Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli chodzi o monka to wczoraj gralem troche na pubie i wbil taki, ktory robil taka rzeznie, ze bylem w szoku.. nie widzialem czegos takiego nawet w wykonaniu mocnego WW Dołączona grafika Graczy bylo 4, ale dwoch kompletnie nie nadazalo, bo mial +24-25% MS. Ja tez z ledwoscia, wiec wiekszosc bil sam, a robil to tak szybko, ze nie moglem sie nadziwic... elity padaly jak muchy mimo bonusu HP z 4 graczy. Z tym, ze sprzet mial wypasiony, prawie same niekiepskie set/leg., troche ponad 170k dps...

Edytowane przez FiDO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dmg dodatkowych tornad spadnie 2,5x, ale ciągle będą leczyły i nabijały furię? Czy coś pokręciłem? Dołączona grafika

 

jak to piszesz w ten sposob to wyglada zle ;p

 

Ja bym powiedzial ze fektywnosc spada o 60% ale jednoczesnie generacja furii z animosity zwieksza sie o 100% :D czyli dzielisz przez 2.5 ale potem mnozysz prezez 2 i jest tylko troche mniej. (20% mniej). Jak ktos ma szybkie tornada, Mighty weapon i animosity to dalej bedzie sie cieszyl, aczkolwiek momentami moze byc to bardziej frustrujace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dmg dodatkowych tornad spadnie 2,5x, ale ciągle będą leczyły i nabijały furię? Czy coś pokręciłem? Dołączona grafika

 

O ile mi sie wydaje to proc coefficient ma wplyw tylko na leczenie i furie, dmg zostaje ten sam, bo tickow nadal leci tyle samo.

 

Ja bym powiedzial ze fektywnosc spada o 60% ale jednoczesnie generacja furii z animosity zwieksza sie o 100% Dołączona grafika czyli dzielisz przez 2.5 ale potem mnozysz prezez 2 i jest tylko troche mniej. (20% mniej). Jak ktos ma szybkie tornada, Mighty weapon i animosity to dalej bedzie sie cieszyl, aczkolwiek momentami moze byc to bardziej frustrujace.

 

No chyba troche nie do konca ;) Generacja spada o 2,5x, a podnosi się o 20% zamiast 10% (jest to wzrost 100% wzgledem poprzedniej wartosci, ale to nie ma znaczenia).

Na moje oko to bedzie ok 48% aktualnej generacji (40% po nerfie 2,5x i od tego +20% przy zalozeniu, ze sie wczesniej nie uzywalo Animosity), czyli o polowe mniej niz teraz. Ale... nie trzeba bedzie tak czesto rzucac BR, bo jego cooldown rosnie do 120sek (oszczedzamy troszke furii), no i sam WW (glowny pozeracz furii) tanieje do ok 56% aktualnej wartosci, wiec prawie sie to niweluje. IMHO nie bedzie tak zle, tyle ze bede musial poswiecic Nerves of Steel na Animosity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proc to szansa na wyzwolenie efetku z pasywa lub innej umiejetnosci (o ile dobrze rozumiem)

w naszym przepadku wychodzi na to ze bedzie mniej furii z critow od tornad, mniej loha itp

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crity w sensie dmg zostana.. zmniejszy sie "tylko" efekt z nich w postaci loha i fury.

Trzeba bedzie pojsc w wiekszy dps i life steal Dołączona grafika

Edytowane przez FiDO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche mi sie pomylilo ;)

 

ale to ze koszty ww i okrzyku spoadaja sa bez znacenia bo wszystko sprowadza sie do tego jak dlugo (czy w ogole) da sie utryzmac berserkera. jesli go utrzymujemy to znaczy ze generujemy 25f/s wiec 15f/s za ww obecnie tez byloby akceptowalne. koszt jets wazny jesli gramy bez berserkera ale wtedy jest taaak wolnooo ze nie chce mi sie w ogole tego uzywac xD i jeszcze te paskudne CC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z barbem cały problem jest w berserku. Koszt sprintu czy battle rage to nie ma znaczenia, nawet lepiej jakby był wyższy, bo można wtedy spamować, żeby resetować berserka.

