Skocz do zawartości
cavarr

Forza 3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dragonlore

dla mnie fajne jest to ze wiekszosc tych aut wartych fortuny, moge ogladac conajmniej kilka dzienie na zywo....... w korkach ulicznych :lol2:

i dlatego, naprawde mam pelen podziw dla autorow gry za to z jakim pietyzmem odwzorowali modele aut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to są fotki z photomode, ale różnią się od gameplaya w zasadzie tylko lepszym AA + jakieś filtry typu blur

Różnią się tak samo jak photomode w PGR4? Bo jeżeli tak to mamy tu doczynienia z ostrym dopalaczem grafiki przy robieniu zdjęć.

 

Przypomnijmy że zdjęcia z PGR4 wyglądały również oszołamiająco, ale po powrocie do gry już było gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnią się tak samo jak photomode w PGR4? Bo jeżeli tak to mamy tu doczynienia z ostrym dopalaczem grafiki przy robieniu zdjęć.

 

Przypomnijmy że zdjęcia z PGR4 wyglądały również oszołamiająco, ale po powrocie do gry już było gorzej.

Poca a grałeś kiedyś w forza 2? Jedyna różnica jest taka, że w photomode włączony był anti aliasing, po za tym nic się nie zmieniało.

Ponoć w F3 anti aliasing ma być zastosowany już w samej grze i to x4 tak więc przyzwyczajajcie oczy bo takie auta jak widnieją na screenach czekają nas w grze. Po za tym gdzie masz jakiś dopalacz w photomode w pgr4? Bo ja gram w to codziennie i również jedynym dopalaczem jest zastosowanie anti aliasingu. Wsio :) Cóż można rzec - doczekaliśmy momentu, w którym developerzy ZACZYNAJĄ wyciskać moc konsol obecnej generacji. Napisałem ZACZYNAJĄ bo zapewne to nie jest 100% ich mocy. Wszystko w rękach programistów.

 

Co do warunków pogodowych - jak dla mnie to wszystko jedno, może ich nie być, nie potrzebuje śmigać w deszczu :)

Aczkolwiek myślę, że mile nas turn10 zaskoczy. No dajcie im czymś nas zaskoczyć a nie WSZYSTKO już od razu wiadomo :)

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poca a grałeś kiedyś w forza 2? Jedyna różnica jest taka, że w photomode włączony był anti aliasing, po za tym nic się nie zmieniało.

Ponoć w F3 anti aliasing ma być zastosowany już w samej grze i to x4 tak więc przyzwyczajajcie oczy bo takie auta jak widnieją na screenach czekają nas w grze. Po za tym gdzie masz jakiś dopalacz w photomode w pgr4? Bo ja gram w to codziennie i również jedynym dopalaczem jest zastosowanie anti aliasingu. Wsio :) Cóż można rzec - doczekaliśmy momentu, w którym developerzy ZACZYNAJĄ wyciskać moc konsol obecnej generacji. Napisałem ZACZYNAJĄ bo zapewne to nie jest 100% ich mocy. Wszystko w rękach programistów.

 

Co do warunków pogodowych - jak dla mnie to wszystko jedno, może ich nie być, nie potrzebuje śmigać w deszczu :)

Aczkolwiek myślę, że mile nas turn10 zaskoczy. No dajcie im czymś nas zaskoczyć a nie WSZYSTKO już od razu wiadomo :)

Umyj dekle okularów Vector ; ]

 

Po robieniu zdjęć w PGR4 mamy nałożone filtry które wyładnieją nam grafikę. Poza AA napewno jest dodawany jakiś blur.

To samo jest w Forze 2. AA + filitry.

 

Ja wiem że się "zaczyna wyciskanie mocy" ale musimy patrzeć na to trzeźwo. Jak jest coś brzydkiego to trzeba powiedzieć że jest brzydkie, jak nas karmią renderami to nie można walić tekstów o tak tak, w końcu wycisnęli ostatnie soki z X. Widziałeś film z gameplay, nie są tak piękne jak screeny parę postów wyżej. C'mon panowie, nie dajmy się karmić takimi zagrywkami.

