Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Za wiki: miarą rozrzutu może być (...) rozstęp (i może tu jest problem), porównujemy kusza vs łuk które w efekcie dają ten sam dps.

Mi właśnie chodziło o różnicę strzał krytyczny vs niekrytyczny, ze względu ma stwierdzenie, że większy rozrzut spowoduje smierć GC. Pasyw różnicę jeszcze powiększa.

Łuk ma sam w sobie większy rozrzut, kusza pośrednio przez crit dmg. Porównując krytyczne między kusza-łuk, niekrytyczne k-ł to kusza ma mniejszy rozrzut, krytyczne do niekrytycznego to łuk, co nadrabia AS.

 

Jak już to 718-1472 zachowując dps.

Edytowane przez tymej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, na zakończenie:

"Ja muszę być pewny że onehituje moba" - jednocześnie pompując różnicę między crit hit a noncrit hit. Jeżeli chciałoby się mieć pewność, to chyba najlepszym wyborem byłaby kusza z mnóstwem "czystego" dps, dexem i AS lub sytuacja gdzie mamy 100% CC bez SS. Mówienie tego i jednoczesne rzucanie monety pt. wejdzie czy nie wejdzie crit...

Weźmy na przykład Mantykorę z dwoma socketami. Braki dpsu [tego na broni] nadrobi właśnie crit dmg. Tylko to raczej nie da pewności oneshotowania przy 50% crit chance.

Edytowane przez tymej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, na zakończenie:

"Ja muszę być pewny że onehituje moba" - jednocześnie pompując różnicę między crit hit a noncrit hit. Jeżeli chciałoby się mieć pewność, to chyba najlepszym wyborem byłaby kusza z mnóstwem "czystego" dps, dexem i AS lub sytuacja gdzie mamy 100% CC bez SS. Mówienie tego i jednoczesne rzucanie monety pt. wejdzie czy nie wejdzie crit...

Weźmy na przykład Mantykorę z dwoma socketami. Braki dpsu [tego na broni] nadrobi właśnie crit dmg. Tylko to raczej nie da pewności oneshotowania przy 50% crit chance.

 

Miałem kuszę z 1,4k dps.. mimo wszystko ją zamieniłem .teraz kusza z 1065dps robi większy dmg... czy ty tego nie potrafisz policzyć?

 

Ale żeby nie wyjść na ignoranta, przeliczę obrażenia stosując się do twojej jakże pomocnej rady. Kupuję kuszę z dużym DPS i dexem.

Kusza ma rozrzut 1000-1500 obrażenia (nie DPS!)

Podnoszę dexa na 3000!!!

i wtedy GOŁY HIT NON CRIT wyniesie minimalnie (pomijam wartości ze skilla!)

37000

Aktualnie mam

16000

Czyli boostujac dexa o 1300, dmg kuszy o 50% nic nie zyskuję. Czy teraz juz widzisz dlaczego patrzy sie na CD?

Zmniejsza taka kusza "rozrzut" o którym mówi tymej, nie zapewnia większego przeżycia bo minimalny noncrit hit i tak nie zonehituje nigdy moba, NIGDY (akt 3-4)

Jak widzisz twoja rada jest bezużyteczna.

A o rozrzucie w buildzie nie dyskutujmy. U mnie obrażenia minimalne są 200 x mniejsze od maksymalnych

2000 podstawowy cios z bolasa (ten pierwotny, nie wybuch po 1 sekundzie!)

400000 crit z pułapki

Ale jakoś sobie radziłem.

 

xavier78 tutaj może się wypowiedzieć moim zdaniem, bo to on kiedyś z 2800 dexa biegał i łukiem...jak widać, już tego nie robi.

Nie dorabiaj jakiejś nędznej teorii tymej do swojego dropu.

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, kusza lepiej się sprawdza(również uważam iż posiada mniejszy rozrzut), zgadza się biegałem z łukiem - do czasu zakupu kuszy :) , już nie wróciłem do łuku i nie wrócę...

Ale jeszcze jedno @tymej ma łuk z "odrzutem" i ten afix może powodować zakłamanie w odczuciu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko tymej nie użwa najlepszego skilla do odrzutu (pętający strzał) a jedynie kuli błyskawic...która ma o wiela niższą szansę na aktywacje KB.

