Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba klimat i nastrój buduje po części cześć wizualna gry, czyli grafika, jak będzie za kolorowa to mroku nie poczujesz.

 

Przepis na mrok w d3:

-gasisz światła, zapalasz świece

-zasłaniasz okna prześcieradłem poplamionym krwią dziewicy (*w gimnazjum w żeńskim kiblu szukasz zużytych bawełnianych pochłaniaczy okresu)

-składasz małego kotka w ofierze Lucyferowi

-**kaszanką z Biedronki kreślisz na ścianie pentagram (może być ewentualnie resztka krwi dziewicy)

-kupujesz jakiś stary monochromatyczny monitor

-możesz dodatkowo podrzeć biblię

 

 

*w gimnazjum szansa znalezienia dziewicy jest jak trafienie 6ki w lotka

** wpierw usuń ze ściany plakaty Justina Biebera !!!

 

Panowie Diablo 2 także nie było mroczne, poza kilkoma lokalizacjami, reszta wyglądała jak wczasy zorganizowane przez ITAKA.

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

I skończcie z tym biadoleniem o grafice ala WOW, bo mam wrażenie że ci co tak twierdzą nigdy w WOW nie grali

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to jest najeżdżanie na D3 jeśli chodzi o kolorową grafikę, a następnie wyskakiwanie z Torchligtem, który dopiero ma ją kolorową plus "przerysowaną" :blink: Nie to, że jestem fanbojem Diablo, ale takie zestawienie jest cokolwiek dziwne.

 

Bo Torchlight to nie Diablo?! Bo Torchlight miał taką koncepcję od samego początku? Gdyby D3 nazwali World of Warcraft Mini-MMO to by nie było czepiania się klimatu "grafiki", ale nazwali ten projekt Diablo, to oczekuje trochę poważniejszego, "realniejszego" świata. Temat był wałkowany milion razy, więc bezsensu jest ciągłe poruszanie go. Zmiana kontrastu etc nie zmieni wowowego świata fantasy w "realny" świat Diablo.

 

Panowie Diablo 2 także nie było mroczne,

 

Ale na swój sposób posiadał realizm. D3 bliżej teraz do Warcrafta pod względem grafiki/kreski niż do swoich pierwowzorów.

 

No, ale Blizz chce zarobić, a że streszczać się nie potrafią, to lepiej zrobić taką grafikę, bo przynajmniej nie będzie przestarzała - co było jednym największych minusów DNF wśród recenzentów.

 

EDIT:

@Up

Gdzie Ty różnice widzisz? Nie licząc, że są to dwie różne lokacje i zmieniony kontrast/jasność/...?

 

Pomijam już fakt, że jakość grafiki poraża, ale to Blizz, więc wszystkie błędy są plusami :)

Edytowane przez konkurs
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to jest najeżdżanie na D3 jeśli chodzi o kolorową grafikę, a następnie wyskakiwanie z Torchligtem, który dopiero ma ją kolorową plus "przerysowaną" :blink: Nie to, że jestem fanbojem Diablo, ale takie zestawienie jest cokolwiek dziwne.

 

 

Moze dlatego ze Torchlight od poczatku byl wlasnie taki... kolorowy z komiksowa kreska...

A Diablo jeden bylo mroczne i mile dla oka, wsam raz do grania w nocy... Dwojki nie lubilem bo tez mi sie juz srednio podobala, ale przy D3 boje sie ze jak w nocy odpale gre zaszkodzi to moim galom... Atak tak duzej ilosci nasaczonych kolorow moze byc szkodliwy...

 

No ale odbiorcami chyba maja byc glownie mlodzi gracze ktorzy o 22 juz spia, wiec nie stanowi to zagrozenia

 

Mam cicha nadzieje ze bedzie mozliwosc zabawy nasyceniem barw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawde mowiac pogralem nieco w ta "bete"... tzn ciezko to nazwac graniem - ale pobiegalem nieco po miescie i okolicach.

Jesli chodzi o te MANGE kolorową ... to nie występouje ona az w takim stopniu jakby sie moglo wydawac na podstawie screenow.

