durczyn Opublikowano 29 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2008 saaby są super, najlepiej wersję AERO :) kurcze ale to potaniało : ( a ja juz jakiś czas po zmianie : ( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2008 A jabym się rozejrzał na twoim miejscu nad Mazdą 6. Cena modeli z 2003 roku w granicach 35-36 tys. zł. BTW. Nowa Mazda 6 jest przepiękna, tata przymierza się do zakupu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2008 Jak możesz kupić za te pieniądze a6 albo e46 to w życiu nie bierz mazdy 6! Mówię to ja- częsty pasażer tegoż pojazdu. Ogólnie auto dobre, ale jakieś takie przeciętne. Fotele, przeciętnie wygodne, za płytkie, za krótkie, brak regulacji pochylenia zagłówka, (moim zdaniem po prostu są robione dla małych japońskich osóbek) Osiągi też przeciętne, wykonanie również przeciętne (spasowanie dobre, zgrzytów i stuków zero, ale gdzie niegdzie widzisz taniość/przestażałe rozwiązanie) i co niestety najgorsze: w maździe jest zbyt głośno w środku. auto nudne choć ma zalety: bardzo mała awaryjność, prostota i brak zbędnych ekstrawaganckich i komplikujących życie nowinek, ładna stylistyka nadwozia i wnętrza, dobre, przyjemne prowadzenie, świetny duży i praktyczny bagażnik (kombi). Na auto narzekać nie można, ale moim zdaniem zostawia takie wrażenie, że zrobiono je możliwie tanio, ale tak żeby klient wciąż był zadowolony i choć efekt jest gdzie niegdzie dobry w 110%, to tak jak w audi czy bmw się w życiu w tym aucie nie poczujesz. Sądząc po tym jak mój ojciec mimo, że Madzię lubi i chwali, a mimo to tęsknym wzrokiem ogląda się za betami audi czy nawet VW passatem, to chyba coś w tej teorii jest. ;-) PS.W mazdach sprzed faceliftingu w 2005 roku rdzewieją tylne nadkola i chyba drzwi a także zdarzał się fabryczny prezent w postaci lekkiego ściągania na prawo. ;-) Jeśli auto ma Cię przewieźć z A do B to Mazda jest świetnym pomysłem, ale jeśli jesteś petrol-headem to bierz e46 albo e39 i korzystaj z okazji bo następne tak ładne bmw mogą się zdarzyć nieprędko. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy05 Opublikowano 1 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2008 wczoraj mojemu drugiemu znajomemu zawineli a6 avant sprzed domu (to juz drugi co stracil takie auto) wiec wykup abonament na parking strzezony ewentualnie garaz jesli chcesz miec a6 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeN Opublikowano 2 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) Tak myśle i myśle i raczej będe się skłaniał do auta z tylnim napędem albo 4x4. Saab'y to wychodziły z napędem na 4 kółka ? Garaż mam własny nie musze wynajmować ;) Edytowane 2 Lipca 2008 przez SeN81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 2 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2008 (edytowane) Jesli chodzi o 4x4 to jest zle z saabami, dopiero model z 2008, najnowsze 9-3 XWD 2.8l ktore ma 280KM. Ja sam nie narzekam na FWD, scigania na 0-100 nie robie bo bezsens ale 60-200 mozna i to sensownie biorac pod uwage ze ~ 250 konny SAAB ma lepsze 80-140 niz 911'stka :) Szalenstwo tak ale w granicach tam gdzie to najbardziej potrzebne czyli generalnie przy wyprzedzaniu. Edytowane 2 Lipca 2008 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 6 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2008 jakiego masz saaba? rocznik, model etc? możesz jakaś małą opinie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2008 no aurora jakiego sabika posiadasz? pochwal sie :D ja chyba sprzedam mieczyslawa i kupie 9k 2.3 turbo ale wersje CC jakos najbardziej mi sie podoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2008 (edytowane) Ja sam mam 9000 CDE 2.0 LPT 150KM 95' 240tys. km, po modzie ECU na 225KM 350nm + wymiana wezy turbosprezarki aby zwiekszyc cisnienie. Samochod po totalnym remoncie, nowy lakier i byc moze bede miec felgi z 9-5 Aero. Samochod byl w rodzinie od poczatku, wymieniona listwa wtrysku, sprezarka i kiedys ciutke problemow z przeciekami chlodnicy ale generalnie samochod nie zawodzi. A i trzeba sie przygotowac na ustawianie wycieraczek przednich reflektorow gdyz czesto padaja i niesymetrycznie chodza. Super wygodny samochod tylko jak juz kupowac to bez TCS'u (traction control) jest on tak zwalony ze nie da sie jezdzic jak zaczyna szwankowac, wyrzucenie go kosztuje okolo 3000zl wiec odpada przy takich kosztach zakupu. Spalanie przy extra spokojnej jezdzie sprzed moda przy 150 kucach na trasie dalo sie zejsc do 6.5l/100km i jak juz kupowac 9000 to najlepiej 2.0 LPT gdyz tego silnika praktycznie nie da sie zajezdzic + potem ewentualnie mod na ECU + weze do turbinki. Mozna sie zamknac