Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Niby masz rację, pamiętaj jednak że d3 to w zamyśle H&S

Ja jak chce kupić drożej sprzedać taniej, to wchodzę na XTB i tam walczę z prawdziwą gotówką.

 

Jak chcę posiekać z qmplami zastępy demonów to wchodzę na D3...

Niestety Blizzard wylał dziecko z kąpielą, to co miało pomóc graczom (AH) zepsuło gospodarkę

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaktualizowałem d3 do najnowszej wersji. Gram kilkoma postaciali ale głównie Barbem. Zauważyłem, że nie mogę odzyskać u kowala z przedmiotów materiałów specjalnych, a do tej pory mogłem dziwne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

etam, AH byl dobrym pomyslem, no chyba ze wolicie handlowac jak w diablo 2 - tworzyc gre z przedmiotem w tytule albo spamowac/czytac chat jak w PoE. RMAH? przeciez to w ogole nie wplywa na rozgrywke reszty graczy, a to ze blizz zarobi na jeleniach wydajacych $ za wirtualne przedmioty to tez nie moj problem. Jak miliony graczy zaczęły wrzucac dropy na AH to nic dziwnego ze stalo sie to jedynym miejscem na szukanie upgrade, ale to sie powoli zmienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i sie skonczylo latwe granie...

 

doszedlem na inferno domyslnym do akt III na te "pola bitewne" i skonczyla sie sielanka, kombinuje jak moge ale bez ciezkich mln golda nic sensownego nie zdzialam, rozwalaja mnie elity bez przerwy, powoli trace cierpliwosc... szlag mnie ogarnia ze na domyslnym inferno jest tak ciezko, a z kolesi wypada sam szit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pomyśl, że krótko po premierze gry było jeszcze ciężej. Nie było jeszcze nerfów inferno, a ceny zwykłych niebieskich broni z dobrymi obrażeniami wynosiły kilka mln golda.Dziś takiego szmelcu nikt nie podnosi.

Nie szło wyjść poza I akt, bo każda elita w II robiła z nas sieczkę.

Teraz za taniochę się ubierzesz na AH i na niskich mp będziesz jechał bez zgonów.

Tylko drop będzie zawsze tak ciulowy jak masz teraz, bo w tej grze dobry drop nie istnieje, moim skromnym zdaniem (ok. 750 h gry, pewnie to jeszcze za krótko, żeby coś fajnego wypadło).

Edytowane przez Stanko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kiedy wypadaja jakies sensowne klejnoty?

 

Na inferno wypadają tylko klejnoty nieskazitelne sześcienne różnych kolorów, czyli coś takiego:

http://eu.battle.net/d3/pl/artisan/jeweler/recipe/flawless-square-amethyst

Wyższe poziomy musisz sobie zrobić z złotnika, albo kupić na AH. W grze nie wylecą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio poskładałem monka tempest rush + wave of light, pod farmę esencji chyba nic nie może się temu równać. Nielimitowany speed + brak kolizji z tempest rush (spirit regeneruje się szybciej niż zużywa), no i wave of light aoe na pół ekranu 800-1200% obrażeń.. do tego breath of heaven, blinding flash i overwave (sama aura), ~15+30+24%.

Można zrobić monka, tanio który biega po mapie, ignoruje wszystko poza elitami, np na mp5, i na 1-2 strzały z wave of light ma wszystkie elitepacki.

Gear jest tani, bo set jest dość tani, skorn (może być z life on kill zamiast ls), soj, buty zuni z dex, crafty.

Da się wyciągnąć tym do 50 esencji na godzinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej wyciągałem dh w vota ;P expa napewno mniej wpada, bo biłem tylko elity, ale przy 70 dyscypliny mozna spamować non stop odskok + moc cieni z bonusem do speeda. Tempest rush nie ma startu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej wyciągałem dh w vota ;P expa napewno mniej wpada, bo biłem tylko elity, ale przy 70 dyscypliny mozna spamować non stop odskok + moc cieni z bonusem do speeda. Tempest rush nie ma startu Dołączona grafika

 

Chciałbym zobaczyć jak zabijasz elitepacki tym dh na mp5~. Monk może ich zabić 1 strzałem, nawet jak są dość daleko od siebie. I to cały monk ubrany za np 300m golda. Dh nie ma skilla który coś takiego umożliwia.

Mogę się założyć, że dh nie zrobisz tego tak szybko. Nie dlatego że poruszasz się wolniej, bo spamując vault poruszasz się szybciej, ale dlatego że nie da się szybko bić elit (szybko = 1 klik).

Movement monka też jest na dłuższą metę lepszy, jest nielimitowany. Spróbuj przytrzymać vault na dh, zbić te 70 disc w 10s, potem użyć backup plan, i znowu 10s, 0 disc. Ciekawe jak zregenerujesz dysciplinę na dh, atakując wyłącznie elitepacki. Kilka health globów które wypada z packa nie wystarczy.

