Skocz do zawartości
Crosis

The Elder Scrolls III: Morrowind

Rekomendowane odpowiedzi

Widac - jak sie zmieni view distance. U mnie moge powlaczac wszystko na co karta pozwala - a i tak tylko zmienianie view distance zmienia mi ilosc fps :)

Możliwe. I tak gram w 1024x768. Chociaż może spróbuję na 1240.

 

A co do Optimizera: jest fajny, ale niestety niektore jego numery sa IMHO niedopuszczalne - np. (majac Balmora Expansion) wywalil mi slupy od latarn (lampy wisialy w powietrzu :? ). Poza tym chwilami mam wrazenie, ze on bardziej przeszkadza niz pomaga.

Szczerze to mi też nie przypadł do gustu. ;) Teraz działa ok, więc nic nie zmieniam. Z tego co pamiętam to w optimizerze mozna zmieniać rozdzielczość.

 

EDIT2: Nie mam u siebie trybu 1280x1024 (mimo ze monitor go obsluguje) - wie ktos, jak go dodac do menu gry? Albo wymusic?

Standardowo go nie ma do wyboru. Jeśli chcesz to zmienić, to wejdź do rejestru. W HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Morrowind są wartości dotyczące rozdzielczości. Oto one:

Screen Width, Screen Height.

 

Zmieniasz na odpowiednie wartości i grasz. :) Tylko nie zmieniaj później ustawień graficznych w samej grze, bo powróci do wcześniejszych ustawień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam tę grę już od dłuższego czasu, za każdym razem zaczynam ale jedne co mnie zraża to to że mam ją w angielskiej wersji językowej. I dlatego mam do was prośbę, czy ktoś wie skąd można ściągnąć (kupić) spolszczenie do tej części? Może ktoś mam jakiś link. Będę bardzo wdzięczny! Z góry wielkie dzięki!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spolszczenia nie ma za co zbluzgałem CD-Projekt na ich chacia za co dostałem bana :D (wytłumaczyłem im, że jak kupiłem angielskiego orginała to nie bede drugi raz kupywał tyle że polską wersję... koleś coś tam pomarudził i dał mi bana :D)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba sie uczyc jezykow :P , co sie nas pytasz , masz skad to sciagaj , przeciez tego nie bedziesz sprzedawal tylko chcesz na wlasny uzytek , a tak na powaznie , 99.9% modow do morrowinda jest po ang , a pdst wersja morrowinda bez zadnych modow jest taka sobie , przynajmniej dla mnie , nie wyobrazam sobie grania w morro pdst bez zadnych modow

Edytowane przez tek9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie. A uzywanie angielskich modow na polskiej wersji to same klopoty - czesc rzeczy jest po polsku, czesc po angielsku, krzacza sie questy (bo np. z powodu moda zmienily sie jakies tam slowa w listach dialogowych na angielskie). Programy tlumaczace mody robia jeszcze wiekszy smietnik...

 

Polski Morrowind jest dosc tani w tej chwili (chyba 69zl komplet), wiec od biedy mozna kupic.

 

Spolszczenia bym sie nie spodziewal, bo caly tekst pisany jest wbudowany w Master File morrowind.esm (oraz tribunal.esm i bloodmoon.esm dla dodatkow) - udostepnienie tych plikow raczej nie wchodzi w gre. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polski Morrowind jest dosc tani w tej chwili (chyba 69zl komplet), wiec od biedy mozna kupic.

Małe sprostowanie: Morrowind + Tribunal + Bloodmoon kosztuje w Media Markt niedaleko mnie 39 zł, a w sklepach jest przeważnie po 49 zł. Sam Morrowind kosztuje 19 zł, ale szczerze mówiąc w dodatki, a zwłaszcza w Bloodmoona trzeba zagrać.

 

Warto wydać te kilka dyszek, bo gra starcza na bardzo długo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak wlasciwie, to czy mozna w jej przypadku mowic o ukonczeniu?

Przecież wiesz że nie. ;)

 

Ashes of Apocalypse - polecam tego moda, a właściwie total conversion. Co byście powiedzieli na przeniesienie Morrowinda w świat Fallouta?

