Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

odnośnie DH macie jakieś dobre, sprawdzone buildy na hell/inferno? zastanawiam się czy jest opcja żeby grać bez wykorzystania skilli typu vault czy smoke screen, szczerze mówiąc trochę mnie już nudzą ...

 

może to już czas zacząć grać inną klasą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We recently issued a round of account suspensions and bans to several thousand Diablo® III players who were in violation of the Battle.net® Terms of Use for cheating and/or using botting or hacking programs while playing. In addition to undermining the spirit of fair play that’s essential to everyone’s enjoyment of the game, botting, hacking, and other such exploitive behavior can contribute to stability and performance issues with the Battle.net service. As always, maintaining a stable, safe, and fun online-gaming experience for legitimate players is a top priority for us, and we'll be continuing to keep watch on Battle.net and take action as needed.

Mój odnośnik

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu ze 'w grze' jest i tak wiekszosc botow. I BEDZIE!

Jak czytam komentarze z linku powyzej to nie wiem czy smiac sie czy plakac. Ludzie nie maja pojecia bo pewnie nie grali w WoW'a i sie sraja ze polecialy banany H@H@H@H@H@. To jest walka z wiatrakami.

 

Szczerze? Mam nadzieje ze RMAH to bedzie gwozdz do trumny przez inflacje, ostatnie 2tyg prawie nie gralem i chyba przestane, gra jest dla mnie totalnym FAILem.

 

- zerowy skill cap

- zerowy class balance

- beta release albo nawet alpha... j/w

 

- brak RESET'u calosci po wpadkach z balansem/bugami/fixami. Mam wrazenie jakbym startowal w jakims wyscigu, tylko ze spoznilem sie na start bo zaspalem...

 

Zastanawiam sie po cholere w to gra jesli gra nie ma zadnego celu... Tak wiem, to jest diablo, ale niggah please brak skill capa to jest dla mnie fakt ktory od razu zawiewa nuda... To jest jak grac w single playera.

 

Zdobydwanie geara samo w sobie moze byc celem, druga rzecz farmienie -> RMAH, ale jak ktos nie stawia botow to wielkich kokosow z tego nie bedzie.

Takze, stety, annual pass konczy sie chyba w pazdzierniku, ale w lipcu mam nastepny billing i chyba trzeba bedzie cancelowac AP.

 

Apropo inflacji, praktycznie 2x wzrost cen w przeciagu tygodnia z tego co zauwazylem.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- brak RESET'u calosci po wpadkach z balansem/bugami/fixami. Mam wrazenie jakbym startowal w jakims wyscigu, tylko ze spoznilem sie na start bo zaspalem...

 

Gdyby teraz zresetowali to sorry, ale bym dał sobie z tą grą spokój. Nie takie zasady miały być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, troszeczkę gra mi się znudziła. Zrobiłem wizarda 60lvl, pograłem wczoraj na 1a, miałem 5 lvl nefalemów a przez jakieś 3h nie poleciał mi żaden przedmiot, który mógłby nawet konkurować z tymi, które mam na sobie (a chyba 80% jest z AH). Gra straciła cel, a granie dla grania, nie sprawia mi przyjemności. Jeśli naprawią drop, to może coś z tego będzie, a na teraz mam dość mozlolnego tłuczenia kolejnego elitepacka, dla przedmiotu za który dostane marne grosze u vendora bo na AH nie pojdzie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Aurora001 - Eee... czego oczekujesz, gry którą będziesz grał w nieskończoność?

 

Chyba jestem tutaj jedynym, który chce przejść normala wszystkimi postaciami. Pograć tymi, którymi się spodobają na koszmarze i helu i pewnie na tym skończyć grę :)

 

Ludzie, na co liczycie na grę w którą będziecie grać 50 lat?

Edytowane przez makak_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tych itemow kilka jest już starych, hełm jest kiepski, ale upolować coś sensownego z socketem, resami i crit chance to bardzo ciężka sprawa.

Buty też wymagają ulepszenia na coś ciekawszego, pasek kombinuje taki z 10+% cleave damage, albo sensowny regen >300.

Broń do wymiany, na 2h mace (najlepszy base damage, a do earthquake liczy się tylko to a nie dps), tylko bardzo ciężko o dobrą broń ze statsami, socketem/crit bonusem, i jeszcze fajnie jakby kosztowała <20m.

Generalnie bardzo trudno o upgrade, na nieznacznie lepszy item trzeba wywalić kilkadziesiąt mln golda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uhh jaka satysfakcja :D w końcu jakoś sobie radzę w I akcie inferno :) czas przejść z farmy Azmodana na króla szkieletów :P o dziwo jak wymieniłem parę itemów co dawały mi odporność na żywioły i zastąpiłem szybkością ataku to jakoś mi to idzie ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos nie czytal, tu jest pytanie:

 

Why do ranged do more damage than melee, when melee have much less uptime and much more risk?

