thuGG Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Mam to samo. Ale wcześniej udało mi się trochę pograć czarodziejką. Jest OK, będę łupał:) Aha i gra dużo lepiej wygląda z FXAA DarkD3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Mi się udało, właśnie zresztą teraz gram. Jest ok, gra się przyjemnie ale niestety nie to co kiedyś. To nawet chyba nie wina gry, po prostu h&s już mi tak nie wchodzi jak to powiedzmy 8-10 lat temu. Grę kupię, przejdę ale chyba jeśli chodzi o multi to chyba przegra z SC2 :) A i szkoda jednak tych uproszczeń. Jakoś zawsze było miło się po zastanawiać co wybrać, na co przydzielić punkty a tak tylko proste odblokowywanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 to Drakensang Online.. wygląda jak d3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Przyznam szczerze że jednak wolę MMO z otwartym światem. Gra jest świetna, ale mam wrażenie że d3 powinno pojawić się w trzy lata po D2 a nie dopiero teraz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Jak ktoś ma grafikę Nvidii to niech koniecznie uruchomi Ambient Occlusion - gra wygląda wtedy o wiele ciekawiej (zwiększa się trochę obciążenie karty graficznej): GeForce.com Diablo III Beta Ambient Occlusion Comparison Efekt dostępny od Driverów 295.73 w górę: Articles : NVIDIA GeForce 295.73 WHQL Drivers: Essential For Skyrim, Diablo III & Mass Effect 3 - GeForce "To enable Ambient Occlusion in the beta, open the NVIDIA Control Panel, browse to ‘Manage 3D Settings,’ locate the Diablo III profile in the list, and select one of the Ambient Occlusion quality settings before clicking ‘Apply'." - w polskim tłumaczeniu efekt nazywa się "Zamknięcie Środowiska" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Darker D3 Pixel Shader jest lepszym pomyslem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Darker D3 Pixel Shader jest lepszym pomyslem ;) Nie uśmiecha mi się ingerowanie w pliki gry, zwłaszcza jak wyjdzie full i blizzard włączy Wardena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Kurcze razi wybór postaci, wygląda to jak w tych wszystkich koreańskich MMO. Szkoda, że nie pozostali przy jakimś obozowisku jak w d2... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Nie uśmiecha mi się ingerowanie w pliki gry, zwłaszcza jak wyjdzie full i blizzard włączy Wardena. info z tego "moda": ------------------------------------ Risk of getting banned: I am aware that Blizzard's stance on modifications makes them prohibited. But this filter should NOT fall into Blizzard's definiton of a game modification, aka MOD. The Battle.net Terms of Use prohibit: - "The use of cheats, automation software (bots), hacks, mods or any other unauthorized third-party software designed to modify the Service, any Game or any Game experience" - "Modify or cause to be modified any files that are a part of any Game or the Service in any way not expressly authorized by Blizzard" - "The use any unauthorized third-party software that intercepts, "mines", or otherwise collects information from or through any Game or the Service, including without limitation any software that reads areas of RAM used by any Game or the Service to store information about a character or a Game environment; provided, however, that Blizzard may, at its sole and absolute discretion, allow the use of certain third party user interfaces;" The reason why is because of these facts: - Applying this filter does not modify any of Diablo 3's files at all. - When you start the game with the filter nothing gets changed or edited. (Read "What the file "d3d9.dll" does" in the next section for an explanation) - When the game starts with the filter, NONE of the game's process memory is altered. Meaning nothing of the memory is read, written or modified. (Altering the game's memory is how many cheats and hacks work, and causes Blizzard's anti-cheat system to raise a red flag) - Using this filter in the simplest terms creates a custom version of DirectX, or customized video card drivers. - This filter basically adds on a "layer" of