Żeby osiągnąć 50 esencji na godzinę, trzeba robić na mp5 vault w 2min 15s.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kkNd przesadził i to zdrowo*...pułapkami nawet jak pohituje za 1,5mln to nie będzie tak szybko bo zaraz granatami będzie musiał podładować hejta:), bo nie wyciągnie takiej regeneracji jak monk.

aerial w buidzle o którym piszesz używasz sweeping wind z runą na generacje spirita?

 

*technicznie mógł wyciągnąć więcej siarki, ale rozgrywka mnie efektywna niż to o czym pisał aerial

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, z regenem się gra lepiej, tak że nie potrzeba żadnego skilla do generacji spiritu, tylko bell + tempest rush. Z overwave już potrafi zabraknąć spiritu. Więc mantra też z 3 spirit/s. No i 0 ias, tylko na spodniach setowych 8, skorn. Attack speed finalny to 1.08. Tak że w czasie jak lecisz tempest rushem, spirit się ostro regeneruje.

Jest też wariant grania z runą do wave of light na 1200% damage jak wszystko jest na hita, jest pewien breakpoint na danym mp.

Ogólnie ten monk pod względem cena/siła to moim zdaniem najmocniejszy build w grze. Barb się chowa. Główna zasługa to wave of light kosmiczny damage to robi. To jak hota, tylko że trafia pół ekranu i zadaje 3x więcej obrażeń Dołączona grafika

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwiekszajac dyscypline zjezdzalem z dps, takze musialem sie zadowolic mp3/4 Dołączona grafika moze jeszcze za wolny jestes zeby docenic drop z nizszego mp Dołączona grafika

 

kkNd przesadził i to zdrowo*...pułapkami nawet jak pohituje za 1,5mln to nie będzie tak szybko bo zaraz granatami będzie musiał podładować hejta:), bo nie wyciągnie takiej regeneracji jak monk.

aerial w buidzle o którym piszesz używasz sweeping wind z runą na generacje spirita?

 

*technicznie mógł wyciągnąć więcej siarki, ale rozgrywka mnie efektywna niż to o czym pisał aerial

 

Biegałem za esencjami i legendami - przy 95 lvl'u w ogóle już mi nie zależy na expie, także dla mnie to było efektywne Dołączona grafika i oczywiście bez granatów, nienawiści jakoś nie brakowało, za to jeszcze więcej dyscypliny by się przydało :]

 

Anyway z kaską u mnie biednie, także liczyło się to, że mogę dostosować swoją postać pod szybką farmę zamiast kombinować.Gdybym miał grać jedną ręką, trzymając ppm, to jeszcze szybciej bym "odpływał" z nudów... to już nie gra tylko żmudna i nudna praca ;)

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię takie mp, gdzie mam elity na 1 strzał (nie licząc extra health czy pecha gdzie nie wchodzą crity). Wyżej jest nieefektywnie, niżej też.

Dalej nie widzę tego jak dh może kłaść packi w 2s na mp3 nawet, i jeszcze mieć dość dyscypliny na ciągły vault, jeżeli nie będzie atakował po drodze niczego innego. Czym ty ich zabijasz? Żeby położyć elitepacka w 2s z ball lightning to trzeba mieć z 700k dps na mp4. Widziałem jak gral gość z top dps tak, ale gear kosmos, i jak zwiększy mp tam do 7, to już bije wolniej niż niektóre inne klasy ubrane za 100m :) Dh się słabo skaluje z mp.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bije bombkami, spory bonus do nich mam - 24% + 29% do elit z soja. Raczej zawsze biłem zanim mi się kończyłą moc cieni, na której dobiegałem (5 sekund). Faktycznie z elitami wolniej idzie, ale zwróc uwagę, że mało kto jedzie na takiej ilości dyscypliny... 70+ 80 z przygotowania. Przeskok daje szybki skok i 60% bonusu do speeda na 2 sekundy i już z tym dh jest szybszy od monka. Ja tego używałem w połączeniu z ostatnią runą mocy cieni, która zapewniała wytrzymałość i dodatkowe 30% do ruchu... to ponad 2x szybciej niż uber tempest monka o ile dobrze liczę...

 

A dh z odpowiednimi skilami jakoś sobie radzi na wysokim mp. Tego azmo kładłem poniżej minuty jako tank słabą postacią. I taki dps można robić non stop, bo zasoby ani życie się nie kończą... Wiem, że żaden wyczyn, ale przebij to postacią za kilkaset kk...

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym, że właśnie zasoby się kończą.

Wszystkie klasy mogą używać swojego najlepszego combo do dps bez ograniczeń, poza dh. Wd jest tutaj dość ograniczony, ale z odpowiednim buildem, prawie tam jest.

