Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie patrzcie na wyniki dh, bo jest ta zbrojka co daje smoke screen, i to ma internal cooldown 1s, więc dh z tym są nieśmiertelni.

Co ciekawe, ubrani w ten item, i cała reszta geara tylko pod dps (czyli pure glass cannon), max dają radę tier 40. Więcej nie idzie bo brakuje dps, mimo że postać jaką grają jest nieśmiertelna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też chwilę pograłem i na szczęście nie miałem żadnych problemów ani z logowaniem ani kopiowaniem postaci.

 

Co do samej gry, wytrzymałość z ok 17mln spadła mi do ok 9mln...stojąc w laserach padam znacznie szybciej niż wcześniej co jest oczywistym następstwem wycięcia wytrzymałości Mnicha.

Mam wrażenie zmniejszenia płynności w grze - serwer nie wyrabia?..

 

Może jutro zagram więcej i zrobie rifta. Na razie mam tylko tyle spostrzeżeń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście mnich jest osłabiony. Resy poleciały i jest jeszcze trudniej niż było...

Robiłem rifta, dostałem klucz na poziom 1 GR, później 10 i 19 ale na tym skończyłem, zabrakło kilku sekund. Pojawiła się jakaś panienka co chciała mi ulepszyć jakiś jewel ale przeca nie mam żadnego.

Niezły jest ten pomysł z brakiem łupów z mobów GR - za każdym razem ze strażnika leciały mi po dwie legendy, oczywiście crap ale mimo wszystko. Problem pojawia się kiedy się ginie - trza zajewaniać pół planszy...

Z tego co widzę będzie można powiększyć skrzynkę - to na plus.

Zmieniono grafiki zapomnianej duszy, uniwersalnych części, worka horadrimów - w sumie nie wiadomo po co.

Jest nieźle, ale dlaczego wciąż monk dostaje po [gluteus maximus]...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj/dzisiaj załapałem się do grupy robiącej klucze i ubery t6. Zrobiłem sobie jeden hell amu, niestety pasywka mierna - physical attunement dla WD, ale przynajmniej z 8% CC i możliwością dorolowania CD. W griftach doszedłem na razie do 27. Wyżej to pewnie dam radę tylko przy korzystnym układzie mob density/elite type. Bardzo mi się podobają te grifty, zwłaszcza brak dropu aż do bossa - nic nikogo nie rozprasza i można się skupić wyłącznie na rozgrywce. Lagi były wczoraj mniejsze niż na eu realm, gdzie nawet późno w nocy mogą być ścinki. Poleciały mi też lepsze taskery, wreszcie dodam cd :-)

Wczoraj/dzisiaj załapałem się do grupy robiącej klucze i ubery t6. Zrobiłem sobie jeden hell amu, niestety pasywka mierna - physical attunement dla WD, ale przynajmniej z 8% CC i możliwością dorolowania CD. W griftach doszedłem na razie do 27. Wyżej to pewnie dam radę tylko przy korzystnym układzie mob density/elite type. Bardzo mi się podobają te grifty, zwłaszcza brak dropu aż do bossa - nic nikogo nie rozprasza i można się skupić wyłącznie na rozgrywce.

BTW paragony w gr lecą jak szalone może nawet z 5 lvl na godzinę. Nie liczyłem dokładnie, ale wrażenie progresu postaci jest nader przyjemne :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i głupie pytanie ale mimo wszystko je zadam :biggrin:  - to co zdobyte na serwerze testowym nie przechodzi na normalny europe? Na nim są postacie w stanie sprzed skopiowania na PTR? Nie miałem już czasu wczoraj tego sprawdzić.

A pytam bo widzę, że Leonzio się cieszy z itemów na PTR;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde.. nie da sie juz przerolowac dmg na str czy cos innego

zrobilem sobie devastatora jako "stat stick" pod EQ z 10%cdr

i za chiny nic innego nie roluje poza dmg

 

post-6306-0-20824200-1403954696_thumb.jpg

 

:/ szczescie w nieszczesciu

 

edit:

po chyba 20 rerollu dostalem reduced cost :/

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę iż nie tylko ja doświadczyłem dziś DDoS'a  - trzy firmowe serwery leżały :)  :)

I dzięki temu wiem jak położyć FortiGate2xxD :p   - Dobrze że po 15.00.

Edytowane przez xavier78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic, tylko ikonę ma koło D3 :)

To sukces po mojej ostatniej krytyce dotyczącej 2.0.6 - ban 2 tygodnie.

O 2.1 nie chce pisać, jak zwykle monk i wizz po [gluteus maximus] dostaną :)  Ale mój  wd znów na razie dostał buffa w postaci dmg % do  "Petryfikujące pająki", przy dość oklepanym bulidzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monk robi te rifty buildem który bazuje na exploding palm.