pixel shaders changing the way your video card displays the game. - Other programs like FRAPs, and the Steam Ingame Overlay use these same techniques to add on to what is rendered on your game's screen. (Even worse they do not simply override the d3d9.dll by adding it to the game's startup directory like this filter does, they inject their dll files from an external program into the game, a method also commonly used by hacks) - There is another filter similar to this one called "ENBSeries" that some WoW players use, and Blizzard did not ban anyone for it. It is still your own choice if you don't feel confident on using the filter because you might get banned. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 z kazda chwila podoba mi sie coraz bardziej. umiejetnosci sa bardoz efektowne i zabijanie mobow sprawia duzo radosci. Pal licho grafike, mi sie podoba. I nie mowcie ze jest za jasno bo teraz w pochmurny dzien z zaslonietymi oknami i tak nie widac za dobrze w krypcie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Ja takze bo akcji z kumplem zaczynam się do tego przekonywać.. Nie patrzę jednak na gre pod kątem poprzedników. Rozgrywka przyjemna Quazellot#2637 Mój BT, mozemy potem zagrac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Ja pograłem i odinstalowałem. Powód - problemy z podłączeniem (a i tak już nie będę mieć czasu na granie w ten weekend). Gra spełnia moje oczekiwania. Nic tylko czekać do 15.05. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Wstępne podsumowanie Diablo 3 vs Path of Exile wg mnie: Plusy Diablo: Lore - kontynuacja historii D1 i D2 bardzo duża płynność rozgrywki dopracowanie gry duża różnorodność przeciwników i zapewne lokacji też w pełnej wersji bronie zajmują mało miejsca w schowku dobre statystyki broni, porównania używanych broni między sobą Minusy Diablo: Brak drzewka rozwoju Gra jest zrobiona dla dzieci - od dialogów, poprzez zachowanie i wygląd przeciwników na wyglądzie i animacji postaci kończąc Cukierkowata grafika jak z 2000 roku Infantylne ogólne wrażenie, gra prowadzi za rączkę jakby uznając, że gracz ma IQ70 limit 10 postaci na start mały schowek globalny, konieczność kupowania miejsca wąska specjalizacja klas - żadna nie ma tych samych skilli nie można grać swoją klasą - ściśle określony rozwój z góry wrażenie jakby gra należała do grupy gier klasy B, wyceniłem ją grając z kumplem na 60zł maks bez znaku Diablo 3 nie domyśliłbym się, że to jest Diablo 4 czary na klawiszach, 2 pod przyciskami myszy, jedna buteleczka Plusy PoE: Totalna dowolność tworzenia klas, każdy może używać każdej broni, ale nie jest to zawsze efektywne (np templar z łukiem jest jedną z najmocniejszych klas, jeśli się dobrze wybierze właściwośći) ogromne drzewko pasywnych skilli, z możliwością cofania się co jeden krok w najdalszych wybranych gałęziach rozwoju (orb of regret, lub bonusy za questy) Realistyczna grafika (jak za jasno to można przyciemnić), na 2560x1600 nie mam wrażenia rozmytych tekstur, niektóre są bardzo szczegółowe Interesujące zdobywanie umiejętności (podnoszenie gemów, wkładanie ich do socketów, gemy levelują wraz z postacią), można je wymieniać między postaciami o ile spełniają kryteria duża możliwość konfiguracji czarów i umiejętności poprzez łączenie gemów w łańcuchy w socketach Bronie wyglądają i zachowują się jak bronie, a nie anime limit 24 postaci na start znacznie większy schowek, bez konieczności kupowania miejsca za kasę w grze, 4 zakładki schowka globalnego, wspólnego dla każdej postaci gra nastawiona na crafting - dużo orbów zmieniających własności broni\ 5 buteleczek pod klawiszami, 5 czarów pod klawiszami, 3 pod przyciskami myszy wygląd i mechanika gry jak w Diablo 2 lochy klimatem przypominają Diablo 1 od czerwca każdy może grać za darmo w otwartą betę (będą 3 akty i jacyś bossowie oraz większość lore w 3 akcie) 18 ludzi tworzy grę i mają dobry kontakt poprzez forum lub w samej grze, słuchają uwag graczy Minusy PoE: Obecnie faza zamkniętej bety, tylko 2 akty i brak dużych bossów Wolniejsza rozgrywka Trudny