Alig@tor Opublikowano 30 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Witam wszystkich jestem tu nowy!:) Na początku chciałem napisać ze przegladalem duzo tematow na forum ale podobnego problemu nie znalazłem:) Ok a teraz do sedna:) Od jakiegoś czasu jestem szczesliwym posiadaczem laptopa:) lecz ciagle irytuje mnie łażenie gdziekolwiek jestem ze stosem plyt w plecaku (filmy, gry..itd..) chciałem zakupić sobie przenośny dysk który da się podpiąć pod USB do laptopa moje delikatne wymagania i kryteria: :arrow: pojemność 250GB lub 500GB :arrow: cena wiadomo że cena 500 jest droższa ale bede dokonywal wyboru spośrd tych dwóch nie chce baaardzo drogiego.. ale też nie za taniego że tak powiem coś z prawie "wysokiej półki" dla tych wielkości 250 i 500:) :arrow: żeby nie byl w miarę ciężki aż tak bardzo żebym jakiejść cegły nie nosił w plecaku:) to tyle, więcej niemam wymagań nie znam się na szczegółach:) więc mam nadzieje że mi pomożecie:) Edytowane 30 Maja 2008 przez Alig@tor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scazi Opublikowano 30 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2008 Chcesz kupić gotowca, znaczy dysk i kieszeń oddzielnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alig@tor Opublikowano 30 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2008 Chcesz kupić gotowca, znaczy dysk i kieszeń oddzielnie? Nie nie, chce kupic jeden dysk 250GB lub 500 to jeszcze sie zdecyduje , chcialbym zebyscie mi pomogli wybrac na te 2 dyski najlepsze propozycje ;] i dlaczego ewentualnie ja pozniej wybiore z tego;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...