Crosis Opublikowano 27 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2005 Widac - jak sie zmieni view distance. U mnie moge powlaczac wszystko na co karta pozwala - a i tak tylko zmienianie view distance zmienia mi ilosc fps :)Możliwe. I tak gram w 1024x768. Chociaż może spróbuję na 1240. A co do Optimizera: jest fajny, ale niestety niektore jego numery sa IMHO niedopuszczalne - np. (majac Balmora Expansion) wywalil mi slupy od latarn (lampy wisialy w powietrzu :? ). Poza tym chwilami mam wrazenie, ze on bardziej przeszkadza niz pomaga.Szczerze to mi też nie przypadł do gustu. ;) Teraz działa ok, więc nic nie zmieniam. Z tego co pamiętam to w optimizerze mozna zmieniać rozdzielczość. EDIT2: Nie mam u siebie trybu 1280x1024 (mimo ze monitor go obsluguje) - wie ktos, jak go dodac do menu gry? Albo wymusic?Standardowo go nie ma do wyboru. Jeśli chcesz to zmienić, to wejdź do rejestru. W HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Morrowind są wartości dotyczące rozdzielczości. Oto one: Screen Width, Screen Height. Zmieniasz na odpowiednie wartości i grasz. :) Tylko nie zmieniaj później ustawień graficznych w samej grze, bo powróci do wcześniejszych ustawień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2005 Dzieki za odpowiedz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghostar Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 Witam! Mam tę grę już od dłuższego czasu, za każdym razem zaczynam ale jedne co mnie zraża to to że mam ją w angielskiej wersji językowej. I dlatego mam do was prośbę, czy ktoś wie skąd można ściągnąć (kupić) spolszczenie do tej części? Może ktoś mam jakiś link. Będę bardzo wdzięczny! Z góry wielkie dzięki!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 spolszczenia nie ma za co zbluzgałem CD-Projekt na ich chacia za co dostałem bana :D (wytłumaczyłem im, że jak kupiłem angielskiego orginała to nie bede drugi raz kupywał tyle że polską wersję... koleś coś tam pomarudził i dał mi bana :D) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 A sciagniecie gry tyle ze w polskiej wersji bedzie piractwem? No bo masz juz morro tyle za ang ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 (edytowane) trzeba sie uczyc jezykow :P , co sie nas pytasz , masz skad to sciagaj , przeciez tego nie bedziesz sprzedawal tylko chcesz na wlasny uzytek , a tak na powaznie , 99.9% modow do morrowinda jest po ang , a pdst wersja morrowinda bez zadnych modow jest taka sobie , przynajmniej dla mnie , nie wyobrazam sobie grania w morro pdst bez zadnych modow Edytowane 29 Grudnia 2005 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ja tez nie. A uzywanie angielskich modow na polskiej wersji to same klopoty - czesc rzeczy jest po polsku, czesc po angielsku, krzacza sie questy (bo np. z powodu moda zmienily sie jakies tam slowa w listach dialogowych na angielskie). Programy tlumaczace mody robia jeszcze wiekszy smietnik... Polski Morrowind jest dosc tani w tej chwili (chyba 69zl komplet), wiec od biedy mozna kupic. Spolszczenia bym sie nie spodziewal, bo caly tekst pisany jest wbudowany w Master File morrowind.esm (oraz tribunal.esm i bloodmoon.esm dla dodatkow) - udostepnienie tych plikow raczej nie wchodzi w gre. