Skocz do zawartości
ath

Need For Speed: Undercover

Rekomendowane odpowiedzi

Lista dupowozów:

  • Aston Martin DB9
  • Acura Integra LS
  • Acura RSX
  • Audi RS5
  • Audi S3
  • Audi Le Mans Quattro/R8
  • BMW M6
  • Bugatti Veyron 16.4
  • Cadillac CTS-V
  • Chevrolet Camaro Concept
  • Chevrolet Camaro SS
  • Chevrolet Cobalt SS
  • Chevrolet Chevelle SS
  • Chevrolet Corvette C6
  • Dodge Concept Viper GTS-R
  • Dodge Viper SRT-10 Coupé
  • Ferrari Enzo
  • Ford Escort RS Cosworth
  • Ford GT
  • Ford Mustang GT
  • Ford Shelby GT500
  • Honda S2000
  • Infiniti G35
  • Jaguar XK
  • Jaguar XJ-220
  • Koenigsegg CCX
  • Lamborghini Gallardo Superleggera
  • Lamborghini Murcielago LP640
  • Lexus IS350
  • Lotus Elise
  • Mazda RX-7
  • Mazda RX-8
  • Mazda Mazdaspeed 3
  • Mitsubishi Eclipse GS-T
  • Mitsubishi Lancer EVO 10
  • Mercedes-Benz SLR Mclaren
  • Nissan GT-R Proto
  • Nissan 240 SX
  • Nissan 350Z
  • Nissan Skyline R34
  • Nissan Silvia
  • Opel Speedster
  • Pagani Zonda F
  • Plymouth Hemi Cuda
  • Plymouth Road Runner
  • Pontiac Firebird
  • Pontiac GTO
  • Pontiac Solstice GXP
  • Porsche Cayman S
  • Porsche 911 Turbo
  • Porsche 911 GT2
  • Porsche 911 GT3
  • Porsche Carrera GT
  • Seat Leon Cupra
  • Subaru Impreza WRX STI
  • Toyota Supra
  • Volkswagen Golf GTI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno "biedne" Enzo, a gdzie moje kochane 355 i 360? Ba nawet nie pogardziłbym 612. Gra się imo uwstecznia brakuje mi Focusa, Mazdy Mx5, Hondy Civic i jeszcze kilku. Widać kolejny kotlet zmielony z budą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś wie jak duże ma być miasto i jaka muza w tym nowym nfs-dzie?

 

--------------------------------

QX9650, 4 GB Mushkin DDR2, EVGA 780i, EVGA 9800GX2, Asus Xonar D2, 500GB WD Abbys, Samsung DVD-RW, Nec 90GX2 MultiSync Pro, NZTX Lexa, LC (Swiftech Apogee GTX, EK WB 9800GX2, Laing DDC 12V 1plus RT, M3 Thermaltake, Thermochill PA120.3).

Edytowane przez Melampus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w skrócie: model jazdy wporządku, grafika jest bardzo dobra, cały czas coś się dzieje, pościgi, wypadki, auta się niszczą, jak nic nie popsują to będzie naprawde dobra część.

Rozumiem, ze to taki zarcik tak? :unsure:

 

Moja ocena tych filmików wyglada tak:

 

Cop Chase: uciekam przed policja, ktorej samochody dziwnie latwo sie niszcza mimo, ze sam uderzam w nie przodem czyli silnikiem. Pomijam juz kilkudziesiecio metrowy skok zakonczony centralnie dzwonem w inny samochod. Luz, zapomnialem, ze jezdze czolgiem opakowanym w karoserie Nissana. Sekundka pozniej w prawym gornym rogu widze ufo, a nie sory, to samochod policyjny o wadze kartonu tych samych rozmiarów. I na finał: przygrzanie w słup wysokiego napięcia, rozwalenie go i oczywiście ucieczka, bo jakze by inaczej <_<

 

Freeroam with police: tutaj w sumie niewiele sie dzieje, ot tak sie krecimy w kolko i w koncu zbijamy pasek "zycia" samochodu policyjnego. Sami na szczescie jezdzimy niezniszczalnym Knight Riderem Audi Edition <_<

 

Highway Battle Totaled: a to jest po prostu hit sezonu: tniemy trasa i wystarcza JEDEN dzwon w samochod i jesteśmy Totalled. Oczywiscie w poprzednich dwoch filmikach takich uderzen bylo kilkanaście (w tym jeden słup wysokiego napięcia) i jakoś daliśmy rade dojechać "w jednym kawałku". ŻAL!!