 

Jak widać po takich modach jak AoA, to Morrowind się nie starzeje. A na horyzoncie widać jeszcze Tamriel Rebuild. :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież wiesz że nie. ;)

 

Ashes of Apocalypse - polecam tego moda, a właściwie total conversion. Co byście powiedzieli na przeniesienie Morrowinda w świat Fallouta?

 

Jak widać po takich modach jak AoA, to Morrowind się nie starzeje. A na horyzoncie widać jeszcze Tamriel Rebuild. :twisted:

nie bedzie tamriel rebuild do morrowinda , wszystko zostanie przeniesione do oblivion , a co do modow to polecam :

 

GameFile3=100ProjectileStoreChance.esp

GameFile4=2xTimeMod.esp

GameFile5=Authentic Signs IT 1.1.esp

GameFile6=balmorau.esp

GameFile7=Better Bodies.esp

GameFile8=BetterBooks_AlchFormfix.esp

GameFile9=Changing Faces Replacer.esp

GameFile10=Drakken Armor Shoppe.esp

GameFile11=Galsiahs Character Development.esp

GameFile12=GCD Restore Potions Fix.esp

GameFile13=GCD StartScript for Trib or Bloodmoon.esp

GameFile14=Hendalf_Gold_v.1.1_eng.esp

GameFile15=Improved Skilled Magicka.esp

GameFile16=moons_soulgems.esp

GameFile17=MultiMark.esp

GameFile18=rich creeper.esp

GameFile19=ring_teleport v2.2_Dubious.esp

GameFile20=sg1_alchemy_book.esp

GameFile21=Vampire_Embrace.esp

GameFile22=Vampiric Hunger Base.esp

GameFile23=Vampiric Hunger Extended.esp

GameFile24=Vampiric Hunger MGE Addon for MGE 1.10f-.esp

GameFile25=vn_lichcraft2.esp

GameFile26=WeatheredSigns.esp

GameFile27=VampiricIllusion.esp

 

niechcialo mi sie pisac :P , do tego great house dagoth , scent of blood , diabelrie (sp?) , farmer mod itp , morrowind script extender i graphics extender to sa programy must have , ktore dodaja wiele roznych nowych funkcji , o tym juz pisalem , lol

 

http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...?view=Mods.List

http://www.mwmythicmods.com/

http://www.mwmythicmods.com/realism.htm

 

tutaj mozna zalezc praktycznie wszystkie mody , ale i tak najlepiej jest wejsc do dzialu mods na oficjalnym forum the elder scrolls

Edytowane przez tek9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bedzie tamriel rebuild do morrowinda , wszystko zostanie przeniesione do oblivion

O tym nie wiedziałem. No nic, będzie można w Oblivionie się zabawić. :)

niechcialo mi sie pisac :P

Wystarczyło wkleić z pliku morrowind.ini. :twisted:

A tak przy okazji to czy mod 100ProjectileStoreChance.esp zostawia strzały/bełty/noże/inne_śmieci_miotane w ciałach przeciwników. Mowa o strzałach magicznych, bo zwykłe to mnie nie interesują w tej chwili. ;)

 

O modach można długo dyskutować. :) Lepiej w tym czasie sobie pograć. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wkleilem z ini , dlatego napisalem ze niechcialo mi sie opisywac modow :) , szczerze mowiac to nie wiem czy ten mod dziala rowniez z innymi modami ktore dodaje strzaly magiczne itp , napewno dziala ze wszystkim w pdst morro , a czy dziala z tymi gdzie robisz wlasne strzaly , i nakladasz trucizne na nie itp , to nie wiem , zreszta ja gram magiem/wamp-lich'em :) , i nie uzywam broni

 

edit: 100ProjectileStoreChance.esp dziala tylko z pdst morrowindem , strzal wykonane w complete morrowind czy ultimate ranger czy innych modach , nie da sie odzyskac , dziala tylko z dedric/glass/ebony itp z pdst morrowinda

 

zreszta , po co je odzyskiwac jak mozna utorzyc nowe np w Bottomless Quiver V4.33

 

info:This mod has a special quiver that you can buy from Pawnbroker in Balmora. The quiver's special feature is that you can use it to summon unlimited arrows/bolts as long as you have enough magicka for the types of quarrels that you choose. The purist gamer needn't worry too much about this mod, because The types of arrows and bolts have a level guard to prevent lower level characters from summoning powerful arrows and unbalancing the game.

