Skocz do zawartości
cavarr

Forza 3

Rekomendowane odpowiedzi

Haha dobre pytanie, tez nie moge tego rozkminic ;) Kolejne spostrzezenia:

 

- jazda ze wszystkim na off (skrzynia automat) jest wymagajaca, ale wygrane daja duzo frajdy. Inna sprawa, ze sie czlowiek moze lekko zdolowac jak porownuje potem swoje wyniki. Zaledwie 6 czy 7s gorszy czas od najlepszego...a pozycja w tabeli rzedu 65048 <_<

 

- cofanie czasu: caly czas mam mieszane uczucia, taka bron obusieczna, bo z jednej strony oczywiscie ratuje tylek i nie trzeba powtarzac np 4 dlugich okrazen, ale z drugiej strony obniza czujnosc i daje poczucie "bezkarnosci", cokolwiek sie wydarzy to dajemy w tyl i poprawiamy bledy. Biorac wady i zalety to wydaje mi sie, ze jednak tego rozwiazanai nie powinno byc, ewentualnie powinno byc zredukowane do np 5 uzyc na caly wyscig. Bo w tym momencie wyglada troche jak jazda od cofniecia do cofniecia, czasem czlowiek caly tor zrobi bez jednego uzycia, a czasami po kilka czy kilkanascie.

 

- nie wiem jak jest dalej, ale obecnie (kwiecie, 2 sezon) sa same wyscigi i przez to robi sie zdeczka monotonnie. Fajnie jakby zaczeli przeplatac wyscigi z driftem i co tam jeszcze jest, zeby zwiekszyc roznorodnosc zawodow.

 

- zauwazylem takie cos, ze przeciwnicy duzo gorzej jezdza na krotkich trasach niz na dluzszych. Moze to tylko zludzenie, ale na razie sie potwierdza.

 

- nie wiem czy to kwestia tego ze na razie gram z plyty, ale co pare minut mam doslownie zacinke na ulamek sekundy, doslownie jak mrugniecie okiem, ale jesli akurat jestem na zakrecie to oczywiscie konczy sie to wypadnieciem z trasy.

 

To tyle na razie.

 

edit.

Czy tylko mi brakuje jakis "kudosów" za ladne branie zakretow? Mam wylaczone te sugerowane linie, ale czasami wiraz tak ladnie mi wyjdzie, ze az chcialbym za to jakas nagrode ;)

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- jazda ze wszystkim na off (skrzynia automat) jest wymagajaca, ale wygrane daja duzo frajdy. Inna sprawa, ze sie czlowiek moze lekko zdolowac jak porownuje potem swoje wyniki. Zaledwie 6 czy 7s gorszy czas od najlepszego...a pozycja w tabeli rzedu 65048 <_<

Dla lepszego samopoczucia porównuje wyniki z friendsami ;)

 

ps. kiedy jakieś wspólne śmiganie? Czekamy na draak'a ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- cofanie czasu: caly czas mam mieszane uczucia, taka bron obusieczna, bo z jednej strony oczywiscie ratuje tylek i nie trzeba powtarzac np 4 dlugich okrazen, ale z drugiej strony obniza czujnosc i daje poczucie "bezkarnosci", cokolwiek sie wydarzy to dajemy w tyl i poprawiamy bledy. Biorac wady i zalety to wydaje mi sie, ze jednak tego rozwiazanai nie powinno byc, ewentualnie powinno byc zredukowane do np 5 uzyc na caly wyscig. Bo w tym momencie wyglada troche jak jazda od cofniecia do cofniecia, czasem czlowiek caly tor zrobi bez jednego uzycia, a czasami po kilka czy kilkanascie.

Przecież nie musisz tego używać ;p Ja ani razu nie użyłem w demku i w fullu nie planuję. No może poza sytuacjami typu endurance, ostatnie kółko, głupi błąd, przegrana ;]

 

Czy tylko mi brakuje jakis "kudosów" za ladne branie zakretow? Mam wylaczone te sugerowane linie, ale czasami wiraz tak ladnie mi wyjdzie, ze az chcialbym za to jakas nagrode ;)

Nagrodą jest lepszy czas okrążenia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla lepszego samopoczucia porównuje wyniki z friendsami ;)

 

ps. kiedy jakieś wspólne śmiganie? Czekamy na draak'a ?

No wlasnie ja tez patrze kto ile wykrecil, wyniki duzo bardziej zblizone, raz sie jest wyzej a raz nizej, jak to w zyciu ;)

 

Co do multi to bawcie sie dobrze, ja z obecnym netem to sobie co najwyzej fury sciagne i trasy :(

 

Nagrodą jest lepszy czas okrążenia

Nie do konca o to mi chodzilo ;) Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem jedną rzecz nie da się powiększyć rozmiaru standardowych felg, dopiero po zmianie jest to możliwe niby nic ale w "2" można było to robić, a przeważnie standardowy ''felunek'' daje rade :)

 

 

Podoba mi się tuning mechaniczny raz, że opcji jest sporo-dwa,że jest całkiem realistycznie np: Focus RS'09 po wymianie silnika nie bardzo chce skręcać(wiadomo mocne przednionapędowe auta maja pewne ograniczenia) i skrzynia też ma problemy, dopiero nowe kapcie, skrzynia, dyfer lub 4x4 rozwiązują problem i to jest na duży + ,że trzeba trochę kombinować, testować i ustawiać.