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 Polski Morrowind jest dosc tani w tej chwili (chyba 69zl komplet), wiec od biedy mozna kupic. Małe sprostowanie: Morrowind + Tribunal + Bloodmoon kosztuje w Media Markt niedaleko mnie 39 zł, a w sklepach jest przeważnie po 49 zł. Sam Morrowind kosztuje 19 zł, ale szczerze mówiąc w dodatki, a zwłaszcza w Bloodmoona trzeba zagrać. Warto wydać te kilka dyszek, bo gra starcza na bardzo długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 albo jak to jeden kolo udowodnił na 12 minut :D (rekord przejścia morrowinda) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 albo jak to jeden kolo udowodnił na 12 minut :D (rekord przejścia morrowinda)7:30. Dotyczy tylko main questa, a dokładniej zabicia Dagotha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 tak jest :] dzięki za poprawienie :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 Tyle tylko, ze main quest to marny ulamek tej gry ;) A tak wlasciwie, to czy mozna w jej przypadku mowic o ukonczeniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 A tak wlasciwie, to czy mozna w jej przypadku mowic o ukonczeniu?Przecież wiesz że nie. ;) Ashes of Apocalypse - polecam tego moda, a właściwie total conversion. Co byście powiedzieli na przeniesienie Morrowinda w świat Fallouta? Jak widać po takich modach jak AoA, to Morrowind się nie starzeje. A na horyzoncie widać jeszcze Tamriel Rebuild. :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 (edytowane) Przecież wiesz że nie. ;) Ashes of Apocalypse - polecam tego moda, a właściwie total conversion. Co byście powiedzieli na przeniesienie Morrowinda w świat Fallouta? Jak widać po takich modach jak AoA, to Morrowind się nie starzeje. A na horyzoncie widać jeszcze Tamriel Rebuild. :twisted: nie bedzie tamriel rebuild do morrowinda , wszystko zostanie przeniesione do oblivion , a co do modow to polecam : GameFile3=100ProjectileStoreChance.esp GameFile4=2xTimeMod.esp GameFile5=Authentic Signs IT 1.1.esp GameFile6=balmorau.esp GameFile7=Better Bodies.esp GameFile8=BetterBooks_AlchFormfix.esp GameFile9=Changing Faces Replacer.esp GameFile10=Drakken Armor Shoppe.esp GameFile11=Galsiahs Character Development.esp GameFile12=GCD Restore Potions Fix.esp GameFile13=GCD StartScript for Trib or Bloodmoon.esp GameFile14=Hendalf_Gold_v.1.1_eng.esp GameFile15=Improved Skilled Magicka.esp GameFile16=moons_soulgems.esp GameFile17=MultiMark.esp GameFile18=rich creeper.esp GameFile19=ring_teleport v2.2_Dubious.esp GameFile20=sg1_alchemy_book.esp GameFile21=Vampire_Embrace.esp GameFile22=Vampiric Hunger Base.esp GameFile23=Vampiric Hunger Extended.esp GameFile24=Vampiric Hunger MGE Addon for MGE 1.10f-.esp GameFile25=vn_lichcraft2.esp GameFile26=WeatheredSigns.esp GameFile27=VampiricIllusion.esp niechcialo mi sie pisac :P , do tego great house dagoth , scent of blood , diabelrie (sp?) , farmer mod itp , morrowind script extender i graphics extender to sa programy must have , ktore dodaja wiele roznych nowych funkcji , o tym juz pisalem , lol http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...?view=Mods.List http://www.mwmythicmods.com/ http://www.mwmythicmods.com/realism.htm tutaj mozna zalezc praktycznie wszystkie mody , ale i tak najlepiej jest wejsc do dzialu mods na oficjalnym forum the elder scrolls Edytowane 1 Stycznia 2006 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 nie bedzie tamriel rebuild do morrowinda , wszystko zostanie przeniesione do oblivionO tym nie wiedziałem. No nic, będzie można w Oblivionie się zabawić. :) niechcialo mi sie pisac :PWystarczyło wkleić z pliku morrowind.ini. :twisted: A tak przy okazji to czy mod 100ProjectileStoreChance.esp zostawia strzały/bełty/noże/inne_śmieci_miotane w ciałach przeciwników. Mowa o strzałach magicznych, bo zwykłe to mnie nie interesują w tej chwili. ;) O modach można długo dyskutować. :) Lepiej w tym czasie sobie pograć. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 1 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2006 (edytowane) wkleilem z ini , dlatego napisalem ze niechcialo mi sie opisywac modow :) , szczerze mowiac to nie wiem czy ten mod dziala rowniez z innymi modami ktore dodaje strzaly magiczne itp , napewno dziala ze wszystkim w pdst morro , a czy dziala z tymi gdzie robisz wlasne strzaly , i nakladasz trucizne na nie itp , to nie wiem , zreszta ja gram magiem/wamp-lich'em :) , i nie uzywam broni edit: 100ProjectileStoreChance.esp dziala tylko z pdst morrowindem , strzal wykonane w complete morrowind czy ultimate ranger czy innych modach , nie da sie odzyskac , dziala tylko z dedric/glass/ebony itp z pdst morrowinda zreszta , po co je odzyskiwac jak mozna utorzyc nowe np w Bottomless Quiver V4.33 info:This mod has a special quiver that you can buy from Pawnbroker in Balmora. The quiver's special feature is that you can use it to summon unlimited arrows/bolts as long as you have enough magicka for the types of quarrels that you choose. The purist gamer needn't worry too much about this mod, because The types of arrows and bolts have a level guard to prevent lower level characters from summoning powerful arrows and unbalancing the game. albo w complete morrowind : The full list of additions: * Cooking * Sewing (tailoring), including both cloth and leather items * Pottery Making * Woodcutting * Carpentry * Mining * Smithing * Making Bonemold\Chitin items * Brewing poisons * Making arrows, bolts, darts, throwing knives, and throwing stars * Poisoning any arrows\bolts\darts\throwing weapons with one of nine types of poisons * Filling your bottles with drinks from kegs and water from wells * Making straw items and setting Campfires Edytowane 1 Stycznia 2006 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soniq17 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) Dłuuuuuuuugo grałem w tą grę(+ dodatki). Strasznie ją wymęczyłem i znalazłem wady : 1.Słaby system walki :P 2.Jeśli długo pograsz i rozwiniesz postać nic nie jest w stanie cię zabić. Ci co także długo grali to wiedzą ... 3.Jeden malutki błąd może zakończyć grę (W moim przypadku tak było. Zanim zacząłem przechodzić grę zgodnie z fabułą około 100h rozwijałem postać podrożując i zwiedzając. I zabiłem kilka zombiakow w Domu Spaczonych. Potem grając według fabuły jakieś 50h doszedłem do zadań ktore miały miejsce w owym domu. I wielki czarodziej zamieszkujący w tym miejscu nie chciał mi dać elixiru bez ktorego dalej nie można było grać :P Elixir wyleczał z chorby - spacznia. A dlatego nie chciał mi go dać ponieważ zabiłem te zombiaki ktorymi on się opiekował. Ten dom to coś w rodzaju miejsca dla trendowatych a ja pozabijałem pacjentow. Pozabijałem ich na początku gry gdy dopiero zaczynałem. I co z tego wynikło. 150~200h grania na marne. Grę zacząłem od początku. Tym razem nie popełniłem żadnego błedu. Pewnie ubawi was ta historia ale uwierzcie mi nie było do śmiechu.) Ale poza tym gra jest ZAJEBISTA. Warto spędzić przy niej minimum 300h. P.S. Czekam na kolejną wersję gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Ci co nie widzieli niech klikną tutaj: http://www.gamespot.com/pc/rpg/theelderscr...html?q=oblivion Edytowane 2 Stycznia 2006 przez soniq17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) Dłuuuuuuuugo grałem w tą grę(+ dodatki). Strasznie ją wymęczyłem i znalazłem wady : 1.Słaby system walki :P 2.Jeśli długo pograsz i rozwiniesz postać nic nie jest w stanie cię zabić. Ci co także długo grali to wiedzą ... 