MacOSek Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Panowie, a jak się mają zniszczenia w F3?cały czas tak samo wizualnie - kiepsko ich wpływ na prowadzenie - bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 mam pytanie do użytkowników kierownicy DriveFX. Czym zastąpić "prawą gałkę" ? Nie mogę się rozejrzeć po kabinie ani obracać samochodami w menu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Haha dobre pytanie, tez nie moge tego rozkminic ;) Kolejne spostrzezenia: - jazda ze wszystkim na off (skrzynia automat) jest wymagajaca, ale wygrane daja duzo frajdy. Inna sprawa, ze sie czlowiek moze lekko zdolowac jak porownuje potem swoje wyniki. Zaledwie 6 czy 7s gorszy czas od najlepszego...a pozycja w tabeli rzedu 65048 <_< - cofanie czasu: caly czas mam mieszane uczucia, taka bron obusieczna, bo z jednej strony oczywiscie ratuje tylek i nie trzeba powtarzac np 4 dlugich okrazen, ale z drugiej strony obniza czujnosc i daje poczucie "bezkarnosci", cokolwiek sie wydarzy to dajemy w tyl i poprawiamy bledy. Biorac wady i zalety to wydaje mi sie, ze jednak tego rozwiazanai nie powinno byc, ewentualnie powinno byc zredukowane do np 5 uzyc na caly wyscig. Bo w tym momencie wyglada troche jak jazda od cofniecia do cofniecia, czasem czlowiek caly tor zrobi bez jednego uzycia, a czasami po kilka czy kilkanascie. - nie wiem jak jest dalej, ale obecnie (kwiecie, 2 sezon) sa same wyscigi i przez to robi sie zdeczka monotonnie. Fajnie jakby zaczeli przeplatac wyscigi z driftem i co tam jeszcze jest, zeby zwiekszyc roznorodnosc zawodow. - zauwazylem takie cos, ze przeciwnicy duzo gorzej jezdza na krotkich trasach niz na dluzszych. Moze to tylko zludzenie, ale na razie sie potwierdza. - nie wiem czy to kwestia tego ze na razie gram z plyty, ale co pare minut mam doslownie zacinke na ulamek sekundy, doslownie jak mrugniecie okiem, ale jesli akurat jestem na zakrecie to oczywiscie konczy sie to wypadnieciem z trasy. To tyle na razie. edit. Czy tylko mi brakuje jakis "kudosów" za ladne branie zakretow? Mam wylaczone te sugerowane linie, ale czasami wiraz tak ladnie mi wyjdzie, ze az chcialbym za to jakas nagrode ;) Edytowane 28 Października 2009 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 - jazda ze wszystkim na off (skrzynia automat) jest wymagajaca, ale wygrane daja duzo frajdy. Inna sprawa, ze sie czlowiek moze lekko zdolowac jak porownuje potem swoje wyniki. Zaledwie 6 czy 7s gorszy czas od najlepszego...a pozycja w tabeli rzedu 65048 <_< Dla lepszego samopoczucia porównuje wyniki z friendsami ;) ps. kiedy jakieś wspólne śmiganie? Czekamy na draak'a ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 - cofanie czasu: caly czas mam mieszane uczucia, taka bron obusieczna, bo z jednej strony oczywiscie ratuje tylek i nie trzeba powtarzac np 4 dlugich okrazen, ale z drugiej strony obniza czujnosc i daje poczucie "bezkarnosci", cokolwiek sie wydarzy to dajemy w tyl i poprawiamy bledy. Biorac wady i zalety to wydaje mi sie, ze jednak tego rozwiazanai nie powinno byc, ewentualnie powinno byc zredukowane do np 5 uzyc na caly wyscig. Bo w tym momencie wyglada troche jak jazda od cofniecia do cofniecia, czasem czlowiek caly tor zrobi bez jednego uzycia, a czasami po kilka czy kilkanascie.Przecież nie musisz tego używać ;p Ja ani razu nie użyłem w demku i w fullu nie planuję. No może poza sytuacjami typu endurance, ostatnie kółko, głupi błąd, przegrana ;] Czy tylko mi brakuje jakis "kudosów" za ladne branie zakretow? Mam wylaczone te sugerowane linie, ale czasami wiraz tak ladnie mi wyjdzie, ze az chcialbym za to jakas nagrode ;)Nagrodą jest lepszy czas okrążenia ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Dla lepszego samopoczucia porównuje wyniki z friendsami ;) ps. kiedy jakieś wspólne śmiganie? Czekamy na draak'a ? No wlasnie ja tez patrze kto ile wykrecil, wyniki duzo bardziej zblizone, raz sie jest wyzej a raz nizej, jak to w zyciu ;) Co do multi to bawcie sie dobrze, ja z obecnym netem to sobie co najwyzej fury sciagne i trasy :( Nagrodą jest lepszy czas okrążeniaNie do konca o to mi chodzilo ;) Edytowane 28 Października 2009 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 maSTHa212, to nie temat o Call of Duty. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 hmm.. na polygamii piszą, że nie widać samochodów ze sklepów z UK przez innych graczy. Ktoś jedzie unikalnym dodatkowym samochodem z game.co.uk a kolege widzi VW Borę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NFS Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) zauważyłem jedną rzecz nie da się powiększyć rozmiaru standardowych felg, dopiero po zmianie jest to możliwe niby nic ale w "2" można było to robić, a przeważnie standardowy ''felunek'' daje rade :) Podoba mi się tuning mechaniczny raz, że opcji jest sporo-dwa,że jest całkiem realistycznie np: Focus RS'09 po wymianie silnika nie bardzo chce skręcać(wiadomo mocne przednionapędowe auta maja pewne ograniczenia) i skrzynia też ma problemy, dopiero nowe kapcie, skrzynia, dyfer lub 4x4 rozwiązują problem i to jest na duży + ,że trzeba trochę kombinować, testować i ustawiać. Edytowane 28 Października 2009 przez NFS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 a w Manhuncie rozwalalo leb z kija baseballowego.:lol: Co o mnie za moimi plecami mówisz :D Ja osobiście gram z włączonymi asystami, manualna skrzynia i wyłączone te linie i hamowanie itp. i gra sprawia mi radość ;) Kierownice mam od niedawna więc jeszcze nie ogarnąłem tego do końca. Mam DriveFX i też irytuje mnie brak rozglądania się po kabinie etc. ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 maSTHa212, to nie temat o Call of Duty. :PLOL a ja sie dziwilem, czemu wyedytowalem post, a nic sie nie pojawilo :lol2: hmm.. na polygamii piszą, że nie widać samochodów ze sklepów z UK przez innych graczy. Ktoś jedzie unikalnym dodatkowym samochodem z game.co.uk a kolege widzi VW Borę...To mnie akurat nie dziwi skoro tylko niektorzy moga zassac fury, szkoda troche, bo w tym momencie taki exlusive jest w sumie tylko dla mnie i nie bardzo mam sie jak nim pochwalic :( Jesli chodzi o tuning to fajne jest tez to, ze mozna zrobic quick upgrade i optymalny zestaw zostanie zamontowany za nas. BTW. Czy ktos wie jakim kluczem jestesmy ustawiani na poczatku wyscigu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Quick Upgrade jest spoko, choć nie działa idealnie bo nie zawsze wyciąga maksa z danej klasy, trzeba kilka części zamontować samemu. Ogólnie funkcja dobra dla auta na kilka wyścigów, jak chcemy czymś dłużej jeździć to warto dobrać wszystkie części samemu. Podziwiam za opcję engine swapa, czegoś takiego bym sie nie spodziewał. Co do pozycji startowych to na x360a ktoś pisał że wg Driver Level, im wyższy tym wyższa pozycja. Od 30 levelu niby startujemy z P1. Co mnie troche śmieszy to że wyniki wyścigu zawsze sa ułożone wg Performance Index, jeszcze chyba ani raz nie widziałem inaczej. Szkoda też że przy AI na medium przeciwnicy wogóle nie popełniają błędów, na easy było to częste i fajnie się oglądało. Od czasu do czasu mogło by się coś przytrafić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Podziwiam za opcję engine swapa, czegoś takiego bym sie nie spodziewał.To było w każdej części Forzy, więc nie wiem skąd to zaskoczenie ;] PS Nareszcie doszła przesyłka z UK :P Ahhhh nie mogę się doczekać dłuższej partyjki