 

I odpowiedz, ktorej udzielil Wyatt Cheng, odnoszaca sie do zmian w nastepnym patchu. Dobrze uzasadnione i sensowne teraz wydaje sie wszystko.

 

 

 

 

I'll state up front that I do think there's a disparity between melee and ranged, and I would like to see that closed. I feel like if I talk a lot about thought processes and design philosophy and don't state this up front people will lose the forest for the trees and conclude we think everything is fine. So I'll say it again: melee vs. ranged disparity is not fine, changes are being made, and even if you disagree with the approach outlined below we can hopefully have the common ground that the current situation needs improvement.

 

It may not look like it on the surface, but a large number of the changes in 1.0.3 are actually targeted at closing the melee/ranged gap. Let me go through some of them.

 

Hardcore

I'm going to use Hardcore as a starting point. In Hardcore, there's actually a reasonable distribution of classes, and I don't think the melee vs. ranged disparity is as large. There are a lot of Hardcore players of every class in Inferno without a huge disparity. Why is this important? It's because a significant portion of the melee/ranged disparity is related to a ranged character's ability to progress even while dying. A melee player can throw themselves at a monster and die, doing almost no damage to an elite enemy. A ranged player can do a huge amount of damage to an elite enemy, die, respawn, and basically attrition the enemy down with repeated deaths. In the Hardcore environment where a single bad Mortar, Vortex, Jailer, or Reflects Damage will kill a glass cannon-ranged character, the disparity between ranged and melee is an order of magnitude less.

 

Repair Costs

One of the more controversial changes in 1.0.3 is the increased repair costs. The design intent of these increased repair costs is to make death more meaningful. One of the top arguments we see against the increased repair costs is "I'm already dying dozens of times to make any progress in Inferno. Don't you see this is going to make this impossible?" This concern is most often brought up by ranged glass cannons. Many melee players respond "increased repair costs seem fine" because they haven't been using death-zerging as a tactic. Melee can't easily death-zerg an enemy down, but ranged can. I don't think the answer is to make death-zerging more attractive for melee; I'd rather make death-zerging a less profitable strategy for ranged.

 

Enemy Health and Damage

We're also looking to adjust the damage and health of enemies in Inferno Acts II, III, and IV. This is another change that is primarily for melee with secondary benefits for ranged. A lot of ranged are building glass cannon with the mentality "well, I'll just try not to get hit at all." So, reducing incoming damage when they weren't taking any before isn't significant for them, whereas reducing incoming damage for the melee is a big deal. For the ranged classes, I'm hoping that the incoming damage reduction will make some survival stats more appealing to ranged classes. While before the damage was so large it just felt pointless to try and mitigate any of it at all, after the change hopefully ranged classes will think "well, if I just put on a modest amount of survivability, I don't get 1-shot, so that's worth it." There are some ranged players who are already doing this -- stacking survivability so they don’t have to endlessly kite -- and it just feels like the minimum amount of survivability to avoid the 1-shot is so large it's unattainable. That's one of the things 1.0.3 seeks to address.

 

Damage Reduction in Co-op

Another change which is targeted at improving life for melee is the reduction in co-op damage. Again, since many ranged players just build glass cannon and avoid damage completely, they didn't really care if incoming damage went up as other players entered the game, but the melee characters really noticed. It was very easy for your life-on-hit to have you at a steady equilibrium, but as soon as another player entered the game your life-on-hit was no longer covering the incoming damage and death became imminent.

 

Additional Changes

And finally, there are always minor polish adjustments designed to help melee -- such as the AI on some monsters (BEES!!!) being tweaked to run away less often, which again helps melee more than ranged. I actually spent some extra time the other day to make sure if a Sand Wasp runs away from you, and you start chasing the wasp, it doesn't turn and shoot 4 bees in your face (hopefully that makes 1.0.3). I'm also working with one of our gameplay engineers to make it so if you sidestep the Dark Berserker’s power hit (where he brings his giant mace down), he doesn’t turn to track you as he swings (though that change probably won't make 1.0.3). These kind of AI adjustments are things ranged players don’t even notice, but are huge for melee.

 

Another adjustment being made is increasing both the maximum range and the dead zone of Mortar. Mortar was specifically designed to be an anti-range affix, but many ranged players would just stand even farther away, whereas melee would sometimes get caught in the cross-fire of two Mortars. Increasing the maximum range and the dead zone helps with both of these.

