Skocz do zawartości
ath

Need For Speed: Undercover

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas trwającej właśnie w Atlancie imprezy William Blair & Company's 28th Annual Growth Stock Conference, John Riccitiello, szef Electronic Arts, postanowił zdradzić kilka informacji na temat najnowszej odsłony serii zręcznościowych wyścigów, Need for Speed. Gra będzie nosić tytuł Need For Speed: Undercover, a jej główną zaletą mają być misje przywodzące na myśl film The Transporter.

 

We wspomnianej wypowiedzi Riccitiello wyraził też swoje niezadowolenie wydaną ostatnio ProStreet. Za przyczynę jej dość słabych not (według serwisu GameRankings w zależności od platformy średnie ocen wahały się pomiędzy 60% a prawie 75%) uznał właśnie brak pewnej spójności, jakiegoś konkretniejszego celu niż tylko ściganie się z rywalami. Dodał też, że tym razem Elektronicy nie popełnią już podobnego błędu i Undercover posiadał będzie zajmującą fabułę, dzięki czemu okaże się produkcją o wiele ciekawszą. Z drugiej strony trudno nie zauważyć, że Underground 2 oceniany był znacznie lepiej, mimo iż historia w nim przedstawiona do szczególnie zajmujących nie należała.

 

Riccitiello poinformował również, że studio deweloperskie z Vancouver, które do tej pory zajmowało się tworzeniem kolejnych odsłon Need for Speeda, zostało podzielone na dwa mniejsze zespoły. Każdy z nich będzie teraz pracować w 24-miesięcznym cyklu wydawniczym, nie zaś jak poprzednio 12-miesięcznym. Wydłużenie czasu produkcji powinno pozytywnie wpłynąć na jakość nowych tytułów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We wspomnianej wypowiedzi Riccitiello wyraził też swoje niezadowolenie wydaną ostatnio ProStreet. Za przyczynę jej dość słabych not (według serwisu GameRankings w zależności od platformy średnie ocen wahały się pomiędzy 60% a prawie 75%) uznał właśnie brak pewnej spójności, jakiegoś konkretniejszego celu niż tylko ściganie się z rywalami

LOL . a wydawalo mi sie , ze Prostreeta rozlozyl zenujacy model jazdy nawet jak na to co EA robi z NFS'em. O ile w starsze zagrywalem sie tak po demie Prostreeta i tego co widzialem przy BMW..wymieklem.

 

Swoja droga , teraz przyznaja sie , ze noty niskie , a gra nie jest najlepsza? LOL , a pamietam notki prasowe : da berst game ever , fizyka rowniez :D :D

 

 

Ciekaw jestem co z tego wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"zręcznościowych wyścigów"

bardzo zabawne....

 

Jedyna i warta wydania pieniedzy wersja nfsa to u1.... a wczesniej porsche....

Edytowane przez Neo_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie cierpię tej serii od Most Wanted wzwyż. Model jazdy dla mnie nie do przyjęcia i tu nie spodziewam się jakiegoś przełomu. Ale będzie jak zawsze, jak z taką beznadziejną FIFA. Większość się rzuci jak wygłodniałe wilki jak tylko pojawi się na torrencie ;) Mam malutką nadzieję, że coś zmienią z fizyką ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to kolejny crap carbon i pro street według mnie to największe padaki,most wanted nawet fajny był.Powinni się uczyć od codemasters Race driver grid jest świetny fakt że arcadowy i nie każdemu przypasuje.A ja nie mam żadnych nadziei że zrobią coś lepszego pewnie bardziej wypasiona grafa i jakaś denna historyjka o nowym super driverze.

