Skocz do zawartości
Skibi

Serwis Saraceni

Rekomendowane odpowiedzi

Tak tylko dodam , ze takie tematy jednak spelniaja swoja role. Przypomnijcie sobie MMV+Gainwarda. Dzieki temu ludzie dowiedzieli sie , ze nalezy to omijac , po co narazac sie na koszty , straty i pozniejsze problemy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzi Skibi-ego znam z wielu innych for niżeli ppc także wątpie żeby miał jakiekolwiek podstawy do bezpodstawnego oskarżania serwisu, na forum padało już wiele krytycznych uwag na temat poszczegolnych sklepów oraz serwisów i nigdy nie będą traktowane jako spam.

Proponuje też zakończyć zabawe w detektywa bo posypią się niepotrzebne %.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego uważam ten Post i inne opisujące jakąś firmę X "miną"

Za chwile każdy będzie opisywał swoje doświadczenia z takim a takim serwisem bo będzie chciał się wyżalić - a "cwaniaki" - zrobią sobie z forum darmowe wypozycjonowanie i będą o swoich sklepach i serwisach pisać superlatywy!

 

Odnośnie tego posta jak i innych mieszających z błotem czy wychwalających pod niebiosa sklepy internetowe, serwisy i inne, nie wnoszący praktycznie niczego!

 

Logicznie: Spójrz na allegro - super sprzedawca ponad 3000 komentarzy i znajdź mi takiego który nie ma ani jednego negatywa, albo ani jednego neutrala.

 

I Skibi- o co Tobie tak właściwie chodzi? Bo mi się wydaje że o tego cabrioleta ;) i że gość nie miał kasy przy sobie - prawda?!

 

A może to był maluch z obciętym dachem :D

 

No i mała niespójność - rysa czy pasek na 2,5 cm - i chciałeś jeszcze to kupić? Coś kolego Twoja opinia logicznie jest na bakier ;)

 

Skibi a może chciałeś pohandlować i nie udało się? :D

 

Oni matrycę zabrali Tobie kasę oddali i zostałeś bez matrycy (no to gul Ci podskoczył)- a lap bez matrycy to jak komp bez monitora :P

 

Pewnie możesz być niezadowolony - ale ja bym na Twoim miejscu pociągnął ich do odpowiedzialności - jeżeli popełnili oszustwo – a z tego co piszesz to nie doszło do finalizacji bo zrezygnowałeś z usługi.

 

Obiektywnie:

Skibi napisałeś posta Twoja sprawa - to że kupa ludzi Cię zna O.K. - a ilu Cię lubi? Ilu powie o Tobie prawdę a ilu że jesteś taki i owaki na „ch”?

I co byś zrobił jakby ktoś napisał na forum o tobie nieprawdę że jesteś kawał… hmmm… podałbyś go do sądu?

 

I uwaga dla innych zanim coś piszecie zastanówcie się nad konsekwencjami - bo możecie sami na siebie bicz ukręcić

 

PS: A opinia jest ja D.... każdy ma swoją :P

 

I do Adminów jeszcze raz : posty typu serwis ok., albo syf : moim prywatnym zdaniem są jak dynamit wymyślony przez Nobla – zamiast pomagać – są tylko ofiary czyli my forumowicze ;P

 

Niestety nie jesteśmy w stanie zweryfikować prawdy lub nieprawdy wypowiedzi!

Jestem nowy ale napiszę jasno co myślę: albo osobny dział na takie farmazony albo posty: promujące i negujące sklepy, serwisy, media markty i ich gazetki: powinny być usunięte z forum (a naprawdę bardzo to się boję tych promujących: bo SPAM reklam nas zabije nawet na forum albo za chwilę wejdę na google wpiszę nazwę np.: serwisu i połowa postów na + druga na – a dyskusja taka jak tutaj) czy to prawda czy nieprawda i prócz zaśmiecania nic nie wnoszące;)

 

Skibi nie bierz do siebie tego że na Twoim poście się wypowiadam ale ten cabriolet to mnie zabił!:D

 

W sumie przez ten „cabriolet” odpowiadam na tego posta, bo tak zalatuje osobistymi pobudkami że ból! albo skaczący gul ;P buehehehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dość tego !!

Opinie o serwisach, sklepach itp na forum były, są i będą nikt też ich kasował nie będzie bo uważam (nie tylko ja) je za przydatne. A że są czasem zbieżne no coż nie nasza wina że sklepy czy serwisy każdego tak samo traktują. Dają przyszłemu użytkownikowi przynajmniej obraz tego czego może się spodziewać...

 

Dostajesz % i kilka dni wolnego na przemyślenie.

Edytowane przez KrisJR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwis sprawia wrażenie profesjonalnego (przynajmniej z technicznego punktu widzenia). Niestety sposób pracy i kontaktu z klientem jest wręcz skandaliczny. Komputera po zalaniu nie udało się w ciągu 2 tygodni naprawić, co akurat nie wpływa na moją oceną. Natomiast kolejne 2,5 miesiąca to przykład najgorszej obsługi klienta:

- zwrot pieniędzy (zapłacono z góry licząc na szybszą naprawę) po miesiącu od stwierdzenia niemożności naprawy, ponieważ kontrahent Saracenów nie uregulował wobec nich faktury;

- odbiór komputera po 2 miesiącach. Mimo umawiania się na jego przekazanie nie był gotowy do odbioru (po 2 tygodniach –„ jeszcze nie skręcony”, po kolejnych 2 – „znajduje się w magazynie gdzie nie przyjmuje się klientów”). Obiecano, że zostanie dostarczony pod wskazany adres w Trójmieście – mimo kilku telefonów ponaglających nie udało się serwisantom go tam dostarczyć;

- w odebranym komputerze brakowało jednej z kości pamięci. Na szczęście naprawy są filmowane i już po kilku dniach od zgłoszenia, pamięć była gotowa od odbioru.

Wyrzuciłem wszelkie dane kontaktowe do serwisu Saraceni, NIGDY się już tam nie pojawię i szczerze ODRADZAM jakiekolwiek kontakty z tym serwisem.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...