Skocz do zawartości
Crosis

The Elder Scrolls III: Morrowind

Rekomendowane odpowiedzi

Czy znacie jakąś stronę internetową, na której była by solucja lub spis WSZYSTKICH questów ? Nie chodzi mi tu o main quest'a, ale o poboczne.

 

Jak tak czasami dostaje powiadomienie o odpowiedzi do tego tematu, to zaczynam myśleć o tym, aby zacząć w Morrowinda od nowa i żeby zrobić w grze wszystko co jest możliwe. Solucja przydałaby sie bardzo. Poprzednio jak grałem to oprócz main questa, fighters guild i mage guild to za wiele nie zrobiłem. Głównie dlatego, że mam słabego kompa (cel 366, 128mb ram i gf mx400) i chodzi nienalepiej.

 

Już niedługo będe upgrade'ował kompa i wtedy ponownie zagram. Muszę zdobyć jeszcze tylko dodatek Bloodmoon w wersji angielskiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylo to opisywane kilka razy w tym temacie.

 

ALe szybciej napisac niz znalesc :>

 

Musisz posiadac zolty okragly kryształ (chyba wielki krysztal) lub Gwiazde Azury. Nastepnie zlapac w nia Popielnego Wampira (dosc mocne i zadko spotykane) lub Złotą Świętą (spotykane czesto przy ruinach swiatyn daerycznych po przekroczeniu 15 levelu postaci).

 

Majac tak spreparowany krysztal udajesz sie do zaklinacza i po wybraniu broni i krysztalu pojawia sie w ustaiweniach efekt 'na stale' (inne to na siebie i przy uzyciu).

 

Koszt zaklinania to 1k - 100k zlota zaleznie od czaru i jego mocy oraz typu uzycia.

 

Przede wszystkim oplaca sie zaklinac efektem stalym: ubioty typu wspanialego (szczegolnie wsoaniala koszula i wspaniale spodnie po 60 slotow, pozostale maja chyba 40), wspaniale pierscienie i amulety (po 120 slotow) oraz daeryczna tarcze "typu wieza" - ta o prostokatnym ksztalcie - 255 slotow !!. Nie polecam zaklinac na stale broni - tu nie ma to sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze i sie nazywa zlote bostw0 :) - gralem glownie na wersji EN.

Po co Ci zwoje ?? szkoda krysztalow ...

Moze sie da tak samo jak zaklinanie tylko jako przedmiotu do zaklinania uzywasz papieru ??

Ne wiem nie probowalem - wolalem sie rozwinac w alchemii i ladowac sobie czary przez buteleczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie czy można zapisać się jakiś i walczyć na arenie w vivek

Jest do tego kilka modow. Mialem kiedys taki ze na arenie stal koles w pelnej zbroi daerycznej i mozna sie bylo z nim bic. Pozatym arena sluzy do pojedynkow w misjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba zainstaluje sobie morrowinda i mam pytanko poniewaz chyba zagram nocnym elfem ale nie wiem co daje ta jego specjalna umiejętnośc sanktuarium przez 60sek co to jest to sanktuarium ??

na Adamentowej wieży bylo tylko to

"warto zwrócić uwagę na Pradawnego Strażnika - jest bardzo pomocny w walce z silnymi przeciwnikami." i nadal nie wiem co to daje.

Jeszcze jedno pytanko czy ktoś slużyl dla świątyni bo mam pytanko dotyczącej ostatniej pielgrzymki (Vivek nalezy tam dać deadrze srebrny miecz ale tam dojsc sie nieda jakas bariera jest co sie tam robilo ponieważ dawno w to gralem i już nie pamiętam :/

Edytowane przez Galvatron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytuję za Adamantytową Wieżą:

Sanktuarium - Utrudnia trafienie celu. Stopień efektu dodawany jest do szansy celu na uniknięcie ciosu.

 

Czyli po prostu wrogom trudniej jest ciebie trafić.

 

Na AW mają opisane prawie wszystko co dotyczy Morrowinda, no i bardzo dobre forum - zwykle w ciągu parunastu minut dostajesz odpowiedź, i nie trzeba sie rejestrować.

 

A odpowiedź na drugie pytanie masz parę postów wyżej: trzeba się utopić, zostaniesz przywrócony do życia a bariera zniknie.

Edytowane przez Zebius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie dokladniej opisy innych raz i znakow. Sprawdz czy na tle wszystkich opłaca sie wogóle grać Mrocznym Elfem ;)

 

Ze specjali ma:

Pradawny Strażnik - Sanktuarium 50 pkt przez 60 sek

Odporność na ogień - Odporność na ogień 75%

 

Z czego Sanktuarium jest srednio przydatne - jest to zdolnosc typowo obronna, gdzie wiekszosc czasu spedza sie w ofensywie, a odpornosc na ogien mozna spokojnie zalatwic przez taka 1 piekna zbroje dajaca 100% odpornosci na ogien ;)

Pierwszy raz gralem tą rasa dorzucajac do tego znak: Laska Pani, ale sie rozczarowalem. Nie daje to takich efektow jakich oczekiwalem.

