ZlyDzien Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 akurat te crafty o ktorych pisalem sa warte zachodu, mozna kupic za grosze podstawe do farmy a potem robic crafty. Dla twojej informacji LuKe, wlasnoreczny craft gemow jest mimo wszystko tanszy niz kupno na AH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Szczegolnie jak sie kampi na nizsze ceny w srodku nocy i sprzedaje w dzien po wyzszych cenach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuKe Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Szczegolnie jak sie kampi na nizsze ceny w srodku nocy i sprzedaje w dzien po wyzszych cenach wolny rynek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Niby masz rację, pamiętaj jednak że d3 to w zamyśle H&S Ja jak chce kupić drożej sprzedać taniej, to wchodzę na XTB i tam walczę z prawdziwą gotówką. Jak chcę posiekać z qmplami zastępy demonów to wchodzę na D3... Niestety Blizzard wylał dziecko z kąpielą, to co miało pomóc graczom (AH) zepsuło gospodarkę Edytowane 13 Marca 2013 przez HeatheN 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuKe Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 moze nie dalo sie wszystkiego przewidziec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus1 Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Dzisiaj zaktualizowałem d3 do najnowszej wersji. Gram kilkoma postaciali ale głównie Barbem. Zauważyłem, że nie mogę odzyskać u kowala z przedmiotów materiałów specjalnych, a do tej pory mogłem dziwne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 co mas zna myslli dokladnie? nic sie nie zmienilo w tej kwestii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 moze nie dalo sie wszystkiego przewidziec... Dało się przewidzieć, ale $$$ z rmah były ważniejsze od funu graczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 etam, AH byl dobrym pomyslem, no chyba ze wolicie handlowac jak w diablo 2 - tworzyc gre z przedmiotem w tytule albo spamowac/czytac chat jak w PoE. RMAH? przeciez to w ogole nie wplywa na rozgrywke reszty graczy, a to ze blizz zarobi na jeleniach wydajacych $ za wirtualne przedmioty to tez nie moj problem. Jak miliony graczy zaczęły wrzucac dropy na AH to nic dziwnego ze stalo sie to jedynym miejscem na szukanie upgrade, ale to sie powoli zmienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus1 Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 co mas zna myslli dokladnie? nic sie nie zmienilo w tej kwestii Przeciągając przedmiot na kowadło wraca on spowrotem do zasobnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanko Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 A od kiedy przedmiot trzeba przeciągać na kowadło? Wybierasz u kowala zakladkę odzysk. Klikasz na kowadło, potem na przedmiot, ktory chcesz rozłożyc, potwierdzasz i już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuKe Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 no i sie skonczylo latwe granie... doszedlem na inferno domyslnym do akt III na te "pola bitewne" i skonczyla sie sielanka, kombinuje jak moge ale bez ciezkich mln golda nic sensownego nie zdzialam, rozwalaja mnie elity bez przerwy, powoli trace cierpliwosc... szlag mnie ogarnia ze na domyslnym inferno jest tak ciezko, a z kolesi wypada sam szit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartosH Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Na mp0 ? Obecnie pewnie za 1kk kupisz na AH sprzęt wystarczający żeby komfortowo grać na takim poziomie trudności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanko Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) A pomyśl, że krótko po premierze gry było jeszcze ciężej. Nie było jeszcze nerfów inferno, a ceny zwykłych niebieskich broni z dobrymi obrażeniami wynosiły kilka mln golda.Dziś takiego szmelcu nikt nie podnosi. Nie szło wyjść poza I akt, bo każda elita w II robiła z nas sieczkę. Teraz za taniochę się ubierzesz na