Wlasnie powiedziałbym ze grafika jest w miare odpowiednio zrownowazona. Natomiast same kolory momentami sa własnie mdłe :huh:

Widac to zwłaszcza gdy wyjdzie sie poza obszar miasta. Brak dbalosc o szczegoły textur, rownież momentami razi po oczach. Animacja postacji stoi na podobnym poziomie jak w Dialo 2 (czyli szalu nie ma ale i tragedi).

Najbardziej rzucajacymi sie w oczy defektami imho sa efekty specjalne typu lasery, podswietlanie checkpointow, miecze ala luca skywalkera %) tutaj troche jest to przesadzone bo traci na klimacie.

Od strony Muzycznej ... gra prezentuje sie DOSKONALE... muzyka nastrojowa... i oddaje charakter lokacja w ktorych wystepuje...

Sam interface i mechanika gry jest stosunkowo przejrzysta i prosta w obsłudze, chociaz widac ze tworcy chcieli na sile uproscic jak sie da niektore elementy gry.

Co prawda to "beta" ale na duzzaa pochwale zasluguje fakt ze gra ma swietnie zoptymalizowany kod. Levele laduja sie BLYSKAWICZNIE a sama gra ma w moim odczuciu niskie wymagania sprzetowe. Na configu aktualnie E8200 skrecony na 2ghz !! do tego 470GTX skrecony na 570/1300

+ detale 1920x1200 + wsio na maxa oraz co najwazniejsze wymuszone FXAA/MSAA mialem stale 65-75 fps. Mysle ze do radosci gry w pelnych detalach wystarczy leciwy 8800GT czy 4850 i procek sredniej klasy.

 

PS

Wieczorkiem wrzuce - filmik z gry, ze zmieniona kolorystyka (mam pewien patent) :lol2:

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to jest niski poziom, lecą same śmieci na początku.

Z tego co oglądałem akurat na ilość itemów raczej nie można narzekać, tylko na jakość (ale to zrozumiałe).

Bo jest to tylko wycinek itemów z pełnej gry...

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=4hj0gBPyxfk&feature=player_detailpage

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=lg1kKoXSR-Y&feature=player_detailpage

 

Co do grafiki to jest dokładnie tak jak myślałem, większość osób jest zachwycona że może sobie odpalić d3 w 1920x1200 na max na swoich paroletnich kompach/laptopach.

 

P.S.

Narzekanie na styl grafiki w d3 i wychwalanie pod niebiosa tego z Torchlight to szczyt hipokryzji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ja troche odwroce kota ogonem. Graliscie w bete? Widzieliscie na jakim sprzecie gra chodzi conajmiej plynnie? A i owszem, mozna zrobic textury w gigantycznej rozdzielczosci ze sladami pazurow i krwi i takie efekty swietlne ze by wszystkich z butow wyrwalo, ale pamietajcie ze Blizzard chce zeby ta gra poszla na "kazdym sprzecie" i troche na kompromis trzeba bylo pojsc (spojrzcie na drugi obrazek HeatheNa).

Edytowane przez Trawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P.S.

Narzekanie na styl grafiki w d3 i wychwalanie pod niebiosa tego z Torchlight to szczyt hipokryzji.

Ile razy jeszcze to powtórzymy?

Torchlight od początku miał być kolorowy i komiksowy - taki styl grafiki zapowiadano i taki dostaliśmy. Torchlight 2 kontynuuje ta linię. Stąd i brak narzekań.

W przypadku Diablo pewien standard został ustalony przez poprzednie części (szczególnie jedynkę) - grafika mroczna, dojrzała, w miarę realistyczna. W dwójce trochę to siadło (dużo jasnych plenerów), ale realistyczny styl nadal został zachowany. A tu w trójce dostajemy oczojebnie kolorową, świecącą mangę, której stylistycznie bliżej do Lineage, Torchlight czy WoW niż do poprzednich Diabłów. Stąd i narzekania.

 

A to ja troche odwroce kota ogonem. Graliscie w bete? Widzieliscie na jakim sprzecie gra chodzi conajmiej plynnie? A i owszem, mozna zrobic textury w gigantycznej rozdzielczosci ze sladami pazurow i krwi i takie efekty swietlne ze by wszystkich z butow wyrwalo, ale pamietajcie ze Blizzard chce zeby ta gra poszla na "kazdym sprzecie" i troche na kompromis trzeba bylo pojsc (spojrzcie na drugi obrazek HeatheNa).