 

Najrazsadniej IMHO wybrac rase majaca duza odpornosc na magie jak

Breton

Premia do maksymalnej Many - Zwiększenie Many o 0.5 x INT

Odporność na magię - Odporność na magię 50%

Smocza łuska - Tarcza 50 pkt przez 60 sek

czy

Ork

Odporność na magię - Odporność na magię 25%

Szał bojowy - Zwiększenie Zdrowia o 20 pkt przez 60 sek

Zwiększenie Kondycji o 200 pkt przez 60 sek

Zwiększenie Ataku o 100 pkt przez 60 sek

Zwiększenie Zręczności 0 100 pkt przez 60 sek

 

i jeszcze polaczyc ta rase ze znakiem

Atronach:

Poczęcie z łona (Z)

Pochłanianie czaru 50 pkt

Podniesienie poziomu magii o 2.0 x INT

Skarłowaciała Magia (Mana nie regeneruje się podczas snu)

 

Polaczenie daje niesanowite efekty zarowno dla magow, ktorzy dysponuja w takiej konfiguracji olbrzymia iloscia many (3,5x ilosc standartowa), jak i dla wojownika dajac mu 25/50% odpornosc na magie na starcie i do tego jeszcze duza absorbcje magii.

 

Jak dla mnie polaczenie idealne. Gram zwykle postaciami o profilu zlodziej - wojownik i jak na razie nie znalazlem lepszej konfiguracji rasy i znaków.

 

ps Odpornosc na magie oznacza odpornosc na magie NIE oparta na zywiolach. Czyli postac spokojnie mozna zranic ogniem czy mrozem, zle nie tak latwo ja sparalizowac, odebrac parametry czy tez zwiekszyc ciezar postaci. Zeby dodatkowo przeciwdzialac magii zywiolow nalezy zorganizowac sobie kilka przyjemnych przedmiotow typu: Smoczy Kirys oraz pozaklinac conieco swoj ekwipunek. Sczegolnie wazna jest odpornosc na ogien na głownej mapie morrowinda i odpornosc na porazenia / blyskawice w Tribunalu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze odpornosc na magie wraz ze znakiem Atronacha daje pewne komplikacje w regeneracji many - absorpcja i odpornosc sie wzajemnie wykluczaja. Jesli odeprzemy czar, nie mozemy juz zaabsorbowac many z tego czaru. A ze regeneracja jest pierwsza (tzn. najpierw jest testowane odparcie czaru, potem absorpcja, a potem ew. dostajemy efektem), pojawiajaj sie problemy...

 

I tak najwiekszy hardcore to jest High Elf spod znaku Atronacha :twisted:

Edytowane przez costi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze odpornosc na magie wraz ze znakiem Atronacha daje pewne komplikacje w regeneracji many - absorpcja i odpornosc sie wzajemnie wykluczaja. Jesli odeprzemy czar, nie mozemy juz zaabsorbowac many z tego czaru. A ze regeneracja jest pierwsza (tzn. najpierw jest testowane odparcie czaru, potem absorpcja, a potem ew. dostajemy efektem), pojawiajaj sie problemy...

 

I tak najwiekszy hardcore to jest High Elf spod znaku Atronacha  :twisted:

1302840[/snapback]

Jesli chodzi o odpornosc na magie i absorbcje nie widze tu specjalnego problemu. Kombinacja tych 2 zdolnosci jest przeze mnie traktowana jako tarcza anty-magiczna. Patrzac takim podejsciem nie ma tu wykluczania sie tych zdolnosci.

 

Pozatym zauwaz ze odpornosc na magie chroni jedynie przed magia nie zwiazana z magia zywiolow, czyli nie chroni przed typowymi czarami bojowymi. I tu spokojnie wchodzi ochrona w postaci absorbcji.

 

A jesli chodzi o uzupelnianie many - to juz jes drobnostka. Rozwija sie spokojnie umiejetnosc alchemii i produkuje wlasne napoje przywracania many.

 

ps najwiekszy hardcore to stworzyc postac, tak slaba zeby miala problemy na kazdym kroku ;)

typu

Argonianin + znak Cień + profil zlodziejski + umiejetnosci typu Bez zbroi, Iluzja, Płatnerstwo, Przemiana, Przywołanie, Walka wręcz, Włócznia ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja pierwsza postać - Orc

Moja druga postać - Redguard

Moja trzecia postać - Nord.

 

Z tych trzech najlepszy na wojownika jest Nord (ma bardzo dobre odporności na frost i chyba cold, a na fire wystarczy zdobyć Dragon Cuirass). A tak w ogóle, to będąc na wysokim lvlu nie ma większego znaczenia czy gra się Nordem czy High Elfem.

 

Mam nadzieję, że w Oblivionie trochę lepiej to rozwiążą. Mogliby zrobić tak, że standardowo maksymalny poziom danej umiejętności np Long Sword wynosiłby 70. Wybierając tą umiejętność jako major skill - dostajemy +15 do maksymalnego poziomu. Plus do tego dochodzą cechy danej rasy np. Redguard ma +10 (albo +15) do Long Sword, więc dostaje te punkty do maksymalnego poziomy danego skilla. Zatem jeśli gralibyśmy Redguardem ze skillem Long Sword jako major to mielibyśmy 95 maksymalnego poziomu tego skilla. Albo ustawić jako standard każdy skill na 100 i wtedy nasz Redguard miałby 125max Long Sword. Mam nadzieję, że łapiecie o co mi chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byloby calkiem milo. Niestety Morrowind nie przewiduje tak cudnych restrykcji.

Zeby jeszcze dolozyli kilka parametrow do postaci (patrz nie wywalili tych ktore byly w daggerfall) to byloby zupelnie miodzio.

Brakuje mi takich bajerow typu uczenie sie jezykow, czy tez popularnosc w roznych klasach spolecznych :wink: (a to juz bylo w daggerfall ).

Moze wroca do tego w Oblivionie - ale tu juz bedzie trzeba forum poczytac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...