 

albo w complete morrowind :

 

The full list of additions:

 

* Cooking

* Sewing (tailoring), including both cloth and leather items

* Pottery Making

* Woodcutting

* Carpentry

* Mining

* Smithing

* Making Bonemold\Chitin items

* Brewing poisons

* Making arrows, bolts, darts, throwing knives, and throwing stars

* Poisoning any arrows\bolts\darts\throwing weapons with one of nine types of poisons

* Filling your bottles with drinks from kegs and water from wells

* Making straw items and setting Campfires

Edytowane przez tek9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dłuuuuuuuugo grałem w tą grę(+ dodatki). Strasznie ją wymęczyłem i znalazłem wady :

1.Słaby system walki :P

2.Jeśli długo pograsz i rozwiniesz postać nic nie jest w stanie cię zabić. Ci co także długo grali to wiedzą ...

3.Jeden malutki błąd może zakończyć grę (W moim przypadku tak było. Zanim zacząłem przechodzić grę zgodnie z fabułą około 100h rozwijałem postać podrożując i zwiedzając. I zabiłem kilka zombiakow w Domu Spaczonych. Potem grając według fabuły jakieś 50h doszedłem do zadań ktore miały miejsce w owym domu. I wielki czarodziej zamieszkujący w tym miejscu nie chciał mi dać elixiru bez ktorego dalej nie można było grać :P Elixir wyleczał z chorby - spacznia. A dlatego nie chciał mi go dać ponieważ zabiłem te zombiaki ktorymi on się opiekował. Ten dom to coś w rodzaju miejsca dla trendowatych a ja pozabijałem pacjentow. Pozabijałem ich na początku gry gdy dopiero zaczynałem. I co z tego wynikło. 150~200h grania na marne. Grę zacząłem od początku. Tym razem nie popełniłem żadnego błedu. Pewnie ubawi was ta historia ale uwierzcie mi nie było do śmiechu.)

 

Ale poza tym gra jest ZAJEBISTA. Warto spędzić przy niej minimum 300h.

 

 

P.S. Czekam na kolejną wersję gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Ci co nie widzieli niech klikną tutaj:

http://www.gamespot.com/pc/rpg/theelderscr...html?q=oblivion

Edytowane przez soniq17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dłuuuuuuuugo grałem w tą grę(+ dodatki). Strasznie ją wymęczyłem i znalazłem wady :

1.Słaby system walki :P

2.Jeśli długo pograsz i rozwiniesz postać nic nie jest w stanie cię zabić. Ci co także długo grali to wiedzą ...

1. Fakt system walki wrecz faktycznie slabiutki - ale tworcy wyciagneli wnioski i opracowali ponoc sensowniejsze rozwiazanie do obliviona,

pozatym zawsze moza pobiegac sobie z lukiem czy wrecz bez broni po swiecie :)

 

2. Powiedzmy ze sie w tym miejscu nie zgodze. Majac porzadnie napakowana postac na 75lvl obarczona w zasadzie samymi artefaktami dostalem kilka razy po tylku - co prawda w tribunalu i bloodmoonie ale zawsze. W szczegolnosci zaskoczyly mnie centuriony walace strzalkami o sile odpowiadajacej uderzeniu daerycznej katany, deczko przypiekla mi Almalexia i jej ochroniarze oraz krol z pelna obstawa ktorego poszedlem wykonczyc dla sympatycznego pierscionka.

Zginac sie da ale dzieje sie to zwykle przez zaskoczenie czy glupie pomysly - typu podrasowanie sobie atletyki do 2000 zeby przeskoczyc swiat morrowinda ;)

 

[EDIT]

Bylbym zapomnial zapytac :)

Crosis poogladales sobie w koncu Wizard Island i Underground?

