Skocz do zawartości
Running

Zamowilem Palit 9600gso 768mb Sonic A Dostalem Zwyklego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj odebrałem kartę ze sklepu x-kom.pl.

Dokładnie kupiłem tą kartę http://www.x-kom.pl/index.php?show_prod=30606

Dzisiaj przy odbiorze osobistym zapłaciłem zabrałem kartę i poszedłem do domu.

Owszem widziałem ze wg zdjęcia jakie było na stronie brakuje radiatorów na ramie i na sekcji zasilania ale pomyślałem ze to jakaś inna rewizja tego sonica i nie robiłem problemów.

W domu zainstalowałem kartę i mały szok bo nvidia monitor pokazuje dokladnie takie wartosci

GPU CORE (3D) 555mhz

GPU memory 601mhz

W panelu sterowania nvidia/ regulacja ustawień gpu domyślnie widnieją ustawienia core 600

memory 800 wiec i tak o wiele za mało jak na sonica.

Na gwarancji mam napisane Palit 9600GSO 768mb 192bit SONIC

Pytanie moje co mogę teraz zrobić ???

Ja kupowałem pełnego sonica a nie jakiegoś nonsonic.

Prosze o rade :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na paragonie/fakturze VAT widnieje poprawna nazwa zakupowanej karty? Jeśli tak (w przypadku widnienia karty innej niż posiadanej) masz możliwość skorzystania z prawa do wymiany na podstawie Niezgodności towaru z umową, a mianowicie (cytaty zaczerpnięte ze strony):

 

Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli:

1) towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową i jednocześnie

2) niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru.

 

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania. Niezgodność z umową jest innym pojęciem niż wada towaru - w zakres tego pojęcia wchodzą także braki ilościowe.

Towar należy uznać za niezgodny z umową, gdy nie posiada właściwości w niej określonych, nawet jeżeli brak zgodności nie ma znaczenia dla wartości czy użyteczności towaru. Natomiast nie stanowi niezgodności z umową wada, która została w umowie przewidziana lub która jest zwykłą właściwością danego towaru. Każdy towar jest niezgodny z umową, jeżeli wystąpiły nieprawidłowości w jego zamontowaniu i uruchomieniu.

Nie ma znaczenia, czy montaż był wykonany przez profesjonalistę (sprzedawcę lub osobę za którą ponosi on odpowiedzialność w ramach umowy sprzedaży), czy przez konsumenta, jeżeli zrobił on to zgodnie z otrzymaną instrukcją. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy: - kupujący wiedział o tej niezgodności, - oceniając rozsądnie, kupujący powinien był wiedzieć o niezgodności, - powstała ona z przyczyny tkwiącej w materiale dostarczonym przez kupującego.

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez naprawę albo wymianę na nowy. Chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Kupujący (nie sprzedawca) wybiera konkretne roszczenie, tj. żądanie naprawy lub wymiany, należy to zrobić na piśmie.

Przy ocenie kosztów uwzględnia się:

- wartość towaru,

- rodzaj i stopień niezgodności, a także,

- niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia jego oczekiwań.

 

Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy), dopiero gdy nastąpiła jedna z sytuacji:

- naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów,

- sprzedawca nie zdoła wymienić lub naprawić produktu w odpowiednim czasie (przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia),

- naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.

Dokładną treść ustawy możesz znaleźć w Dzienniku Ustaw z 2002r. nr 141 pozycja 1176.

Edytowane przez Trawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na karcie gwrancyjnej widnieje wpis " karta graficzna PCI-E Palit GF 9600GSO 768MB 192bit SONIC

i taka tez kupowalem czytajac ze stronki x-komu WAZNE : mam oddzial tego sklepu u mnie w miescie i zamawialem osobiscie a popierajac sie ich strona , a na stronie tez pisze SONIC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potrafię ale chodzi mi o to ze ja zamawiałem w oddziale gdzie chlopaki mnie znaja i wiedza ze orientuje się w w temacie oni odeślą ale wiem ze sam x-kom będzie mi robił problemy (ale może uprzedzam fakty zobaczymy ) wole was spytać niż rzucać się z motyka na słonce

nie miałem nigdy takiej sytuacji dlatego pytam

jutro rano idę do xkomu zapytam zobaczymy tylko na bank będę musiał czekać a jest mi to nie w ząb jak cholera bo dość się naczekałem aż mi sprowadzili ta kartę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więcej zdecydowania i pewności siebie, sklep nie wywiązał się z umowy i sprawa jasna masz pełne prawo zwrócić towar i otrzymać zwrot kasy

 

 

http://forum.purepc.pl/index.php?s=&sh...t&p=2844532

 

takie rzeczy się dzieją, nawet jeśli miałbyś poczekać na nową kartę kolejne 7 dni to w czym problem? oczywiście nie zostawiaj całej sumy pieniędzy w sklepie, najwyżej zaliczkę...

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więcej zdecydowania i pewności siebie, sklep nie wywiązał się z umowy i sprawa jasna masz pełne prawo zwrócić towar i otrzymać zwrot kasy

 

 

http://forum.purepc.pl/index.php?s=&sh...t&p=2844532

 

takie rzeczy się dzieją, nawet jeśli miałbyś poczekać na nową kartę kolejne 7 dni to w czym problem? oczywiście nie zostawiaj całej sumy pieniędzy w sklepie, najwyżej zaliczkę...

"X-KOM" wystawia osobny dokument gwarancji, na którym jest nr. seryjny

sprzętu spisany z niego więc nie ma problemu gdyby powiedzieli, że zamieniłeś kartę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na gwarancji mam napisane Palit 9600GSO 768mb 192bit SONIC

Pytanie moje co mogę teraz zrobić ???

Ja kupowałem pełnego sonica a nie jakiegoś nonsonic.

Prosze o rade :sad:

Faktycznie popełniliśmy błąd. Najmocniej za zaistniałą sytuację przepraszamy. Prosimy o kontakt z naszym oddziałem. Na pewno załatwimy sprawę pozytywnie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dżizys no i było iść od razu a nie na forum się pytać. Jak już sam sklep na forum wpada, żeby się z tobą skontaktować, to :lol: .

 

Dżizys no i było iść od razu a nie na forum się pytać. Jak już sam sklep na forum wpada, żeby się z tobą skontaktować, to :lol: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to juz faktycznie dziwna sprawa :) z jednej strony to zrozumiale by wczesniej dowiedziec sie o podstawy prawne i mozliwosci zalatwienia takiego problemu ale z drugiej to pierwsze co sie robi to kieruje do sklepu w ktorym dokonano zakupu. No ale sa ludzie ktorzy na forum zapytali by jakie dzis ubrac bokserki :P grunt ze sprzedawca solidny i profesjonalnie podchodzi do sprawy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...