system waluty w grze (barter) - kilkanaście orbów z różnymi własnościami zmieniającymi statystyki broni (np zmiana ze zwykłych na unikaty), trzeba się przyzwyczaić, zawalają sporą część schowka Mała różnorodność broni i ekwipunku (przypomina nieco Diablo 2) w sensie wyglądu Mała liczba czarów i skilli ogólnie (są dość podstawowe), czasem trzeba sporo grać aby trafić na właściwy skill (np flicker strike), lub grać równolegle kilkoma postaciami dość mała różnorodność przeciwników bronie zajmują sporo miejsca w schowku i trzeba je układać ręcznie (różne wymiary) brak szczegółowego porównania broni, trzeba klikać i testować ręcznie jak się statystyki zmieniają statyczna kamera, brak zoomu, widok porównywalny jak w Diablo 2 obecnie grać można tylko poprzez zaproszenie, rejestrację na forum i czekanie lub dotację ok 35zł np paypalem Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez Kikas 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Wader- Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=Ku0oEryTX7o Ciekawy filmik, widać wiele nowych lokacji. Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez -Wader- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Właśnie zakończyłem bete Monkiem i gra mi się bardzo przyjemnie, wieczorem pogram już z kumplem to potestuje witch doctor czy jak to się tam zwie. Liczyłem, że chociaż ten ostatni boss będzie jakimś wyzwaniem, a rozwaliłem go w moment, ale może w późniejszej części gry będzie trudniej. Tak sobie myślę, że z jednej strony dobra gra, ale 160PLN to trochę dużo. Na szczęście nie grałem w D2(tzn. dopiero zacząłem ostatnio z kumplem) to nie mam skrzywienia i porównywania z poprzednimi częściami Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Darker D3 Pixel Shader jest lepszym pomyslem ;) Czym to i wszystkie inne mody tego typu różnią się od tego jakby zmienić sobie najzwyczajniej w świecie ustawienia monitora? Pooglądałem przykłady, później poprzeskakiwałem sobie po profilach monitora i nie bardzo widzę gdzie ta przewaga modów .Widzę tam głównie inny kontrast, no i kolorystyka czasem przestawiona w stronę fioletu lub zieleni, czyli to samo co mogę dowolnie zmieniać bez modowania i dodatkowego obciążania kompa. Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Właśnie miałem wątpliwą przyjemność gry z lagiem i faktycznie nie da się z nim grać. Trwało to może z minutę ale mam nadzieję, że przy finale jak najmniej będzie takich akcji, bo zabiją całą przyjemność z gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 @Kikas "Cukierkowata grafika jak z 2000 roku" w 2k to bylo d2, to wyglada zdecydowanie lepiej, Infantylne ogólne wrażenie, gra prowadzi za rączkę jakby uznając, że gracz ma IQ70 ile razy juz bylo mowione ze pierwszy akt i w ogolnosci normal ma byc takim wprowadzeniem do gry i nie ma co oceniac po tym rozgrywki? wąska specjalizacja klas - żadna nie ma tych samych skilli to wlasnie jest zaleta, jakby kazda miala to samo to jaki jest sens robienia oddzilenych klas? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) D2 miało grafikę z 1998 roku wg mnie :) Ale w 2000 taka jaka jest obecnie w D3 była osiągalna. Przynajmniej jeśli chodzi o tekstury i geometrię. Wprowadzenie ok, ale klimat gry uleciał poprzez ogólny kierunek artystyczny gry. Specjalizacja klas w PoE polega na innym umieszczeniu początkowym klas w drzewku, więc łatwiej jest wiedźmie czarować a dueliście biegać z dwoma mieczami, ale jak ktoś bardzo chce ten może się bawić w nieoptymalne buildy postaci. D3 pozbawia takiej możliwości. Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez Kikas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Napiszcie pokrotce ile toto zajmuje i jak z odpaleniem wlasnie sciagam ale nigdzie nie widze objetosci poza informacja ze potrzebne 15GB na dysku :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Samemu mi działa, ale teraz jak chce z kumplem przetestować to ciągle pisze, że serwery pełne i błąd 3004. Gra ktoś z was teraz na coop'ie?? Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez demon92 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortally Insane Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Do premiery zostały trzy tygodnie, więc chyba można oczekiwac, że taka oczywista rzecz jak logowanie zostanie zrobiona ok? ;) Ale to są beta testy chłopie, to nie jest demo. IMO w dniu premiery będzie wszystko OK, w końcu SC2 też ma dużą społeczność, a premiera przebiegła całkiem sprawnie. To o czym piszesz to nie doczyt z serwera, a z dysku. To jest znany błąd, pisałem już w tym temacie o tym, dużo ludzi tego doświadcza. Ten lag występuje nawet przy bieganiu po mieście i zagadywaniu npc (samo odgrywanie dialogów). Blizz zarzeka się że to poprawi, u mnie w becie dopiero dysk ssd rozwiązał ten problem, natomiast patrząc na opinie ludzi z forum bn, ma to sporo osób z najnowszymi configami z sli z gtx680 i raid ssd, więc to nie jest reguła. Kiepska optymalizacja. To dotyczy chyba tylko XP bo od kiedy przesiadłem się na win7 to nic mi już nie doczytuje. przełączyłem grę na język polski - zaczęło ją wywalać do pulpitu. Da się jakoś wrócić do eng ? Spróbuj skasować katalog Diablo III z moim dokumentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 no ja nie pamietam nic co by wygladalo tak w 2000. Dzis gram na sprzecie z 2008 i mam 40fps wiec odrzucam twoj argument o osiagalnosci tego w 2k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Może nie H&S ale wśród FPS ostrzejsze tekstury miał na pewno Unreal Tournament (1999). Koniec offtopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Można porównać do titan questa, gierka z 2006, imo ma lepszą grafikę niż D3, już same dynamiczne światła robią różnicę. Co do wydajności. 40fps? To jest średnia czy co. Bo liczy się min fps, co z tego że normalnie jest 40, jak przy ostrej zadymie spadnie do 10. Trzeba brać pod uwagę, że dalej w grze będzie więcej przeciwników, wszystko będzie się dziać i poruszać szybciej, będą bardziej rozbudowane animacje skilli, więc spokojnie można zakładać że takich krytycznych miejsc w grze będzie więcej. U mnie np. w momencie kiedy templar rozwala barykadę na schodach jest spadek do 20fps.. a jak biegnę przed tym to bez vsync koło 200. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) 2000 rok to moze przesada, ale serio 2003-2004 i coś bardzo podobnego dało radę osiągnąć. Potrzebuję więcej przekonania, np cały pierwszy akt albo pierwsze dwa akty, aby kupić tą grę... Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez panzar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kikas Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 U mnie barykada to 40 fps, ale mocna buda. Laptop z TG 425M muli bardziej, ale działa ok jak nie ma większych skupisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) no w tym kontekscie to mam na mysli gore, nie widze wiecej niz te 40 pare fps, a w dol to wiadomo , roznie. Moze w najblizszym czasie jednak wprowadza jakies dynamiczne oswietnlenie., Jesli dobrze pamietam to SC2 na poczatku nie mial w ogole wygladzania krawedzi a potem dodali. ps. ani razu nie mialem 'klatkowania', wiec nawet jak jest malo, to nie jest to odczuwalne. Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Czym to i wszystkie inne mody tego typu różnią się od tego jakby zmienić sobie najzwyczajniej w świecie ustawienia monitora? Pooglądałem przykłady, później poprzeskakiwałem sobie po profilach monitora i nie bardzo widzę gdzie ta przewaga modów .Widzę tam głównie inny kontrast, no i kolorystyka czasem przestawiona w stronę fioletu lub zieleni, czyli to samo co mogę dowolnie zmieniać bez modowania i dodatkowego obciążania kompa. Dochodzi jeszcze wyostrzenie tekstur, tego twój monitor na pewno nie poprawki. Poza tym nie uśmiechałoby mi się zmieniać ustawienia monitora przy każdym odpaleniu D3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bmw.deutschland Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2012 open beta zainstalowana, ale narazie same błędy, disconnecty i inne errory. fu**. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...