1. Fakt system walki wrecz faktycznie slabiutki - ale tworcy wyciagneli wnioski i opracowali ponoc sensowniejsze rozwiazanie do obliviona, pozatym zawsze moza pobiegac sobie z lukiem czy wrecz bez broni po swiecie :) 2. Powiedzmy ze sie w tym miejscu nie zgodze. Majac porzadnie napakowana postac na 75lvl obarczona w zasadzie samymi artefaktami dostalem kilka razy po tylku - co prawda w tribunalu i bloodmoonie ale zawsze. W szczegolnosci zaskoczyly mnie centuriony walace strzalkami o sile odpowiadajacej uderzeniu daerycznej katany, deczko przypiekla mi Almalexia i jej ochroniarze oraz krol z pelna obstawa ktorego poszedlem wykonczyc dla sympatycznego pierscionka. Zginac sie da ale dzieje sie to zwykle przez zaskoczenie czy glupie pomysly - typu podrasowanie sobie atletyki do 2000 zeby przeskoczyc swiat morrowinda ;) [EDIT] Bylbym zapomnial zapytac :) Crosis poogladales sobie w koncu Wizard Island i Underground? [EDIT2] 3.Jeden malutki błąd może zakończyć grę... Majac edytor w rece + opcje konsoli w zasadzie mozna wyjsc z kazdego tego typu problemu. Choc w tym przypadku nie bylo to nawet potrzebne - wystarczylo podniesc sobie osobowosc do poziomu 200+ + pobawic sie czarami uspokajajacymi a i tak dostalbys co trzeba. Typowymi problemami sa utracone przedmioty potrzebne do ukonczenia gry, czy osoby ktore fizycznie gdzies zniknely ... i tam faktyczie przydaje sie konsola ... zdarzalo mi sie tworzyc wlasne mody patciach!ace naprawiajace rozne glupoty w tribunalu czy bloodmoonie ... Edytowane 2 Stycznia 2006 przez spicum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soniq17 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) 1. Fakt system walki wrecz faktycznie slabiutki - ale tworcy wyciagneli wnioski i opracowali ponoc sensowniejsze rozwiazanie do obliviona, pozatym zawsze moza pobiegac sobie z lukiem czy wrecz bez broni po swiecie :) 2. Powiedzmy ze sie w tym miejscu nie zgodze. Majac porzadnie napakowana postac na 75lvl obarczona w zasadzie samymi artefaktami dostalem kilka razy po tylku - co prawda w tribunalu i bloodmoonie ale zawsze. W szczegolnosci zaskoczyly mnie centuriony walace strzalkami o sile odpowiadajacej uderzeniu daerycznej katany, deczko przypiekla mi Almalexia i jej ochroniarze oraz krol z pelna obstawa ktorego poszedlem wykonczyc dla sympatycznego pierscionka. Zginac sie da ale dzieje sie to zwykle przez zaskoczenie czy glupie pomysly - typu podrasowanie sobie atletyki do 2000 zeby przeskoczyc swiat morrowinda ;) [EDIT] Bylbym zapomnial zapytac :) Crosis poogladales sobie w koncu Wizard Island i Underground? Masz rację co do poziomu dodatkow. Został trochę zwiększony. Co do ochroniarzy i Almalexi też. To raczej najmocniejsi przeciwnicy w grze. Ale w morro bez dodatkow nic nie zdoła cię zniszczyć :P P.S. A krol to miał dopiero pierścionek :] Pozazdrościć :] Edytowane 2 Stycznia 2006 przez soniq17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 soniq17 - dales ciala z tym zaczynaniem od nowa :P Trzeba bylo zapytac tutaj, albo wejsc na forum Bethesdy, i tam bys sie dowiedzial co zrobic, zeby gosc chcial z Toba znowu gadac. Nie byles jedynym z tym problemem ;) tek9 - moglbys jednak pokrotce opisac te swoje mody? Albo podac ich pelne nazwy, bo po nazwach .esp sie troche ciezko szuka ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 edit: 100ProjectileStoreChance.esp dziala tylko z pdst morrowindem , strzal wykonane w complete morrowind czy ultimate ranger czy innych modach , nie da sie odzyskac , dziala tylko z dedric/glass/ebony itp z pdst morrowindaJeśli nie zmienia magicznych strzał, to taki mod jest niepotrzebny. Wystarczy zmienić jeden współczynnik w edytorze i osiągniemy to samo. Niemniej jednak dzięki za odpowiedź. Dłuuuuuuuugo grałem w tą grę(+ dodatki). Strasznie ją wymęczyłem i znalazłem wady: 1.Słaby system walki :P 2.Jeśli długo pograsz i rozwiniesz postać nic nie jest w stanie cię zabić. Ci co także długo grali to wiedzą ... Zgoda, ale dorzuciłbym jeszcze kilka wad: 3. Ekonomia. Zbyt wysokie ceny niektórych przedmiotów, zbyt niskie ceny treningów, niskie ceny podrózy łazikami/teleportami/statkami... 