Borys-Tech Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Pytanko - postaciami z bety będzie można w fullu kontynuować grę? Nie pisali gdzieś że jak beta się skończy wszystkie konta zostaną skasowane i zacznie się zabawa od nowa :] btw. Może jak wyjdzie pełna to zrobimy jakąś listę BN tagów żeby się razem znaleźć i pograć?? Ktoś wie jak duże party można zrobić?? Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Borys-Tech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neoheresy Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Diablo 3 to właśnie taki solidny "średniak". Wygląda jak stareńki Titan Quest, w sumie fajnie się klika i wyrzyna hordy potworów, udźwiękowienie jak już pisałem jest spoko. Ale jednocześnie skrypt jest drętwy jak cholera, historia (ten kawałek opowiedziany w becie) wymyślona trochę na siłę i szczerze mówiąc nie wciąga ... Recenzenci i tak będą się onanizować nowym Diabełkiem, bo przecież "Blizzard nie robi kiepskich gier". Wydaje mi się, że twórcy tak bardzo bali się odejść od kanonów ustalonych przez 2 poprzednie części, że w końcu wyszedł produkt poprawny, ale nie porywający. W sumie niezbyt chciałoby mi się grać dalej, gdyby po Skeleton Kingu było coś jeszcze. Może stary się robię haha. Generalnie taki spin off World of Warcraft się z tej gry zrobił - kilka pomysłów żywcem przeniesionych stamtąd, podobny styl graficzny, interface do pewnego stopnia (okienko chatu po lewej, umiejętności z cooldownem, itp) - tyle, że oryginał był lepszy. I tak dobrze, że Quick Time Events nie wrzucono .. :-)Bardzo podobnie to widzę. Nie jest to nowa jakość, a bardziej równanie do pozostałych wielkich IP Blizzardu. Gra wymaga połączenia z netem (próba ukrócenia piractwa), stylistyka graficzna złagodzona w porównaniu do D2 i podciągnięta pod stylistykę z WoW-a. Ogólnie jest dość przyjemnie, ale nic nie chwyta w niej za serce. Pozycja obowiązkowa dla fanów hack'n'slashy, ale nowych standardów dla gatunku z pewnością nie wytycza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Pograłem wczoraj trochę i uważam że ta gra to już nie to co poprzednie. Bez przesady nawet gry na konsole są bardziej rozbudowane od D3, żeby wywalić rozdawanie pkt i drzewka umiejętności? Creme de la creme gier typu hack&slash? Przecież to jest jedna z głównych zalet tego typu gier, gra się dla tego magicznego "ding" żeby rozdać punkty i walić mocniej/efektywniej kolejne mobki, a oni uznali to za nieistotne..? Mi akurat grafika wisi, jest ok i to mi wystarczy. Ale łączenie się za każdym razem z serwerem w celu pogrania singla? Nie mówiąc o tym że jak padnie serwer/internet to od razu wywala z gry.. Kupię jak będzie za 50zł. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Kolejny spieprzony sequel gry.. Rozgrywka jest tak uproszczona, że aż rzygać się chce.. Brak planowania rozwoju postaci jest niesamowitym błędem ze strony Blizz. Jedno wielkie ciach!o ;/ 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Bardzo podobnie to widzę. Nie jest to nowa jakość, a bardziej równanie do pozostałych wielkich IP Blizzardu. Gra wymaga połączenia z netem (próba ukrócenia piractwa), stylistyka graficzna złagodzona w porównaniu do D2 i podciągnięta pod stylistykę z WoW-a. Ogólnie jest dość przyjemnie, ale nic nie chwyta w niej za serce. Pozycja obowiązkowa dla fanów hack'n'slashy, ale nowych standardów dla gatunku z pewnością nie wytycza. Ale po co ma wyznaczac nowe standardy ? Diablo II to najlepsza gra w swoim gatunku i wszystkie proby odejscia od standardu byly gorsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ale po co ma wyznaczac nowe standardy ? Diablo II to najlepsza gra w swoim gatunku i wszystkie proby odejscia od standardu byly gorsze. Co widać na załączonym obrazku, pardon, becie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Tru.. zobaczyłem właśnie gameplay z Lineage Eternal i już wiem na co czekam. Stanie w miejscu (a właściwie cofanie się w przypadku D3) to nie jest droga do sukcesu. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Yog-Sothoth 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 System drzewek umiejętności i statystyk też ma swoje wady, wprowadza sporo ograniczeń. Statystki i tak każdy rozdawał tak samo, bo dla danej klasy w zasadzie jakaś jedna skrajność w ich rozdaniu jest optymalna i tyle. Jak ktoś tego nie wiedział, to zawsze mógł te punkty rozdysponować "źle", podobnie zresztą jak skille. Ale nie było to w żaden sposób źródłem różnorodności, optymalnych wyborów jest niezwykle mało. Ze skillami dość podobnie, gdybyście mieli możliwość cofnięcia wyboru skilla w 5s tak jak w becie, to w czym drzewko umiejętności byłoby lepsze? Trzeba by było się "przeklikać" przez drzewko żeby wybrać wreszcie te kilka właściwych skilli które chcemy używać. Tutaj ten system jest uproszczony, że od razu wybieramy dane skille (bez uzupełniania drzewek), i gra "za nas" maksuje nam te skille, podobnie zresztą jak i statystyki, każda klasa ma jakiś optymalny profil statystyk który zwiększa się automatycznie. Nie mówię że takie uproszczenie jest tylko dobre, ale akurat stary system był bardzo słaby wbrew pozorom. Przy założeniu możliwości dowolnego cofania skilli/statystyk różnica polega tylko na mniejszej ilości klików żeby dokonać tego procesu. Jak mówię, w rzeczywistości nie było wcale takiej różnorodności, chyba że były to nieświadome, nieoptymalne wybory. Można pomiszać builda, nie dać w jakieś podstawowe skille maksymalnej ilości punktów, tylko rozdzielić je na więcej innych skilli - teoretycznie daje to różnorodność, ale w praktyce robiło się to niezwykle rzadko, często wynikało to z niewiedzy, że dużo prostsza kombinacja działa lepiej. Tutaj jest sedno, w którym gra wyklucza możliwość popełnienia błędu, zawsze można cofnąć wszystkie decyzje, całkowicie za darmo. Dużo większy wpływ na rozgrywkę moim zdaniem ma możliwość łatwego darmowego zmieniania skilli. Grając każdą klasą raz przez grę, w zasadzie wypróbujemy wszystkie skille, i granie ponownie tą samą klasą raczej będzie mało zasadne (w przeciwieństwie do wczesnego d2, gdzie, żeby w ogóle zobaczyć jakiś skill trzeba było grać nową postacią wiele godzin). 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Lineage Eternal tak na oko przecietnego gracza 2x bardziej zaawansowane technologicznie , polaczyc toto z Diablo III bylby produkt 9,5/10 Trzeba dodac ze silnik na ktorym leci lekko kulejac Diablo III korzeniami siega chyba poczatku 21 weiku ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Mario2k właśnie ten film widziałem i jestem nim kupiony mimo że na początku odrzucała mnie "wschodniość" produkcji. Btw to produkcja chińska czy japońska? aerial tylko ja wolę sam budować swoją postać, nawet robiąc to źle, bo i też na tym polega gra. A przez to że gra za mnie to robi to zupełnie nie czuję się związany z postacią, bo i jak skoro nie mogę jej zrobić wg własnego widzimisię? To że system umiejętności i statystyk był nie do końca dobry, to też nie jest odpowiednim wytłumaczeniem, po to są "fachury" żeby zrobić to tak żeby działało i miało ręce i nogi, a oni poszli po linii najmniejszego oporu. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Yog-Sothoth 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Mario2k właśnie ten film widziałem i jestem nim kupiony mimo że na początku odrzucała mnie "wschodniość" produkcji. Btw to produkcja chińska czy japońska? Koreanska, jak kazdy Lineage zreszta. W kwestii oceny wstrzymalbym sie do czasu mozliwosci pogrania bo filmik za wiele nie przedstawia poza faktem, ze odeszli od tego co prezentowali w wczesniejszych czesciach gry a NCSoft ma na koncie tez kilka srednich gier. Diablo pewnie z czasem bedzie ewoluowac choc podstaw rozgrywki juz nie zmieni. Dla mnie, jako osoby, ktora grala zarowno w czesc pierwsza jak i druga gra sie calkiem przyjemnie choc zadnej rewolucji tu nie ma, ba, wrecz spory regres i masa uproszczen, ale fun z rozgrywki wciaz mozna wyczuc. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez KrzychuG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 aerial - wskakujesz od razu w endgame i laddery, gdzie takie rzeczy mają znaczenie. Ale jest przecież cała gra po drodze, do tego single, gdzie już nie ma wymogu optymalności. Docelowo pewnie i tak się to kończy podobnie, ale to jest wtedy mój wybór. Jak zrobię build nieoptymalny, to też będzie mój wybór, ale np. lubię mieć dużo HP jak najprędzej, albo wymaksowane skille pasywne, albo... itd. A tutaj tego nie ma - steruję kukiełką, którą mogę ubierać w nowe ciuszki i na tym koniec. Wylano dziecko z kąpielą i tyle. Jak dla mnie powinien być tryb auto i manual - auto działa tak, jak teraz, manual pozwala na samodzielne rozdanie punktów i wybór skilli/run (np. z kilku możliwych). Do spółki z elective mode dałoby to pełną gamę opcji jeśli chodzi o automatyzację postaci. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 To jest druga strona medalu. Ale sporo ludzi właśnie zarzucało diablo, że to był system którzy karze gracza za niewiedzę "w co dawać punkty", a jak się zaczyna grać to nie można tego wiedzieć. Część ludzi uważało taki system za zły z definicji, to blizz zmienił na taki w którym niewiedza na starcie nie jest żadną przeszkodą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Właśnie skończyłem 3 raz czarodziejką (co już samo w sobie świadczy, że dla mnie gierka jest zajebista). Mi się cholernie podoba, walka, czary itp itd bardzo syci. Skillów mi nie brakuje. Dobrze, że już tylko 3 tygodnie do premiery:) Graficznie z dark 3D jest ok, nic nie kłuje w oczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Heh, ja chyba grałem w inne h'n's niż niektórzy ;) Poprzedni system rozdawania statystyk i skilli tylko na początku, po premierze gry miał jakiś większy sens, później wszyscy i tak ładowali pkt w to samo co poziom. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio spotkałem na bn w d2 Paladyna, który chcąc spróbować samodzielnie rozdysponować skille i statystyki (bo to przecież takie fajne) biegał nawalając moby poświęceniem, holy boltem czy też szarżą i w dodatku był ze swoich wyborów zadowolony (nie mówię tu o pvp). Zdecydowana większość osób czym prędzej chciała w takiej sytuacji zmienić build na przynajmniej zapał/młotki, bo pierwotnym w pvm grać się nie dało. Jeśli powszechna frustracja i chęć naprawienia postaci powinna być standardowym elementem gry to cóż, mamy na to inny punkt widzenia ;) Uważam pomysł Blizza (aktualne przydzielanie skilli i automatycznie rozdawane statystki) za co najmniej bardzo dobry a z całą pewnością lepszy, niż ten z D2. Jedyne co bym zmienił, to sposób przydzielania run umiejętności, tzn.: teraz jest ding i od razu mamy konkretną runę, wolałbym, żeby można było wybrać sobie dowolną z tych 5. Na 60 lvl i tak nie będzie to miało znaczenia, ale teraz np. muszę czekać do 60lvl, żeby odblokować Ghost Bomb u WD. kluczowe jest tutaj to, że mogę zmienić swój