Conti Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 @ g00dMan Ale to nie jest oficjalny token Blizzarda WinAuth is an open-source Windows version of the Battle.net Authenticator, similar to the Mobile Authenticators for iPhone and Android that are used to secure your Battle.Net account for World of Warcraft, Starcraft and Diablo III Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g00dMan Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 @ up Wiem wiem. Dostrzegasz jakieś zagrożenia w korzystaniu z niego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 (edytowane) Zagrożenie - nie wiem Pytanie czy stosować zabezpieczenie nieznanego pochodzenia bez autoryzacji blizzarda .... Mocne hasło + alerty komórkowe -> to podstawa Token blizzarda -> dodatek Nieznanego pochodzenia generator -> ??????? P.S. Jedna rzecz mnie zastanawia Na konta bankowe gdzie logowanie polega na podaniu loginu i hasła nie ma tyle włamów co na konta blizzarda. Wiele banków, np mbank, getinbank, inteligo i inne mają login i hasło typowo szyfrowane po bezpiecznym połączeniu, bez żadnych udziwnień typu wpisz 2,4,7,11 literę .... po prostu login, hasło. Więc, kwestia zabezpieczeń po stronie serwerów czy kwestia haseł używanych przez użytkowników ?? Edytowane 10 Sierpnia 2012 przez Conti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Winauth podobno nie rozni sie niczym od tej aplikacji blizza na komorki. ja uzywam bo patrzac co sie dzieje z kontami nie tylko na BN ale w ogole, zabezpieczen nigdy za wiele. Moze i Blizz nie autoryzuje go ale rowniez nie zakazuje uzytkowania go i mozna normalnie dodac do konta, wiec imo to wystarczajaco przekonujace. post blizza na ten temat: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2569217651 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Cała idea tokena polega na tym, że jest on w innym urządzeniu niż to, z którego logujesz się do gry. Używanie tokena na kompie na którym grasz, to bezsens, bo robactwo które siedząc na Twoim kompie ma dostęp do Twojego mejla, haseł, itd. będzie też miało dostęp do zapisanych w tokenie kluczy do przywracania go. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Cała idea tokena polega na tym, że jest on w innym urządzeniu niż to, z którego logujesz się do gry. Używanie tokena na kompie na którym grasz, to bezsens, bo robactwo które siedząc na Twoim kompie ma dostęp do Twojego mejla, haseł, itd. będzie też miało dostęp do zapisanych w tokenie kluczy do przywracania go. No właśnie jak ktoś się włamie do kompa to i token nie pomoże. Ja używam alertów komórkowych i dwa razy musiałem podać kod: pierwszy raz przy pierwszym uruchomieniu gry, a drugi raz przy pierwszej aukcji na rmah. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 zdaje sie ze dane Winauth sa zaszyfrowane. W kadzym razie jesli jest wybor miec cos a miec nic, wybieram cos. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g00dMan Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgadzam się jw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Tylko jak cos sie spierniczy to ciezko go potem od konta odczepic. A kompa nikt nie bedzie przejmowal - wlamy to albo krzyzowanie hasel i loginow zdobytych w innych serwisach albo brute force (przy czym to drugie nieoplacalne wiec nikt nie bedzie sie bawil) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 (edytowane) ZłyDzien... widzialem ze masz tam siekierke 2 reczna z critem i lohem... jak Ci to sie sprawdza na 2i 3 akcie.. da sie normalnie bic? moj barb w pierwszym akcie rzadzi 2 drugim tylko ciezkie elity mu sprawiaja problem.. ale w 3cim juz maja za duzo życia i ewidetnie brakuje mi DPSu... jakbym zrezygnowal z tarczy a wzial 2reczna bron nie wykosztowalbym sie tak mocno .. 5mln juz widzialem bronie typu 1.1k dps 900 loha i gniazdo (kamien 90% critchance mam u DH w kuszy) http://eu.battle.net/d3/en/profile/Chaos-2480/hero/986889 tam pare rzeczy jeszcze jest nieaktualnych mam prawie 50k życia 850 resów po WC i 20k dps. crit ze skilami na poziomie 30% i bron 2H kosztem 100pkt resów i jakis 3k zycia mnie nie zbawi a wiekszy dmg sie chyba przyda ... Edytowane 10 Sierpnia 2012 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Tego toporu uzywam tylko w a2, gdzie jest na tyle latwo ze moge zostawic tarcze i wlaczyc 2 ofensywne pasywy. Tak 4 fun. W a3 jestem skazany na 1h+tarcza, bo z 2h ilosc ripow zaczyna byc frustrujaca. Z 1H mam 30kdps (40z battle rage) i da sie tak robic a3. Nie zdazaja mi sie elity ktorych nie jestem w stanie zabic i nigdy nie trafiam na enrage. To LoH ktore tam jest duzo nie zmienia - mam 1.22 aps z 2H, na a3 zdecydowanie za malo i za wolno. Trafilo sie raczej przypadkiem jak kupowalem topor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonzi Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Patrzcie na to: http://www.diabloprogress.