Edytowane przez NFS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w Manhuncie rozwalalo leb z kija baseballowego.

:lol: Co o mnie za moimi plecami mówisz :D

Ja osobiście gram z włączonymi asystami, manualna skrzynia i wyłączone te linie i hamowanie itp. i gra sprawia mi radość ;) Kierownice mam od niedawna więc jeszcze nie ogarnąłem tego do końca. Mam DriveFX i też irytuje mnie brak rozglądania się po kabinie etc. ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maSTHa212, to nie temat o Call of Duty. :P

LOL a ja sie dziwilem, czemu wyedytowalem post, a nic sie nie pojawilo :lol2:

 

hmm.. na polygamii piszą, że nie widać samochodów ze sklepów z UK przez innych graczy. Ktoś jedzie unikalnym dodatkowym samochodem z game.co.uk a kolege widzi VW Borę...

To mnie akurat nie dziwi skoro tylko niektorzy moga zassac fury, szkoda troche, bo w tym momencie taki exlusive jest w sumie tylko dla mnie i nie bardzo mam sie jak nim pochwalic :(

 

Jesli chodzi o tuning to fajne jest tez to, ze mozna zrobic quick upgrade i optymalny zestaw zostanie zamontowany za nas.

 

BTW. Czy ktos wie jakim kluczem jestesmy ustawiani na poczatku wyscigu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Quick Upgrade jest spoko, choć nie działa idealnie bo nie zawsze wyciąga maksa z danej klasy, trzeba kilka części zamontować samemu. Ogólnie funkcja dobra dla auta na kilka wyścigów, jak chcemy czymś dłużej jeździć to warto dobrać wszystkie części samemu.

 

Podziwiam za opcję engine swapa, czegoś takiego bym sie nie spodziewał.

 

Co do pozycji startowych to na x360a ktoś pisał że wg Driver Level, im wyższy tym wyższa pozycja. Od 30 levelu niby startujemy z P1.

 

Co mnie troche śmieszy to że wyniki wyścigu zawsze sa ułożone wg Performance Index, jeszcze chyba ani raz nie widziałem inaczej.

 

Szkoda też że przy AI na medium przeciwnicy wogóle nie popełniają błędów, na easy było to częste i fajnie się oglądało. Od czasu do czasu mogło by się coś przytrafić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam za opcję engine swapa, czegoś takiego bym sie nie spodziewał.

To było w każdej części Forzy, więc nie wiem skąd to zaskoczenie ;]

 

 

PS

Nareszcie doszła przesyłka z UK :P Ahhhh nie mogę się doczekać dłuższej partyjki na kierownicy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stąd że nie grałem nigdy w Forze, a w innych grach nie było. ;)

 

 

Strasznie muli w tej chwili wysyłanie czasu na leaderbordy, szkoda że nie da sie tego wyłączyć, albo że nie robi tego w tle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety znalazłem duży minus... Gra strasznie tnie gdy podczas wyścigu wyskoczy jakiś komunikat (np. ktoś tam jest online). Myślałem, że w fullu to poprawią :/

Nic podobnego nigdy u mnie nie miało miejsca, a zdarza się, że ktoś 3x potrafi się logować podczas 1 okążenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, na kamerce z wnętrza właśnie. Nie wiem jak na innych bo na innych nie grałem jeszcze i raczej nie zamierzam :)

 

Widzę, że nie tylko ja tak mam:

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2976730.aspx

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2996289.aspx

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie miałem pytać czy jest jakieś filtrowanie pop-upów, bo często w tej grze mi sie zdarza, że ktoś się pojawia online tuż po wyścigu, coś za dużo tego żeby to był koincydens.

 

Swoją drogą w poniedziałek była aktualizacja do gry, nie wiem czy ktoś zwrócił uwage. Ciekawe co dawała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko:

 

Czy ktoś próbował ściągać DLC przy ustawionym polskim języku na dashboardzie i regionie Polska ???

Tak, ja wszystko bez problemów a pobierałem :

 

10 klasycznych aut

 

dodatkowe trasy (benchmark)

 

5 aut VIP

 

m3 e92 game

 

r8 5.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow, widzę nawet typ napędu można w niektórych autach zmienić. Szkoda tylko że nie można tego sprawdzić przed zakupem. Nie ma jakiejś listy które RWD można przerobić na AWD?