ponizej 500zl w modyfikacji chipa ew. kupic maptuna stage 1 za okolo 1.600zl gdzie dostaje sie nowe ECU. Jesli chodzi o czesci jest sporo z rynku wtornego jak i zamiennikow. W 'rodzinie' stoi tez 9-3 Cabrio AERO stary model 2000' i nowa 9-3 AERO sedan. Jak przypakowalem w jelenia Cabrio to czekalem na nowa oryginalna lampe 3tygodnie. Swietny samochod mimo to. Z kolei nowa 9-3 to jest totalny szajs, ostatnio zlamana raczka hamulca recznego i rozne braki we wnetrzu. Nawet cholerny termometr na przednim zderzaku wysiadl tak ze klima robi to co chce. Cos jeszcze? :P PS. Samochod ma smieszna ceche, otoz przedni jak i tylni zderzak spokojnie absorbuja uderzenia do ~10km/h wiec jak na kogos wpadnie sie w korku to zazwyczaj nawet sie o tym nie wie dopoki nie zobaczy escorta skasowanego -_- W zimie nie wyrobilem z chamowaniem przed swiatlami i skasowalem escorta :( U mnie nawet tablica sie nie wygiela. Dobra dodam troche fotek sprzed lakierowania i remontu. Edytowane 7 Lipca 2008 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durczyn Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2008 a to bardzo ciekawe co piszesz, ja bym chiał następne auto mieć saab 9-3 model 2008... i sie zastanawiam jak to jest z tą elektroniką, może poprawili, by się nie psuło ? szkoda wydać kase na nowy czy używany by potem takie neispodzianki....jego odpowiednik volvo nie ma takich problemów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2008 (edytowane) Ostrzenie jesli chodzi o Saaby 9-5 97'-02' bodajze, uwaga na odmę silnika. Dokladnie brak smarowania 4 cylindra co powoduje zatarcie silnika czasami. Da sie to uratowac jesli zdniagnozowane wczesniej, ew. rekojmia u SAAB'a jesli samochod nie jest starszy jak 10 lat. Ale tak naprawde to osobiscie nie patrzylbym kto mial jaki przypadek z xx. Gdyz statystycznie moze i powinno byc duzo lepiej jesli chodzi o bezawaryjnosc jak i duperele. Sa po to przeciez tankingi. Raz sie ma pecha albo lepiej niz statystycznie ;) Zapraszam na www.saabklub.pl Na forum mozna znalezc wszystkie informacje przydatne przy zakupie jak i czesto mozna znalezc saaba ktorego chce sie kupic ktory byl juz oceniony 'przez' specjallistow na zywo :) Pomoc takze zawsze mozliwa. Edytowane 7 Lipca 2008 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 8 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2008 Alfa 164 Q4 3.0 230KM i napęd 4x4 Audi A4 albo 90 B4 Quatro z V6 Subaru SVX Subaru Legacy Turbo ( ale tego raczej u nas nie dorwiesz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 8 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2008 Nie jeździłem ale wiele dobrego słyszałem o Leonie (Seat) - w wersji FR lub Cupra z pewnością daje rade....środek 'nieco' volkswagenowski ale coś za coś... z zewnątrz mi się bardzo podoba. Co do Saabów to nie wiem czy w tym przedziale kwotowym kolega znajdzie jakąś 9-3 ciekawą (czyt. nie bitą z każdej strony). Z tego co się orientuje na takiego Saaba to trzeba mieć 40-45k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 9 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2008 Jesli chce sie SAAB'a to tylko jechac do szwecji i sprowadzac. Latwo, _niesamowicie_ tanio i bardzo pewnie ze wzgledu na ich system kontroli pojazdow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martian1 Opublikowano 9 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2008 Nie jeździłem ale wiele dobrego słyszałem o Leonie (Seat) - w wersji FR lub Cupra z pewnością daje rade....środek 'nieco' volkswagenowski ale coś za coś... z zewnątrz mi się bardzo podoba. Co do Saabów to nie wiem czy w tym przedziale kwotowym kolega znajdzie jakąś 9-3 ciekawą (czyt. nie bitą z każdej strony). Z tego co się orientuje na takiego Saaba to trzeba mieć 40-45k. Leon naprawde swietne autko i wsumie szczerze mowiac to poza oznaczeniami na guziczkach wewnatrz (takie jak cala grupa vag:)) ma dosc oryginalne wnetrze, ktore chyba troche oparlo sie tej niemieckiej monotonii ;)... mi przypadlo do gustu. Poza tym usportowione fotele sa bardzo wygodne. Pozdrawiam Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PUNISHER Opublikowano 10 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2008 Swego czasu "chorowałem" na Saaba 9-3 ten model po 2003 roku, ale jeżdżę VW. Leon całkiem przyjemny i tańszy niż Golf czyli jego bliźniaczy model... z silnikiem 1,9TDi ARL 150KM całkiem przyjemne wrażenia z jazdy... chociaż 130-konny ASZ też jest milutki. W tym przedziale cenowym kupowałbym coś z koncernu VW, Audi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2008 BMW e39 530d po lifcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...