 

[EDIT2]

3.Jeden malutki błąd może zakończyć grę...

Majac edytor w rece + opcje konsoli w zasadzie mozna wyjsc z kazdego tego typu problemu.

Choc w tym przypadku nie bylo to nawet potrzebne - wystarczylo podniesc sobie osobowosc do poziomu 200+ + pobawic sie czarami uspokajajacymi a i tak dostalbys co trzeba.

Typowymi problemami sa utracone przedmioty potrzebne do ukonczenia gry, czy osoby ktore fizycznie gdzies zniknely ... i tam faktyczie przydaje sie konsola ...

zdarzalo mi sie tworzyc wlasne mody patciach!ace naprawiajace rozne glupoty w tribunalu czy bloodmoonie ...

Edytowane przez spicum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Fakt system walki wrecz faktycznie slabiutki - ale tworcy wyciagneli wnioski i opracowali ponoc sensowniejsze rozwiazanie do obliviona,

pozatym zawsze moza pobiegac sobie z lukiem czy wrecz bez broni po swiecie :)

 

2. Powiedzmy ze sie w tym miejscu nie zgodze. Majac porzadnie napakowana postac na 75lvl obarczona w zasadzie samymi artefaktami dostalem kilka razy po tylku - co prawda w tribunalu i bloodmoonie ale zawsze. W szczegolnosci zaskoczyly mnie centuriony walace strzalkami o sile odpowiadajacej uderzeniu daerycznej katany, deczko przypiekla mi Almalexia i jej ochroniarze oraz krol z pelna obstawa ktorego poszedlem wykonczyc dla sympatycznego pierscionka.

Zginac sie da ale dzieje sie to zwykle przez zaskoczenie czy glupie pomysly - typu podrasowanie sobie atletyki do 2000 zeby przeskoczyc swiat morrowinda ;)

 

[EDIT]

Bylbym zapomnial zapytac :)

Crosis poogladales sobie w koncu Wizard Island i Underground?

Masz rację co do poziomu dodatkow. Został trochę zwiększony. Co do ochroniarzy i Almalexi też. To raczej najmocniejsi przeciwnicy w grze. Ale w morro bez dodatkow nic nie zdoła cię zniszczyć :P

 

 

P.S. A krol to miał dopiero pierścionek :] Pozazdrościć :]

Edytowane przez soniq17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

soniq17 - dales ciala z tym zaczynaniem od nowa :P

 

Trzeba bylo zapytac tutaj, albo wejsc na forum Bethesdy, i tam bys sie dowiedzial co zrobic, zeby gosc chcial z Toba znowu gadac. Nie byles jedynym z tym problemem ;)

 

tek9 - moglbys jednak pokrotce opisac te swoje mody? Albo podac ich pelne nazwy, bo po nazwach .esp sie troche ciezko szuka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit: 100ProjectileStoreChance.esp dziala tylko z pdst morrowindem , strzal wykonane w complete morrowind czy ultimate ranger czy innych modach , nie da sie odzyskac , dziala tylko z dedric/glass/ebony itp z pdst morrowinda

Jeśli nie zmienia magicznych strzał, to taki mod jest niepotrzebny. Wystarczy zmienić jeden współczynnik w edytorze i osiągniemy to samo. Niemniej jednak dzięki za odpowiedź.

Dłuuuuuuuugo grałem w tą grę(+ dodatki). Strasznie ją wymęczyłem i znalazłem wady:

1.Słaby system walki :P

2.Jeśli długo pograsz i rozwiniesz postać nic nie jest w stanie cię zabić. Ci co także długo grali to wiedzą ...

Zgoda, ale dorzuciłbym jeszcze kilka wad:

3. Ekonomia. Zbyt wysokie ceny niektórych przedmiotów, zbyt niskie ceny treningów, niskie ceny podrózy łazikami/teleportami/statkami...