 

Highway Battle Win: tutaj z kolei mamy ciekawie ukazana jazde spychaczem do sniegu. Interesujaca sprawa, bo sniegu brak i w dodatku w ogole nie trzeba skrecac - wszystko przed nami da sie po prostu zepchnac na bok. Ciekawie tez wyglada ten film w porownaniu z poprzednikiem, gdzie tam wystarczyl jeden samochod zeby nas zatrzymac, a tutaj po kilkunastu dojezdzamy z lekko pogieta maska. <_<

 

Sory, ale jesli to ma byc naprawde dobra czesc to chyba standardy graczy ulegly ZNACZNEMY obnizeniu. Kolejny syfiasty NFS. Po prostu zal patrzec co sie w ogole wyprawia z ta seria. I najgorsze jest to, ze z kazdym rokiem jak obiecuja niewiadomo jakie bajery to czlowiek w to wierzy, ze moze W KONCU wyjdzie jakas fajna czesc. I kolejny raz dostaje kop w podbrzusze dla otrzezwienia :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no w sumie to, że samochód jest "prawie" niezniszczalny da radę jeszcze jakoś przełknąć niech tak będzie, ale widać, że grę robi ta sama ekipa co Most Wanted, te same dźwięki, wozów dalej ten sam od wielu lat engine, a co za tym idzie grafika, błyszczący jak brokat na twarzy Dody asfalt, fizyka (a właściwie jej brak), tysiące wozów policyjnych z inteligencją Joli Rutowicz (jak ktoś nie wie co to niech luknie na google, a może lepiej nie), pożółkłe miasto (awarie elektrowni atomowej tam mieli czy co) no ogólnie można podsumować Most Wanted 2.0 za 150 zł i tak się robi kasę w EA co każdy dobrze wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i zaczęło się biadolenie..., czemu oczekujecie że w nfs będzie zaawansowana fizyka ?, że auto sie na pierwszej latarni zatrzyma ?, to jest arcade, arcade był, arcade jest i pewnie arcade zostanie, że niby samochód policyjny latał ?, to jest powrót do korzeni, nawiązanie do NFS 1 i 2, jak tam auta latały po uderzeniach to hohoho :D, standardowo najazd na świecący się asfalt, mimo że świeci sie o wiele mniej niż w poprzedniej części, a kolory otoczenia zmieniają się zależnie w jakim mieście jedziesz, gdyż są 3 miasta połączone siecią autostrad, i TO JEST Most Wanted 2.0, twórcy wzorowali się na tej części bo uznali ją za najbardziej udaną z ostatnich jakie wydali, i mieli racje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i zaczęło się biadolenie..., czemu oczekujecie że w nfs będzie zaawansowana fizyka ?, że auto sie na pierwszej latarni zatrzyma ?, to jest arcade, arcade był, arcade jest i pewnie arcade zostanie, że niby samochód policyjny latał ?, to jest powrót do korzeni, nawiązanie do NFS 1 i 2, jak tam auta latały po uderzeniach to hohoho :D, standardowo najazd na świecący się asfalt, mimo że świeci sie o wiele mniej niż w poprzedniej części, a kolory otoczenia zmieniają się zależnie w jakim mieście jedziesz, gdyż są 3 miasta połączone siecią autostrad, i TO JEST Most Wanted 2.0, twórcy wzorowali się na tej części bo uznali ją za najbardziej udaną z ostatnich jakie wydali, i mieli racje.