 

 

 

RMAH dziala juz na US, troche ograniczony ale uruchomili

 

 

jankesi juz kupuja :blink:

 

Real-Money Auction House Now Available in the Americas

 

Transaction Fee (Real-Money Auction House): 15% of final sale price

Transfer Fee (when sending proceeds to PayPal or other authorized payment-service provider): 15% of amount being transferred

:lol2: Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak sie przymierzalem do Diablo 3, jako były gracz WoWa grając w bete zbyt dużo podobieństw mi sie nasuneło i to mnie troche wstrzymało z zakupem. A teraz to co piszecie tutaj tylko mnie uświadomiło, że dobrze zrobiłem. Mechanika gry - te same problemy co w WoWie i ten sam płacz z tego co widze, i pewnie Blizz postąpi tak samo jak w tam, żeby to "naprawić". No i do tego dochodzi endgame, który z tego co napisaliście jest taki sobie ale może też poprawią.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak sie przymierzalem do Diablo 3, jako były gracz WoWa grając w bete zbyt dużo podobieństw mi sie nasuneło i to mnie troche wstrzymało z zakupem. A teraz to co piszecie tutaj tylko mnie uświadomiło, że dobrze zrobiłem. Mechanika gry - te same problemy co w WoWie i ten sam płacz z tego co widze, i pewnie Blizz postąpi tak samo jak w tam, żeby to "naprawić". No i do tego dochodzi endgame, który z tego co napisaliście jest taki sobie ale może też poprawią.

 

Mam dokaldnie te same odczucia. Mialem kupowac, odlozylem to na pozniej a teraz jak czytam wpisy w tym temacie to raczej na pewno sobie juz daruje d3. Zabrali najwiekszy fun jakim byl dobry sprzet za ubijanie mobow, teraz to jeden wielki handel (przynajmniej tak to wyglada po tym co piszecie). Do tego problemy i koniecznosc polaczenia z netem w przypadku "singla"

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ty chcesz powiedzieć, że w d2 nie było handlu? No chyba że chodzi o brak tego dreszczyku emocji przy każdym zakupie - czy tym razem to jakiś przekręt i zaraz zostanie się wydymanym, czy może uda się faktycznie przeprowadzić transakcję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ty chcesz powiedzieć, że w d2 nie było handlu? No chyba że chodzi o brak tego dreszczyku emocji przy każdym zakupie - czy tym razem to jakiś przekręt i zaraz zostanie się wydymanym, czy może uda się faktycznie przeprowadzić transakcję...

 

No jak czytam, ze niektorzy koncza akty nie znajdujac nic fajnego no to sorry :) Gdzie tu fun, z wirtualnych zakupow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w D2 był problem z ukończeniem gry na znajdowanych itemach? Chyba nie.

 

Jasne, że był problem. Szczególnie na początku. Większość pamięta D2 z czasów po wielu paczach, z czego ten najważniejszy wyszedł po dwóch latach od wyadania gry? Ja praktycznie nic nie kupowałem i straciłem wiele postaci lvl 70+ zanim udało mi się przejść całość. Mimo, że większość czasu grałem z kolegami, dzięki czemu trochę dzieliliśmy się znaleziskami a również lootowalismy swoje ciała nawzajem by ocalic rzeczy.

 

 

Gra ktoś na HC? Obecnie 54lvl WD CC Summoner. Build działa coraz lepiej, ale jeszcze lepiej chodziłoby się z Barbarzyńcą z tym jego krzykiem.

Edytowane przez Zaknafeinn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że był problem. Szczególnie na początku. Większość pamięta D2 z czasów po wielu paczach, z czego ten najważniejszy wyszedł po dwóch latach od wyadania gry?

 

Ja grałem Paladynem od początku i żadnych problemów nie miałem. Fakt że grałem tylko single. Patche instalowałem od pojawiania się LOD.

Edytowane przez dzik86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego problemy i koniecznosc polaczenia z netem w przypadku "singla"

 

Od dłuższego czasu nie ma już problemów z połączeniem. Wszystko działa bez problemów. A konieczność jest też zaletą bo możesz w każdej chwili połączyć się ze znajomym/znajomymi i razem pograć. Ja tak właśnie gram z kumplem. Jak jest to razem ciśniemy. A jak go nie ma, to solo sobie pomykam. Zresztą ciężko mówić o grze dla jednego gracza/wielu skoro to jest taka sama gra

 

Swoją drogą duża część osób narzeka na konieczność połączenia z siecią przy D3 a później pisze że czeka na PoE. Co jest zabawne, bo ta gra przecież również opiera się na ciągłym połączeniu z siecią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...