Edytowane przez kurczak80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WOW! A już myślałem że zapomnieli. W zeszłym roku to pod koniec czerwca były już chyba dwa trailery, a teraz dopiero tytuł ogłosili. :razz: Może zmienili strategie marketingową i teraz zamiast setek reklam będą tylko takie wzmianki. :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem, tak, U2 i MW jeszcze było znośne, ale U1, Carbon, Pro Street, to buble, w Pro Street w dragu strasznie denerwowało mnie rozgrzewanie opon. Mam nadzieje, że wkońcu zrobią choć coś na miare U1 czy MW, bo czegoś lepeszego to napewno nie zrobią. Mam nadzieje, że te misje przywodzące na myśl film The Transporter, będą naprawde fajne, bo druga cześć filmu była spoko, a pierwsza podobno jeszcze lepsza(pierwszej nie widziałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Transporter- uch.....nie ubie ani filmu, ani gł. bohatera. Grałem we wszystkie części NFS- ostatnie wypusty od Underground zaczynając to ziomalskie i sukowate gry- pograć można z braku laku. Wytrzymałem i przeszedłem, ale Pro Street mnie totalnie odrzuciło- chyba po 3 przejazdach skasowałem- dość [ciach!]a. Hot Pursuit 2 to dla mnie koniec dobrej serii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem, tak, U2 i MW jeszcze było znośne, ale U1, Carbon, Pro Street, to buble,

Mam identyczne odczucia.Do dziś sobie w MW pykam -pełno jest zresztą dodatkowych autek w sieci i można bujać się nawet niektórymi autkami z Pro Street.Dla mnie priorytetem i warunkiem zakupu kolejnego NFSa jest:

a)garaż z własnymi furkami

b)tryb dowolnego bujania po mieście/okolicy

Od wyścigów torowych to są Toca, Grid, Dirt, LFS, GTR...blebleble.Od NFSa wymagam osobiście czegoś nieco innego.Pros Street jak zobaczyłem w akcji to mi ręce opadły :wink:

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogole to mi sie zdawalo, ze jeszcze niedawno twierdzili, ze nastepna czesc to bedzie "powrot do korzeni" czyli mega eksluzywne, drogie auta i piekne trasy. I wlasnie na to liczylem...ale sie przeliczylem <_<

Na upartego to sie zgadza, auta były drogie, a nie które trasy(czyt. pustynia) można nazwać pięknymi:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest jednak zenujace. Tyle lat klepia to samo , a nadal potrafia zrobic niegrywalnego gniota (Proszit). Skoro tak to niech wezma nastepujace elementy:

-ilosc i zroznicowanie aut z dowolnej czesci

-model jazdy zblizony do Porsche 2000

-trasy np. z Hot Pursuit 2 albo Prosiaka

-mocny tuning mechaniczny ale bez silowego tutnigu wizualnego

-free roaming lacznie z natychmiastowym przejsciem na wyscig

-grafike z Most Wanteda , jako ze ta byla najsmaczniejsza przy HDR'e

-poziom trudnosci , grywalnosc , dlugosc samej gry z Prosiaka 2000 albo MW

 

Skleja je ze soba i wyjdzie cos dobrego...Tymczasem u EA widze objawy choroby:

-U1 , cos nowego na rynku , cos co faktycznie przykuwa uwage za sprawa nowej odslony graficznej na tle innych gier oraz niezle konkurencje jak drag

-U2 , odgrzewany kotlet z dodanym free roamingiem i niezlym driftem , w sumie na plus jako ,ze nie zamyka sie profil

-MW , autentyczna nowosc , krok do przodu , niezla grafa , dlugosc gry , poziom trudnosci , zabawy z gliniarzami

-Carbon , mialo byc lepiej a wyszlo jak zawsze , plus cofamy sie do poziomu graficznego sprzed MW , do tego brak dynamiki z MW

-Proszit , miala byc najlepsza gra wyscigowa a wyszla totalna kicha , tutaj natomiast dynamika jest niezla , ale aut nie da sie prowadzic.

 

Jak czegos nie poprawia pieprzac tak zrobia kotleta. Moze czas na cos nowego??? (Grid...)

 

Pamietacie zachwyty i onanizm nad autosculp cos tam ?

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Transporter- uch.....nie ubie ani filmu, ani gł. bohatera. Grałem we wszystkie części NFS- ostatnie wypusty od Underground zaczynając to ziomalskie i sukowate gry- pograć można z braku laku. Wytrzymałem i przeszedłem, ale Pro Street mnie totalnie odrzuciło- chyba po 3 przejazdach skasowałem- dość [ciach!]a. Hot Pursuit 2 to dla mnie koniec dobrej serii.

