slavok Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 (edytowane) heheheh, śmiać mi się chce z tych ludzi co pokupowali na rmah stuff za setki ojro :lol: zamiast zbalansować postacie i poprawić drop na 1-2 akcie inferno tak by dało się grać dalej na tym co wypadnie w grze to oni zrobili 75% ?!?! nerf ? hahaha, dobrze, że sprzedałem dzisiaj toporek za 600k złota bo jutro pewnie by się to już nie udało. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veilroth Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Wychodzi na to, że wyczekanie przynajmniej na chwilę obecną się opłaciło. :) Mam koło 150 ressów, 32k dpsu, biegałem sobie spokojnie po I akcie infa bez stresu ciesząc się grą jako DH, pomagając przy okazji innym na niższych lvlach. Teraz jako casual player będę miał przyjemność kompletnie ukończyć grę bez spieprzania przed elitami przez 3/4 planszy. Jakoś mnie ten nerf bardzo nie martwi - jak będzie za łatwo to znowu podniosą, potem obniżą, aż się w końcu tak uśredni, ze każdy będzie w miarę happy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 (edytowane) Zapowiedzi były takie, że inferno ma być dla najlepszych. A teraz po niektórych wypowiedziach można odnieść wrażenie, że robi się za łatwo. Sam nie mogę dać sobie rady w 4 akcie, więc sobie odpuściłem. I nie odczuwam z tego powodu, że coś mnie ominęło. Co do zmian, uważam, że powinni albo zmniejszyć trudność, albo wprowadzić loot ilvl 63 na a1/2. A nie to i to. A po patchu pewnie wrócę na 1 lub 2 akt i będę czyścił wszystko licząc na te 2 czy 4% szans na drop najlepszych rare'ów z championów. Jakoś najbardziej mi pasuje 1 akt pod względem lokacji i ogólnie klimatu. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 A po patchu pewnie wrócę na 1 lub 2 akt i będę czyścił wszystko licząc na te 2 czy 4% szans na drop najlepszych rare'ów z championów. Jakoś najbardziej mi pasuje 1 akt pod względem lokacji i ogólnie klimatu. Jak w kazdym Diablo, poczatki najlepsze i najbardziej zbalansowane. Generalnie powinni sie zastanowic nad tym odzyskiwaniem zdrowia przez czempiony, odbiciem obrazen i zwiekszonym poziomem trudnosci po kilku(nastu) zgonach. Sytuacja kiedy grupka czempionow z reflectem po kilku zgonach (nie wiem ile, czekalem juz okolo 20s na respawn) nagle odbijala 11k dmg z hydry jest nienormalna. Sprzet choc zniszczony to jeszcze nie do konca wiec wciaz powinien dawac rade. Generalnie wizardem mozna sie samemu zabic jesli nie ma sie jakiejs formy odzyskiwania hp przy hicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czullo Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 haha pisalem o tym kiladziesiat stron temu ze po pewnym czasie dostosuja inferno do wiekszosci casuali (niz do elitarnego 1% pro elo) teraz juz nie bedzie sprzedawania miecza z 4 aktu za 222 miliony :D kazdy bedzie mial do tego dostep :D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 to akurat jest in plus. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. thuGG Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Pisałeś też, że wrzucisz zdjęcie kolekcjonerek zalegających na półkach... 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 no, to dzisiaj przyjemnie sie pobiegało i zasiedziałem się ..... dawno mi się to nie zdarzyło ale czas spać dzięki za miły wieczór 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 To wszystko co mam do powiedzenia: Teraz moge przyjac ten nerf-patch z godnoscia. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Nerf dla DH i NT bardzo dobre posunięcie. Bez tego elemetal arrow miał tylko jedną runę sesnową:) NT, teraz można ze spokojem wybierać inną i dmg/hate będzie podobny A sam blizz, powiedział że chce by ludzie kombinowali, szukali, a nie korzystali z 1 builda. Nerf całego inferno. Też dobre posunięcie. Dzięki czemu więcej graczy skoczy na inferno, meele nie będą już płakać. Więcej graczy tam+ lepszy drop= więcej sprzętu na AH za rozsądną cenę. Większa szansa na drop solo dla danej postacii (dla tych którzy AH starają się omijać) Znerfili bosów i 1 gwarantowany rar... imho dobrze. Nic tak nie wkurzało jak 5NV+boss i tak w kółko. Co jest zgodne z założeniem blizza "exploracja" i szukanie elit, a nie boss runy. Pożyjemy zobaczymy. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spisaczek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Znerfili bosów i 1 gwarantowany rar... imho dobrze. Nic tak nie wkurzało jak 5NV+boss i tak w kółko. Co jest zgodne z założeniem blizza "exploracja" i szukanie elit, a nie boss runy. IMO Boss runy i tak będą bardzo powszechne, bo dzięki temu spokojnie nabijasz sobie 5lvl Nefalemów i jedziesz dalej. Zresztą na boss runach targetem w cale nie jest boss (tyo tylko z nazwy boos run) tylko właśnie elity napotkane po drodze, a ubicie bossa na końcu to tylko szansa na dodatkowy loot i jakąś tam satysfakcję. Na pewno lepiej nam sie gra z chłopakami jak włączamy np przedostatnie zadanie na 1a inferno i lecimy tak aż do Rzeźnika, po drodze spotykam spokojnie parę elitepacków no i nafarmimy golda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 To wszystko co mam do powiedzenia: http://i.imgur.com/456fr.jpg Teraz moge przyjac ten nerf-patch z godnoscia. Do tej pory tylko Kripp przeszedł grę. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 To jest HC inferno :P a ZlyDzien SC inferno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Bashiock stwierdził że Kripp nie był pierwszym HC na inferno który diablo zabił. Na pewno Kripp zrobił to z rozmachem :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Twitter / Bashiok: My apologies Kripp and Kri Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 IMO Boss runy i tak będą bardzo powszechne, bo dzięki temu spokojnie nabijasz sobie 5lvl Nefalemów i jedziesz dalej. Zresztą na boss runach targetem w cale nie jest boss (tyo tylko z nazwy boos run) tylko właśnie elity napotkane po drodze, a ubicie bossa na końcu to tylko szansa na dodatkowy loot i jakąś tam satysfakcję. Na pewno lepiej nam sie gra z chłopakami jak włączamy np przedostatnie zadanie na 1a inferno i lecimy tak aż do Rzeźnika, po drodze spotykam spokojnie parę elitepacków no i nafarmimy golda. Myśle , że najlepsze będą dość długie multi boss runy - odpalamy 3 akt - zbieramy 5 stacków NV zabijamy siege breakera, lecimy dalej kasujemy Cydee, a na deser Azmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veilroth Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) Wait for patch 1.0.3 they said, it will be fun they said... -8k dpsu na wejściu, tragiczny spadek attack speed, znerfione macki, covering fire nie strzela już przez wallerów.... Na dodatek albo mi się wydaje, albo po dedzie albo dwóch kasuje się NV - miałem tak za drugim razem jak ubił mnie rzeżnik i NV poszedł na spacer. Miało być łatwiej a prawda jest taka, że musiałem zmienić build żeby położyć rzeźnika na inferno co przed patchem robiłem z zamkniętymi oczyma... Edytowane 20 Czerwca 2012 przez simic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 NV się nie kasuje. Co najwyżej czas ci minął, ale w to też wątpię. Nerf macek boli, ale trudno. Ja też mam -8kdps, u mnie to -15%, więc nie najgorzej. Mimo tych pierścieni z attack speedem nerf mnie nie zabolał. Gadałem z jakimś WD, ma -7kdps, ale przy 25k. On to może narzekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 no łatwiej to zbytnio nie jest :lol: tak wlazłem na próbę, elity w 