blueangel Opublikowano 15 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2004 mam pytanie oco chodzi z woda chwaly viveka w kaplicy w labiryncie viveka padaja slowa skosztuj,napij sie wody chwaly viveka a ukaze ci sie droga o co chodiz jest o misja dala swiatyni z pilegrzymkami ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 15 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2004 Jesli to jest na 3 poziomie puzzle chanels to nalezy ... po prostu utopic sie w wodzie :) nagle ulegnie sie zmartwychwstaniu i otworzy sie przejscie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueangel Opublikowano 15 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2004 dzieki ale sam bym na to nie wpadł :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 16 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2004 sam mialem z tym problemy bo latalem na ogol z pasem zakletym na stale oddychaniem pod woda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 18 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2004 Czy znacie jakąś stronę internetową, na której była by solucja lub spis WSZYSTKICH questów ? Nie chodzi mi tu o main quest'a, ale o poboczne. Jak tak czasami dostaje powiadomienie o odpowiedzi do tego tematu, to zaczynam myśleć o tym, aby zacząć w Morrowinda od nowa i żeby zrobić w grze wszystko co jest możliwe. Solucja przydałaby sie bardzo. Poprzednio jak grałem to oprócz main questa, fighters guild i mage guild to za wiele nie zrobiłem. Głównie dlatego, że mam słabego kompa (cel 366, 128mb ram i gf mx400) i chodzi nienalepiej. Już niedługo będe upgrade'ował kompa i wtedy ponownie zagram. Muszę zdobyć jeszcze tylko dodatek Bloodmoon w wersji angielskiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 18 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2004 na adamantytowej wiezy jest wszystko ladnie opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 19 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2004 Najpelniejszy opis widzialem na http://www.uhs-hints.com tyle ze po angielsku. Jesli chodzi o polskie opisy to wyszly swojego czasu opisy w serii "Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 19 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2004 Crosis - daj maila to wysle Ci ten poradnik z Gry-Online w pdf'ie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 7 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2004 buuu topic mi zdjeli z przeklejonego :cry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 7 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2004 no nic, czekamy na Elder Scrolls IV ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczek Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Pomocy ludzie! Jak tworzyć przy zaklinaniu stałe efekty, bo narazie umiem tylko na ładunki. :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Bylo to opisywane kilka razy w tym temacie. ALe szybciej napisac niz znalesc :> Musisz posiadac zolty okragly kryształ (chyba wielki krysztal) lub Gwiazde Azury. Nastepnie zlapac w nia Popielnego Wampira (dosc mocne i zadko spotykane) lub Złotą Świętą (spotykane czesto przy ruinach swiatyn daerycznych po przekroczeniu 15 levelu postaci). Majac tak spreparowany krysztal udajesz sie do zaklinacza i po wybraniu broni i krysztalu pojawia sie w ustaiweniach efekt 'na stale' (inne to na siebie i przy uzyciu). Koszt zaklinania to 1k - 100k zlota zaleznie od czaru i jego mocy oraz typu uzycia. Przede wszystkim oplaca sie zaklinac efektem stalym: ubioty typu wspanialego (szczegolnie wsoaniala koszula i wspaniale spodnie po 60 slotow, pozostale maja chyba 40), wspaniale pierscienie i amulety (po 120 slotow) oraz daeryczna tarcze "typu wieza" - ta o prostokatnym ksztalcie - 255 slotow !!. Nie polecam zaklinac na stale broni - tu nie ma to sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 no nic, czekamy na Elder Scrolls IV ;(jesli sie okaze ze czas stworzenia Elder Scrolls IV bedzie taki jak odstep miedzy Elder Scrolls II a Elder Scrolls III to poczekamy sobie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczek Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 jeszcze 2 pytania: złota święta w polskiej wersji nie nazywa się złote bóstwo? i jak robić zwój? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 17 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2004 Moze i sie nazywa zlote bostw0 :) - gralem glownie na wersji EN. Po co Ci zwoje ?? szkoda krysztalow ... Moze sie da tak samo jak zaklinanie tylko jako przedmiotu do zaklinania uzywasz papieru ?? Ne wiem nie probowalem - wolalem sie rozwinac w alchemii i ladowac sobie czary przez buteleczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczek Opublikowano 18 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2004 masz racje ale chciałem wiedzieć z ciekawości a papier nie skutkuje próbowalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczek Opublikowano 18 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2004 powiedzcie czy można zapisać się jakiś i walczyć na arenie w vivek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 26 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2004 powiedzcie czy można zapisać się jakiś i walczyć na arenie w vivek Jest do tego kilka modow. Mialem kiedys taki ze na arenie stal koles w pelnej zbroi daerycznej i mozna sie bylo z nim bic. Pozatym arena sluzy do pojedynkow w misjach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 10 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2005 up Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galvatron Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 (edytowane) Chyba zainstaluje sobie morrowinda i mam pytanko poniewaz chyba zagram nocnym elfem ale nie wiem co daje ta jego specjalna umiejętnośc sanktuarium przez 60sek co to jest to sanktuarium ?? na Adamentowej wieży bylo tylko to "warto zwrócić uwagę na Pradawnego Strażnika - jest bardzo pomocny w walce z silnymi przeciwnikami." i nadal nie wiem co to daje. Jeszcze jedno pytanko czy ktoś slużyl dla świątyni bo mam pytanko dotyczącej ostatniej pielgrzymki (Vivek nalezy tam dać deadrze srebrny miecz ale tam dojsc sie nieda jakas bariera jest co sie tam robilo ponieważ dawno w to gralem i już nie pamiętam :/ Edytowane 24 Lutego 2005 przez Galvatron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 (edytowane) Cytuję za Adamantytową Wieżą: Sanktuarium - Utrudnia trafienie celu. Stopień efektu dodawany jest do szansy celu na uniknięcie ciosu. Czyli po prostu wrogom trudniej jest ciebie trafić. Na AW mają opisane prawie wszystko co dotyczy Morrowinda, no i bardzo dobre forum - zwykle w ciągu parunastu minut dostajesz odpowiedź, i nie trzeba sie rejestrować. A odpowiedź na drugie pytanie masz parę postów wyżej: trzeba się utopić, zostaniesz przywrócony do życia a bariera zniknie. Edytowane 24 Lutego 2005 przez Zebius Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galvatron Opublikowano 24 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2005 Wielkie dzięki kofam cie :wub: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 28 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2005 Poczytaj sobie dokladniej opisy innych raz i znakow. Sprawdz czy na tle wszystkich opłaca sie wogóle grać Mrocznym Elfem ;) Ze specjali ma: Pradawny Strażnik - Sanktuarium 50 pkt przez 60 sek Odporność na ogień - Odporność na ogień 75% Z czego Sanktuarium jest srednio przydatne - jest to zdolnosc typowo obronna, gdzie wiekszosc czasu spedza sie w ofensywie, a odpornosc na ogien mozna spokojnie zalatwic przez taka 1 piekna zbroje dajaca 100% odpornosci na ogien ;) Pierwszy raz gralem tą rasa dorzucajac do tego znak: Laska Pani, ale sie rozczarowalem. Nie daje to takich efektow jakich oczekiwalem. Najrazsadniej IMHO wybrac rase majaca duza odpornosc na magie jak Breton Premia do maksymalnej Many - Zwiększenie Many o 0.5 x INT Odporność na magię - Odporność na magię 50% Smocza łuska - Tarcza 50 pkt przez 60 sek czy Ork Odporność na magię - Odporność na magię 25% Szał bojowy - Zwiększenie Zdrowia o 20 pkt przez 60 sek Zwiększenie Kondycji o 200 pkt przez 60 sek Zwiększenie Ataku o 100 pkt przez 60 sek Zwiększenie Zręczności 0 100 pkt przez 60 sek i jeszcze polaczyc ta rase ze znakiem Atronach: Poczęcie z łona (Z) Pochłanianie czaru 50 pkt Podniesienie poziomu magii o 2.0 x INT Skarłowaciała Magia (Mana nie regeneruje się podczas snu) Polaczenie daje niesanowite efekty zarowno dla magow, ktorzy dysponuja w takiej konfiguracji olbrzymia iloscia many (3,5x ilosc standartowa), jak i dla wojownika dajac mu 25/50% odpornosc na magie na starcie i do tego jeszcze duza absorbcje magii. Jak dla mnie polaczenie idealne. Gram zwykle postaciami o profilu zlodziej - wojownik i jak na razie nie znalazlem lepszej konfiguracji rasy i znaków. ps Odpornosc na magie oznacza odpornosc na magie NIE oparta na zywiolach. Czyli postac spokojnie mozna zranic ogniem czy mrozem, zle nie tak latwo ja sparalizowac, odebrac parametry czy tez zwiekszyc ciezar postaci. Zeby dodatkowo przeciwdzialac magii zywiolow nalezy zorganizowac sobie kilka