Popieram, od porshe zaczeła sie copa, jednak U1/2 zaliczony, MW mial ciekawa fabule i jakos sie moznabylo wczuc....Carbon z racji Tokyo Drift tez zaliczony, ale pro street...w polowie odpadłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-grafike z Most Wanteda , jako ze ta byla najsmaczniejsza przy HDR'e

Ogólnie popieram Twoje pomysły ale mała uwago -w MW nie ma efektu HDR.Przy szybkiej jeździe jest takie wrażenie ale to jednak nie to.Chyba bardziej adekwatna będzie nazwa Bloom.Co do "filmu" "Transporter" to....no wiem -gusta ale przy nim taki "Knight Rider" to niemal dokumentalna produkcja :wink: .Aktor w niektórych filmach nawet w miarę ale "T" dla mnie żenada....Coś mi tu śmierdzi w nowym NFSie elementami GTA :razz: .Model jazdy dla mnie może pozostać z MW.Chciałbym aby wreszcie zauważono w grach ,że pojazdy o dużej mocy z przednim napędem mogą bujać na ręcznym po łukach i zawracać.A nie -ręczny i cztery koła stoją <_< Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie popieram Twoje pomysły ale mała uwago -w MW nie ma efektu HDR.Przy szybkiej jeździe jest takie wrażenie ale to jednak nie to.Chyba bardziej adekwatna będzie nazwa Bloom.Co do "filmu" "Transporter" to....no wiem -gusta ale przy nim taki "Knight Rider" to niemal dokumentalna produkcja :wink: .Aktor w niektórych filmach nawet w miarę ale "T" dla mnie żenada....Coś mi tu śmierdzi w nowym NFSie elementami GTA :razz: .Model jazdy dla mnie może pozostać z MW.Chciałbym aby wreszcie zauważono w grach ,że pojazdy o dużej mocy z przednim napędem mogą bujać na ręcznym po łukach i zawracać.A nie -ręczny i cztery koła stoją <_<

No nie wiem. MW nie był aż tak zły ale model jazdy miał średni (jakbym jeździł cegłą bez zawieszenia). Imo do NFSa pasowałby model jazdy z Porsche albo z E-racera (imo najlepszy model arcade ;]).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie popieram Twoje pomysły ale mała uwago -w MW nie ma efektu HDR.Przy szybkiej jeździe jest takie wrażenie ale to jednak nie to.Chyba bardziej adekwatna będzie nazwa Bloom.

Przyjacielu , a na jakiej grafice w to grales? Zapewniam Cie , ze jest HDR > momenty wyjechania z tunelu , o ile na 7 nie widzialem tego tak na swojej starej 8 ten efekt juz byl :) Kazdy wyjazd z tunelu i hdr :) Bloom nie ma nic wspolnego z tym. Jesli miales okazje grac w Far Cry z HDR'em to ten efekt znasz , wlasnie przy tunelu , a w FC przy wyjsciach ze skal gdy opuszczamy mrok itd. Na Egieldzie w testach , gdy jest FC z HDR pokazany jest wlasnie ten efekt na skale , kolo patrzy przez dziure na plaze.

 

BTW Transportera. Jedynka mi sie podobala , dwojke tez ogladnalem z przyjemnoscia , ale prawda jest taka - takich akcji to nawet Dzyms nie zrobi (motyw beczki i bomby...). Przyznam jednak , ze Stathama lubie , gra w dobych filmach :)

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu , a na jakiej grafice w to grales? Zapewniam Cie , ze jest HDR > momenty wyjechania z tunelu , o ile na 7 nie widzialem tego tak na swojej starej 8 ten efekt juz byl :) Kazdy wyjazd z tunelu i hdr :) Bloom nie ma nic wspolnego z tym.

Mylisz się ,a do tego sam efekt "akomodacji oka" to nie cały HDR.Grałem w to na kilku grafikach i jak zerkniesz wyżej w mój post to gram do dziś.Jak wyjeżdżasz z tunelu to wygląda to jak HDR ale nim nie jest -wyjedź powoli i zatrzymaj sie w momencie "rozbłysku" :wink: .Gdyby to było na HDR zrobione najpierw oczojebność ,a potem byłoby ściemnienie.A tu masz zwykłą sztuczkę znaną od lat dzięki bloom właśnie.

Jesli miales okazje grac w Far Cry z HDR'em to ten efekt znasz , wlasnie przy tunelu , a w FC przy wyjsciach ze skal gdy opuszczamy mrok itd. Na Egieldzie w testach , gdy jest FC z HDR pokazany jest wlasnie ten efekt na skale , kolo patrzy przez dziure na plaze.