Stary, ale to wlasnie o to chodzi. Ze NON STOP dostajesz to samo. Od paru czesci serwuja to samo danie, wciskaja kit ze niby mnostwo zmian itd, a w gruncie rzeczy zatrzymali sie w miejscu. Progresu brak. I gadanie ze to powrot do korzeni. Chyba by chcieli, ale zbytnio im nie wychodzi. Powaznie myslalem, ze po ProStreecie jednak rzuca wszystko w cholere i zaczna od nowa, FAKTYCZNY powrot do tradycji NFS1,2. No ale nie, mowia jedna a robia drugie. Smutne, ale prawdziwe. Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

postanowili zrobić coś nowego w Prostreet, i każdy widział jak im to wyszło, oni sami to przyznali że wypuścili kaszanę, i teraz wzorują się na grze, która im się udała, dodając do niej nowe elementy i opcje np. uszkodzenia.To są kolejne części gry NFS, z wieloletnią tradycją, muszą być jakieś elementy które te gry łączą, kiedyś tak było (np nfs3 i nfs4) i tradycja ta jest kontynuowana, i pisanie że gra by była dobra jakby postawili na bardzo dużo innowacji jest śmieszne, bo dopiero wtedy by ludzie oszaleli - polecam opinie o Fallout 3(na purepc włącznie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

postanowili zrobić coś nowego w Prostreet, i każdy widział jak im to wyszło, oni sami to przyznali że wypuścili kaszanę, i teraz wzorują się na grze, która im się udała, dodając do niej nowe elementy i opcje np. uszkodzenia.To są kolejne części gry NFS, z wieloletnią tradycją, muszą być jakieś elementy które te gry łączą, kiedyś tak było (np nfs3 i nfs4) i tradycja ta jest kontynuowana, i pisanie że gra by była dobra jakby postawili na bardzo dużo innowacji jest śmieszne, bo dopiero wtedy by ludzie oszaleli - polecam opinie o Fallout 3(na purepc włącznie)

Tylko, że Fallout 1, 2 były zupełnie innymi grami niż 3 to się nazywa profanacja.

 

NFS MW nie był dobry był ledwo średni, poza tym uszkodzenia uszkodzeniami, ale jak widzę przy zderzeniu samochodu z radiowozem pojazdy zachowują się jak dwie cegły to zastanawiam się czy mamy 2008 czy 1998 rok. Tradycja to się skończyła na Porsche teraz to jest tylko żerowanie na tytule i siorbanie ile się da pieniędzy przy jak najmniejszym nakładzie sił.

Jak dla mnie mogliby dać sobie spokój z tysiącami radiowozów w NFS 4 była możliwość grania jako policja i było całkiem fajnie bo musiałeś wykazać się umiejętnościami nawet przy zastawianiu kolczatki, a tu tysiąc radiowozów tylko czeka, aż przejedzie po nich czołg, który przy zderzeniu nawet się nie zatrzymuje tylko lekko zwalnia przecież masa pojazdu jest "dużo, dużo większa :lol2: " od radiowozu absurd po prostu.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz zobaczyć śmieszne zachowanie aut przy zderzeniach to zagraj w najnowsze gran turismo, a wracając do policji, w undercover będzie możliwość jazdy jako policja i łapanie piratów drogowych, zarówno w single jak i w multi:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MW przy Pro street byl prawie takim samym smaczkiem jak Posche przy Carbonie xD EA ciagnie NFSa z prostej przyczyny - jakiekolwiek noty by nie dostalo i tak sie sprzeda bo rynek przyjmie nastepna czesc bo w koncu jest to Need For Speed. Niewazne czy jezdzimy samochodem o wytrzymalosci Abramsa, przyspieszeniu Mirage i czulosci kierowania Amtrak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

A czemu?

 

Bo jest lekko , latwo i przyjemnie. Gra zbogacona o "filmowe" , a raczej digitalizowane wstawki , "gangsterski" klimacik w sosie amerykanskich dresow i mamy hita , ktory skierowany jest glownie do amerykanskich nastolatkow zafascynowanych "glupimi i szybkimi".