2gim inferno akcie biją dalej dość mocno ;) ale to tam uj, koszt naprawy po jednym ! zginięciu 12,500 golda :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veilroth Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 NV się nie kasuje. Co najwyżej czas ci minął, ale w to też wątpię. Nerf macek boli, ale trudno. Ja też mam -8kdps, u mnie to -15%, więc nie najgorzej. Mimo tych pierścieni z attack speedem nerf mnie nie zabolał. Gadałem z jakimś WD, ma -7kdps, ale przy 25k. On to może narzekać. Ja miałem 32k więc mnie -8k boli i to bardzo. Nie wiem jak to jest z tym NV, bo miałem spokojnie nabite 5x z dużą ilością czasu, a po drugim dedzie mi zniknęło. Na dodatek z butchera wypadł sam niebieski syf, bez gwarantowanego rarea. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Twitter / Bashiok: My apologies Kripp and Kri Już wiem czemu ten Bashiok jest tak atakowany na BN :lol2: Dzięki za linka. A przed duetem K&K chylę czoło :wink: Co do nerfa, gra nabierze nareszcie smaczku! Od 2-3 dni grałem w końcu z barbem (build jaki aurora zapodał) i szło nam dobrze, ja dpsowałem on starał się nie umrzeć :lol2: Dla mnie wręcz było za łatwo (140kdps z SS), zobaczymy jak sesyjka dzisiejsza pójdzie;) Na pewno będzie mu łatwiej (brak extra dmg w party i znerfione moby) dzięki czemu będzie można grać dalej a nie stać w 3 akcie i czekać na lepszy gear Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) NV znika po 30 minutach lub po zmianie skilli, innej opcji nie ma. Co do nowego patcha - jest o wiele, wieele łatwiej. Postać, która wcześniej ginęła od pierwszego moba w a2, teraz jest grywalna. Edytowane 20 Czerwca 2012 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 O to ciekawe czy mam szanse przejsc A3 inferno teraz - wczesniej wiekszosc mobow z wyjatkiem fallenow miala mnie na 1 strzal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 To jest HC inferno :P a ZlyDzien SC inferno No właśnie.. sc jest dla pipek. :D 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quo Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) No właśnie.. sc jest dla pipek. :D u mnie spadek dps z 33.6k na 22k czyli wiecej niz 1/3 ... a co do HC to bym pewnie sprobowal gdyby tylko moje lacze nie potrafilo mnie zawiesc raz na kilka dni to zbyt stresujace wiedziec ze mozna stracic wiele dni przez to ze lacze padnie na 30 sekund Edytowane 20 Czerwca 2012 przez quo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 No właśnie.. sc jest dla pipek. :D hah, jakos sobie nie przypominam zebys nawet SC inferno ukonczyl. :lol2: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 U mnie skromny spadek -900DPS. Jest lepiej, ale i tak jestem mięcho do bicia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 U mnie na DH jak było tak jest. 120k DPS, build pod kryta ale koszty naprawy porażka... mimo że nie zginąłem ani razu tylko dzielnie przyjąłem parę ciosów na klatę 20k poszło <_< Farmie sobie z piorunem kulistym pony lvl idzie nawet szybciej niż z mackami :lol2: Jedyne co wkurza to że elity szybciej odzyskują życie, odskoczyłem sobie od takiego kawałek żeby przyodziać mf gear wracam a tu trzeba bić od nowa moba z reflectem :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Compiled list of Hidden Nerfs for Patch 1.0.3 : Diablo Moby szybciej regenerują HP i częściej odzyskują full hp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 no to teraz team bez dh nie ubije elita :lol: przed chwilą byłem w grze (2 akt) gdzie akurat trafiło się 4 barbów, nie ma szans ubić żółtego :rolleyes: życie odnawia mu się szybciej niż ludziska zdążą dobiec w dodatku odbijanie obrażeń i jesteśmy w [gluteus maximus]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...