na kierownicy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Stąd że nie grałem nigdy w Forze, a w innych grach nie było. ;) Strasznie muli w tej chwili wysyłanie czasu na leaderbordy, szkoda że nie da sie tego wyłączyć, albo że nie robi tego w tle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Niestety znalazłem duży minus... Gra strasznie tnie gdy podczas wyścigu wyskoczy jakiś komunikat (np. ktoś tam jest online). Myślałem, że w fullu to poprawią :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Niestety znalazłem duży minus... Gra strasznie tnie gdy podczas wyścigu wyskoczy jakiś komunikat (np. ktoś tam jest online). Myślałem, że w fullu to poprawią :/Nic podobnego nigdy u mnie nie miało miejsca, a zdarza się, że ktoś 3x potrafi się logować podczas 1 okążenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) A jeździsz na widoku z wnętrza? To samo miałem w demku :/ Edytowane 28 Października 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Widok z wnętrza. Mam rozumieć, że problem występuje na kamerce zza samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Nie, na kamerce z wnętrza właśnie. Nie wiem jak na innych bo na innych nie grałem jeszcze i raczej nie zamierzam :) Widzę, że nie tylko ja tak mam: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2976730.aspx http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2996289.aspx Edytowane 28 Października 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Ja też tak mam :/ I było w demku i w fullu, strasznie potrafi denerwować jak ktoś ciągle mryga ;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 A ja właśnie miałem pytać czy jest jakieś filtrowanie pop-upów, bo często w tej grze mi sie zdarza, że ktoś się pojawia online tuż po wyścigu, coś za dużo tego żeby to był koincydens. Swoją drogą w poniedziałek była aktualizacja do gry, nie wiem czy ktoś zwrócił uwage. Ciekawe co dawała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garstek Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Pytanko: Czy ktoś próbował ściągać DLC przy ustawionym polskim języku na dashboardzie i regionie Polska ??? Edytowane 28 Października 2009 przez Garstek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NFS Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Pytanko: Czy ktoś próbował ściągać DLC przy ustawionym polskim języku na dashboardzie i regionie Polska ??? Tak, ja wszystko bez problemów a pobierałem : 10 klasycznych aut dodatkowe trasy (benchmark) 5 aut VIP m3 e92 game r8 5.2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Wow, widzę nawet typ napędu można w niektórych autach zmienić. Szkoda tylko że nie można tego sprawdzić przed zakupem. Nie ma jakiejś listy które RWD można przerobić na AWD? http://www.sendspace.com/file/r7esj8 Jak dla mnie 30 FPS i lepszy AA prezentują się dużo bardziej efektownie, otoczenie się nawet ładnie, ale leciutko rozmywa przy dużej prędkości. Powinni dać możliwość wybrania takiego trybu podczas gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Wkurza mnie jedna rzecz: ze golda do multi trzeba miec to ok, ale zeby moc sprzedawac i kupowac w FM3 to juz chyba ciut pojechali. Sprobowalem pograc dzisiaj na padzie i to jednak nie to, brak wyczucia fury w porownaniu do kiery jest olbrzymie, a najbardziej daje sie to odczuc w momentach kiedy fura zaczyna tracic przyczepnosc (na padzie po prostu tego nie czuc). Za to wydaje mi sie, ze drift jest delikatnie latwiejszy, ale moze to tylko kwestia wprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Jestem w sezonie 4, championship klasy R3 800, wybrałem jakąś Corvettę RWD - absolutna masakra, nie ma mowy o jakiejkolwiek jeździe bez kontroli trakcji. Po