Edytowane przez poca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umyj telewizor lepiej bo ja nie wiem o jakich filtrach Ty mówisz pocahontasie. Jak ja wchodzę w photomode zarówno w forzie jak i w pgr4 to bez włażenia w żadne efekty jedyną różnicę jaką widzę to lepsze Aniso oraz AA (no i głębia ostrości), po za tym w modelach samochodów czy samych texturach otoczenia nic się nie zmienia. Mój samochód nie staje się bardziej smukły nabierając magicznie więcej polygonów, drzewo przy drodze również. Może Ci się xbox już popsuł i co innego pokazuje w grze a co innego w photomode xD

Po za tym ta dyskusja nie ma sensu bo przecież gameplay został już zaprezentowany. Wystarczy wejśc sobie na gametrailers i odpalić w HD filmik i już wiadomo, że to co na statycznych screenach to nie jest ściema więc nie wiem po co w ogóle te dywagacje na temat "czy to tak wygląda w grze" - skoro WYGLĄDA xD

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie mieszasz B-) , ja tutaj dałem nowe screeny a ty wyskakujesz z jakims trailerem z e3 , jak dla mnie grafa w F3 wygląda lepiej niz w GT5P a najwazniejsze jest to ze gra wyjdzie w rozsądnym terminie a nie tak jak GT5 które jest juz nazywane przez niektórych GT5FOREVER ;-)

tu chodzi o sławne rendery z 2005 jak killzone i GT dlatego nawiązałem ;) jak killzone jako im wyszedł, tak jak zagrałem w GT5P grałem na nowej bravii i na boga ja się załamałem, ząbki wszędzie na wszystkim, miałem uczucie jakbym grał w jakieś tech demo, skorupę przygotowana na odwal a sprzedawaną za nie małą przecież kasę. No ale fakt trochę zamotałem :E

Grafika nowej forzy jest śliczna a ile im zajęło przygotowanie i mocne rozbudowanie FM3 od nie zbyt ładnego graficznie FM2 za to świetnego pod każdym innym względem oprócz małej ilości tras, trochę ponad rok ?

Polyphony męczy się już kilka lat i modle się aby ten termin co teraz obowiązuje się sprawdził nie wiem jakie są tego powody, "wypalenie" się studia czy tak ciężka architektura PS3 a może nie moc PS3 ? po tylu latach to ta gra powinna wyciskać wszystkie soki z PS3 być godnym konkurentem dla FM3 pod względem modelu jazdy i przy tym wyglądać obłędnie a tym czasem wygląda tylko dobrze ale mamy "ząbek" fest jakby gra nie widziała AA.

Nie chciałem ale wyszedł totalny zjazd GT5 a raczej studia które nie wiadomo co wyprawia i raczy nas albo renderami albo padaką w stylu GT5P i ciągle przesuwa date premiery oby nie tym razem bo do serii gran turismo mam ogromny sentyment

 

PS

Grobel chyba w Arcade o ile pamięć mnie nie myli gdzie ścigało się z SLR'em 1:1 właśnie po deszczu z tego co pamiętam po tsukubie, raczej nie sądzę że pomyliłem z inna gierką :E w końcu przechodził raptem nie cały rok temu :)

Edytowane przez Art385

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cały czas mi się wydaje, że pomykało się po deszczu po mokrym torze ale nie sprawdzę bo mam 64mb memorke a savow od forzy 2 a od nowa całego arcade nie przejdę no ale fakt faktem moja pamięć nie jest najmocniejsza a jeśli nawet miałem urojenie pamięciowe to znak że najwyższy czas ograniczyć picie :E

Edytowane przez Art385

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to obowiązkowa pozycja :rolleyes:

 

Choć ostateczne zdanie powiem jak zagram w październiku to tytuł zapowiada się rewelacyjnie , wrzucili naprawdę ciekawe wozy m.in : R8 V10, ZR1, SL-a 65 AMG black edition, DBS-a, alfe 8C czy nawet R10 TDI :razz:

Edytowane przez NFS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Screeny są po prostu przepiękne :blink:

 

Co do tej dyskusji to w PGR4 owszem photomode dawał niezłego kopa, bo dodawało przede wszystkim AA + np. jak deszcz padał to krople na karoserii, zacieki i inne bajery. Natomiast photomode w Forza 2 takiego rezultatu nie dawało, conajwyżej lekkie AA i nic więcej. Poza tym, można byłoby miec wątpliwości gdyby nie było gameplaya, skoro jest i wszystko wygląda tak jak na tych zdjęciach (szczególnie polecam filmik z wywiadem z developerem, pokazuje Forzę 3 na dużej plaźmie) to pozostaje sie tylko cieszyć.

 

Ja wierzę w taki postęp, przecież mogli to osiągnąć skoro aut nadal będzie max 8 na torze. Call of Duty 2 i Call of Duty Modern Warfare 2 też łażą w 60fpsach a dzieli je 4 lata różnicy. Poza tym MS mógł wyłożyć kasę i zainwestowac w Forzę 3, bo IMO to szlagierowy tyuł na X'a w tym roku (tak jak w 2007 Halo 3 a w 2008 GoW 2).