build bez większych problemów, ale: 1) nie wiem, czy wiecie, ale ekwipunek będzie wpływał na nasze skille poprzez affiksy, tak więc chcąc zbudować optymalną postać powinno się gromadzić itemy pod dany build. zmieniając skille w trakcie gry bez gearu pod nie będzie się coś tracić 2) po rozpoczęciu gry za każde elite monstra, championy etc. będzie się dostawało bonusy, które znikną gdy będzie się chciało zmienić skilla czy też runę na inne. Popatrzmy na to w ten sposób: gram sobie hammerem, rozwalam ekipę w sali tronowej, za którą dostaję bonus: +200MF +2 dodatkowe rare itemy z Baala. Mój build nie jest optymalny na Baala, bo skoro można zmieniać do woli to miałem to w [gluteus maximus] i grałem jak mi wygodniej. Dlatego zmieniam 2 skille na inne i jebut, +200mf i +2 dodatkowe rary poszły w pyzdziec. Opłacało się? Dlatego uważam, że mimo iż możemy zmieniać skille do woli - trzeba będzie zwrócić szczególną uwagę na jeden konkretny build zapewniający maksiumu funu z gry i maksimum korzyści i pod niego zbierać itemy, zwiększające dmg POJEDYNCZYCH skilli czy też zmiejszając ich cooldown. IMHO to krok w przód sprawiający, że pewnie nie wszystkie, ale WIĘKSZOŚĆ umiejętności będzie przydatnych. 3) statystyki będą miały bardzo duży wpływm na dmg. Nie rozdajemy ich sami - to prawda, ale dzięki itemom możemy to w jakimś stopniu nadrobić: z affixów można wyciągnąć nawet +150 do siły (za jeden item) Generalnie - Blizz poszedł w itemy, dzięki którym będzie można stworzyć 3 różnych barbów a każdemy dać boosta do zupełnie czegoś innego. Co do grafiki - już się przyzwyczaiłem, choć też na początku klimat nie bardzo mi pasował. Reasumując: wstrzymajmy się do oceny gry przynajmniej do tego 15 maja. Beta to zaledwie jej mały wycinek, a nuż gameplay na hellu czy inferno jaja nam pourywa, bo jakby na to nie patrzeć - mało kto będzie lewelował postać MIESIĄCAMI. Po dingnięciu do 60 każdy będzie mógł się skupić na swoim buildzie, zbierać pod niego itemy i czerpać fun z gry, a to właśnie ta przyjemność jest (przynajmniej DLA MNIE) najważniejsza, a nie kilka marnych tekstur, szukanie optymalnych buildów na necie czy też napoju, który zresetuje mi źle wydane pkt. Pozdro ;) Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Mekin 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Preorder zamówiony. Wersja key+box i jakieś <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły za ok 165 zł w Go2Arena sklep internetowy z kluczami do gier komputerowych Dla mnie póki co gra idealna. Na grafikę nie narzekam, bo i tak gram z wszystkim na low w nienatywnej rozdzielczości ;]. Wszyscy tu narzekają na system skilli, zapominając o tym, że daje możliwość zbudowania o wiele, wiele większej liczby buildów niż d2. Teoretycznie oczywiście, bo nie wiadomo jak się spiszą w praktyce. A pierwszy rok to będzie pewnie balansowanie rozgrywki. Poza tym w obecnym systemie co poziom odblokowują się nowe skille/runy. Czasami kilka na poziom, szczególnie w późniejszych levelach, bo na początku tylko pojedyncze. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Imo z tym wpływem affixów na skille, to trochę to przeceniasz. Jest sporo uproszczone, spelle biorą damage z broni, nie ma w zasadzie różnicy caster czy weapon build. Statystki dla każdej klasy zwiększają ten damage i tyle. Obawiam się że będzie bardzo mała różnica w typie przedmiotów pod dane skille, wszystko jest dość poważnie uproszczone. nawet motyw, z przerzuceniem przedmiotów np. z wizarda na witch doctora (poza broniami class specific), powinno to całkiem dobrze działać. Też pewne wątpliwości są właśnie do całego tego affix poola, bo to co mają na stronce, czy to co widać po screenshotach np. z tego high level barba z filmiku spotlight, to tam te przedmioty były wyjątkowo proste, miały zwyczajnie dużo +statsów i tyle. Oby finalnie było ciekawiej, i żeby nie trzeba było na to czekać do dodatku.. edit: a co do ilości buildów.. moim zdaniem wcale nie będzie więcej niż d2, może więcej grywalnych, ale i tak będą 1-2 "najlepsze" skill combosy na klasę i na bn 90% będzie tym grać. Nie da się tego zbalansować żeby było inaczej. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Nasyciłem się już tym graniem. Beta ukończona każdą klasą, 13 lvl-u już mi się za bardzo nie chce nabijać a i nadgarstek przypomina o sobie :) Ogólnie to szału ni ma, singiel nawet fajny ale na jedno podejście, kiedy to poznaje się świat i postacie. W co-opie to tylko wziąć questa i siać zniszczenie, w sumie to w d2 było podobnie jak się levelowało kolejną postać. Miło było ponownie usłyszeć Caina :) ale głosy bohaterów to słabo dopasowano (np. barb female) ale to nie ma znaczenia bo będzie polonizacja. Wypowiadane przez nich kwestie sprawiają wymyślonych na poczekaniu, odniosłem wrażenie, że brakuje im czasem logiki - wspomniany barb - "i need fury", powinno być chyba "I need to be more furious", nie? Tak jakby miało się to odnawiać jak mana. W miarę zabijania potworków postać uczy się o nich - coś podobnego jest w 2-gim Wieśku. Motyw z menu nie porywa, spodziewałem się efektu z WoW-a, gdzie main theme daje poczucie uczestniczenia w czymś dużym, epickim. Graficznie ujdzie (używałem tego moda do poprawy grafy), po paru minutach i tak tylko szuka się kolejnych gromad potworów, itemów i zejść na niższe poziomy. Trudno stwierdzić na ile będzie wciągająca pełna wersja bo to tylko przedsmak ale uproszczono tu wszystko, żeby tylko iść dalej i wybijać kolejne hordy. Zastosowano kilka patentów z WoW-a, jak choćby max lvl ustawiony na 60 - spodziewam się, że będą dodatki ze podwyższeniem lvl cap i nowymi bossami. Pożyjemy, zobaczymy, grę zakupię ale nie wiem kiedy. Na razie większą frajdę mam we wspomnianym WoW-ie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Jak barb to mowienie rownowaznikami zdan jest czescia roli :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Wydaję mi się, że przez gre w bete, w której jest zaledwie promil contentu gry, zapomnieliście, że Diablo opiera się na przedmiotach. To właśnie dzięki nim będziemy mogli "dowolnie" ukierunkować naszą postać. Ktoś tu wrzucał obrazek z itemami, które nosił barb na filmiku promującym postać i było widać, że jeden item daje nawet +kilkaset pkt do kilku atrybutów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No ale własnie te itemy są maksymalnie biedne, nie dają nic pod konkretne skille/typy damageu, te same przedmioty dokładnie tak samo działają ze wszystkimi skillami. Oby to tylko pod demko było, a finale będzie dużo więcej statystyk, ctc, unikalnych modów zmieniających działanie skilli itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Dokładnie, w itemkach jest moc. Zobaczcie sobie chociaż co można craftować u kowala. (na stronie bn są wszystkie itemy) Przed patchem 13 można było w becie craftować więcej rzeczy, znacznie lepszych niż te co teraz można, ale podnieśli wymagane lvl i w becie ich nie założysz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Obawiam się, że z racji systemu skilli pozwalającego na dowolne zmiany, przedmioty będą na maksa generyczne, żeby nie daj Boże gracze nie poczuli się, że są na siłę przywiązani do jednego buildu, bo mają taki zajebiaszczy item, który w innych buildach jest bez sensu. wspomniany barb - "i need fury", powinno być chyba "I