 

 

http://www.sendspace.com/file/r7esj8

 

Jak dla mnie 30 FPS i lepszy AA prezentują się dużo bardziej efektownie, otoczenie się nawet ładnie, ale leciutko rozmywa przy dużej prędkości. Powinni dać możliwość wybrania takiego trybu podczas gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkurza mnie jedna rzecz: ze golda do multi trzeba miec to ok, ale zeby moc sprzedawac i kupowac w FM3 to juz chyba ciut pojechali. Sprobowalem pograc dzisiaj na padzie i to jednak nie to, brak wyczucia fury w porownaniu do kiery jest olbrzymie, a najbardziej daje sie to odczuc w momentach kiedy fura zaczyna tracic przyczepnosc (na padzie po prostu tego nie czuc). Za to wydaje mi sie, ze drift jest delikatnie latwiejszy, ale moze to tylko kwestia wprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w sezonie 4, championship klasy R3 800, wybrałem jakąś Corvettę RWD - absolutna masakra, nie ma mowy o jakiejkolwiek jeździe bez kontroli trakcji. Po włączeniu tej asysty lampka TCS na niskich biegach świeci się praktycznie non stop.

 

Ogólnie to już dla mnie za szybkie auta, jeżdzenie nimi nie sprawia mi za dużej przyjemności, a dodatkowo na padzie ciężko takie bestie ogarnąć. Boje się co będzie w R1, gdzie wszystko jest RWD.

 

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie skonczylem wieczorna sesyjke no i coz: gra jest po prostu prze-ko-za-cka. Nie wiem, moze to kwestia auta (praktycznie caly dzien jezdzilem Gallardo@B600 czyli w sumie nie tak duzo dlubniety, @stock ma ~550, szatan idzie jak tramwaj po szynach), a moze akurat mialem wene - no tak zajebiscie to nie jezdzilo mi sie bardzo dawno, w sumie to nawet nie pamietam kiedy w ogole taka frajde mialem z jazdy. A ta gorska trasa z pierwszego wyscigu to po prostu poezja, jeszcze w dodatku na odwroconym torze gdzie wtedy pedzi sie w dol - tak powinien wyglada NFS, kozackie fury, przepiekne trasy i takie prowadzenie - ideal. I nawet dzisiejsze wyniki jakies w miare: wczoraj 50k-70k miejsce w tabeli, a dzis udalo mi sie nawet wejsc do pierwszego 1000, 881 zeby byc dokladnym wiec moze nie jakas rewelacja, ale uwazam to za swoj osobisty sukces. Wczesniej mialem chwile slabosci i wlaczylem sobie z powrotem ABS, ale tylko na chwile. Obecnie wylaczylem wszystko procz linii na zakretach (no i skrzynia w automacie) i sytuacja wyglada tak, ze przy przeciwnikach na medium wyprzedzam reszte o jakies 20-30s w ekstremalnych przypadkach, ale na hard jest juz ostra gonitwa, niby caly czas za mna, ale doslownie 1-2 bledy i nara.

 

BTW. FM3 powinno dzialac tylko z kierownicami, gra na padzie to jakas gruba pomylka, traci sie BARDZO duzo funu. Jedyna przewaga pada to to, ze mozna sie rozejrzec <_<

 

edit.

Doslownie plakac mi sie chce jak pomysle, ze nie bede mogl sobie pojezdzic z zywymi przeciwnikami po takich lokacjach :(

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei powoli wkręcam się w coraz szybsze samochodu. Tylko od razu gram karierę na hard (tylko linia hamowania żeby poznać trasy na pamięć i automatycznym sprzęgłem). Przez to kończę przeważnie na pudle, częściej jako pierwszy. Za to frajdę z walki mam większą. Spore znaczenie ma dobór samochodu to konkretnej trasy. Grze poświęcam godzinkę, dwie dziennie dlatego kariera idzie stosunkowo wolno. Wczoraj trafiłem do zawodów Mustanga. Bez helpów to dopiero jest hardcore, trzeba bardzo delikatnie gazem operować i tym samym jeździć asekuracyjnie. Czekam aż w końcu (może w weekend) pojeździmy razem.

Edytowane przez petrumi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spore znaczenie ma dobór samochodu to konkretnej trasy.

Mi sie wydaje, ze nawet nie tyle do trasy co po prostu do naszego stylu jazdy. Najlepszy przyklad z tym Gallardo ktore mam. Po ktorys tam zawodach dostalem Audi R8. Fury podobne: naped na 4, silnik "po srodku", statsy zdecydowanie po stronie R8 (tylko handling i breaking o 0,1 gorsze, ale cala reszta sporo lepsza) i znacznie lepiej jezdzi mi sie jednak Lambo, tak jak wspomnialem - pedzi jak po szynach. Ja skonczylem wlasnie 3 sezon i kierowce na poziomie 25, ale jesli dalej jest tylko lepiej to juz nie moge sie doczekac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o to, że na dłuższych i mniej krętych trasach wygrywają samochody w wyższym hi-speedem. IA nawet na poziomie hard zakręty pokonuje wolniej niż my (jak się już wkręcimy w dany zakręt) za to na prostych dochodzi nas, jeśli wybierze samochód w niższym indeksem prędkości maksymalnej.

 

Czy ktoś bawił się ustawieniami kierownicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...