 

Mieczyk co ma szanse na zabicie zamrożone cele (tylko białe, nie działa na elity, bossy czy nawet na miniony od elitów, musi być jakiś biały potwór).

Offhand co zwiększa obrażenia z exploding palm.

Helm madstone zmienili, każdy trafiony seven sided strike dostaje też exploding palm. Użyjesz runy SSS z aoe, to cały ekran ma exploding palm, a ty nawet tego skilla na pasku nie musisz mieć.

Ignorujesz dps, tylko pakujesz toughness do 30-35mil.

Stack CDR, i rotacja sereniety oraz seven sided (też daje nieśmiertelność w czasie użycia).

Do tego oczywiście cyclone do zbijania potworów w grupy.

 

Coś takiego ma 200k dps, 30mil toughness, i w riftach tam 45~ jesteś i tak od wielu mobów na hita.. 

A zabijać się da bo te mieczyk z szansą na kill, jeden potwór biały zginie od tego, jest reakcja łańcuchowa i giną wszystkie potwory na ekranie łącznie z elitami, nawet kilka paków naraz..

Problem to zabicie bossa, jak trafisz niewygodnego, który nie przywołuje nic, to zabicie schodzi po 3-4minuty.. i można nie zdążyć. Teleport do miasta, switch na furnace, klepiesz bossa aż zejdzie do kilku % hp. I wtedy kończysz exploding palmem z summonów jakichś. Większość bosów coś przywołuje. Jak nie to trzeba właśnie klepać z furnace (2h młot z szansą na zadanie obrażeń równych x% życia celu, czyli jak crushing blow z d2).

Monki dzięki temu zachodzą dalej niż inni, dużo dalej.

 

DH zachodzi dalej z uwagi na ten pancerz co daje smoke screen jak giniesz, i ma 1s cooldown na tym (na 100% bug i to zmienią). Więc bardzo trudno zginąć. Ale ogranicza ich dps, do około levela 40 solo. Ale to grając praktycznie nieśmiertelną postacią która jest ubrana 100% pod damage, masz więcej obrażeń niż normalny perfekcyjnie ubrany dh, który nie ignoruje ehp.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos tych monktów :), team robi tier 100 (level 70), miazga:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Z0wphtckJuA

 

Zobaczcie jak mu exp leci, zdobywa kilka leveli, bedac paragon 908.

 

Statsy dobre goście już policzyli:
 
Rift boss mial 632 tryliony hp, i zadawal 1.9 miliarda obrazen na hita.
Nagrywajacy filmik, zdobyl w czasie runa okolo 120 miliardów expa, (z połowy 908 na 3/4 911) co dałoby paragon 0 do paragon 350 w jeden rift :D
Z takim expem można wbić z paragona 0 do 800 w mniej niż 5 godzin.
Jak widać na filmiku gość mimo posiadania 22 miliony toughness ginie na hita od wszystkiego. Jak przyjrzysz się liczbom, zobaczysz że w rzeczywistości obrażenia które otrzymuje są 2500x większe niż to co mógłby wytrzymać :D
Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do channelowych spelli (Desintegrate itd):

 


 

I don't think our philosophy quite matched up with the actual changes that took place. Channeling spells, as the name implies, should be most effective when time is spent channeling them for a few seconds.

We recognize the additional Arcane Power costs we implemented in the initial 2.1 PTR didn't accomplish this goal, but rather disincentivized using these skills. In the next PTR, you'll find we've removed the upfront Arcane Power cost from Arcane Torrent, Disintegrate, and Ray of Frost. In addition, the damage these abilities do with now scale upward over time, rewarding you for spending additional time channeling.

These changes more accurate portray our design intent for these skills - that the longer you channel, the more reward it brings. Let us know what you think, especially once we patch the PTR and you can give these changes a try in practice.

 

Więc doszli do wniosku, że ku***sko wysoki koszt początkowy to jednak niezbyt dobry pomysł, no shit Sherlock. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi co oni chcą zrobić z furious charge. Reakor leży w stashu i sie kurzy. Wszyscy biegają w secie ziemi

 

Sent from my C5303 using Tapatalk

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos monków, to jeden z tego teamu jest na topie w solo. Sam zrobił GR100. Najciekawsze, że ten build jest w 100% ok (żadnych bugów, exploitów, wszystko działa zgodnie z opisem), Blizz nie powinien tego nerfić chyba... Pomysłowe te Koreańce  :) 

 

Ciekawi mnie też build tego barba, zwłaszcza użycie Hack, myślicie, że na itemach miał stackowane thorn dmg ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co patrzeć na to teraz. Można zrobić w grupie rifta, i jak wyjdą z grupy przed zabiciem bossa, to ten co zostanie ma to jako wynik solo leaderboards... Podobnie 2 i 3 graczy. Więc teraz wszystkie miejsca ze szczytu listy są robione przez grupy.

 

edit:

 

pasek gold wrap + t6 goblin rift = toughness

 

luYxr4a.png

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...