jonathan Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Ciekawe czy tym co kupili te doopy zniknęły kamienie Sent using Tapatalk Kamienie raczej nie poznikaja bo od razu trafily w sockety. Gorzej z przedmiotami ktore byly powielane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Kamienie pewnie nie mają unikalnego stałego ID skoro można je stackować, więc raczej nie mają jak kasować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Moim zdaniem DH wychodzi bardzo drogo, jeżeli masz być szybki. Dh ma najbardziej "oszukany" dps z wszystkich klas. Największa liczba w statystykach, a efektywnie taka bieda że szkoda słów. Ktoś liczył, że do komfortowej farmy mp0 na dh, tak żeby elity padały w 2s, trzeba z 200k dps wyciągnąć. Problemem DH są stosunkowo słabe skille (niski damage), kiepska szybkość ubijania elit. Czasy w którym przelatywałeś 2x valut przez elitepacka z trial of cinders in ten padał odeszły, teraz to samo zajmuje odpowiednio kilka razy więcej czasu. A żeby zmieść packi multishotem na 2-3 strzały nawet na niskim mp, trzeba bardzo drogi gear. Edytowane 23 Listopada 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 No ale przeciez wszystkie klasy sa zbalansowane :P Co ztego ze mam kolo 190k dmg jak sie czlowiek meczy z niektorymi mobami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Czasy w którym przelatywałeś 2x valut przez elitepacka z trial of cinders in ten padał odeszły, teraz to samo zajmuje odpowiednio kilka razy więcej czasu. A żeby zmieść packi multishotem na 2-3 strzały nawet na niskim mp, trzeba bardzo drogi gear. Multishoot nie jest efektywny i zrzera za dużo nienawiści. O wiele lepiej wychodzi walenie w biegu piorunami kulistymi. Wtedy strzelający dh jest tak wolny jak biegnący monk/wd/mag Nawet jeżeli postoi przy elicie kilka sekund, to i tak nadrabia prędkość przeskokami z tactical advantage Tylko takie granie, żeby było naprawdę szybkie wymaga dobrej kontroli postaci, a większość ciągle staje żeby strzelić ;) Edytowane 23 Listopada 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Ball lightning jest popularniejsze, to wiem, ale żeby elity padły od tego w kilka sekund trzeba mieć sporo dps. No i jest dużo spamu, tracisz dużo czasu na ataki, nawet poruszając się w ten sposób. Multishot pod tym względem daje lepsze możliwości, ale wymaga jeszcze lepszego geara. Mówię o sytuacji, kiedy masz dh pod niskie mp, z 20-30y pickup radius, i regenerujesz hatred przez health globy. Wtedy nie ma najmniejszego problemu z regeneracją zasobów, można spamować multishot. Chodzi tylko o to ile strzałów i jaki damage potrzeba, żeby zabić elitepacka. Dh ma bardzo dobrą prędkość poruszania przez valut. Ale ograniczają go właśnie relatywnie słabe skille (niskie obrażenia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 yyy....a dlaczego zakłądasz że BOL jest jedynym skillem do ataku? Można dodatkowo dorwać np bestialskie bomby..które rozjeżdżają elitę w kilka sekund ( w ciasnych lokacjach to elita umiera od ręki:) Ja bawie się też z wachlarzem ostrzy (mniejszy cooldown) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 No ja sie powoli zastanawiam nad inna postacia... Moze wlasnie WD ze wzgledu na masowe razenie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Grałem trochę dh, grałem z dh różnymi dużo, wreszcie oglądałem streamy dh z gearem za dziesiątki bilionów, i są zwyczajnie słabi biorąc pod uwagę koszt geara. Potrzeba bardzo dobry gear, żeby naprawdę szybko robić niskie mp, i wykorzystać prędkość poruszania, jaką oferują (być przez nią ograniczany a nie przez obrażenia). Wszystkie te skille z dużymi obrażeniami, typu cluster bomb, na niskim mp słabo dość się sprawdzają bo wymagają, żeby elitepack albo się nie ruszał, albo przynajmniej był zbity w jednym miejscu. Jak zaczną uciekać na wszystkie strony, czas potrzebny na zabicie drastycznie wzrasta. Tzn. widziałem bardzo szybkie dh, właśnie taki setup z ball lightning albo multishotem, ale żeby to odpowiednio działało na danym mp, potrzeba sporo dps (vs inne klasy). Gameplay wygląda właśnie tak, że lecisz na valut przez mapę, spamujesz albo ball lightning albo multishot, zbierasz health globy z całego ekranu przez pickup range, i elitepacki kładziesz w biegu z kilku strzałów multishotem, albo serii z ball lightning, żadnego cofania się, zatrzymywania, wszystko ginie z równą prędkością mniej więcej. Żeby to osiągnąć, nawet na mp0, trochę dps potrzeba. Edytowane 23 Listopada 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Nie no D3 to nie NFS sądzę że można trochę odpuścić:D Pewnie wtedy nie znudzi się tak szybko:) To co opisujesz to już rozgrywka top10...wtedy masz rację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 A ja tak nieśmiało zapytam - ile tego expa/h to dużo :D bo może niepotrzebnie się wzorowałem na poście aeriala sprzed kilku dni: Wyciągając np 60 milionów na godzinę jako wd, i to jest ostra farma bez zatrzymywania na niskim mp (...)Bo jeżeli to jest wyznacznik farmy, to myślę, że wypasionym dh jest do zrobienia ponad 80kk... 50-60 to robię luźno biegając moim słabiakiem. A gdzie mi do tych mocarzy za biliony... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) dużo to jakies 110-120m/h, barbem tyle wyciągniesz ja na wd miałem coś 80-90 max, nie mierzyłem dokładnie Ale nie chodzi o sam exp, większość tych wypasionych dh ma już dawno level 100, ma około 400k dps, i np robi mp5, i robią to stosunkowo wolno, jak na statsy jakie mają. Np. na wd mogę farmić szybciej mp7, niż koleś mający dh gdzie sama kusza kosztowała 5 bilionów robi mp5. A wd jest jeszcze daleko za barbem :wink: Edytowane 23 Listopada 2012 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Ok, to wiele wyjaśnia myślałem, że to 60kk to dużo i byłem zdziebko zdziwiony, że można wypasionego wd przebic słabym dehaczem nastawionym na ubery ( bomby ). Na wyższych mp faktycznie jest bida. Jak zobaczyłem co znajomek z 250k dps robi archonem z mp5 to byłem w niemałym szoku. Graczy było 3, a miałem wrażenie, że zabijał tylko on nierzadko czyścił ekran zanim moje kulki doleciały do celu down: nieee, rezo to cm wizz, nie archont ;) Edytowane 23 Listopada 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 o Rezo mowisz?? ;] No ja wlasnie zastanawiam sie nad inna postacia... Wlasnie z tego powodu ze idzie to wszystko za wolno... Z reszta ja za duzo nie gram ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Motyw z archonem jest taki, że ma strasznie ograniczoną mobilność. Więc bardziej się opłaca zwiększyć mp, i wykorzystać te obrażenia, niż nic nie zyskać próbując zrobić speedruna. Chyba jedyny build w grze na którym to się jakoś opłaca. Podobnie trochę na dobrym barbie dual wield, gdzie trzeba zwiększać mp bo wszystko za szybko ginie, i nie da się utrzymać berserka. Ale wtedy właśnie część idzie we większe mp, a część używa tego builda w 2h, bez berserka, bazuje na regeneracji fury (set + pasyw), i to właśnie ten build który wyciąga ponad 100m expa na godzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 A Monkiem nikt nie gra tu oprócz mnie? Ma jakieś większe wady że jest niechętnie wybierany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Największą wadą jest to że ma 1 build :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrr Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Ja gram monkiem, wymiana dawno niewymienianych pierścionków podbiło nieco dps'a, ale do wartości jakie tu wszyscy wymieniają to jeszcze uuu http://eu.battle.net...67/hero/8227177 Edytowane 23 Listopada 2012 przez Hrr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Niepotrzebnie pompujesz odporność na wszystkie żywioły Edytowane 23 Listopada 2012 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Też męczę monka, jak na razie tak wygląda. Przydałby się jakiś echoing fury z niskim chance to fear, bo z 20% na wyższym MP moby praktycznie po każdym ataku rozbiegają się po mapie.. Tylko teraz skąd tu wziąć tyle złociszy, może ktoś chętny pożyczyć? ;p Oddam, kiedyś ;] Niepotrzebnie pompujesz odporność na wszystkie żywioły Jak ruszą "jedność", co pewnie w końcu zrobią, to przynajmniej nie odczuje tak zmian Edytowane 23 Listopada 2012 przez vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 ja po 3 miesiącach przerwy za głowę się złapałem, mój mnich przy waszych wygląda jak jakiś żul http://eu.battle.net/d3/pl/profile/BadGrzechu-2708/hero/4838183 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 (edytowane) Jak prawie wcale crita nie masz... ale mp0-1 możesz farmić. Nie przejmuj się, naklepałem 3 razy więcej elit od Ciebie a mnich niewiele lepszy: http://eu.battle.net/d3/en/profile/corbenic-2720/hero/6182790 Tyle, że mnie się już nie chce na to dziadostwo czasu tracić. Edytowane 23 Listopada 2012 przez borsuczy_król Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 wiecie czy maja wprowadzic jakis dodatek albo kiedy bedzie pvp? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Dodatek jak najbardziej, ale niestety kiedy to nikt nie wie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 pod koniec tygodnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lano Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Jak to jest z prędkością ruchu u Barba? dwa itemy+ 12=24 a 3x12=25 w statach^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 jest limit 25 movement speed z itemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrr Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 kkNd wbrew pozorom łatwiej o itemy co dają all res. Aż sam się zdziwiłem. Normalnie tak czy inaczej używałem jedności bo zawsze jakaś z oporności wybijała się sporo ponad inne, teraz testuję jak to wygląda bez tego. Vinoo pierwsza klasa taki monk, pozazdrościć ubranka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 Nareszcie.. :D to teraz nic tylko levelować następną postać! :P 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2012 gratki :D monka sobie zrób, to powinno trochę dłużej zając ;DD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...