Edytowane przez MaZZeo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czepiacie się tej ilości samochodów na torze, mi wystarczy 8. Chciałbym za to zobaczyć jak SI popełnia błędy bo w tej chwili w dwójce na na odpowiednio wysokim poziomie trudności nie ma mowy o jakiejkolwiek walce na torze jedziesz jak robot ze 100% powtarzalnością - wygrywasz, najmnieszy błąd - przegrywasz i nie masz możliwości nic zrobić. niech dadzą chociaż malutką szansę że SI się wywali z toru na jakimś wesołym zakręcie, niech się trochę potasują podczas wyścigu i będzie ok. Duży plus za ten tryb powtórek mam nadzieję że będzie można ustawiać kamery w dowolnych miejscach na torze bo ja nie mogę patrzeć na te serowe powtórki w dwójce. Jakoś nigdy kamery nie łapią mi najważniejszych momentów nie wiem jak dla was ale dla mnie dobre ripleje to coś na co pracuję cały wyścig żeby potem sobie spokojne z bananem ta twarzy pooglądać jak ich robię. Genialne powtórki były w GPL, RFactor i Grid więc tu mogliby podpatrzeć jak się to robi. I ostatnia na razie sprawa to kwestia zabrudzeń i przyciemnianej przedniej szyby w widoku z wnętrza pojazdu, mam nadzieją że dadzą sobie z tym spokój a jak nie to że będzie ręczne włączanie wycieraczek, strasznie wpienia mnie to w PGR4

 

PS: jeszcze regulacja wysokości fotela i będzie gra doskonała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym za to zobaczyć jak SI popełnia błędy bo w tej chwili w dwójce na na odpowiednio wysokim poziomie trudności nie ma mowy o jakiejkolwiek walce na torze jedziesz jak robot ze 100% powtarzalnością - wygrywasz, najmnieszy błąd - przegrywasz i nie masz możliwości nic zrobić. niech dadzą chociaż malutką szansę że SI się wywali z toru na jakimś wesołym zakręcie, niech się trochę potasują podczas wyścigu i będzie ok.

"While Forza's AI has always been good, there's now an AI pressure system. This is an additional layer to the Drivatar system (which learns from your racing style). If you're riding an AI driver's tail on medium difficulty, he may feel the pressure and make mistakes. Yes, you can actually sweat guys now. On the higher difficulties the other driver may not be impacted by the pressure in the same way." - http://xbox360.ign.com/articles/990/990267p1.html

 

"AI racers make more natural mistakes when driving. If you can get right up behind them, for example, there's a greater chance that they'll misjudge a turn due to your intimidation of them. These errors are more frequent in lower difficulty settings." - http://www.destructoid.com/e3-08-forza-mot...ns-134889.phtml

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forza 3 - dla tych co myśleli, że nie ma odpowiednika g25 na xboxa uprzejmie informuję o firmie fanatec. Osobiście odkładam już hajs na kiere + pedały (w tym sprzęgło) oraz skrzynia 6 stopniowa. 1,500 złotych - ale każdy fan wyścigów doceni ten wydatek xD

(mowa oczywiscie o Porsche 911 Turbo S limited edition). Do forzy jest to dla mnie pozycja obowiązkowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forza 3 - dla tych co myśleli, że nie ma odpowiednika g25 na xboxa uprzejmie informuję o firmie fanatec. Osobiście odkładam już hajs na kiere + pedały (w tym sprzęgło) oraz skrzynia 6 stopniowa. 1,500 złotych - ale każdy fan wyścigów doceni ten wydatek xD

(mowa oczywiscie o Porsche 911 Turbo S limited edition). Do forzy jest to dla mnie pozycja obowiązkowa.

Na stronie Forzy 3 jest oficjalne info na temat tej kierownicy (i jej obsługi przez FM3) + screeny

 

http://forzamotorsport.net/en-us/news/The-...or-Xbox-360.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Introducing - A Taste of Forza Motorsport 3's Car List - czyli 10 nowych aut LMP :)

Pod linkiem galeria i skromne dane techniczne.

 

Lista nowych aut:

#2 Audi FSI Champion Racing R8

#7 Team Bentley Speed 8

#8 Audi Sport Team Joest Audi R10 TDI

#15 BMW Motorsport V12 LMR

# 6 Team Cadillac Northstar LMP-02

#30 MOMO Doran Racing F333 SP

#3 Peugeot Talbot Sport 905 Evo 1C

#8 Peugeot Sport 908

#3 Toyota Motorsports GT-ONE TS020

#2 Audi Sport North America R10 TDI

 

R10 TDI - mniam :)

 

A tutaj nowa galeria ze strony forzamotorsport.net:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

 

 

Oraz artykuł zwiastujący nowy tor - Circuit De La Sarthe

Artykuł o torze na Wikipedii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Jeśli dobrze kojarzę to jest to ten sam tor co był w GRID.