Tak -miałem jak weszła 6600 i 6800 więc wiem o co chodzi ale o ile Far Cry 1.3 i wyżej ma HDR to MW go nie miało ,nie ma i nie będzie raczej miało(choć czasem dorabiają/przerabiają fani nowe efekty do gier -patrz mody do Half Life 2).W FC masz pełny ,wypasiony efekt wpływu oświetlenia i akomodacji oka na postrzeganie otoczenia(to co w Crysis, FC 1.3+, Half Life 2 EO i ET, Dark Messiash i inne).Most Wanted ma bloom jedynie w odróżnieniu od np.TDU.Czasem nawet "poważne" portale błędnie podają określenia tych efektów.Ale nie wszystkie.Wyjedź z tunelu powoli i stań -zobaczysz ,że nic się nie dzieje(to znaczy poziom oczojebności się nie zmienia...a powinien w przypadku HDR).Więc z całym szacunkiem ale.... :wink:

BTW -jakim cudem nie widziałeś domniemanego HDRu na 7ce skoro już 6ki go w pełni obsługują, 7ki mają lekko poprawiony(jakoby), a 8ki korzystają w pełni z ich dokonań :blink: ?Więc innymi słowy różnice w efektach przy MW na 7ce czy 8ce są żadne(oprócz może precyzji AF czy AA).Jak coś nie ma HDRu na 7ce to na 8ce też mieć nie będzie

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No swoją droga to sprytnie to zrobili -w MW i tak się jeździ szybko więc brak zdefiniowanego HDR nie przeszkadza zbytnio.Sam się głowiłem jak kupiłem grę :razz:

Mam nadzieję ,ze NSF wróci na swoje miejsce nowa odsłoną -po ostatniej części mnie zniesmaczyli mocno.Ciekawe kiedy w NFSie doczekam się cabrio ze składanym w trakcie jazdy dachem?Ale to niuans....EA jest mocno zachowawcza i "oszczędna" jak większość firm -pewnie władują ile się da s PS do nowej gry...Zawsze tak robią.

@yuucOm -fajnie ,że wytłuściłeś sedno -"jak dla mnie" napisałem :wink: .PU jakoś mi się nie podobało zbytnio nigdy.Kwestia gustu -jak pisałem lubię swobodnie bujać po okolicy ,a w kółko jeździć wolę w wielu innych grach niż NFS.Takiej frajdy jak lata temu z jedynki już chyba nie będzie.No i świetnie mi się grało w U2.

Zresztą -my gadu gadu ,a EA pewnie swoje.... :razz:

Edytowane przez miron72

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowe NFS-y po MW ( bez U2 ) nie grałem ( za słaby sprzęt ) .

 

Co do samego U1 i MW o ile same gry były jeszcze znośne to nie podobało mi się parę aspektów .

 

Drag i Drift - wg. mnie klasyczne wyścigi są o wiele lepsze .

 

Tunning wizualny - nie każdy lubi jak auto wygląda jak choina na Boże Narodzenie , ja należę do tej grupy .

 

Wystarczyło by mi zmiana lakieru , felg oraz jakieś drobne naklejki .

 

W MW fajne były ucieczki przed policją ,ale NFS: HP 1 & 2 to nie pobije .

 

W ogóle marzy mi się nowy HP , gdzie ten tryb byłby jedynym , nie było by klasycznego turnieju .

 

Do tego zero tunningu lub byłby on minimalny .

 

Grafika na poziomie dzisiejszych gier ale przez przesady że do odpalenia gry potrzeba C2D/C2Q 2 Ghz + , 1 GB ramu i 7900xx/X19xx .

 

Dobre AI przeciwników i policji ( ile razy w HP 2 w momencie kiedy trasa się rozdzielała na dwa osobne pasy ruchu oddzielone solidną barierą np. betonowa ściana , ściana tunelu , czy jeden pas wyżej drugi niżej , wystarczyło pojechać jednym pasem a policja często jechała drugim pasem ; często się zdarzała że policjant włączał się do pościgu po dłuższym czasie od momentu minięcia wozu przez nas ) .