Teraz jak dasz mighty weapon, wszystko co się da z critem, mastery, aminosity, to jakoś tam da się grać, ale już o thrive on chaos berserku raczej nie będzie mowy. A bez tego ten build jest DUŻO słabszy, odporność na cc to potęga, no i avoid, dodatkowy crit, szybkosc itp. Sprint barb, która odpala berserka tylko przed elitami to już dużo słabsza wersja oryginalnego builda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie dyskwalifikował WW. Wczesniej byl placz ze po nerfie wicked winds nie da sie juz grac z critical mass a okazalo sie ze dziala i to lepiej, potem byl ten sam lament ze nerf regeneracji i czegos tam u WD zakonczy spam zombie bears a nadal da sie to robic, wiec na pewno bedzie mozliwosc zeby grac tak jak teraz. Bedzie trudniej, bedzie potzrebny lepsyz gear ale na pewno da sie.

 

duzy ias do szybkiego spalania furii, max zestaw na generowanie jak napisal aerial i bedzie spoko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakim mighty weapon wy mowicie... przeciez efficiency mighty weapon proca z weapon mastery dla sprintu to obecnie wlasnie 0.2 czyli 20%, wiec mighty weapon bedzie tragiczne przy coef 0.08

 

Nie gram od dawna, ale musze was poprawic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mighty weapon > axe/mace jeżeli chodzi o generacje

10% crita z mastery a axe/mace

a mighty weapon z mastery daje 3 fury na hita, to jest odpowiednik dokładnie 20% crita z battle rage

 

nerf dotyka obie rzeczy, battle rage crit i weapon mastery z mighty weapon, w taki sam sposób

co nie zmienia faktu, że ciągle mighty weapon+mastery daje 2x więcej fury niż axe/mace + mastery, chociaż oba tylko 40% tego co w 1.04 przez nerfa coefficient ze sprintu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają osłabiać mnicha?? Przecież teraz żeby nim farmić III akt to trzeba wydać tryliony złota... Już myślałem, że się zbliżam do optimum i będzie komfort a kilka elit wyleczyło mnie z tego przekonania. 830 resów to za mało, 32k dps za mało, ale żeby to zwiększyć to trzeba chba kupić z 50kk złota na allegro...

 

Ktoś kiedyś wspominał o tanim buildzie WD na III akt - jakieś propozycje?

 

Edit: Zastanawiałem się jeszcze nad zmianą broni - na dużo mniejszy dps (ok 850) ale z LOH (ok 500) i socketem. Ułatwi grę czy nie bardzo?

 

Mam 25k dps i 1250 LoH i wcale nie jest wesoło... Resy 750 i 39k HP.

 

Nerf mnicha to jakiś żart, ta klasa i tak jest IMHO mega niedopieszczona i gra solo jest bardzo trudna bez mega sprzętu za dziesiątki milionów.

 

Zmiany w itemach - IMHO bardzo dobrze, chyba wszystkie mi się podobają. Powiązanie affixów przedmiotów z poziomem mobka, a nie itemu, wynika zapewne z opcji "Monster power", pozwalającej na regulację poziomu trudności.

 

Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty

Square-quality gems no longer drop in Inferno difficulty

Rewelka, teraz przynajmniej mniej złomu będzie (a chłam, co wypadnie, łatwiej będzie na crafting spożytkować).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sa gdzies jakies oficjalne lub mniej oficjalne informacje na temat proc coefficient dla Storm Chaser w 1.0.5?

 

W patch notes w sekcji wizza nie ma nic na ten temat wiec obstawiam ze Storm Chaser zostaje ;]

 

Update:

 

Własnie po cichu zupdate'owali patch notes, Storm Chaser proc coefficient zmniejszony z 0.5 do 0.125 - mamy wiec i nerf dla CM wizza ;)

Edytowane przez moreno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mighty weapon > axe/mace jeżeli chodzi o generacje

10% crita z mastery a axe/mace

a mighty weapon z mastery daje 3 fury na hita, to jest odpowiednik dokładnie 20% crita z battle rage

 

nerf dotyka obie rzeczy, battle rage crit i weapon mastery z mighty weapon, w taki sam sposób

co nie zmienia faktu, że ciągle mighty weapon+mastery daje 2x więcej fury niż axe/mace + mastery, chociaż oba tylko 40% tego co w 1.04 przez nerfa coefficient ze sprintu

 

Nie 100% wiecej fury tylko 20%, przy wyzszym crit chance nawet mniej jak 20%

 

Important note: Mighty Weapons Master applies proc coefficients! This means that you have a 20% chance to gain 3 Fury per Tornado tick (and 13% chance per Whirlwind tick). The other 80% of the time you get 0 Fury with tornadoes from Mighty Weapons Master.

