Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma szans.

2.8 miliarda expa jest z 90->100

Wyciągając np 60 milionów na godzinę jako wd, i to jest ostra farma bez zatrzymywania na niskim mp, to by zajęło jakieś 50 godzin grania non stop Dołączona grafika

Realnie normalna osoba w na dzień za długo tak nie pociągnie z 2-3h można pograć, ale dłużej to już jest kryzys, nudne.

Na tym etapie wbicie nawet 1 levela na dzień jest problematyczne, 250mln expa, trzeba bite 4 godziny grać.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans.

2.8 miliarda expa jest z 90->100

Wyciągając np 60 milionów na godzinę jako wd, i to jest ostra farma bez zatrzymywania na niskim mp, to by zajęło jakieś 50 godzin grania non stop Dołączona grafika

Realnie normalna osoba w na dzień za długo tak nie pociągnie z 2-3h można pograć, ale dłużej to już jest kryzys, nudne.

Na tym etapie wbicie nawet 1 levela na dzień jest problematyczne, 250mln expa, trzeba bite 4 godziny grać.

 

4h grać to jeszcze pól biedy, bywało więcej Dołączona grafika gorzej, że trzeba tak zapieprzać i non stop klikać, mnie po 2h ostrej famy palce bolą Dołączona grafika

Widze, że Ty się już wycwaniłeś, i najczęściej używane skille przypisałeś pod klawę, żeby tak palców nie męczyć ^^

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, 0 klawiatury.

Skille są na myszy, a najczęściej używany atak na rolce. Do tego +move wciśnięty "permanentnie" więc postać ciągle gdzieś chce iść, tylko myszą kierunek wskazujesz, a rolką spamujesz atak. Tak można by grać leżąc na kanapie.

Problem z tymi 4h to właśnie polega na skupieniu się i graniu jak ro(bot) :) To cały problem. Bo jak ktoś nawet jest zalogowany w d3 cały dzień, to w praktyce farmy w tym tak dużo nie ma, jest siedzenie na ah, alt+tab, jakieś testowanie, chat. Samego grania w graniu nie ma tak wiele, szczególnie że gra wręcz promuje to żeby nie grać tylko odświeżać AH ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@aerial

 

Zacząłem niedawno przygodę z WD, a Ty widzę majster jesteś nieprzeciętny, rzuciłbyś jakąś poradę do co buildu i ew. skilli? ;) http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Cypher-2371/hero/20949651

Druga rzecz, do grania w teamie, jakich skilli używasz najczęściej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wd ma dość dużo możliwości, co kto lubi.

Ten zestaw pasywów który masz jest typowy do builda pod niskie MP, tzn bazuje na resecie cooldown "per kill" i zbieraniu health globów pod damage i regeneracje many. Oba są efektywne kiedy zabijasz stosunkowo szybko (gdy zabijasz wolno to nie musisz resetować timerów a health globy nie mogą być podstawą regeneracji many).

 

Więc pod niskie mp, szybką farmę, do tych pasywów, popularny jest build w acid rain (runa z 24y zasięgiem), to jako główny skill, kosisz cały ekran 1 strzałem, na elity masz misie. Do tego soul harvest, z runą bądź w obrażenia, bądź w 60s czas trwania (może się okazać że utrzymaniu 5 stacków cały run daje lepszą wydajność niż używanie runy z 230% damage aoe, bo wtedy często nie trafisz 5 stacków, i acid rain/misie są słabsze przez to, więc są tutaj dwie szkoły). Horrify stalker, runa która daje 20% movement dodatkowo. Na to spirit walk, z regeneracją many lub 3s czas trwania, zależnie czy wyrabiasz z maną czy nie. Ostatni slot mass confusion albo paranoia (dobre pod team 20% więcej obrażeń), albo runa ze stunem. Ten skill jest kluczowy, pozwala "złapać" elitepacka i ubić ich w kilka sekund misiami, zanim zaczną ci uciekać. Najbardziej irytujące elity potraktowane tym skillem stają się łatwym celem.