4. Brak realizmu. Chodzi mi chociażby o to, że w pełnej zbroi płytowej skradamy się tak samo dobrze jak w lekkiej zbroi lub bez zbroi. Mag z czasem staje się taki sam jak wojownik. Ok, niby battlemage ale bez przesady. Czy battlemage powinien być równie dobry jak "czysty" mag?

5. Awansowanie w gildiach, rodach, organizacjach. Można bardzo szybko dorobić się wysokiego stopnia w organizacjach.

 

Jeszcze możnaby wymieniać, szkoda na to czasu. ;) Dobrze że są mody, bo dzięki nim trochę się sytuacja poprawia i nie ma tylu przegięć.

 

2. Powiedzmy ze sie w tym miejscu nie zgodze. Majac porzadnie napakowana postac na 75lvl obarczona w zasadzie samymi artefaktami dostalem kilka razy po tylku - co prawda w tribunalu i bloodmoonie ale zawsze. W szczegolnosci zaskoczyly mnie centuriony walace strzalkami o sile odpowiadajacej uderzeniu daerycznej katany, deczko przypiekla mi Almalexia i jej ochroniarze oraz krol z pelna obstawa ktorego poszedlem wykonczyc dla sympatycznego pierscionka.

Mój nord swego czasu miał problemy z wilkołakami pod koniec bloodmoona, a leszczem nie był ;).

Crosis poogladales sobie w koncu Wizard Island i Underground?

Wstyd się przyznać, ale nie grałem za bardzo na tych modach. Od jakiegoś czasu na nowo przechodzę Morrowinda. Masa modów urealniających rozgrywkę, grafikę i dodających nowe przedmioty/questy. Bardzo miło się gra. Być może za jakiś czas pogram w WI i Undergrounda (może jak main questa przejdę).

 

Poniżej mody z których korzystam. To tak jakby ktoś chciał wiedzieć jak gram. ;)

GameFile34=ktx_real_katana_1.2_DV.esp
GameFile35=Merged_Leveled_Lists.esp
GameFile36=Merged_Objects.esp
GameFile37=Morrowind Fixes 2.esp
GameFile38=Morrowind Fixes.esp
GameFile39=MW_Adv_Required.esp
GameFile40=Nerevarine_castle.esp
GameFile41=Northern Winds V1.1.esp
GameFile42=RealSignposts.esp
GameFile43=Robe Replacer.esp
GameFile44=Rotate.esp
GameFile45=Sils_Long_Hair_Mod_v1.0.esp
GameFile46=Suran Archery Store_v3.0.esp
GameFile47=TLM - Complete.esp
GameFile48=VA_ElvishSabres.esp
GameFile49=VA_HissyoKatana.esp
GameFile50=VA_Macha.esp
GameFile51=VA_SilverKatana.esp
GameFile52=vn_economy_GameStats.esp
GameFile53=vn_economy_ItemLists.esp
GameFile54=Wereking.esp
GameFile55=Merged_Dialogs.esp[/size] _linenums:0'>[Game Files]GameFile0=Better Heads Bloodmoon addon.esmGameFile1=Better Heads Tribunal addon.esmGameFile2=Better Heads.esmGameFile3=Bloodmoon.esmGameFile4=Havish.esmGameFile5=MetalQueenBoutique.esmGameFile6=Morrowind Advanced.esmGameFile7=Morrowind Patch v1.6.2.esmGameFile8=Morrowind.esmGameFile9=Tribunal.esmGameFile10=World_Of_Faces_Master.esmGameFile11=Aleanne Clothing Pack.espGameFile12=aMAZEd.espGameFile13=AtmosphericSoundEffects-3.0-Tribunal.espGameFile14=Better Bodies.espGameFile15=BM-Fixes.espGameFile16=Clean Combat Angle Adjustment.espGameFile17=Clean Lost sword of Altea.espGameFile18=Clean NaEelrin.espGameFile19=Clean Peace and Tranquility.espGameFile20=Clean Requiem Sword resource Part 1.espGameFile21=Clean Solstheim_Castle_v1.1.espGameFile22=CM_Partners_2.9.espGameFile23=cv_indarys_manor_expanded.espGameFile24=Divine Domina Pack.espGameFile25=Djupsgaard - Hidden Halls 1.1.espGameFile26=Dread.espGameFile27=Dresses.espGameFile28=Dulsya Isle.espGameFile29=Erengard Mines.espGameFile30=farrp_Quivers-FletchingKit_V2-5.espGameFile31=farrp_WeaponCompilationMod_V2.espGameFile32=House of Mannequins v1.0.espGameFile33=Kahleigh's Retreat v1.1.espGameFile34=ktx_real_katana_1.2_DV.espGameFile35=Merged_Leveled_Lists.espGameFile36=Merged_Objects.espGameFile37=Morrowind Fixes 2.espGameFile38=Morrowind Fixes.espGameFile39=MW_Adv_Required.espGameFile40=Nerevarine_castle.espGameFile41=Northern Winds V1.1.espGameFile42=RealSignposts.espGameFile43=Robe Replacer.espGameFile44=Rotate.espGameFile45=Sils_Long_Hair_Mod_v1.0.espGameFile46=Suran Archery Store_v3.0.espGameFile47=TLM - Complete.espGameFile48=VA_ElvishSabres.espGameFile49=VA_HissyoKatana.espGameFile50=VA_Macha.espGameFile51=VA_SilverKatana.espGameFile52=vn_economy_GameStats.espGameFile53=vn_economy_ItemLists.espGameFile54=Wereking.espGameFile55=Merged_Dialogs.esp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... dorzuciłbym jeszcze kilka wad:

3. Ekonomia. Zbyt wysokie ceny niektórych przedmiotów, zbyt niskie ceny treningów, niskie ceny podrózy łazikami/teleportami/statkami...

4. Brak realizmu. Chodzi mi chociażby o to, że w pełnej zbroi płytowej skradamy się tak samo dobrze jak w lekkiej zbroi lub bez zbroi. Mag z czasem staje się taki sam jak wojownik. Ok, niby battlemage ale bez przesady. Czy battlemage powinien być równie dobry jak "czysty" mag?

5. Awansowanie w gildiach, rodach, organizacjach. Można bardzo szybko dorobić się wysokiego stopnia w organizacjach.

wszystko prawda

6. brak potrzeby odzywiania sie czy snu

7. slabo zrobiony handal jako taki (w szczegolnosci targowanie sie czy wplyw parametru handel na ceny przedmiotow)

8. monotonia rozmow z npc - stala lista tematow i odzywek w trakcie rozmow z przypadkowymi npc w miastach

9. przegiete artefakty - typu buty slepej szybkosci czy jak im tam bylo, ktorych negatywne efekty bardzo latwo wyeliminowac

10. duza liczba kretynskich questow w trybie ppp (przynies, podaj, pozamiataj) nie wymagajacych zupelnie myslenia.

11. niewielka licznba alternaytwnych sposobow awansowania na poziom mistrza w gildaiach - ladnie wyglada pod tym wzgledem raptem przecinanie sie misji g. wojownikow i g. zlodziei oraz praca dla spolki handlowej w bloodmoonie.

12. ...

 

na szczecie czytajac fora dotyczace obliviona mam wrazenie, ze wiekszosc tych niedoskonalosci nie bedzie przeniesiona do czesci 4.

 

Być może za jakiś czas pogram w WI i Undergrounda (może jak main questa przejdę).

no no nieladnie - pozostawic tak ciekawe mody w odwodzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6. brak potrzeby odzywiania sie czy snu

to jest zaleta , jak pograsz dluzej z potrzeba jedzenia i snu , to zobaczysz jakie to sie robi wkurzajace , sa mody ktore dodaja obie opcje np ten

NECESSITIES OF MORROWIND 2.1 , imo najlepszy z nich info :

 

# Perfectly seamless game experience: the mod looks like a part of the original game. Install the mod and forget it!

# New ingredients and tools!

# Added the need to sleep at least 6 hours per night, and increasing penalties for each night without sleep.

# Learn and cook more than 40 Vvardenfell and foreign recipes, including saltrice porridge, Cyrodiil fish and crab omelette!