4. Brak realizmu. Chodzi mi chociażby o to, że w pełnej zbroi płytowej skradamy się tak samo dobrze jak w lekkiej zbroi lub bez zbroi. Mag z czasem staje się taki sam jak wojownik. Ok, niby battlemage ale bez przesady. Czy battlemage powinien być równie dobry jak "czysty" mag? 5. Awansowanie w gildiach, rodach, organizacjach. Można bardzo szybko dorobić się wysokiego stopnia w organizacjach. Jeszcze możnaby wymieniać, szkoda na to czasu. ;) Dobrze że są mody, bo dzięki nim trochę się sytuacja poprawia i nie ma tylu przegięć. 2. Powiedzmy ze sie w tym miejscu nie zgodze. Majac porzadnie napakowana postac na 75lvl obarczona w zasadzie samymi artefaktami dostalem kilka razy po tylku - co prawda w tribunalu i bloodmoonie ale zawsze. W szczegolnosci zaskoczyly mnie centuriony walace strzalkami o sile odpowiadajacej uderzeniu daerycznej katany, deczko przypiekla mi Almalexia i jej ochroniarze oraz krol z pelna obstawa ktorego poszedlem wykonczyc dla sympatycznego pierscionka.Mój nord swego czasu miał problemy z wilkołakami pod koniec bloodmoona, a leszczem nie był ;). Crosis poogladales sobie w koncu Wizard Island i Underground?Wstyd się przyznać, ale nie grałem za bardzo na tych modach. Od jakiegoś czasu na nowo przechodzę Morrowinda. Masa modów urealniających rozgrywkę, grafikę i dodających nowe przedmioty/questy. Bardzo miło się gra. Być może za jakiś czas pogram w WI i Undergrounda (może jak main questa przejdę). Poniżej mody z których korzystam. To tak jakby ktoś chciał wiedzieć jak gram. ;) GameFile34=ktx_real_katana_1.2_DV.esp GameFile35=Merged_Leveled_Lists.esp GameFile36=Merged_Objects.esp GameFile37=Morrowind Fixes 2.esp GameFile38=Morrowind Fixes.esp GameFile39=MW_Adv_Required.esp GameFile40=Nerevarine_castle.esp GameFile41=Northern Winds V1.1.esp GameFile42=RealSignposts.esp GameFile43=Robe Replacer.esp GameFile44=Rotate.esp GameFile45=Sils_Long_Hair_Mod_v1.0.esp GameFile46=Suran Archery Store_v3.0.esp GameFile47=TLM - Complete.esp GameFile48=VA_ElvishSabres.esp GameFile49=VA_HissyoKatana.esp GameFile50=VA_Macha.esp GameFile51=VA_SilverKatana.esp GameFile52=vn_economy_GameStats.esp GameFile53=vn_economy_ItemLists.esp GameFile54=Wereking.esp GameFile55=Merged_Dialogs.esp[/size] _linenums:0'>[Game Files]GameFile0=Better Heads Bloodmoon addon.esmGameFile1=Better Heads Tribunal addon.esmGameFile2=Better Heads.esmGameFile3=Bloodmoon.esmGameFile4=Havish.esmGameFile5=MetalQueenBoutique.esmGameFile6=Morrowind Advanced.esmGameFile7=Morrowind Patch v1.6.2.esmGameFile8=Morrowind.esmGameFile9=Tribunal.esmGameFile10=World_Of_Faces_Master.esmGameFile11=Aleanne Clothing Pack.espGameFile12=aMAZEd.espGameFile13=AtmosphericSoundEffects-3.0-Tribunal.espGameFile14=Better Bodies.espGameFile15=BM-Fixes.espGameFile16=Clean Combat Angle Adjustment.espGameFile17=Clean Lost sword of Altea.espGameFile18=Clean NaEelrin.espGameFile19=Clean Peace and Tranquility.espGameFile20=Clean Requiem Sword resource Part 1.espGameFile21=Clean Solstheim_Castle_v1.1.espGameFile22=CM_Partners_2.9.espGameFile23=cv_indarys_manor_expanded.espGameFile24=Divine Domina Pack.espGameFile25=Djupsgaard - Hidden Halls 1.1.espGameFile26=Dread.espGameFile27=Dresses.espGameFile28=Dulsya