AH i na niskich mp będziesz jechał bez zgonów. Tylko drop będzie zawsze tak ciulowy jak masz teraz, bo w tej grze dobry drop nie istnieje, moim skromnym zdaniem (ok. 750 h gry, pewnie to jeszcze za krótko, żeby coś fajnego wypadło). Edytowane 14 Marca 2013 przez Stanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuKe Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 hehe tos mnie pocieszyl ze grasz az 750h i dalej nic sensownego nie wypada a kiedy wypadaja jakies sensowne klejnoty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 ciezkie miliony? LOL Juz w lipcu zeszlego roku pojawily sie filmy w stylu "Million gold challenge" gdzie jak nazwa wskazuje gracze przechodzili cala gra w sprzecie za 1 mln. Od tamtej pory jest tylko latwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanko Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 a kiedy wypadaja jakies sensowne klejnoty? Na inferno wypadają tylko klejnoty nieskazitelne sześcienne różnych kolorów, czyli coś takiego: http://eu.battle.net/d3/pl/artisan/jeweler/recipe/flawless-square-amethyst Wyższe poziomy musisz sobie zrobić z złotnika, albo kupić na AH. W grze nie wylecą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Ostatnio poskładałem monka tempest rush + wave of light, pod farmę esencji chyba nic nie może się temu równać. Nielimitowany speed + brak kolizji z tempest rush (spirit regeneruje się szybciej niż zużywa), no i wave of light aoe na pół ekranu 800-1200% obrażeń.. do tego breath of heaven, blinding flash i overwave (sama aura), ~15+30+24%. Można zrobić monka, tanio który biega po mapie, ignoruje wszystko poza elitami, np na mp5, i na 1-2 strzały z wave of light ma wszystkie elitepacki. Gear jest tani, bo set jest dość tani, skorn (może być z life on kill zamiast ls), soj, buty zuni z dex, crafty. Da się wyciągnąć tym do 50 esencji na godzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Więcej wyciągałem dh w vota ;P expa napewno mniej wpada, bo biłem tylko elity, ale przy 70 dyscypliny mozna spamować non stop odskok + moc cieni z bonusem do speeda. Tempest rush nie ma startu :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuy_zgred Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Dzisiaj poszczęściło się na hardcore :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Więcej wyciągałem dh w vota ;P expa napewno mniej wpada, bo biłem tylko elity, ale przy 70 dyscypliny mozna spamować non stop odskok + moc cieni z bonusem do speeda. Tempest rush nie ma startu Chciałbym zobaczyć jak zabijasz elitepacki tym dh na mp5~. Monk może ich zabić 1 strzałem, nawet jak są dość daleko od siebie. I to cały monk ubrany za np 300m golda. Dh nie ma skilla który coś takiego umożliwia. Mogę się założyć, że dh nie zrobisz tego tak szybko. Nie dlatego że poruszasz się wolniej, bo spamując vault poruszasz się szybciej, ale dlatego że nie da się szybko bić elit (szybko = 1 klik). Movement monka też jest na dłuższą metę lepszy, jest nielimitowany. Spróbuj przytrzymać vault na dh, zbić te 70 disc w 10s, potem użyć backup plan, i znowu 10s, 0 disc. Ciekawe jak zregenerujesz dysciplinę na dh, atakując wyłącznie elitepacki. Kilka health globów które wypada z packa nie wystarczy. Żeby osiągnąć 50 esencji na godzinę, trzeba robić na mp5 vault w 2min 15s. Edytowane 14 Marca 2013 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) kkNd przesadził i to zdrowo*...pułapkami nawet jak pohituje za 1,5mln to nie będzie tak szybko bo zaraz granatami będzie musiał podładować hejta:), bo nie wyciągnie takiej regeneracji jak monk. aerial w buidzle o którym piszesz używasz sweeping wind z runą na generacje spirita? *technicznie mógł wyciągnąć więcej siarki, ale rozgrywka mnie efektywna niż to o czym pisał aerial Edytowane 14 Marca 2013 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Ta, z regenem się gra lepiej, tak że nie potrzeba żadnego skilla do generacji