Synergii w tym buildzie jest sporo, głównie reset timerów, spirit vessel które skraca jeszcze dodatkowo timer na spirit walk i horrify, a oba te skile użyte jednocześnie to 70% bonus do speeda. Więc każdy większy mob, i masz reset, suniesz z 100% prędkością do następnego. Ofc potrzebne jest spory zasięg podnoszenia globów na itemach, żeby to dobrze działało.

 

Pod wyższe mp gruesome feast już tak dobrze nie działa, przynajmniej nie jako źródło regeneracji many (jako kop do dps działa dalej, przynajmniej na drugą połowę walki z elitami jak już wywalą health globy, obrażenia skaczą 2x po ich zebraniu).

Zależnie od obrażeń, jak bijesz wolno to wtedy gruesome feast i grave injustice trzeba wywalić, jak dość szybko, można zostawić. Zamiast spirit vessel grałem bad medicine, 20% dr dla teamu. Grałem bez loha, więc bez acid cloud, horrify runa w 100% armor na reflecty, voodoo slam dance (30% ed dla party na elity).

 

Jest sporo innych buildów, można iść w pierce the veil, same albo głównie skille z niskim kosztem many, można dołożyć sacrifice provoke pack. WD ma ogólnie sporo możliwości, z jedną małą wadą, tzn zombie bears są za mocne i ciężko usprawiedliwić nie używanie tego skilla.

 

A jeszcze jak ktoś kombinuje build pod ubery:

soul harvest nie ma sensu

trzeba wyrobić z maną więc blood ritual + vision quest

jako trigger do vision quest albo spider queen (wtedy 25s można zapomnieć o tym), a jak dalej tracimy manę to widowmakers, i spamujemy na zmianę seria misiów, i seria pająków

bad medicine jako boost dla teamu

na walke z kulle można użyć hex, działa na niego jako na jedynego z wszystkich bossów z uberów

summony można odpuścić, utrudniają w wskrzeszanie w walce z siegbreakerem bo reflect przerywa nam animację

warto ustawić się tak żeby misie szły przez 2 bossy, 2x damage

celować misiami przy ścianie, "skupiać wiązkę"

spirit barrage runa well of souls dobrze działa na uberach (z pasywem rush of essence), można przycelować tym tak, że wszystkie pociski trafiają bossa (230 + 3x 65%), trzeba tylko celować nieznacznie obok, tak żeby nie wyświetlał się pasek z healthem

dobry skill jak ktoś ma słabszą postać, działa z dystansu 40y

Edytowane przez aerial
  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj i znowu zdechło :( aerial - skorzystałem z Twojego opisu powyżej i nieco zmodyfikowałem skille dla mojego WD. Idzie się całkiem sprawnie. Brakuje mi jednak obrażeń, ale to postaram się nadgonić w najbliższym czasie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, jestem normalnie w grze. Nie dochodzi nic do mnie widać, ani odemnie :/ dołączyć do czyjejś gry też nie mogę. Imho coś się z serwerami dzieje. Biedni niebiescy sprzedając 10kk kopii gry nie przewidzieli, że ludzie będą sobie chcieli w weekend pograć Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem dzisiaj dla odmiany postacią hardkorową. I nieźle się zdziwiłem, że wszystko muszę robić od nowa (złotnik, kowal, plecak). AH też oddzielny?

 

A tak na szybko dwa pytania o siłę potworów.

Czy z jej podwyższaniem rośnie ilość xp za zabijanie (np. z 1-10)?

Opłaca się grać na normalu z mp10 z punktu widzenia postaci hardkorowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kkNd!

 

Wiadomości dochodzą. Niestety to ty nie otrzymujesz wiadomości zwrotnych Dołączona grafika

Ciekawostka przyrodnicza. Aukcja przegrana, a przedmiot w skrzynce :). Niestety nie mogę powiedziec czy zapłacilem za ten przedmiot bo kilka razy licytowałem.

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez nrl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem dziś dwie legendy - pierścień na szrot i buty Raki - na pierwszy rzut oka nieciekawe - poszły na AH. Wystawiłem bez kup teraz i już cena 2,6kk Fakt - 192 siły, sporo życia dodają i resów, ale brak prędkości ruchu jak dla mnie je dyskwalifikuje. No nic, zobaczymy za ile pójdą ostatecznie.