# New npcs, books and quests, perfectly integrated in Vvardenfell lore!

# Larger variety of merchants: fishermen, bakers, imperial food traders...

# Customizable configuration scripts to fit your gamestyle!

# Special settings for Vampires and Werewolves!

 

7. slabo zrobiony handal jako taki (w szczegolnosci targowanie sie czy wplyw parametru handel na ceny przedmiotow)

handel jest strasznie uproszczony , i praktycznie skille player'a sie nie licza , zmieniaja to mody np EcoAdjuster 1.0 , nie bede wklejal info bo jest troche przydlugie http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=89701

 

albo

 

Piratelord’s Morrowind Economy/Trade Fix v1.5

Eliminates the ability to take advantage of the “negative” items quirk. All Traders/Service class NPCs now have limited stocks,and have increased Mercantile and Speechcraft skills, making bartering and bribing more difficult. Caravaners and Shipmasters will now have small random items for sale. Pawnbrokers/General Traders will have a small chance of having rarer/more expensive items for sale, making it worth paying them a visit now and again.

 

*Biges’ Economy: Merchants and Taxes v0.8*

Sets the mercantile and Speechcraft of merchants to appropriate level and keeps them rising along with the PC’s progress, requiring the player not to neglect his mercantile and Speechcraft skills. Makes merchant behavior more rational. No more selling items for less than their cost. Introduces taxes to the game. Taxes are based on character level.

 

8. monotonia rozmow z npc - stala lista tematow i odzywek w trakcie rozmow z przypadkowymi npc w miastach

z tym sie zgadzam , ale istnieje takie cos jak http://lgnpc.sabregirl.com/ , co poprawia znacznie te motywy w grze

 

9. przegiete artefakty - typu buty slepej szybkosci czy jak im tam bylo, ktorych negatywne efekty bardzo latwo wyeliminowac

dla mnie jest troche za malo artefaktow , takich ktore sie przydaja , a buty sa dobre jesli grasz postacia z 50% odpornosci na magie co do walki a za duzo jest artefaktow ktore sa tylko na pokaz naszczescie mody to zmieniaja

 

co do walki to nic z tym nie zrobimy , jedynie mozna ja ulepszyc , jest mod combat/blocking enchanced ktory dodaje comba , odcinanie czesci ciala itp spowolnianie czasu , stad mozna sciagnac ten mod jak i inne z tej serii http://www.thelys.org/mods.php?a=Aerelorn#Combat_Enhanced

 

jesli ktos narzeka ze morrowind jest za prosty , polecam galsiah character development , http://uk.geocities.com/galsiah/ , z tym modem mag nie bedzie dobrym wojownikiem i na odwrot :) , zreszta wystarczy poczytac dla mnie to jest mod must have , do tego npc enchanced do programu morrowind script extender ktory poprawia ai przeciwnikow , dodaje nowe elementy jak leczenie sie npc elixirami i magia przyzywanie potworow itp , walka na dystans do tego wound effects & penalties , z kombinacja tych wszystkich modow walka w morrowind jest o wiele ciekawsza i trudniejsza

Edytowane przez tek9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei chyba przestane korzytsac z GIANTS.

 

Generalnie idea jest fajna i gra sie robi trudniejsza (mocne stworki), ale:

- Wild Vampires sa niesamowicie wkurzajace, do tego maja zwyczaj pojawiac sie z wnerwiajaca czestotiwoscia (dwa w jedna noc to przegiecie) i do tego gdzie popadnie, nawet w srodku miasta.