Aż taki stary jestem, że pamiętam gry, w których szczegółowość tekstur można było ustawić w opcjach?
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie...

Po to zmieniam co jakis czas sprzet zeby ogladac ladne tekstury, duza ilosc szczegolow...

Jak ktos ma slabszy sprzet to niech zaladuje nizsza jakos tekstur i po sprawie.

 

No ale ostatnio odeszlo sie od tego ze poza rozdzielczoscia i jasnoscia, oraz AA mozna cos jeszcze zmienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Costi - ja ciebie swietnie rozumiem ... gdyz sam sie wychowalem na Diablo 1 i 2

i tez mialem wielkie zastzezenia do stylu graficznego gdy poraz pierwszy zobaczylem gameplay z D3.

Niestety niewielki mamy juz na to wplyw ... tak naprawde to ciezko powiedziec czym kierowali sie tworcy stosujac taki silnik graficzny.

Jednak pragne podkreslic ze gdy dane mi bylo odpalic "bete" to po kilku rundach po NEW TRISTRAM i okolicach, stwierdzam! nie jest jakos tragicznie, grafike okreslilbym bardziej jako "EPICKA" niz styl MANGI czy Torchlighta - t/j pisalem wczesniej wieczorem jak dorwe kamere to zrobie porownanie gry w roznych paletach kolorow, aby lepiej zobrazowac.

Jedynym do czego mozna sie NAPRAWDE przyczepic to sa te nieszczesne efekty graficzne rodem z Gwiezdnych wojen :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Strongmen: widzę, że poradziłeś sobie z odpaleniem "bety" ;) skąd wytrzasnąłeś ten tekst "szybkie ładowanie poziomów"? Przecież tam jest tylko miasta i ledwo kilkanaście metrów poza nim :P Trochę nie pasuje mi jak postać biega, jest taka jakby pochylona do przodu, a nogi ciągnie za soba, trochę dziwnie to wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie pasuje mi jak postać biega, jest taka jakby pochylona do przodu, a nogi ciągnie za soba, trochę dziwnie to wygląda.

 

A zobacz jak biega witch doctor. Jak smoker z left 4 dead :lol2: zdecydowanie przesadzili. Mogliby wrocic do chodzenia, i ewentualnie chwilowego biegania (az do zmeczenia). Dodatkowo by to urozmaicilo taktyke :) Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Strongmen: widzę, że poradziłeś sobie z odpaleniem "bety" ;) skąd wytrzasnąłeś ten tekst "szybkie ładowanie poziomów"? Przecież tam jest tylko miasta i ledwo kilkanaście metrów poza nim :P Trochę nie pasuje mi jak postać biega, jest taka jakby pochylona do przodu, a nogi ciągnie za soba, trochę dziwnie to wygląda.

 

Hej tak... dzieki poradzilem sobie :)

Piszac ladowanie poziomow mialem wlansie na mysli ladowanie miasta ... odbywa sie natychmiastowo. Ogolnie juz wczesniej wlasnie czytalem ze loadingi maja byc znacznie skrocone a cale poziomy ladowane do ramu.

Co do animacji postaci to tak jak wlasnie pisalem szalu nie ma ... a pomysl z ciaglym biegiem rowniez srednio lezy... gdzie podziala sie stamina ? :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytając te wypowiedzi to nie wiem co musiałby zrobić Blizzard żeby wam wszystkim dogodzić, to grafika, to loot, to kolory, to bieganie... niech robią co do nich należy, a biadolenia czas przyjdzie po oficjalnym releasie, bo do tego czasu może się jeszcze sporo zmienić.

 

A tak BTW to mi tam ciągłe biegania się podoba, bo w D2 "chodziło" się i tak tylko na początkowych lvlach, jak stamina była za mała, a i tak nie za dużo.

 

 

*flame shield on*

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim odczuciu jedynka byla gra swietna jak na tamte czasy... glownie ze wzgledu na klimat, pomysl, koncepcja.

Jednak Diablo 2 pomimo ze na pierwszy rzut oka wydawal sie gorszy od poprzednika, to w rzeczywistosci byl gra znacznie lepsza, glownie z uwagi na rozbudowanie i nowe pomysly, wykonanie w stosunku do czesci pierwszej.

Mam nadzieje ze z Diablo 3 bedzie teraz podobnie...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można było się tego spodziewać, ale teraz już wiadomo oficjalnie: d3 na początku 2012...