Isle.espGameFile29=Erengard Mines.espGameFile30=farrp_Quivers-FletchingKit_V2-5.espGameFile31=farrp_WeaponCompilationMod_V2.espGameFile32=House of Mannequins v1.0.espGameFile33=Kahleigh's Retreat v1.1.espGameFile34=ktx_real_katana_1.2_DV.espGameFile35=Merged_Leveled_Lists.espGameFile36=Merged_Objects.espGameFile37=Morrowind Fixes 2.espGameFile38=Morrowind Fixes.espGameFile39=MW_Adv_Required.espGameFile40=Nerevarine_castle.espGameFile41=Northern Winds V1.1.espGameFile42=RealSignposts.espGameFile43=Robe Replacer.espGameFile44=Rotate.espGameFile45=Sils_Long_Hair_Mod_v1.0.espGameFile46=Suran Archery Store_v3.0.espGameFile47=TLM - Complete.espGameFile48=VA_ElvishSabres.espGameFile49=VA_HissyoKatana.espGameFile50=VA_Macha.espGameFile51=VA_SilverKatana.espGameFile52=vn_economy_GameStats.espGameFile53=vn_economy_ItemLists.espGameFile54=Wereking.espGameFile55=Merged_Dialogs.esp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 ... dorzuciłbym jeszcze kilka wad: 3. Ekonomia. Zbyt wysokie ceny niektórych przedmiotów, zbyt niskie ceny treningów, niskie ceny podrózy łazikami/teleportami/statkami... 4. Brak realizmu. Chodzi mi chociażby o to, że w pełnej zbroi płytowej skradamy się tak samo dobrze jak w lekkiej zbroi lub bez zbroi. Mag z czasem staje się taki sam jak wojownik. Ok, niby battlemage ale bez przesady. Czy battlemage powinien być równie dobry jak "czysty" mag? 5. Awansowanie w gildiach, rodach, organizacjach. Można bardzo szybko dorobić się wysokiego stopnia w organizacjach. wszystko prawda 6. brak potrzeby odzywiania sie czy snu 7. slabo zrobiony handal jako taki (w szczegolnosci targowanie sie czy wplyw parametru handel na ceny przedmiotow) 8. monotonia rozmow z npc - stala lista tematow i odzywek w trakcie rozmow z przypadkowymi npc w miastach 9. przegiete artefakty - typu buty slepej szybkosci czy jak im tam bylo, ktorych negatywne efekty bardzo latwo wyeliminowac 10. duza liczba kretynskich questow w trybie ppp (przynies, podaj, pozamiataj) nie wymagajacych zupelnie myslenia. 11. niewielka licznba alternaytwnych sposobow awansowania na poziom mistrza w gildaiach - ladnie wyglada pod tym wzgledem raptem przecinanie sie misji g. wojownikow i g. zlodziei oraz praca dla spolki handlowej w bloodmoonie. 12. ... na szczecie czytajac fora dotyczace obliviona mam wrazenie, ze wiekszosc tych niedoskonalosci nie bedzie przeniesiona do czesci 4. Być może za jakiś czas pogram w WI i Undergrounda (może jak main questa przejdę). no no nieladnie - pozostawic tak ciekawe mody w odwodzie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) 6. brak potrzeby odzywiania sie czy snu to jest zaleta , jak pograsz dluzej z potrzeba jedzenia i snu , to zobaczysz jakie to sie robi wkurzajace , sa mody ktore dodaja obie opcje np ten NECESSITIES OF MORROWIND 2.1 , imo najlepszy z nich info : # Perfectly seamless game experience: the mod looks like a part of the original game. Install the mod and forget it! # New ingredients and tools! # Added the need to sleep at least 6 hours per night, and increasing penalties for each night without sleep. # Learn and cook more than 40 Vvardenfell and foreign recipes, including saltrice porridge, Cyrodiil fish and crab omelette! # New npcs, books and quests, perfectly integrated in Vvardenfell lore! # Larger variety of merchants: fishermen, bakers, imperial food traders... # Customizable configuration scripts to fit your gamestyle! # Special settings for Vampires and Werewolves! 