 

Into the fray fury generation is effectively 15 x CH chance/500 for tornadoes and 15 x CH chance/100 x 0.13 for ww. Example of fury generation of mighty weapons against axes/maces:

 

If you have 40% CH chance +10% from axe/mace weapons master, into the fray generates:

- 1.5 fury per tornado tick

- 0.975 fury per ww tick

 

Now mighty weapons master (just 40% CH chance):

- 1.2 fury (into the fray) + 0.6 fury (mighty wm) per tornado tick = 1.8 fury per tick

- 0.78 fury (into the fray) + 0.39 (mighty wm) per ww tick = 1.17 fury per tick

 

The result is 20% more fury gain from mighty wm at 40% CH chance than from mace/axe wm. 25% more fury on a non-critical instigation hit (15/12).

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W patch notes w sekcji wizza nie ma nic na ten temat wiec obstawiam ze Storm Chaser zostaje ;]

 

Update:

 

Własnie po cichu zupdate'owali patch notes, Storm Chaser proc coefficient zmniejszony z 0.5 do 0.125 - mamy wiec i nerf dla CM wizza Dołączona grafika

 

Czyli teraz najbardziej oplacac sie bedzie spectral blades + deep cuts? coz.. mniej golda wywalonego na apoc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie 100% wiecej fury tylko 20%, przy wyzszym crit chance nawet mniej jak 20%

 

Important note: Mighty Weapons Master applies proc coefficients! This means that you have a 20% chance to gain 3 Fury per Tornado tick (and 13% chance per Whirlwind tick). The other 80% of the time you get 0 Fury with tornadoes from Mighty Weapons Master.

 

Into the fray fury generation is effectively 15 x CH chance/500 for tornadoes and 15 x CH chance/100 x 0.13 for ww. Example of fury generation of mighty weapons against axes/maces:

 

If you have 40% CH chance +10% from axe/mace weapons master, into the fray generates:

- 1.5 fury per tornado tick

- 0.975 fury per ww tick

 

Now mighty weapons master (just 40% CH chance):

- 1.2 fury (into the fray) + 0.6 fury (mighty wm) per tornado tick = 1.8 fury per tick

- 0.78 fury (into the fray) + 0.39 (mighty wm) per ww tick = 1.17 fury per tick

 

The result is 20% more fury gain from mighty wm at 40% CH chance than from mace/axe wm. 25% more fury on a non-critical instigation hit (15/12).

 

Dlaczego porównujesz to razem z fury które jest z crit + battle rage?

Chodzi o różnicę co daje mastery z axe/mace vs mastery z mighty weapon. Tylko o to dodatkowe fury, a nie o całe.

Jak sam wymieniłeś:

 

40% crita + battle rage = 1.2 fury/tick

40% crita + battle rage + dodatkowe 10% crita z mastery = 1.5 fury/tick

40% crita + battle rage + mastery z mighty weapon = 1.8 fury/tick

 

mastery z axe/mace dodaje 0.3 fury/tick

mastery z mighty weapon dodaje 0.6 fury/tick

 

= 2 x więcej = 100% więcej

 

porównanie jest takie, bo każdy barb używa crita i battle rage, więc to co jest z tego to base, chodzi o to jaka jest różnica między mastery dla różnych typów broni, tylko to podlega porównaniu. Zmieniając mastery z axe/mace na mighty weapon, bonus z samego mastery jest dwa razy większy dla mighty weapon, i tyle.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakim cudem 100% wiecej Ci wychodzi porownujac 1.5 vs 1.8 ?

Przeciez porownujesz do bazy 1.5, a nie do 0.

 

0.3 wiecej z 1.5 to ile? 100%? ;)

 

1.5 fury per tornado tick vs 1.2 fury (into the fray) + 0.6 fury (mighty wm) per tornado tick = 1.8 fury per tick

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to prościej napisać Dołączona grafika

Mastery porównujesz, a nie całe fury z critem z geara/skilli.. (w tym przypadku dla 40 crita 1.2 fury/tick)

 

10% crita z mastery axe/mace to 0.3 fury per tick

mastery mighty weapon to 0.6 fury per tick

 

porównuje, mastery vs mastery i zawsze mighty weapon dodaje dokładnie 2x więcej fury niż axe/mace

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...