 

Dołączona grafika

 

Torchlight od początku miał być kolorowy i komiksowy - taki styl grafiki zapowiadano i taki dostaliśmy. Torchlight 2 kontynuuje ta linię. Stąd i brak narzekań.

W przypadku Diablo pewien standard został ustalony przez poprzednie części (szczególnie jedynkę) - grafika mroczna, dojrzała, w miarę realistyczna. W dwójce trochę to siadło (dużo jasnych plenerów), ale realistyczny styl nadal został zachowany. A tu w trójce dostajemy oczojebnie kolorową, świecącą mangę, której stylistycznie bliżej do Lineage, Torchlight czy WoW niż do poprzednich Diabłów. Stąd i narzekania.

To jestem w stanie zrozumieć, ale kompletnie nie ogarniam jak ktoś mówi "grafa w d3 to syf, idę grać w Torchlight"

Po to zmieniam co jakis czas sprzet zeby ogladac ladne tekstury, duza ilosc szczegolow...

Jak ktos ma slabszy sprzet to niech zaladuje nizsza jakos tekstur i po sprawie.

Dzisiaj panuje mentalność "gra nie chodzi na max na moim sprzęcie więc jest do d*py (czyt. źle zoptymalizowana)"

Wystarczyloby by zrobili nowa jedynke

Lepsza grafika, wiecej przedmiotow, setow, run

Nie dzięki, ja się już w d1 nagrałem.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to podobno tekst z tego usunietego newsa ze strony blizza:

We commonly use the term “soon” when referring to Blizzard releases, because we know that no matter how hard we’re working to reach a target, we’re not going to compromise and launch a game before it’s ready. For Diablo III, we were aiming to launch by the end of 2011. As we’re announcing globally today, our new target for the game is early 2012.

 

While this news might not be a complete surprise, I know that many of you were hopeful that Diablo III would ship this year. We were too. However, this week we pulled together people from all of the teams involved with the game to decide whether we felt it would be ready before the end of December, and we grudgingly came to the conclusion that it would not. Ultimately, we feel that to deliver an awesome Diablo sequel that lives up to our expectations and yours as well, we should take a little more time and add further polish to a few different elements of the game.

 

The upside of today’s announcement is that we will be running the beta test longer than we initially planned, which will allow us to invite more of you who have opted in.

 

For those taking on the Diableard challenge, we salute you — and now fear for your well-being and personal hygiene. We hereby issue an official reprieve to all Diableard participants, including Blizzard employees, if you want to trim or otherwise manage the lower half of your face. We’d still love to see your beardly achievements, and we look forward to seeing more of your efforts as we move into 2012, but not to the detriment of your workplaces and significant others.

 

Thank you everyone for your support and anticipation for Diablo III. We’re still moving ahead at full pace, and we’ll be keeping you fully informed of any news and developments here at Diablo3.com, including the specific release date when the time comes, so stay tuned.

 

-Mike Morhaime

na razie nie bede plakal, ide sie jarac itemami ze zbrojowni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ze D3 powinno wyjsc na poczatku 2012 to bylo spokojnie do przewidzenia... skoro daja bete (podobnie jak z diablo2) to do pol roku powinnien wyjsc full (zapewne wyjdzie czesniej)

Z tego co wiem Torchlight 2 ma wyjsc jakos do miesiaca czasu, wiec spokojnie (jesli bedzie dlugosci pierwszej czesci) bedzie mozna pograc/przebidowac do czasu wyjscia - Lwej Gry Blizzarda :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrzac na dostepne itemy widze ze praktycznie kazdy oprocz standardowych dla siebie wlasciwosci ma kilka zupelnie losowych. W sumie to fajnie bo nawet przedmioty legendarne i setowe przy pewnej (kosmicznej) ilosci szczescia moga trafic jakas wyjatkowa wlasciwosc. To tak jakby np. griffon z d2 wylosowal poza swoimi statystykami extra -10/10 light res/dmg ^^ bedzie ciekawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co oni zrobil (albo to blad) ale mlot Sheaffera - 2 hands :mur:

 

 

to nic, zobacz co sie stalo z okulusem..

 

potiony sa interesujace, najwieksze przywracaja 8k zycia...

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...