7. slabo zrobiony handal jako taki (w szczegolnosci targowanie sie czy wplyw parametru handel na ceny przedmiotow) handel jest strasznie uproszczony , i praktycznie skille player'a sie nie licza , zmieniaja to mody np EcoAdjuster 1.0 , nie bede wklejal info bo jest troche przydlugie http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=89701 albo Piratelord’s Morrowind Economy/Trade Fix v1.5 Eliminates the ability to take advantage of the “negative” items quirk. All Traders/Service class NPCs now have limited stocks,and have increased Mercantile and Speechcraft skills, making bartering and bribing more difficult. Caravaners and Shipmasters will now have small random items for sale. Pawnbrokers/General Traders will have a small chance of having rarer/more expensive items for sale, making it worth paying them a visit now and again. *Biges’ Economy: Merchants and Taxes v0.8* Sets the mercantile and Speechcraft of merchants to appropriate level and keeps them rising along with the PC’s progress, requiring the player not to neglect his mercantile and Speechcraft skills. Makes merchant behavior more rational. No more selling items for less than their cost. Introduces taxes to the game. Taxes are based on character level. 8. monotonia rozmow z npc - stala lista tematow i odzywek w trakcie rozmow z przypadkowymi npc w miastach z tym sie zgadzam , ale istnieje takie cos jak http://lgnpc.sabregirl.com/ , co poprawia znacznie te motywy w grze 9. przegiete artefakty - typu buty slepej szybkosci czy jak im tam bylo, ktorych negatywne efekty bardzo latwo wyeliminowac dla mnie jest troche za malo artefaktow , takich ktore sie przydaja , a buty sa dobre jesli grasz postacia z 50% odpornosci na magie co do walki a za duzo jest artefaktow ktore sa tylko na pokaz naszczescie mody to zmieniaja co do walki to nic z tym nie zrobimy , jedynie mozna ja ulepszyc , jest mod combat/blocking enchanced ktory dodaje comba , odcinanie czesci ciala itp spowolnianie czasu , stad mozna sciagnac ten mod jak i inne z tej serii http://www.thelys.org/mods.php?a=Aerelorn#Combat_Enhanced jesli ktos narzeka ze morrowind jest za prosty , polecam galsiah character development , http://uk.geocities.com/galsiah/ , z tym modem mag nie bedzie dobrym wojownikiem i na odwrot :) , zreszta wystarczy poczytac dla mnie to jest mod must have , do tego npc enchanced do programu morrowind script extender ktory poprawia ai przeciwnikow , dodaje nowe elementy jak leczenie sie npc elixirami i magia przyzywanie potworow itp , walka na dystans do tego wound effects & penalties , z kombinacja tych wszystkich modow walka w morrowind jest o wiele ciekawsza i trudniejsza Edytowane 2 Stycznia 2006 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Ja z kolei chyba przestane korzytsac z GIANTS. Generalnie idea jest fajna i gra sie robi trudniejsza (mocne stworki), ale: - Wild Vampires sa niesamowicie wkurzajace, do tego maja zwyczaj pojawiac sie z wnerwiajaca czestotiwoscia (dwa w jedna noc to przegiecie) i do tego gdzie popadnie, nawet w srodku miasta. - co za idiota wymyslil postawienie giganta tuz obok Ghostgate? Nie dosc, ze przeszkadza, jak sie robi pielgrzymke i/lub odprowadza spotkana po drodze pania do oltarza w Ghostgate (pani z reguly nie przezywa tego spotkania, bo uparcie stara sie mu wklepac), to jeszcze w moim przypadku wyglada to glupio. Korzystam z moda Guarded Ghostgate, ktory robi z tego miejsca porzadny posterunek i taki gigant atakujacy przechodniow w odleglosci 50 metrow, kompletnie olewany przez straze, sprawia dziwne wrazenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 to jest zaleta , jak pograsz dluzej z potrzeba jedzenia i snu , to zobaczysz jakie to sie robi wkurzajace , sa mody ktore dodaja obie