qbaneoplus Opublikowano 17 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2008 Witam w moim skromnym życiu nastał taka chwila, aby zakupić swoje pierwsze wozidełko. Uzbierałem sobie 8 kafli i moj wybór padł na tytułową Hondę rocznik 94-95. Jednak nie wiem jaki silnik wybrać, czytałem ze spalanie miedzy 1.3 a 1.5 16v dużo się nie różni, ale wysłucham także waszych opinii. Mam też pytanie czy bardziej opłaca sie <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> v-tec’a czy zwykłą 16v i czym się to w ogóle różni. Jeszcze jak by ktoś podał typowe mankamenty tego auta i na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie był bym bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 17 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2008 Poczytaj na forum na ktorym wiedza wiecej na temat jajka tudziez Hani. np: www.civicklub.pl (wymaga rejestracji) www.honda.gda.pl Tam znajdziesz sporo informacji. Brac 1,5l, 1,3 to tragedia, spalanie podobne a dynamika kolosalnie rozna. VTEC to piekna sprawa :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomCat Opublikowano 17 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2008 Z pewnością lepiej byłoby wyrwać tą 1,5. Przede wszystkim dlatego że jest na wtrysku, a nie na gaźniku jak 1.3. No i ma te 15 koników więcej - zawsze coś. Jeżeli z kolei chodzi o 1,5 to możesz poszukac wersji vtec-e (economy) - wielopunktowy wtrysk i zmienne fazy. Z tego co gdzieś czytalem pali niby nawet do 2 litrów mniej niż zwykłe 1,5i /lsi na 2punktowym wtrysku. Do tego vtec-e ma trochę wyższy moment obrotowy i moc max przy ciut niższych obrotach niż pozostałe 1,5. Jest jeszcze 1,6 zwykłe (esi) ze 125 konikami na klacie no i marzenie każdego fana hondy - kosmiczne 1,6 vti. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 17 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2008 Z pewnością lepiej byłoby wyrwać tą 1,5. Przede wszystkim dlatego że jest na wtrysku, a nie na gaźniku jak 1.3. No i ma te 15 koników więcej - zawsze coś. Jeżeli z kolei chodzi o 1,5 to możesz poszukac wersji vtec-e (economy) - wielopunktowy wtrysk i zmienne fazy. Z tego co gdzieś czytalem pali niby nawet do 2 litrów mniej niż zwykłe 1,5i /lsi na 2punktowym wtrysku. Do tego vtec-e ma trochę wyższy moment obrotowy i moc max przy ciut niższych obrotach niż pozostałe 1,5. Jest jeszcze 1,6 zwykłe (esi) ze 125 konikami na klacie no i marzenie każdego fana hondy - kosmiczne 1,6 vti. To kosmiczne VTI to poezja B16A2 rzadzi. No ale niestety dostrwac autko z takim silnikiem w dobrym stanie to naprawde fuks. Stan blacharki jest wazny, zobacz czy nie bita (podluznice). Najlepeij jakbys poszukal czegos sprowadzonego albo sam sprowadzil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drozda Opublikowano 19 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2008 (edytowane) Bitą nie dostac to jest na prawdę ciężko. Też szukam jakiejś hani dla siebie. Ogólnie to radze uważac na te z V-Tec'iem ponieważ poprzedni właściciel mógł nieźle męczyc to autko :( Szczególnie na wersje Coupe trzeba uważac. Edytowane 19 Czerwca 2008 przez Drozda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...