Dh nie możesz wejść na mp10 i spamować cluster arrow albo spike traps bez limitu. Nie ma mechaniki dającej hatred za crita, ani nie da się osiągnąć regeneracji w czasie która umożliwia taki spam.

Barb ma furie za crita, wizard ap za crita, monk używa generatora i sweeping wind cyclone, wd musi zejść ze speedem, zebrać mana regen, wypada słabiej w tym starciu ale da się utrzymać ciągły dps z najlepszego skilla. Dh? nie ma takiej możliwości. Trzeba używać naprzemiennie generatora, np bola i spike trap echoing blast.

Już nie wspomnę o skalowaniu dps, jak zobaczysz np. stream prohackera na twitchu, gear warty tysiące euro, i nawet gdy wybierze najlepszy możliwy build pod wyższe mp, ma tyle ehp, że jest w stanie tankować co chce (grubo ponad milion ehp), ciągle utrzymując 400k dps, gdy zacznie robić mp7, jest zdecydowanie wolniejszy niż każda inna klasa ubrana do ~500m golda. Barb hota to za 100m można szybciej to mp7 robić. Jeżeli dh tak działa z takim gearem, to co się dzieje gdy mamy mniejszy budżet? Teraz zresztą bardzo dużo ludzi sprzedaje gear dla dh, ceny dość mocno spadają, ludzie się zorientowali, że pod esencje na wyższe mp dh wypada wyjątkowo słabo vs inne klasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bzdury opowiadasz, wystarczy dodać marked for death z runą mortal enemy i nienawiść się nie kończy. Tak samo jak dyscyplina po dodaniu pasywki nocny łowca, ale trzeba pograć tą klasą, ze streamów się wszystkeigo nie dowiesz :) Już wcześniej podawałeś śmieszny przykład bicia elit na dużym mp z BoL, który jest na drobnicę... przy spamie bomb, z których każda wybucha 3x to łaskotanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie opowiadam bzdur tylko grałem dh, z różnymi poziomami geara, testowałem to osobiście.

Nie chcę się kłócić "o grę", ale podaj jakieś sensowne argumenty jeżeli wdajesz się w polemikę. Marked for death na 1 cel nie sprawia że masz nieograniczoną "manę", lekko pomaga. Nie możesz spamować zarówno cluster arrow ani spike traps. Hatred kończy się zdecydowanie szybciej niż się regeneruje. Inne postacie mogą spamować swój najsilniejszy skill bez końca. Możesz trzymać klawisz pod którym jest dany skill, i bez oporu spamować to ile chcesz. Na dh tak zrobić się nie da. Pomijam jak słabe są te skille, pod względem zasięgu działania i opóźnienia (co powoduje że większość nie trafia jeżeli przeciwnik się rusza).

Standardowy najlepszy build na wysokie mp opiera się na echoing blast i bola shot, bo nie możesz używać wyłącznie pułapek, po 3-4 kończy się hatred, trzeba używać generatora albo czekać. Marked for death podbije trochę hatred, na kolejną pułapkę i koniec. I niedaj boże cel nie będzie potulnie stał w miejscu i zejdzie z pułapki.. Bola jest najlepsza z tego co jest, z dobrym gearem osiąga się crity na poziomie 1.5m, które trafiają całego packa, w odróżenieniu od pułapek które mają mniejszy zasięg. W starciu gdzie elity non stop schodzą z pułapek, obrażenia zadane przez bola shot, w czasie kiedy nie masz hatred, zaczynają stanowić istotny % całych zadawanych obrażeń. Bola 20y zasięgu praktycznie zawsze trafia wszystkich z elitepacka.

Problemem na wysokim mp jest hatred nie dyscyplina. O dyscyplinie pisałem w kontekście, omijania wszystkiego oprócz elit, gdzie nie ma na czym się ona regenerować.

 

Przykład streama podałem dlatego, że można zobacz tam skrajny przykład, najlepszego możliwego geara dla dh, w rękach gracza który grał tym 3000 godzin, i który jest tragicznie wolny niezależnie od builda, na tak żałosnym mp jak nawet mp7. No ale oczywiście gość pewnie nie ma pojęcia jak grać, a ja nie wiem o co chodzi tylko coś zobaczyłem na streamie.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kkN..jakie bzdury, aerial ma racje. DH musi spamowac jakis generator i tyle, a ze na wysokie mp jdyny sensowny to cluster granade★.. dps naprawde spada. jsu chodzi o wysokie mp h wypada slabo, mam tylko 200k dps, ale widze ze qmple ze sporo nizszym moga sobie mp10 farmic latwiej. Mam tylko monka i dh,. Monk z 2x mniejszym dps, a mimo to widze to o czym aerial pisze. brak heta przy cryt boli...

★chyba ze masz ehp wysokie i nie posikujesz sie non stop shadow power

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...