opcje np ten NECESSITIES OF MORROWIND 2.1 , imo najlepszy z nichNoM jest rzeczywiście dobry, gra staje się trudniejsza, bardziej wymagająca. Niestety po pewnym czasie można zwariować, staje się to bardzo nużące. Do tego jak postać zacznie ziewać to mozna szału dostać. ;) Ogólnie idea ciekawa, ale do Morrowinda nie pasuje. Ogólnie to z wszystkim co napisałeś się zgadzam z wyjątkiem: buty [ślepej szybkości] sa dobre jesli grasz postacia z 50% odpornosci na magieTworzymy czar dający 100% odporności na magię na 1 sekundę i w ciągu tej sekundy zakładamy buty. Ale pewnie o tym też wiesz. ;) co za idiota wymyslil postawienie giganta tuz obok Ghostgate?Z tego co pamiętam, to jest jakiś patch do tego moda, którego zadaniem jest usunięcie stworów występujących właśnie w takich miejscach jak Ghostgate. Jak działa? - nie wiem. I szczerze mówiąc nie będę raczej wiedział, bo z Giants nie zamierzam grać. Panowie jeszcze jakieś 2-3 miesiące i będzie Oblivion. :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 (edytowane) Tworzymy czar dający 100% odporności na magię na 1 sekundę i w ciągu tej sekundy zakładamy buty. Ale pewnie o tym też wiesz. ;) ale to exploit , to samo jak 1 sekundowy drain intelligence i wznawia sie nam cala magicka , tyle ze z gcd i improved skilled magicka to nie dziala tak samo mozna zrobic z alchemia , tylko ze te efekty potrafia nam dac po 20.000 sily :D albo innego atrybutu , w ciagu jakiejs godziny moze mniej bez zabicia jednego potwora zrobienia jednego questu mozna byc na levelu 80 albo i lepiej i miec kilka millionow $ , w oblivion nie bedzie tego efektu , niestety :( , gdy wypijesz jedna butelke dodaje sie do stats'ow a kolejna juz ich nie zwieksza , zreszta w oblivion nie bedzie tez lewitacji Edytowane 2 Stycznia 2006 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2006 Tym brakiem lewitacji mnie zmartwiles troszke... fakt, ze nie bedzie tez Telvanni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soniq17 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Mnie martwi to że Oblivion będzie potrzbował potężnej maszyny :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 tek9 wszystko fajnie - mozna sporo modami zrobic ale jak sie okazuje jak chesz wbudowac jakis porzadny mod klasy Wizard Island i masz tyle "usprawnien do gry" to gra calkiem zdurnieje. Efekt masz taki ze poprawiajac modami niedostatni gry utrudniasz / uniemozliwiasz sobie granie w najpiekniejsze i najbardziej rozbudowane mody .... O ile gra sie z taka iloscia modow odpali (co juz bedzie sukcesem) to za chwile okaze sie ze zostaly zaburzone sciezki niektorych istotnych questow i nie pozostanie nic innego jak pozbycie sie wiekszosci modow (i pewnie rozpczecie gry od nowa) lub zmudna zabawa z edytorem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 tek9 wszystko fajnie - mozna sporo modami zrobic ale jak sie okazuje jak chesz wbudowac jakis porzadny mod klasy Wizard Island i masz tyle "usprawnien do gry" to gra calkiem zdurnieje. Efekt masz taki ze poprawiajac modami niedostatni gry utrudniasz / uniemozliwiasz sobie granie w najpiekniejsze i najbardziej rozbudowane mody .... O ile gra sie z taka iloscia modow odpali (co juz bedzie sukcesem) to za chwile okaze sie ze zostaly zaburzone sciezki niektorych istotnych questow i nie pozostanie nic innego jak pozbycie sie wiekszosci modow (i pewnie rozpczecie gry od nowa) lub zmudna zabawa z edytorem ... jak gralem w WI to mialem jakies trzy razy tyle modow co teraz i nie mialem zadnych problemow , trzeba umiec je dodawac i uzywac mergera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...