc liczona na GPU . podziekowania dla leworecznych programistow ;) ktorzy to potrzebuje 2-3 lat na dogonienie nowinek sprzetowych :/ Wiec resumujac jesli ATI/AMD nikomu nie posmaruje to na owa teselacje w grach przyjdzie nam poczekac minimum rok czasu ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) To , że dodali do specyfikacji tesselacje to nie oznacza , że to jakaś nowość. Coś musieli dodać w końcu by doszło do tego , że dx11 nic nowego nie wprowadza. Wprowadzają gpu computing dx11 tylko do tej pory dx9/10 nie istniało , a jaka jest różnica między nimi to ciężko powiedzieć - leją wodę , że ma być szybciej w końcu jakoś trzeba to zareklamować. Póki co tylko nvidia ma stery z obsługą OpenCL i gpu computing , pewnie ati jak zwykle zejdzie troche czasu zanim coś stworzą. W ati/amd jak zwykle dużo mówią , a niewiele robią - sprzętowa obsługa havoka na gpu. Edytowane 13 Września 2009 przez sideband Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Ktoś gdzieś pisał, że w dobie wielordzeniowych procesorów, które się nudzą, kilka rdzeni się powinno dać do liczenia fizyki, a pozostałe do AI i samej gry. A karta graficzna niech się zajmie robieniem max FPS w coraz to bardziej wymagających grach. W sytuacji gdy dziś mamy 4 rdzenie, za parę miesięcy 6 a w 2012 roku 12 rdzeni, uważam, ze to właśnie one powinny liczyć fizykę a GPU niech się zajmie grafiką. Chyba, że ktoś ma lepszy pomysł, jak zagospodarować 6 - 12 rdzeni. Bo dla mnie wspomaganie czegokolwiek przez GPU ma sens tylko wtedy, gdy w międzyczasie nie jest ona zajęta generowaniem sceny 3D. Jak pracujemy w 2D w Windows, to GPU niech se liczy co chce i wspomaga procka, ale nie w 3D, gdzie topowe karty ledwo dają rade co bardziej wymagającym tytułom. Edytowane 14 Września 2009 przez Nicolass Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Tylko , ze proc liczenie fizy na grafie jest szybsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Zobaczcie sobie demko : Cellfactor Revolution obecnie trudno je znalezc z wiadomych powodow . Ano to demko na C2D 3,8GHz smiga ponad 80fps a przeciez bylo pisane pod magiczna karte do obliczen fizyki..... problem jest po stronie programistow i tyle :/ Dlatego jestem zdania ze obciazanie GPU jakimis tam obliczeniami pseudo fizyki to narazie zbedny klopot Edytowane 14 Września 2009 przez Mario2k Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kap Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) RV870 architecture diagram http://74.125.43.132/translate_c?hl=pl&...o0g2jJAxMU2II1Q Edytowane 14 Września 2009 przez kap Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Poza dwoma nowymi formatami kompresji textur to tam nic nowego nie ma , dx11 nie ma nic do tesselacji.Coś nowego jednak jest i to po myśli AMD ATI. Konkret to wykorzystanie wielordzeniowości procesorów do czego będzie potrzebny install DX 11 ale nie będą potrzebne karty DX 11. Bardzo ważna zmiana podejścia do współpracy karty z procesorem. DX 11 wg mnie będzie równie ważny jak DX 9 czego o DX 10 nie dało się powiedzieć z powodu zbyt małej popularności. To po prostu trzeba będzie mieć a za tym pójdą gry i konieczność zakupu nowej karty dx 11, ale na pewno to potrwa z rok. Plusem dla AMD które naciskało MS aby wprowadziło takie udogodnienia jest to, że ma tańsze wielordzeniowe trzy i cztero rdzeniowe procesory dość dobrej jakości. I jeszcze: http://www.fudzilla.com/content/view/15471/1/ HD 5770 jest w październiku Drukuj E-mail Napisane przez Fuad Abazovic Piątek, 11 września 2009 19:28 Grafika Sub-200 dolarów ATI przygotowuje Oprócz generacji o nazwie kodowej RV870 Cypress i tym razem mówimy o karty kodowej nazwie Juniper, że ma siedzieć między RV740 i karty RV770. Ma ona rozpocząć w momencie października i powinny być wyceniane na podstawie 200 dolarów. Wydajność powinna być nieco niższa niż HD4890, prawdopodobnie nieco niższy niż 4870, ale generalnie powinno być dość silne karty. Karta wygląda zbyt drogie dla nas, jak można kupić HD 4870 za jedyne 135 dolarów i HD 4890 na około 200 dolarów i ATI będzie musiał ciężko pracować, aby przekonać ludzi, że DirectX 11 jest tak ważna, że trzeba uaktualnić dzisiaj, a nie w 2010 r. . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Zobaczcie sobie demko : Cellfactor Revolution obecnie trudno je znalezc z wiadomych powodow . Ano to demko na C2D 3,8GHz smiga ponad 80fps a przeciez bylo pisane pod magiczna karte do obliczen fizyki..... problem jest po stronie programistow i tyle :/ Ty chyba mowisz o swoim kompie. Sprawdzalem to cos na E2140 po oc. Nie pamietam czy z fizyka i to w 1024x768 mialem 10-15 fpsow...a i to bylo juz duzo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wedelek Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Ja tam najpierw oblookam testy, a dopiero potem zadecyduję, czy grafikę kupię w październiku czy listopadzie. Zależnie od tego jak polscy szpece od chandlu postąpią z cenami. W sumie 300$ za kartę z dx11 to nie tak wiele. Jedynym problemem, który istnieje, to pazerność polaków. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kap Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) http://hardwarebg.com/forum/showpost.php?p...;postcount=1192 Edytowane 14 Września 2009 przez kap Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lockin Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Wygląda nieźle tylko gdzie są wtyczki do zasilania (zostaje tylko góra) ? No i długość karty powyżej 26 cm - trzeba będzie bude modyfikować :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wedelek Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 No pięknie. Całe "szczęście" żźe nie ma teskstu, bo ni w ząb rosyjskiego nie znam :E Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kap Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Karta mierzy 26.5cm. Zasilanie 2x6pin w wersji 1GB i 6+8pin w wersji 2gb lub SIX. http://img43.imageshack.us/img43/1066/in6z.jpg http://img43.imageshack.us/img43/1949/in7m.jpg http://img141.imageshack.us/img141/6951/pn8.jpg http://img141.imageshack.us/img141/3861/in4.jpg http://img225.imageshack.us/img225/2705/in2.jpg http://img268.imageshack.us/img268/7362/in3b.jpg Edytowane 14 Września 2009 przez Orgiusz 7mpix zdjecia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Co Ci powiem, to Ci powiem, ale Ci powiem.... Ładne i schludne PCB :) Ile jeszcze będziemy czekali na testy...... no i jaka będzie różnica w cenie pomiędzy wersją 1GB a 2GB.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matas Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 wow, chyba jednak te czarne pcb trafi do seryjnej produkcji:D No i mam nadzieje ze S1 wejdzie :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 26,5 cm to ma chyba tylko samo PCB a chłodzenie jeszcze trochę wystaje poza płytkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 ...W sumie 300$ za kartę z dx11 to nie tak wiele...O tym zadecyduje wydajnośc karty a nie dopisek w stylu "Vista Ready" czy tutaj "dx11 ready". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kap Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 (edytowane) Z wewnętrznych testów ATi: http://www.czechgamer.com/novinky/5055/ATI...jsou-venku.html Slajdy AMD: Edytowane 14 Września 2009 przez kap Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxymili Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Największa przewaga przy 8* AA i 16 AF. I to ilu krotna. Ale to testy ati, ważniejsze będą niezależne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilear Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 ladnie poplyneli z tymi testami, wychodzi gigantyczny skok ponad 100% w co mi sie wogole nie chce wierzyc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek432 Opublikowano 14 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2009 Słupki fajne, ale nie znamy skali ani od jakiej wartości zaczyna się wykres. Ten pierwszy wykres mówi tylko że jest szybsza, ale nie mówi czy 10% czy może 300%. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...