- co za idiota wymyslil postawienie giganta tuz obok Ghostgate? Nie dosc, ze przeszkadza, jak sie robi pielgrzymke i/lub odprowadza spotkana po drodze pania do oltarza w Ghostgate (pani z reguly nie przezywa tego spotkania, bo uparcie stara sie mu wklepac), to jeszcze w moim przypadku wyglada to glupio. Korzystam z moda Guarded Ghostgate, ktory robi z tego miejsca porzadny posterunek i taki gigant atakujacy przechodniow w odleglosci 50 metrow, kompletnie olewany przez straze, sprawia dziwne wrazenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest zaleta , jak pograsz dluzej z potrzeba jedzenia i snu , to zobaczysz jakie to sie robi wkurzajace , sa mody ktore dodaja obie opcje np ten NECESSITIES OF MORROWIND 2.1 , imo najlepszy z nich

NoM jest rzeczywiście dobry, gra staje się trudniejsza, bardziej wymagająca. Niestety po pewnym czasie można zwariować, staje się to bardzo nużące. Do tego jak postać zacznie ziewać to mozna szału dostać. ;)

Ogólnie idea ciekawa, ale do Morrowinda nie pasuje.

 

Ogólnie to z wszystkim co napisałeś się zgadzam z wyjątkiem:

buty [ślepej szybkości] sa dobre jesli grasz postacia z 50% odpornosci na magie

Tworzymy czar dający 100% odporności na magię na 1 sekundę i w ciągu tej sekundy zakładamy buty. Ale pewnie o tym też wiesz. ;)

 

co za idiota wymyslil postawienie giganta tuz obok Ghostgate?

Z tego co pamiętam, to jest jakiś patch do tego moda, którego zadaniem jest usunięcie stworów występujących właśnie w takich miejscach jak Ghostgate. Jak działa? - nie wiem. I szczerze mówiąc nie będę raczej wiedział, bo z Giants nie zamierzam grać.

 

 

Panowie jeszcze jakieś 2-3 miesiące i będzie Oblivion. :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tworzymy czar dający 100% odporności na magię na 1 sekundę i w ciągu tej sekundy zakładamy buty. Ale pewnie o tym też wiesz. ;)

ale to exploit , to samo jak 1 sekundowy drain intelligence i wznawia sie nam cala magicka , tyle ze z gcd i improved skilled magicka to nie dziala

tak samo mozna zrobic z alchemia , tylko ze te efekty potrafia nam dac po 20.000 sily :D albo innego atrybutu , w ciagu jakiejs godziny moze mniej bez zabicia jednego potwora zrobienia jednego questu mozna byc na levelu 80 albo i lepiej i miec kilka millionow $ , w oblivion nie bedzie tego efektu , niestety :( , gdy wypijesz jedna butelke dodaje sie do stats'ow a kolejna juz ich nie zwieksza , zreszta w oblivion nie bedzie tez lewitacji

Edytowane przez tek9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tek9 wszystko fajnie - mozna sporo modami zrobic ale jak sie okazuje jak chesz wbudowac jakis porzadny mod klasy Wizard Island i masz tyle "usprawnien do gry" to gra calkiem zdurnieje. Efekt masz taki ze poprawiajac modami niedostatni gry utrudniasz / uniemozliwiasz sobie granie w najpiekniejsze i najbardziej rozbudowane mody .... O ile gra sie z taka iloscia modow odpali (co juz bedzie sukcesem) to za chwile okaze sie ze zostaly zaburzone sciezki niektorych istotnych questow i nie pozostanie nic innego jak pozbycie sie wiekszosci modow (i pewnie rozpczecie gry od nowa) lub zmudna zabawa z edytorem ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tek9 wszystko fajnie - mozna sporo modami zrobic ale jak sie okazuje jak chesz wbudowac jakis porzadny mod klasy Wizard Island i masz tyle "usprawnien do gry" to gra calkiem zdurnieje. Efekt masz taki ze poprawiajac modami niedostatni gry utrudniasz / uniemozliwiasz sobie granie w najpiekniejsze i najbardziej rozbudowane mody .... O ile gra sie z taka iloscia modow odpali (co juz bedzie sukcesem) to za chwile okaze sie ze zostaly zaburzone sciezki niektorych istotnych questow i nie pozostanie nic innego jak pozbycie sie wiekszosci modow (i pewnie rozpczecie gry od nowa) lub zmudna zabawa z edytorem ...

jak gralem w WI to mialem jakies trzy razy tyle modow co teraz i nie mialem zadnych problemow , trzeba umiec je dodawac i uzywac mergera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...