shakur_45 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witam, mam mały problem, nie mogę otworzyć normalnie pdf ;), jak chce otworzyc to za kazdym razem mam komunikat o instalacji adobe acrobat reader, podczas gdy program jest zainstalowany, wyjscie jest takie, ze musz eotworzyc program i przeciagnac plik do okienka i wtedy sie otwiera, nie moge jednak nomalnie z pulpitu otwierac pdfa, czy tez z poczty, jest to dosyc uciazliwe, czy ktos zna rozwiazanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2008 Tak - odinstalowac Acrobata i zainstalowac Foxit Reader :P Ew. jak juz Acrobat byc musi, to sprobuj przeinstalowac aplikacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur_45 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2008 tak zrobilem, problem w tym, ze to komputer szefa ;), takze nie wiem co mu ktos tam instaowal, w kazdymr azie byla to jakby online aktualizacja, ktora ciagle chciala pobierac z netu i instalowac adobe, takze dalem mu jako domyslna przegladarke pdf foxit i dziala wszystko teraz :) dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...