Przy BoL KB nie jest tak spektakularny

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche za duzo o DH to ja sie moze pochwale postepem u barba Dołączona grafika

do zmiany jeszcze mieczyk ..

mam lepsze portki niz te które nosze (kolo 40 vit wiecej) ale musialem kombinowac bo przy zmianach itemow stracilem caly radius do zbierania health globow i kasy i musialem isc na kompromis...

w kazdym razie przy takich resach i ~55k HP mozna sie krecic z tym 1k LoH bez wiekszych problemow. tylko jak jakis molten sie zdarzy perfidny to szybki swap broni na ta ktora tam sie wylania na dole screena i mam dodatkowe 850 loh ( a dps spada o mi na niej tylko o 5k)

Dołączona grafika

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko taki barb jest pewnie więcej wart niż wszystkie nasze postacie razem wzięte Dołączona grafika barb warty "tylko" kilkaset kk, poczuje prędzej imbę, jak zobaczy co z tymi elitkami robi dobry dh Dołączona grafika

A na mojego wydałem mniej niż wydaję na pojedyńcze rzeczy dla DH.... Mimo to pozwala sporo szybciej farmić a3 Dołączona grafika

 

Inna sprawa, że mając tylko barba dawno temu dałbym sobie spokój z diabło... Totalnie nie nadaje się do gry zespołowej, a samemu nudno Dołączona grafika

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dużo aż nie musisz wydać, najważniejsze to osiągnąć ostatni breakpoint na tornadach. Inna broń offhand niż 11 ias dagger w ogóle nie ma racji bytu moim zdaniem. Do tego dokładasz dość iasu na 10 tick/sekundę i jest miazga. Nie rozumiem ludzi używających jakiejś wolnej broni na offhand, to jak obniżanie sobie obrażeń z tornad o połowę (podobnie jak loha).

Nikomu chyba nie chce się tego czytać :wink:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6037344497

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety tak jest, sad but true. Już o tym dawno Kripp wspominał w sowim monologu. Zatrważajace jest to, że zaraz po premierze wszyscy zauważyli ta fundamentalnie źle zaprojektowana mechanikę, a blizzard przez X lat nie potrafił zauważyć, przecież chwalili się, że tyle to testowali, po nocach grali, nie tylko dział QA ale i sami developerzy? No i co ? Jedyne dla mnie wytłumaczenie, to że na niespełna rok/0.5 roku przed premiera (gry, czy tez bety), mechanika wygladała zupełnie inaczej i w ostatni rok została przeprojektowana do takiej formy jaka to dzisiaj mamy. Stad też nie mieli czasu na przetestowanie tego i zauważenie fundamentalnie błędnych założeń w mechanice gry?

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka wybranych:

Resplendent Chests will now operate similarly to Elite packs in Inferno difficulty

Major in-game events will now grant one stack of Nephalem Valor when completed by a level 60 character in Inferno difficulty

Followers, pets, and summoned creatures will no longer attack enemies that are in an idle state unless the player is within 10 yards of the enemy (gobliny)

An additional sortable column has been added to the results window

Players can now search for +Damage on off-hand items (AH)

When searching for items to purchase, an option to "autofill" stats based on what the player is currently wearing has been added

Similarly, when selling an item, a "Find Similar" button has been added to allow players to quickly search for items currently up for auction that have similar stats

Jeweler Designs that drop in the world will now show up as Rare quality (yellow) to make them more visible on the ground

The location of Legendary items will now be marked by a column of light as well as a ping on the mini-map the first time they drop, and a new sound has been added

Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty

Square-quality gems no longer drop in Inferno difficulty

Edytowane przez tymej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo interesujących zmian, aczkolwiek mam poważne wątpliwości co do nerfowania mnicha, w poprzednim patchu niby poprawili skille, żeby było na co zużywać spirita, ale za dużo z tego nie wyszło. A teraz jeszcze obcinają skille defensywne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level)

To ciekawe, czyli wszystko co leci w a1 ma affixy jak ilvl 61 (nie gorsze, nie lepsze).

Level 56 item będzie mógł mieć np 60 all res, ale archon armor z a1 też max tylko do 60 resów, bo to affix level 61.

A w a3, wszystkie itemy będą mieć affixy level 63, czyli np. armory po 80 all res, niezależnie czy to jest doom armor czy archon.

Gigantyczna zmiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Trail can now stack"

---

 

Zrobiłem dwa miniruny zamieniając Vaulta na coś innego i jakoś dziwnie. Chyba wrócę do runy, której używałem wcześniej. Na plus, że teraz można ucieć z jailera tym.

Edytowane przez tymej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają osłabiać mnicha?? Przecież teraz żeby nim farmić III akt to trzeba wydać tryliony złota... Już myślałem, że się zbliżam do optimum i będzie komfort a kilka elit wyleczyło mnie z tego przekonania. 830 resów to za mało, 32k dps za mało, ale żeby to zwiększyć to trzeba chba kupić z 50kk złota na allegro...

 

Ktoś kiedyś wspominał o tanim buildzie WD na III akt - jakieś propozycje?

 

Edit: Zastanawiałem się jeszcze nad zmianą broni - na dużo mniejszy dps (ok 850) ale z LOH (ok 500) i socketem. Ułatwi grę czy nie bardzo?

Edytowane przez cezar1125

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...