 

Podział wozów policyjnych na kontynenty i kraje ( np. w USA/Kanadzie wozy czarno-białe , w Europie srebrno-niebieskie + kilka wozów z krajów UE np. dla Niemiec wozy żielono-białe , dla PL niebiesko-białe )

 

Do tego różne akcenty policjantów .

 

W ogóle mam ostatnio kilka pomysłów dot. kolejnych NFS-ów .

 

Nazwy wymyślone przez mnie .

 

NFS : Legend - czyli powrót do korzeni , wybranie najlepszych elementów z każdej z gier dotychczas wydanych , zero tunningu , zero policji tylko klasyczny turniej , oprawa A/V na dzisiejszym poziomie + optymalizacje kodu ( podobnie jak przy HP 3 ) .

 

 

NFS : Lamborgini ( tu można wstawić każdego innego producenta wozów sportowych typu Ferrari czy Aston Martin * ; albo przenieść grę do USA i zrobić auta sportowe z lat 1960-2000 ) - konwencja identyczna jak w NFS Porsche czyli czyli jeździmy pojazdami danej marki wygrywając kolejne nagrody i otwierając dostęp do kolejnych wózków - start tak gdzieś w latach 60 ( Lambo to chyba w tych czasach zaczyna w ogóle produkcję aut sportowych ) .

 

Do tego możliwość jazdy jako kierowca testowy , może nawet wcielić się w rzeczywistych kierowców tych marek np. dla Lambo Valentino Balboni .

 

* - Czyli firmy których 75% i więcej produkcji to auta sportowe i supersportowe , czyli odpadają Merce , BMW , Audi , Dodge , Ford itp.

Edytowane przez reyden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

@yuucOm -fajnie ,że wytłuściłeś sedno -"jak dla mnie" napisałem :wink: .PU jakoś mi się nie podobało zbytnio nigdy.Kwestia gustu -jak pisałem lubię swobodnie bujać po okolicy ,a w kółko jeździć wolę w wielu innych grach niż NFS.Takiej frajdy jak lata temu z jedynki już chyba nie będzie.No i świetnie mi się grało w U2.

Zresztą -my gadu gadu ,a EA pewnie swoje.... :razz:

Mój błąd, sry ;). Wiem ze kwestia gustu ale zagraj w E-racera (wiem ze go cieżko teraz zdobyć ale warto bo grafa nie odstrasza a imo ma on najlepszy model jazdy arcade :)).

 

Tam gdzie kasa jest ważniejsza niż inne aspekty (a tak jest na pewno w EA) takie krapy będą coraz częściej wychodzić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaprawdę wam powiadam, nieważne co to będzie, to będzie ssać pałkę. EA jest dokładnie tak jak PZPN. Czyli do póki poważnie siebie i swojej strategii działania nie zmienią, ich gry nie będą na dobrym poziomie. ;-)

 

Wrażenia z nowych serii:

 

NFS U1: Woooooww łaaaaaa. Szczenka na ziemi. Grało się super, bo pomysł był świeży a wykonanie dobre. No i miałem 12/13 lat... ;-) Mimo to gra znudziła mi się pod koniec, ale ją przeszedłem. Świetny Soundtrack i dźwięki aut!

NFS U2: Wooooow! Jest dokładnie wszystko to co chciałem U1 a tego nie było. Potem: Nie ma Hondy S2000 ani integry :( Przy 40% gra mi się znudziła, wywaliłem. Soundtrack gorszy ale wciąż dobry

Most Wanted: Całkiem miło się grało, znowu w miarę powiało świeżością. Przeszedłem aż do 3 bossa od końca i wywaliłem, bo mi się znudziło, a prawie dysk wtedy zmieniałem... Sountrack w ogóle nie zapadł w pamięć.

Carbon: Shit masakryczny, ale przeszedłem, bo krótka gra. Soundtrack kiła

Pro szit: Duże oczekiwania, bo w końcu skończono z robieniem sobie jaj w nocy po mieście, zapowiadano podobieństwo do gran turismo itd, ale jak gra u mnie zagościła, to po jednym wieczorze się znudziła a po dwóch wyleciała z dysku. Nie kupuję tego.

 

Pomysł na następną część też mi się nie widzi. Moim zdaniem EA powinna zrobić coś ala TDU tylko bez tej jego siermiężności, toporności i bugów.

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...