 

W sumie zastanawia mnie jedno. Wiekszosc narzeka na NFSy (gralem w Porsze - bardzo podobala mi sie ta czesc , pozniej w U1+U2 - rownie dobrze bawilem sie przy tym , nastepnie w MW - uwazam to za najlepsza czesc z tych nowszych bo jest dosc trudna , dluga , ma mase rzeczy do zrobienia i graficznie nie odrzuca , oraz w Carbona przy ktorym tez mimo wszystko spedzilem milo jakies 6-7h) , a tymczasem jakos nie widze wielkiej rzeszy osob , ktore chca miec :

-lepszy model jazdy

-zniszczenia

-trudnosc rozgrywki

-roznice w prowadzeniu aut *

 

Do czego zmierzam? Do:

-rFa

-GTLa

-GTRow

-Race 07

-GTRE

 

Panowie , jesli naprawde chcecie cos trudniejszego (pamietajmy , ze rozmawiamy o grze na PC , tutaj ani GT ani Forzy nie bedzie) to zainteresujcie sie simami. Bedziecie musieli:

- hamowac

- uwazac na uszkodzenia

- uwazac na inne auta

- dokladnie uczyc sie torow

- spedzac mase godzin na treningach

 

Teraz , jesli komus wyzej nie przypadla do gustu powyzsza regulka to macie przeciez jeszcze Grida.

 

Tak , zgodzie sie tylko z tym , ze Prosszajs byl totalnym dnem , ale mial przeca miec fizyke da best ever wsrod gier wyscigkowych :D

 

 

* pisane po godzinie odswiezonego GTL'a , w ktorym kazde auto inaczej sie prowadzi , inaczej zachowuje oraz inaczej brzmi :D(ten dzwiek Elite :D)

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, liga ścigałek symulatorów z super fizyką jest nieźle obstawiona, po co NFS miałby się tam pchać ? tak trafia w gusta większości którzy chcą nieskomplikowanej efektownej rozgrywki, gry przy której będą się dobrze bawić a nie ćwiczyć tydzień żeby wygrać wyścig(no offence dla simów bo sam w nie grałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Ja chce żeby nowy NFS był w stylu 1 lub 2 lub 3 lub 4 lub 5 lub 6, bo te części są o niebo lepsze od NFS U, U2, MW, C, PS.

To , ze Ty chcesz dla EA nie jest powodem aby zmieniac strategie wydawnicza dotyczaca NFSa , ktora doskonale sprawdza sie od U1. Swiat idzie do przodu , rynek , a w zasadzie branza nie stoi w miejscu i w pewnym sensie jest odwzorowaniem tego co ludzie chca , na co maja czas , przy czym chca odpoczac. Musicie zrozumiec , ze w branzy istnieje tendencja do maxymalnego upraszczania gier za sprawa rynku USA oraz JAP i to jest fakt. Chcesz czegos trudniejszego? Zostaja Ci gry jak GRID albo simy. Zauwaz , ze w sumie tylko w Europie masz gry , ktore maja (idzie o rynek konsolowy bo tutaj mozna to zaobserowac) wyzszy stopien trudnosci , przykladem Residenty czy Silent Hille. Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To , ze Ty chcesz dla EA nie jest powodem aby zmieniac strategie wydawnicza dotyczaca NFSa , ktora doskonale sprawdza sie od U1. Swiat idzie do przodu , rynek , a w zasadzie branza nie stoi w miejscu i w pewnym sensie jest odwzorowaniem tego co ludzie chca , na co maja czas , przy czym chca odpoczac. Musicie zrozumiec , ze w branzy istnieje tendencja do maxymalnego upraszczania gier za sprawa rynku USA oraz JAP i to jest fakt. Chcesz czegos trudniejszego? Zostaja Ci gry jak GRID albo simy. Zauwaz , ze w sumie tylko w Europie masz gry , ktore maja (idzie o rynek konsolowy bo tutaj mozna to zaobserowac) wyzszy stopien trudnosci , przykladem Residenty czy Silent Hille.

