Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Na tej stronce wybierz sobie klase postaci i tam w opisie będziesz mieć odnośnik to Wszytkich przedmiotów dla tej klasy i tam wybierzesz sobie np. bronie i masz do zaznaczenia czy ma ci pokazać zwykłe . rzadkie czy np Legendarne:

Diablo III

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj 1 raz mi wypadł Legendarny Item ,a mianowicie : Legendary Fist Weapon dla Mnicha na lvl 16 - taka jak ta Wściekłe Uderzenie - Gra - Diablo III za ile można to puścić ? Bo nie wiem ile za to wołać :)

 

Grosze...

Z prostej przyczyny, ekwipunek często zmieniam (gram DH ale zakładam tą samą zależność)

Co 4-5lvl wymieniam cały gear (czasem stopniowo itd) bo mając przedmiot od 16 lvl legendardny, nie oplaca sie z nim chodzic majac lvl 30-31 , gdyż rare z tego lvl może być wiele lepsze.

Staram się by gear mimo iż tani był w okolicach mojego poziomu.

Przykład z wczoraj.

2 kusze naręczne od lvl 47 razem 2900 obrazen, wbilem 49 lvl kupiłem 2 inne rare (od 49 lvl) za 15000 każda i razem 3900 dps...

Osobiśćie więcej niż 40000 g na AH do tej pory nie wydałem na przedmiot (co innego gemy:D)

Średnio za 15000 staram się coś wyrwać.... a kase trzymam na maxymalne lvl^^ gdzie sprzęt zostaje już na długo:D

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja często wystawiam przedmioty za 5-15k (w zależności co). Wolę szybko sprzedać za taką kwotę niż w ogóle. Poza tym za kilka takich tanich itemów kupujesz sobie już coś ciekawego.

Kompletnym nieporozumieniem jest jak dla mnie wystawianie przedmiotów za jakieś kosmiczne kwoty, bo wiadomo, że nikt tego nie kupi a robi się tylko bajzel w AH - wczoraj widziałem jakiś zwykły niebieski item za 2000000000 golda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj ubiłem Diabełka pierwszy raz, Wizard level 32, zeszło mi prawie 26 godzin. Generalnie gierka jest zajebista, tak jak przy poprzednich częściach, zasysa mocno. Bardzo żadko zdarza się gra, która odciągnie mnie od obiadu na kilka godzin, a ta właśnie taka jest. Graficznie wiadomo, nie powala ale jest wystarczająco ładna, a niektóre scenerie bardzo mi się podobały. Fabularnie, jak dla mnie to ta historyjka taka banalna, żeby nie powiedzieć infantylna, za to przerywniki filmowe są rewelacyjne (tylko ta kompresja...).

Przy pierwszym przejściu postanowiłem sobie, że będę grał bez pomocy AH i nie miałem większych problemów, tzn zdarzało się zginąć, ale to raczej ze swojej nieuwagi. Każdego Bossa pokonywałem przy pierwszym podejściu. Największą wadą gry IMO jest "always online", który potrafi czasami napsuć krwi.

Teraz czas na Nightmare i w ruch pójdzie AH:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja często wystawiam przedmioty za 5-15k (w zależności co). Wolę szybko sprzedać za taką kwotę niż w ogóle. Poza tym za kilka takich tanich itemów kupujesz sobie już coś ciekawego.

Kompletnym nieporozumieniem jest jak dla mnie wystawianie przedmiotów za jakieś kosmiczne kwoty, bo wiadomo, że nikt tego nie kupi a robi się tylko bajzel w AH - wczoraj widziałem jakiś zwykły niebieski item za 2000000000 golda...

 

Ja sprzedaję itemy za minimum 50k, żółte za 100 i mało co się nie sprzedaje. Np. amulety czy pierścienie +str/int/vit, albo +dmg/attack speed jak się trafią u vendora - bez względu na level można je opychać po kilkadziesiąt tysięcy.

Na hell/inferno z Nephalem Valor x5 leci tego żółtego tałatajstwa na kopy. Co do unikatów - najlepiej poszukać po nazwie, zobaczyć ile takie kosztują i czy mają lepsze czy gorsze staty.

 

Broń na lvl16 raczej warta będzie grosze (jak ktoś nie ma postaci na wyższym poziomie to i tak go nie stać, a jak ma to sobie gear wycraftuje u kowala na niskie poziomy).

Może jak dodadzą pvp to będą przedziały levelowe (10-19, 20-29 itd.), to wtedy dla twinków ktoś takie rzeczy będzie skupował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu niby bez sensu? Dobijasz do 13 poziomu, wklepujesz kod z pudełka i grasz dalej.

 

Jeśli masz nabijać posty, to chociaż podaj jakieś sensowne argumenty.

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lol jak dzieci... przeczytałem wybiorczo kilka stron;

Jedni płacza na monka, inni na barba, ba nawet DH w tym temacie płacza (jak to postac dystanoswa a ginie)

Inny psioczy na wizza:

I was talking to a wizard who I was party playing with. I gave him a decent wiz gear with massive armor int, resist option and most importantly a good VIT option. He gave it back to me, saying having high hp hinders how his armor and ward passive works. He is right. Currently, Wizards want to have LESS hp so that they can heal 35% of their hp with ward passive quicker. Ideally, they want to have 900 hp in inferno because they will heal all of their hp loss with ward. Having read this, do you think this is how the class was intended to be played? I mean they want to have LESS of what is the most valuable stat in the game. You don't think this sounds broken?

 

zamiast grać czerpać radość.

Mam wrażenie że tu jest sprzeczność interesów;

gracze chieliby jak najszybciej rozpykać inferno, szybko ruschowac by szukać dropów, które potem na RMAH wylądują. najlepiej by elit paki rozpykać w 2 minuty :lol2:

Blizz chce to utrudnić, by gracz wydał na RMAH kase by zakupić odpowiedni gear...by móc przeżyć w starciu z elitpakiem:D

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta kwadratura koła miedzy Blizz a graczami, ewentualnie masło maślane. Zastanawia mnie czasem an co te wewnętrzne testy deweloperom, przecież gracze w tydzień mają wszystko obcykane i rozłożone na częsci pierwsze.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko wejście drugiego gracza do gry skutkuje wzrostem ilości hp u potworów. Twój bohater sam zwraca na to uwagę.

 

@down: Tak, drugiego i każdego kolejnego ;)

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drugiego, czy też każdego następnego

Ramp Up Per Additional Player:

Description | Normal | NM | Hell | Inferno

Monster HP Increase Per Additional Player | 75% | 85% | 95% | 110%

Monster XP Increase Per Additional Player | 0 | 0 | 0 | 0

Monster DMG Increase Per Additional Player | 0 | 5% | 10% | 15%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy można wyłączyć te wszystkie wyskakujące co minutę na ekranie okienka "Massacre", "Pulverized", "Checkpoint reached", itp? Działają mi na nerwy ... W końcu to nie FPS.. Nie znalazłem takiej opcji w ustawieniach, ale się łudzę, że gdzieś jest :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą,

dla levelujących jeszcze - mam trochę luźnych gemów, mogę np. pożyczyć jak ktoś potrzebuje Perfect Square Ruby (gemy nie mają wymogów co do levelu) - włożony do czapki dodaje +21% XP za każdego zabitego moba - levele lecą o 1/5 szybciej, a po dojściu na 60tke kamyk wraca do mnie, bo przecież można je ze sprzętu wyjmować :)

Jak ktoś zainteresowany wypożyczeniem, można napisać na priv.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...