spiritu, tylko bell + tempest rush. Z overwave już potrafi zabraknąć spiritu. Więc mantra też z 3 spirit/s. No i 0 ias, tylko na spodniach setowych 8, skorn. Attack speed finalny to 1.08. Tak że w czasie jak lecisz tempest rushem, spirit się ostro regeneruje. Jest też wariant grania z runą do wave of light na 1200% damage jak wszystko jest na hita, jest pewien breakpoint na danym mp. Ogólnie ten monk pod względem cena/siła to moim zdaniem najmocniejszy build w grze. Barb się chowa. Główna zasługa to wave of light kosmiczny damage to robi. To jak hota, tylko że trafia pół ekranu i zadaje 3x więcej obrażeń Edytowane 14 Marca 2013 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) zwiekszajac dyscypline zjezdzalem z dps, takze musialem sie zadowolic mp3/4 moze jeszcze za wolny jestes zeby docenic drop z nizszego mp kkNd przesadził i to zdrowo*...pułapkami nawet jak pohituje za 1,5mln to nie będzie tak szybko bo zaraz granatami będzie musiał podładować hejta:), bo nie wyciągnie takiej regeneracji jak monk. aerial w buidzle o którym piszesz używasz sweeping wind z runą na generacje spirita? *technicznie mógł wyciągnąć więcej siarki, ale rozgrywka mnie efektywna niż to o czym pisał aerial Biegałem za esencjami i legendami - przy 95 lvl'u w ogóle już mi nie zależy na expie, także dla mnie to było efektywne i oczywiście bez granatów, nienawiści jakoś nie brakowało, za to jeszcze więcej dyscypliny by się przydało :] Anyway z kaską u mnie biednie, także liczyło się to, że mogę dostosować swoją postać pod szybką farmę zamiast kombinować.Gdybym miał grać jedną ręką, trzymając ppm, to jeszcze szybciej bym "odpływał" z nudów... to już nie gra tylko żmudna i nudna praca ;) Edytowane 14 Marca 2013 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Robię takie mp, gdzie mam elity na 1 strzał (nie licząc extra health czy pecha gdzie nie wchodzą crity). Wyżej jest nieefektywnie, niżej też. Dalej nie widzę tego jak dh może kłaść packi w 2s na mp3 nawet, i jeszcze mieć dość dyscypliny na ciągły vault, jeżeli nie będzie atakował po drodze niczego innego. Czym ty ich zabijasz? Żeby położyć elitepacka w 2s z ball lightning to trzeba mieć z 700k dps na mp4. Widziałem jak gral gość z top dps tak, ale gear kosmos, i jak zwiększy mp tam do 7, to już bije wolniej niż niektóre inne klasy ubrane za 100m :) Dh się słabo skaluje z mp. Edytowane 14 Marca 2013 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Bije bombkami, spory bonus do nich mam - 24% + 29% do elit z soja. Raczej zawsze biłem zanim mi się kończyłą moc cieni, na której dobiegałem (5 sekund). Faktycznie z elitami wolniej idzie, ale zwróc uwagę, że mało kto jedzie na takiej ilości dyscypliny... 70+ 80 z przygotowania. Przeskok daje szybki skok i 60% bonusu do speeda na 2 sekundy i już z tym dh jest szybszy od monka. Ja tego używałem w połączeniu z ostatnią runą mocy cieni, która zapewniała wytrzymałość i dodatkowe 30% do ruchu... to ponad 2x szybciej niż uber tempest monka o ile dobrze liczę... A dh z odpowiednimi skilami jakoś sobie radzi na wysokim mp. Tego azmo kładłem poniżej minuty jako tank słabą postacią. I taki dps można robić non stop, bo zasoby ani życie się nie kończą... Wiem, że żaden wyczyn, ale przebij to postacią za kilkaset kk... Edytowane 14 Marca 2013 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Problem polega na tym, że właśnie zasoby się kończą. Wszystkie klasy mogą używać swojego najlepszego combo do dps bez ograniczeń, poza dh. Wd jest tutaj dość ograniczony, ale z odpowiednim buildem, prawie tam jest. Dh nie możesz wejść na mp10 i spamować cluster arrow albo spike traps bez limitu. Nie ma mechaniki dającej hatred za crita, ani nie da się osiągnąć regeneracji w czasie która umożliwia taki spam. Barb ma furie za crita, wizard ap za crita, monk używa generatora i sweeping wind cyclone, wd musi zejść ze speedem, zebrać mana regen, wypada słabiej w tym starciu ale da