Zgoda co do uproszczenia gier (BTW bardzo smutna sprawa), ale czy to jest odwzorowanie tego co ludzie chca albo na co maja czas? Dla NFSa nie widze raczej alternatywy i dlatego ludzie lykaja co roku ten pazdzierz, ktorym raczy nas EA. To tak jakby powiedziec ze żarcie z McD to odwzorowanie tego jak ludzie powinni sie odżywiać lub co chca jeść :lol2: Tak jak mowilem: pomijajac wszystko inne najbardziej wkurza mnie ta stagnacja, caly czas gra praktycznie o tym samym, tak samo wygladajaca. Mi sie po prostu przejadl schemat "wyscig-upgrade-wyscig-upgrade-wyscig-wyscig". Zeby to mialo nawet troche inny model jazdy, nie mowie od razu realistyczny, ale nie zeby zajezdzalo taką szmirą jak teraz. A tu NAWET fabula jest do bani. Po raz n-ty laseczka, jakis bad guy i juz mamy kolejnego NFS. Nie ma sie co czarowac, to wyglada jak gra dla dzieci. Raz zmienia asfalcik, raz dodadza cos innego (generalnie bzdety), ale sam trzon gry nie zmienia sie praktycznie w ogole. No ilez mozna walkowac ten sam temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Zgoda co do uproszczenia gier (BTW bardzo smutna sprawa), ale czy to jest odwzorowanie tego co ludzie chca albo na co maja czas? Dla NFSa nie widze raczej alternatywy i dlatego ludzie lykaja co roku ten pazdzierz, ktorym raczy nas EA.

Przepraszam bardzo , ale chyba w Polsce bo na zachodzie stac ludzi na kilka konsol , to raz.

 

Dwa - Forza , GT , PGR , klony NFSow , masa gier o ktorych zapomnialem jak Burnouty , Flatouty.

 

Wybor jest , ludzie graja , a to ze na PC nic innego nie powstaje to inna para kaloszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo , ale chyba w Polsce bo na zachodzie stac ludzi na kilka konsol , to raz.

 

Dwa - Forza , GT , PGR , klony NFSow , masa gier o ktorych zapomnialem jak Burnouty , Flatouty.

 

Wybor jest , ludzie graja , a to ze na PC nic innego nie powstaje to inna para kaloszy

I właśnie to jest dziwne, że największą sprzedaż tego crapu przypada na konsole, sprzedaż na PC to jest kropelka w Oceanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam bardzo , ale chyba w Polsce bo na zachodzie stac ludzi na kilka konsol , to raz.

 

Dwa - Forza , GT , PGR , klony NFSow , masa gier o ktorych zapomnialem jak Burnouty , Flatouty.

 

Wybor jest , ludzie graja , a to ze na PC nic innego nie powstaje to inna para kaloszy

Sam mam konsole, przenosna konsolke i PC wiec wybor mam. Inna sprawa, ze coraz wiecej tytulow to gry multiplatformowe wiec wybor wcale nie jest tak duzy. Ale to nawet nie o to chodzi. Inna sprawa to, ze w kazdej z tych gier sa samochody, nie oznacza ze to alternatywa dla NFS. Forza i GT to troche bardziej ambitne podejscie, PGR to juz w ogole jest poza konkurencja jesli chodzi o gry arcade, a Burnout/Flatout to jakby inny rodzaj jezdzenia. To czego bym sie spodziewal po nowych NFSach to samochodów i modelu jazdy z PGR, modelu zniszczeń z Burnouta i mozliwosci upgradow jak chociazby z Forzy. To co jednak bym zostawil to trasy z NFSow, szczegolnie tych wczesniejszych. Wiekszosc gier to jednak wyscigi torowe, niewazne czy w miastach czy nie. Pewnym wyjatkiem jest Burnout. Po prostu pamietam czasy jak sie miesiącami potrafilem zagrywac w te gry, a teraz to mi sie nawet dema nie chce sciagnac, bo wiem ze "juz to gdzies widzialem".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...