włączeniu tej asysty lampka TCS na niskich biegach świeci się praktycznie non stop. Ogólnie to już dla mnie za szybkie auta, jeżdzenie nimi nie sprawia mi za dużej przyjemności, a dodatkowo na padzie ciężko takie bestie ogarnąć. Boje się co będzie w R1, gdzie wszystko jest RWD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 (edytowane) A ja wlasnie skonczylem wieczorna sesyjke no i coz: gra jest po prostu prze-ko-za-cka. Nie wiem, moze to kwestia auta (praktycznie caly dzien jezdzilem Gallardo@B600 czyli w sumie nie tak duzo dlubniety, @stock ma ~550, szatan idzie jak tramwaj po szynach), a moze akurat mialem wene - no tak zajebiscie to nie jezdzilo mi sie bardzo dawno, w sumie to nawet nie pamietam kiedy w ogole taka frajde mialem z jazdy. A ta gorska trasa z pierwszego wyscigu to po prostu poezja, jeszcze w dodatku na odwroconym torze gdzie wtedy pedzi sie w dol - tak powinien wyglada NFS, kozackie fury, przepiekne trasy i takie prowadzenie - ideal. I nawet dzisiejsze wyniki jakies w miare: wczoraj 50k-70k miejsce w tabeli, a dzis udalo mi sie nawet wejsc do pierwszego 1000, 881 zeby byc dokladnym wiec moze nie jakas rewelacja, ale uwazam to za swoj osobisty sukces. Wczesniej mialem chwile slabosci i wlaczylem sobie z powrotem ABS, ale tylko na chwile. Obecnie wylaczylem wszystko procz linii na zakretach (no i skrzynia w automacie) i sytuacja wyglada tak, ze przy przeciwnikach na medium wyprzedzam reszte o jakies 20-30s w ekstremalnych przypadkach, ale na hard jest juz ostra gonitwa, niby caly czas za mna, ale doslownie 1-2 bledy i nara. BTW. FM3 powinno dzialac tylko z kierownicami, gra na padzie to jakas gruba pomylka, traci sie BARDZO duzo funu. Jedyna przewaga pada to to, ze mozna sie rozejrzec <_< edit. Doslownie plakac mi sie chce jak pomysle, ze nie bede mogl sobie pojezdzic z zywymi przeciwnikami po takich lokacjach :( Edytowane 29 Października 2009 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 (edytowane) Ja z kolei powoli wkręcam się w coraz szybsze samochodu. Tylko od razu gram karierę na hard (tylko linia hamowania żeby poznać trasy na pamięć i automatycznym sprzęgłem). Przez to kończę przeważnie na pudle, częściej jako pierwszy. Za to frajdę z walki mam większą. Spore znaczenie ma dobór samochodu to konkretnej trasy. Grze poświęcam godzinkę, dwie dziennie dlatego kariera idzie stosunkowo wolno. Wczoraj trafiłem do zawodów Mustanga. Bez helpów to dopiero jest hardcore, trzeba bardzo delikatnie gazem operować i tym samym jeździć asekuracyjnie. Czekam aż w końcu (może w weekend) pojeździmy razem. Edytowane 30 Października 2009 przez petrumi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 Spore znaczenie ma dobór samochodu to konkretnej trasy.Mi sie wydaje, ze nawet nie tyle do trasy co po prostu do naszego stylu jazdy. Najlepszy przyklad z tym Gallardo ktore mam. Po ktorys tam zawodach dostalem Audi R8. Fury podobne: naped na 4, silnik "po srodku", statsy zdecydowanie po stronie R8 (tylko handling i breaking o 0,1 gorsze, ale cala reszta sporo lepsza) i znacznie lepiej jezdzi mi sie jednak Lambo, tak jak wspomnialem - pedzi jak po szynach. Ja skonczylem wlasnie 3 sezon i kierowce na poziomie 25, ale jesli dalej jest tylko lepiej to juz nie moge sie doczekac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 Mi chodzi o to, że na dłuższych i mniej krętych trasach wygrywają samochody w wyższym hi-speedem. IA nawet na poziomie hard zakręty pokonuje wolniej niż my (jak się już wkręcimy w dany zakręt) za to na prostych dochodzi nas, jeśli wybierze samochód w niższym indeksem prędkości maksymalnej. Czy ktoś bawił się ustawieniami kierownicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...