 

aerial - ile masz mf na tym MP1 przy NV5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używa ktoś z Was dwuręcznych broni? Z tego co przeglądałem mogą mieć (teoretycznie) parametry dublujące dwie bronie. No może poza szybkością ataku.

Jak to wygląda w praktyce? Bo kupować na probe za grube miliony to trochę szkoda jak efekt będzie z pupy...

 

Taki np topór SKORN

Edytowane przez rafa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno dałem Chaosowi na próbę skorna 1300 dmg 300 vit, 300 str, 298 crit dmg i dps wystrzelil w kosmos o chyba ponad 50k względem tego co miał ^^ szkoda, że broń taka wolna i jest problem z leczeniem... trzeba imho szukać z dużym LL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skorna z leczeniem chyba nie uraczysz, ale kupilem sobie ostatnio wlasnie skorna 1150dps 515str 150% crit dmg w promocji po 1,8mln, kupilem go do zabawy z buildami np z Rend'em swietnie sie sprawdza na mp5 biale moby padaja po jednym obrocie. Z kamykiem +90 podnosi dps wzgledem dwoch jednorecznych o ok 40k ale zeby w ogole chcialo to dzialac trzeba miec LS na pasku i LS w pasywie. WW barb robi z tym duze spustoszenie (130kdps) ale jest problem z generacja furii bo tornada wolno tickuja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno dałem Chaosowi na próbę skorna 1300 dmg 300 vit, 300 str, 298 crit dmg i dps wystrzelil w kosmos o chyba ponad 50k względem tego co miał ^^ szkoda, że broń taka wolna i jest problem z leczeniem... trzeba imho szukać z dużym LL.

Dokładnie. Z 94k poszło na jakieś 140k. Ale belial po jednym rendzie już padał. :) jakby nazbierać dużo iasu to można nieźle kosić tym. Tylko pamiętaj ze ja mam 70% cc. Z mniejszym nie będzie aż takiego boosta.

 

Sent using Tapatalk

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest takie proste porównanie. 2x 1h daje 400% crit bonusa maksymalnie, więcej niż 2h.

Podobnie 1h + offhand, taki jak mojo/source, dodają po 100-480 bazowych obrażeń, i np 10% crita. Dodaj 400 obrażeń do sztyletu 1.5 aps, to wychodzi kosmiczny dps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj los był dla mnie łaskawy i udało mi się najpierw kupić okazyjne (bardzo tanio) Daibo INY, które dało mały s0adek DPS ale dało mi pogląd co sie może zmienić.

Po czym namierzyłem kończącą się aukcje na przyzwoitego SKORNA 1303 z wysokim minimalnym damage + 8% szybkości + 170 obrazeń crit i dostałem bonusa ok 22k do DPS.

Także wydaje się najlepiej poszukać teraz jakiegoś z wyższymi obrażeniami. I z LS którego jeszcze nigdy nie miałem.

Ale rzeczywiście największa jego wada to szybkość ataku. Mimo +52% szybkości ataku jaką mam niezbyt to dobrze regeneruje mi siłe duchową.

 

A tak przy okazji udało mi się pierwszy raz dobrze sprzedać legende i 35 banieczek wpadło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest takie proste porównanie. 2x 1h daje 400% crit bonusa maksymalnie, więcej niż 2h.

Podobnie 1h + offhand, taki jak mojo/source, dodają po 100-480 bazowych obrażeń, i np 10% crita. Dodaj 400 obrażeń do sztyletu 1.5 aps, to wychodzi kosmiczny dps.

Tak wiem. Masz racje. Dps w okienku nie ma dużo wspólnego z realnymi obrażeniami tornad. Ja mam offhand z 157dps co zaniża sporo ogólny dps ale 95% cd i socket dają dobrego boosta przy dmg tornad. Tylko ci drugie uderzenie podczas ww na tym cierpi. Tornada crituja nawet ponad 30k

 

Sent using Tapatalk

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...