 

Forza 2 raczej specjalnie mi nie spasowała, choć grałem tylko w demo, do tego zaraz po zakupie konsoli jak nigdy wcześniej nie miałem pada w ręku. Trójka zapowiada się fajnie, mam nadzieję że będzie się dało pograć na padzie bez posiadania nadzwyczajnego skilla. Preferuję raczej arcade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze kojarzę to jest to ten sam tor co był w GRID.

Dobrze kojarzysz. W Gran Turismo też był.

 

Forza 2 raczej specjalnie mi nie spasowała, choć grałem tylko w demo, do tego zaraz po zakupie konsoli jak nigdy wcześniej nie miałem pada w ręku. Trójka zapowiada się fajnie, mam nadzieję że będzie się dało pograć na padzie bez posiadania nadzwyczajnego skilla. Preferuję raczej arcade.

Prawie całą karierę na padzie przeszedłem. Przyjemnie się grało, ale prawdziwa zabawa zaczyna się z kierownicą :rolleyes: Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R10 TDI to i był w carpaku do forzy 2 więc w sumie żadna rewelacja.

Za to inne auta które mają się pojawić w grze to już inna historia :rolleyes:

Wiem, że był jak i większość aut z tej listy, ale nie dane było mi nim jechać jeszcze :) Poza tym świetnie na screenach wygląda.

 

Zrobiłem na szybko porównanie FM2/FM3:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

i jeszcze takie 2 znalezione w necie:

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

i jeszcze jedno zrobione:

Dołączona grafika

 

 

plus jako ciekawostka - GT5:P vs Forza 3:

Dołączona grafika

 

 

 

BTW Forza 3 dostała sporo nagród na E3 :)

- IGN - Best Racing Game

- Gamespot - Best Racing Game

- Gametrailers - Best Driving Game

- 1UP - Best of E3 Racing Game

- GameSpy - Racing Game of Show

 

 

-------------

 

edit:

Dwa filmiki z Circuit De La Sarthe :)

http://www.dailymotion.com/video/x9khhx_le...-stephan-s_auto

http://www.dailymotion.com/tag/Forza/video...e-ci_videogames

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejna porcja filmików z Le Mans:

Part of FM3 Le Mans Press Conference: http://www.dailymotion.com/user/teknologik...07265766e657874

Jedno mnie zastanawia. Turn 10 cały czas się chwali tymi "10x more polygon per car" (3:46 w pierwszym filmiku) w porównaniu z Forzą 2. AFAIR modele w FM2 miały ok. 100k polygonów, więc tu ma być niby milion? Nawet w GT5 modele mają ok. 200-250k polygonów. Coś mi się wierzyć nie chce...

Trochę suchych faktów o fizyce w FM3 od ok. 4:30.

 

 

Dan Greenawalt revealing Le Mans in FM3(1 full lap): http://www.dailymotion.com/user/teknologik...torsport-3_auto

Stéphane Sarrazin playing FM3: http://www.dailymotion.com/user/teknologik...otor_videogames

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<sieeew> Nie znudziło Was Panowie jaranie się screenami z photomode? ;]

Ja cały czas mam nadzieję, że gameplay będzie miał podobną grafikę. W FM2 różnica między gameplayem, a photomode była minimalna :)

 

Na razie nie mamy żadnego zapisu z gameplaya w dobrej jakości (czyt. direct feed, a nie jakiś syf z kamery) więc jest nadzieja ;)

 

 

edit:

Screenshots released so far are photomode shots. I'm usually the one that takes them. Trust me, I don't have teh l33t CG and photoshop skillz. We will release new screenshots all the freaking time and the game that you've seen so far at E3 and Le Mans are literally builds that we've branched for stability way back in mid-May. Which means the game already looks better and is going to look better with each passing week.

 

Źródełko: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...;postcount=2170

jeszcze jedno porównanie FM3 vs real life ;)

Dołączona grafika

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

But seriously, ktory jest z F3? :blink:

 

Wrocilem dopiero wczoraj wieczorem z Wloch, po 10 dniach abstynencji od netu i dzis rano obejrzalem te filmiki. Tylko jedno okreslenie mi przychodzi do glowy: OMFG. Po prostu cos pieknego, screeny jak screeny, zdjecia nigdy nie oddaja do konca jak cos faktycznie (a gry w szczegolnosci) wygladaja. Ale i tak sa niesamowite. Na kiere za 1500 zeta sie nie rzuce, ale o dokupieniu jakiegos fotela do posiadanego juz mocowania i kiery to juz napewno pomysle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...