Chaos Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Xp może. Drop wątpię Oby części do tej piekielnej machiny nie leciały jak chiltara przy kompletowaniu laski na kuce Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 oby wymyślili coś ciekawszego niż uber tristram 2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 ja bym chcial zeby to byla nieskonczenie dluga walka ze stale zwiekszajacym sie (powoli) poziomem trudnosci / iloscia mobow. Zaleznie ile wytrzymamy taka dostaniemy nagrode na koniec. Jelsi wraz ze zwiekszeniem poziomu trudnosci nie bedzie wzrostu XP lub/i dropow to jest to bez sensu. Naturalne wydaje sie ze jesli zabijam moba ktory ma 2 razy wiecej Hp to powinienem dostac za to wiecej, inaczej kazdy bedzie gral tak jak teraz bo ciagle sporwadza sie to do wydajnosci (drop+xp)/czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Wiesz, może ktoś będzie po prostu chciał jakiegoś wyzwania, a nie patrzeć na grę jak robotnik przy taśmie, jak największa wydajność z roboczogodziny... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 He zacząłem grać DH. No i dołączam się do gry. Ludzie się przedstawiają, dwóch niemców, jeden z CR (nie wiem co to), ja napisałem, że polak. Gramy z 5 minut, ja z przodu, nie czekam na nich, i mnie wywalili. Ciekawe doświadczenie.Też tak mieliście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c45per Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Team jest team, trzeba się dostosować ;) Ja ostatnio grałem z Niemcem i Rosjaninem, co się naśmialiśmy, to nasze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 CR - Chorwacja (Croatia), przynajmniej moim zdaniem. A o wywalenie sam się prosiłeś IMHO, też nie lubię czegoś takiego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 (edytowane) Wiesz, może ktoś będzie po prostu chciał jakiegoś wyzwania, a nie patrzeć na grę jak robotnik przy taśmie, jak największa wydajność z roboczogodziny... Akurat w diablo taki sposob gry jest uzasadniony. Trzeba efektywnie wykorzystywac czas i zasoby, Mi sprawia przyjemnosc taka gra, bez wydajnosci nie ma zycia. doslownie. Edytowane 13 Września 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Tylko nie słuchaj jego wkretek na IAS On ma manię Sent using Tapatalk Co to jest IAS ? Increse speed attack ? co to ? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 hehe czyli będzie nerf, z możliwością podkręcenia kilka razy poziomu trudności ^^ zapowiada się wyzwanie :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Jesli dobrze pamietam przelicznik z D2, to players8 = HP i exp. kazdego potwora x4.5. Drop byl bez zmian. Dobrze ze zima sie zbliza :D mam do konca pazdziernika praktycznie rozbrat z D3... bedzie trzeba pozniej Was wszystkich gonic :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) Co to jest IAS ? Increse speed attack ? co to ? ;)Tak hehe czyli będzie nerf, z możliwością podkręcenia kilka razy poziomu trudności ^^ zapowiada się wyzwanie :]Oby bylo ciekawie a nie po prostu nudno inaczej :) @ryba Tak wracasz i wracasz i wrócić nie możesz. A ja moi drodzy kompani niebawem będę miał przerwę. Od 23 już nie będę miał neta a 28 wsiadam w samolot do UK. Myślałem nad sprzedażą całego sprzętu ale z drugiej strony chyba sprzęt lepiej trzyma wartość niż gold. Poza tym może uda się w szybkim czasie ogarnąć jakoś lapka na którym pójdzie D3 i wrócę do gry. Sent using Tapatalk Edytowane 14 Września 2012 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) Ja chwilowo znalazłem lekarstwo na nudę fajnie jest czasem zrobić przerwę od strzelania i się pokręcić barbem ^^ w sumie do gry solo nawet mi bardziej pasuje, prawie non stop na berserkerze. Podniosłem odporności pod 1000 i z loh 2300 jest prawie niezapierdawywalny, a dehaczem jednak trzeba uważać. Jeden głupi błąd solo i dymamy od czekpointu - cholernie mnie to irytuje, już kilka razy poszedł ragequit ^^ @Chaos, średnie itemki ciągle tracą na wartości, a jedynie topowe trzymają ceny. Edytowane 14 Września 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Hehe. Walić. Ja mam wszystko przeciętne ;) Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 players 8 poprawiało drop poprzez ograniczenie wylosowania "no drop" przez moba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 players 8 poprawiało drop poprzez ograniczenie wylosowania "no drop" przez moba.Tylko że w 2ce drop był wspólny :) Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Tylko że w 2ce drop był wspólny Sent using Tapatalk players 8 bylo dostepne tylko w trybie single/off line gdzie drop byl twoj ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Tak ale to symulowalo grę na 8 graczy więc zasady były te same. Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Ja pozmieniałem skille u wizarda całkowicie - zrobiłem z niego tanka. Z postaci która ledwo przeszła a3 zrobiła się taka, którą bezstresowo można farmić, chyba nawet akt 4 oO. No może nie tak bezstresowo, bo czasem mi się padło, ale różnica kolosalna. Trzeba było kupić kilka itemów, ale max 500 000 na nie poszło. W każdym razie TankWizarda polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Tak ale to symulowalo grę na 8 graczy więc zasady były te same. Sent using Tapatalk no przeciez ja tego nie wymyslam... As already stated, the player setting will not affect the item quality, but will affect the amount of items dropped. So how does the player setting affect monster drops? First, we'll have to introduce a term called "nodrop". Every monster has a certain chance for this "nodrop", that is the chance to drop nothing at all. The greater this number, the greater the chance to drop nothing. This value is cut down with increasing player settings according to the following formula http://diablo2.diablowiki.net/Player_Settings Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p!Ck3r Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 macie jakiś plik excela gdzie można policzyć dps itp itd... ogolnie coś co przydałoby sie przy zakupach na ah oby policzyć co ile nam da? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaffVeyda Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Ja uzywam tego http://www.bios-gaming.de/d3dps/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AuC27_hvYOb7dGw0ZkMyUnhIc3hiRjhqQkhXcV9GRUE (tylko do odczytu, zrób sobie kopię jak chcesz edytować) W teorii obsługuje wszystkie klasy, ale wiem, ze dla DH są błędy i źle liczy DPS (mocny rozjazd z tym co pokazuje gra). Dla barba jest spoko, przy broni i tarczy miałem czasami zgodność co do setnej części, przy dual-wielding jest już rozjadz rzędu 200-300dps, ale przy 40k mnie to nie rusza, proporcje zachowane. To nie jest mojego autorstwa, żeby nie było, ale wprowadziłem tam pare usprawnień (m.in. dodałem Paragon Levels) i poprawiłem parę błędów w liczeniu dla barba. Z tym DW jeszcze nie sprawdzałem, jak bym znalazł jakiś wzór to może też bym poprawił, żeby była pełna zgodność. Zawsze tego używam przed zakupem na AH, bo czarno na białym widze zyski/straty a nie wszystko da się łatwo przeliczyć w głowie (np. zamiana dmg w amu/ringu na str czy odwrotnie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) Z kolei dla DH http://eu.battle.net...opic/4551698386 Liczy co do 1DPS. Aby wskazania z bronią typu +x% do obrażeń były wiarygodne trzeba użyć zwykłego kalkulatorka i obliczyć prawdziwe min/max dmg broni. Przykładowo z moją bronią trzeba wpisać 524,16/1075,68. Dlaczego? Bierzemy min dmg z broni, dzielimy przez 100%+Y% obrażeń, odejmujemy bonus do minimalnych obrażeń. Zaokrąglamy do najbliższej naturalnej i w drugą stronę. Ja mam inny problem. DPS na stornie i po kliknięciu na postać na głównym ekranie się zgadza z Excelem, w grze pokazuje coś innego (różnica 20DPS przy 100k). FiDO, jak masz broń z +x% obrażeń to sprawdź. ------ Wraz z publikacją API wyszły dwie appki (jedna dla iMałych, druga dla iDużego). Obie nazywają się D3 Armory (zbieżność nazwy). Dla iMałych jest dostępna w sklepie, dla iDużego dostałem zaprosznie na reddicie. iMały-iPhone/iPod, iDuży-iPad Edytowane 14 Września 2012 przez tymej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Ja mam inny problem. DPS na stornie i po kliknięciu na postać na głównym ekranie się zgadza z Excelem, w grze pokazuje coś innego (różnica 20DPS przy 100k). To może być jeszcze inna kwestia.. też tak miałem z tarczą. Raz było idealnie do setnej części, a raz 10-20 rozbieżności. Na moja gra ma buga z zaokrągleniami gdzieś i dlatego czasami pokazuje dobrze, a czasami jest rozbieżność. Zwróć uwage czy w grze pokazuje Ci zawsze to samo. Ja miałem często tak, że na moich oczach się to nawet zmieniało. Np. była zła wartość, włączyłem skilla, a jak się skończył to wróciło do dobrej albo odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Ja pozmieniałem skille u wizarda całkowicie - zrobiłem z niego tanka. Z postaci która ledwo przeszła a3 zrobiła się taka, którą bezstresowo można farmić, chyba nawet akt 4 oO. No może nie tak bezstresowo, bo czasem mi się padło, ale różnica kolosalna. Trzeba było kupić kilka itemów, ale max 500 000 na nie poszło. W każdym razie TankWizarda polecam. To pochwal się co to za build. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) Ale gra ogólnie pokazuje zły DPS z tego co wiem (np liczy też drugą broń) więc pewnie kalkulator pokazał dobrze To pochwal się co to za build. http://eu.battle.net...531/hero/440420 To moja postać, dość standardowy tankwiz, jeśli o skille chodzi. Większość w novie używa runy "Przejmujący mróz", ale CD z nowy często po pierwszej sekundzie już nie m (jak jest wielu wrogów to w ciągu ułamku sec), dlatego używam innej runy. Edytowane 14 Września 2012 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Ale gra ogólnie pokazuje zły DPS z tego co wiem (np liczy też drugą broń) więc pewnie kalkulator pokazał dobrze Co jest złego w liczeniu drugiej broni? Jak bijesz normalnie to uderza naprzemiennie jedna i druga, więc średni DPS musi uwzględniać drugą broń. A to, że np. tornado bierze dmg tylko głównej to inna sprawa, ale ciężko, żeby gra pokazywała w zależności od builda co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) Nie wiedziałem że zależy od skilli, mój błąd Edytowane 14 Września 2012 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar1125 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 A ja trochę poprawiłem swojego monka, zwiększyłem DPS, szansę na krytyka i 3 akt idzie łatwiej, choć nie idealnie. Teraz wygląda tak: http://eu.battle.net/d3/pl/profile/cezar1125-1716/hero/1606654 Oczywiście modyfikacje poczyniłem kosztem MF, ale biegałem tyle czasu z ponad 200 i lipa, więc ponad 100 też wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...