need to be more furious", nie?Nie. Jeśli potraktujesz "fury" jako rzeczownik, to będzie jak najbardziej ok. "I need mana", "I need vodka", I need fury" ;) Poza tym po barbie nie spodziewam się kwiecistych przemów. Zagraj monkiem, ten już gada dużo inaczej. Swoją drogą, głos monka-faceta jest boski - głęboki i z fajnym akcentem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBaB Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No i proszę. Najpierw wszyscy narzekali, że nie zostali wylosowani do bety, a teraz praktycznie 9 na 10 osób wiesza psy i narzeka na gierkę...przeszedłem raz barbem, dosyć proste (trochę dłużej pomęczyłem się z końcowym bosem), ale to w końcu beta. Grałem bez upiększaczy, dźwięk jak dla mnie bardzo dobry, fajna sprawa ze zniszczeniami ścian, żyrandoli itp. Mało ciekawych broni, ogólnie mały drop, bo dopiero do dostaniu town portal przeniosłem się może z 5x do wioski. Na samym końcu wyleciał złoty przedmiot - schowałem do skrzyni na pamiątkę :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) No ale własnie te itemy są maksymalnie biedne, nie dają nic pod konkretne skille/typy damageu, te same przedmioty dokładnie tak samo działają ze wszystkimi skillami. Oby to tylko pod demko było, a finale będzie dużo więcej statystyk, ctc, unikalnych modów zmieniających działanie skilli itp. Diablo 3 Database - Exalted Fine Strike Wand - DiabloNut.com Tu masz przykładowe affixy (a to - jestem pewien na 99% jeszcze niepełna pula dla Wands), z których sklecisz np. takiego wanda dla Wiza: Increases Damage Against Elites by 6% Increases Magic Missile Damage by 11% +83 to Intelligence +6% Life +105-305 Arcane Damage 1,5% Chance to Blind on Hit Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez Mekin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ktos na forum incgamers fajnie podsumowal D3 Lovin this aspect of the game, destroy mobs => enjoy loot => destroy loot=> create loot => enjoy loot => destroy mobs => laugh through entire process i o to chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No ale własnie te itemy są maksymalnie biedne, nie dają nic pod konkretne skille/typy damageu, te same przedmioty dokładnie tak samo działają ze wszystkimi skillami. Oby to tylko pod demko było, a finale będzie dużo więcej statystyk, ctc, unikalnych modów zmieniających działanie skilli itp. A jakich ty byś itemów oczekiwał na samym początku gry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zwracam honor Demon Hunter'owi, rapid fire zamiata wszystko. Jeszcze tylko Monk i Dr do przetestowania. pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) A jakich ty byś itemów oczekiwał na samym początku gry? Pisałem o diablo spotlight, to jest co najmniej level 50: http://i.imgur.com/9nRUR.jpg bieda aż piszczy imo :) Ale pocieszam się że to tylko pod potrzeby video. Mnóstwo osób narzekało właśnie na te przedmioty, więc akurat to nie jest odosobniona opinia. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Na 100% tylko pod potrzeby video, nie ma szans, żeby choć trochę ogarnięty char na 50 lvl biegał w samych rarach i jeszcze miał do tego niebieskie gacie z 2 statami ;) Gear wygląda żywcem jak wyjęty z bety, tylko lvl itemów i affixów jest nieco wyższy. Mogliby równie dobrze dać taki legendarny topór: Increases Attack Speed by 10% 2.0% Chance to Chill on Hit +95-137 Lightning Damage Critical Hit Damage Increased by 34% Each Hit Adds +95 Life Adds a +10% Chance to Resist Stuns, Roots, and Freezes ...ale nie wiem jakby to podziałało na psychikę niektórych fanów ;) Lepiej chyba, że dali takie crapy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...