się utrzymać ciągły dps z najlepszego skilla. Dh? nie ma takiej możliwości. Trzeba używać naprzemiennie generatora, np bola i spike trap echoing blast. Już nie wspomnę o skalowaniu dps, jak zobaczysz np. stream prohackera na twitchu, gear warty tysiące euro, i nawet gdy wybierze najlepszy możliwy build pod wyższe mp, ma tyle ehp, że jest w stanie tankować co chce (grubo ponad milion ehp), ciągle utrzymując 400k dps, gdy zacznie robić mp7, jest zdecydowanie wolniejszy niż każda inna klasa ubrana do ~500m golda. Barb hota to za 100m można szybciej to mp7 robić. Jeżeli dh tak działa z takim gearem, to co się dzieje gdy mamy mniejszy budżet? Teraz zresztą bardzo dużo ludzi sprzedaje gear dla dh, ceny dość mocno spadają, ludzie się zorientowali, że pod esencje na wyższe mp dh wypada wyjątkowo słabo vs inne klasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 Bzdury opowiadasz, wystarczy dodać marked for death z runą mortal enemy i nienawiść się nie kończy. Tak samo jak dyscyplina po dodaniu pasywki nocny łowca, ale trzeba pograć tą klasą, ze streamów się wszystkeigo nie dowiesz :) Już wcześniej podawałeś śmieszny przykład bicia elit na dużym mp z BoL, który jest na drobnicę... przy spamie bomb, z których każda wybucha 3x to łaskotanie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Nie opowiadam bzdur tylko grałem dh, z różnymi poziomami geara, testowałem to osobiście. Nie chcę się kłócić "o grę", ale podaj jakieś sensowne argumenty jeżeli wdajesz się w polemikę. Marked for death na 1 cel nie sprawia że masz nieograniczoną "manę", lekko pomaga. Nie możesz spamować zarówno cluster arrow ani spike traps. Hatred kończy się zdecydowanie szybciej niż się regeneruje. Inne postacie mogą spamować swój najsilniejszy skill bez końca. Możesz trzymać klawisz pod którym jest dany skill, i bez oporu spamować to ile chcesz. Na dh tak zrobić się nie da. Pomijam jak słabe są te skille, pod względem zasięgu działania i opóźnienia (co powoduje że większość nie trafia jeżeli przeciwnik się rusza). Standardowy najlepszy build na wysokie mp opiera się na echoing blast i bola shot, bo nie możesz używać wyłącznie pułapek, po 3-4 kończy się hatred, trzeba używać generatora albo czekać. Marked for death podbije trochę hatred, na kolejną pułapkę i koniec. I niedaj boże cel nie będzie potulnie stał w miejscu i zejdzie z pułapki.. Bola jest najlepsza z tego co jest, z dobrym gearem osiąga się crity na poziomie 1.5m, które trafiają całego packa, w odróżenieniu od pułapek które mają mniejszy zasięg. W starciu gdzie elity non stop schodzą z pułapek, obrażenia zadane przez bola shot, w czasie kiedy nie masz hatred, zaczynają stanowić istotny % całych zadawanych obrażeń. Bola 20y zasięgu praktycznie zawsze trafia wszystkich z elitepacka. Problemem na wysokim mp jest hatred nie dyscyplina. O dyscyplinie pisałem w kontekście, omijania wszystkiego oprócz elit, gdzie nie ma na czym się ona regenerować. Przykład streama podałem dlatego, że można zobacz tam skrajny przykład, najlepszego możliwego geara dla dh, w rękach gracza który grał tym 3000 godzin, i który jest tragicznie wolny niezależnie od builda, na tak żałosnym mp jak nawet mp7. No ale oczywiście gość pewnie nie ma pojęcia jak grać, a ja nie wiem o co chodzi tylko coś zobaczyłem na streamie. Edytowane 14 Marca 2013 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) kkN..jakie bzdury, aerial ma racje. DH musi spamowac jakis generator i tyle, a ze na wysokie mp jdyny sensowny to cluster granade★.. dps naprawde spada. jsu chodzi o wysokie mp h wypada slabo, mam tylko 200k dps, ale widze ze qmple ze sporo nizszym moga sobie mp10 farmic latwiej. Mam tylko monka i dh,. Monk z 2x mniejszym dps, a mimo to widze to o czym aerial pisze. brak heta przy cryt boli... ★chyba ze masz ehp wysokie i nie posikujesz sie non stop shadow power Edytowane 14 Marca 2013 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...