przyjemnych przedmiotow typu: Smoczy Kirys oraz pozaklinac conieco swoj ekwipunek. Sczegolnie wazna jest odpornosc na ogien na głownej mapie morrowinda i odpornosc na porazenia / blyskawice w Tribunalu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2005 (edytowane) Tyle ze odpornosc na magie wraz ze znakiem Atronacha daje pewne komplikacje w regeneracji many - absorpcja i odpornosc sie wzajemnie wykluczaja. Jesli odeprzemy czar, nie mozemy juz zaabsorbowac many z tego czaru. A ze regeneracja jest pierwsza (tzn. najpierw jest testowane odparcie czaru, potem absorpcja, a potem ew. dostajemy efektem), pojawiajaj sie problemy... I tak najwiekszy hardcore to jest High Elf spod znaku Atronacha :twisted: Edytowane 28 Lutego 2005 przez costi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 28 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2005 Tyle ze odpornosc na magie wraz ze znakiem Atronacha daje pewne komplikacje w regeneracji many - absorpcja i odpornosc sie wzajemnie wykluczaja. Jesli odeprzemy czar, nie mozemy juz zaabsorbowac many z tego czaru. A ze regeneracja jest pierwsza (tzn. najpierw jest testowane odparcie czaru, potem absorpcja, a potem ew. dostajemy efektem), pojawiajaj sie problemy... I tak najwiekszy hardcore to jest High Elf spod znaku Atronacha :twisted: 1302840[/snapback] Jesli chodzi o odpornosc na magie i absorbcje nie widze tu specjalnego problemu. Kombinacja tych 2 zdolnosci jest przeze mnie traktowana jako tarcza anty-magiczna. Patrzac takim podejsciem nie ma tu wykluczania sie tych zdolnosci. Pozatym zauwaz ze odpornosc na magie chroni jedynie przed magia nie zwiazana z magia zywiolow, czyli nie chroni przed typowymi czarami bojowymi. I tu spokojnie wchodzi ochrona w postaci absorbcji. A jesli chodzi o uzupelnianie many - to juz jes drobnostka. Rozwija sie spokojnie umiejetnosc alchemii i produkuje wlasne napoje przywracania many. ps najwiekszy hardcore to stworzyc postac, tak slaba zeby miala problemy na kazdym kroku ;) typu Argonianin + znak Cień + profil zlodziejski + umiejetnosci typu Bez zbroi, Iluzja, Płatnerstwo, Przemiana, Przywołanie, Walka wręcz, Włócznia ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2005 Moze i masz racje... A High Elfowi spod Atronacha nie za wiele brakuje do Twojego Argonianina - wrazliwosc na magie, wszystkie zywioly, malo HP... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galvatron Opublikowano 1 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2005 Orkiem 3 razy grałem a teraz Mrocznym elfem bo mi się podoba nie sugeruje się mocami ani umiejętnościami dopasowałem wszystko i fajnie mi się gra :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 1 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2005 Jak to mowia kim bys nie gral to i tak w koncu z postaci mozesz zrobic pol-boga. Kwestia czasu spedzonego na graniu i ruszenia glowa ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 1 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2005 Moja pierwsza postać - Orc Moja druga postać - Redguard Moja trzecia postać - Nord. Z tych trzech najlepszy na wojownika jest Nord (ma bardzo dobre odporności na frost i chyba cold, a na fire wystarczy zdobyć Dragon Cuirass). A tak w ogóle, to będąc na wysokim lvlu nie ma większego znaczenia czy gra się Nordem czy High Elfem. Mam nadzieję, że w Oblivionie trochę lepiej to rozwiążą. Mogliby zrobić tak, że standardowo maksymalny poziom danej umiejętności np Long Sword wynosiłby 70. Wybierając tą umiejętność jako major skill - dostajemy +15 do maksymalnego poziomu. Plus do tego dochodzą cechy danej rasy np. Redguard ma +10 (albo +15) do Long Sword, więc dostaje te punkty do maksymalnego poziomy danego skilla. Zatem jeśli gralibyśmy Redguardem ze skillem Long Sword jako major to mielibyśmy 95 maksymalnego poziomu tego skilla. Albo ustawić jako standard każdy skill na 100 i wtedy nasz Redguard miałby 125max Long Sword. Mam nadzieję, że łapiecie o co mi chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 1 Marca 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2005 Byloby calkiem milo. Niestety Morrowind nie przewiduje tak cudnych restrykcji. Zeby jeszcze dolozyli kilka parametrow do postaci (patrz nie wywalili tych ktore byly w daggerfall) to byloby zupelnie miodzio. Brakuje mi takich bajerow typu uczenie sie jezykow, czy tez popularnosc w roznych klasach spolecznych :wink: (a to juz bylo w daggerfall ). Moze wroca do tego w Oblivionie - ale tu juz bedzie trzeba forum poczytac ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...