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xavier78 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Panowie, A może by zrobić jeden(lub kilka max. 3) team'ów "best off"? Oczywiście nie tylko z tego forum ale i z "billza", w końcu mamy olimpiadę 2012 :) Jakiś MOD by kompletował drużynę ? Takie nasze zawody, zawsze będzie ciekawiej niż czasami w publicznej... Z tego co widzę najlepiej gra mi się z kolegami z forum... :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Nie widzialem zeby bylo, jak tak to sorry: 1.0.4 http://eu.battle.net/d3/en/blog/5617583 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Trawienny Zmiany dla elit = błąd. Gra już po patchu 1.0.3 stała się dużo łatwiejsza. Co do reszty to niech drop poprawią i będzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Nie widzialem zeby bylo, jak tak to sorry: 1.0.4 http://eu.battle.net...en/blog/5617583 *P.S. We’re getting rid of the Invulnerable Minions monster affix. ALLELUJA 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Czas sprzedac wszystko na RMAH i czekac na MoP :F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 @ HaNz Pochwal się ile wziąłeś. Życzę dobrej licytacji Ja osobiscie nawet nie patrzę na broń, jesli nie ma gniazda / crit d / loh -> te chadzają za kosmiczną kasę niestety. Poszła za ponad 14mln, czyli całkiem nieźle bo liczyłem na ok 10 Poczytałem o nowych zmianach i średnio to wygląda, jak dla mnie za dużo nerfów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Część zmian bardzo dobra, ale obawiam się, że tak mocne znerfienie elit nie wyjdzie grze na dobre. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Też tak sądzę. Zamiast nerfować mogliby naprawić algorytmy bo czasem dzieją się frustrujące rzeczy, np. Stawianie laserów prosto pod nogami. Stawianie ścian obok siebie tak, że nie tyle jest się uwięzionym ale nie można się w ogóle ruszyć. Mobki, które ciągle uciekają jak się je goni i zostawiają ślad ognia, dla klas/buildów kontaktowych to jest mocno wnerwiające. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Pewnie łatwiej jest osłabić niż to poprawić ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conti Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Albo skoro po każdej śmierci można wydlużać czas reaktywacji, to czemu nie można obniżać stopniowo siły elity, albo wystarczyłoby zwolnić ich regenerację. W zasadzie to chyba byłoby najlepsze - wolniejsza regeneracja zdrowia mobków. A jeszcze lepiej zostawić w spokoju mobki - bo to ma być wyzwanie, ale doprowadzić drop do takiego stopnia, aby można się było ubrać z dropu. Wtedy ceny na AH by się unormowaly i mozna byłoby grać. ALE tego nie zrobią, bo RMAH straciłoby obrót, a na tym zarabiają ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Lepiej sprzedać bronie 2h, bo mogą jeszcze bardziej stracić na wartości po tym patchu. Ciekawe czy buff dotknie też np. kuszy i łuków, bo fakt, że można ich używać z kołczanami, sprawia że nie wypadają gorzej niż dual wield. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 ladna paranoja sie zaczyna na rmah/ah w dziale 1h, 2h i plany. spadaja ceny broni a lawinowo rosna dla planow. to samo z craftem-> FB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 patch 1.0.4 wygląda ciekawie, może wrócę do gry jak go uruchomią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Mnie śmieszy fakt że blizz chce zachęcić ludzi do grania w grupie usuwając uśrednianie mf, już widzę masę ludzi na 3 akcie inferno poubieranych w 200+ mf z dps na poziomie 10-15k (przy dobrych wiatrach) liczących na to że jakiś wymiatacz który ładuje tylko w DPS wyczyści wszystko żeby mogli zgarnąć fanty a sam nic z tego nie będzie mieć Osobiście uważam że mf powinien być zależny od przydatności w drużynie tzn. zadanych / otrzymanych obrażeń. Sam gram w 90% na publikach i to co się tam dzieje już teraz to jest masakra a po patchu będzie jeszcze gorzej. Inna sprawa że znaleźć dobry item dla barba z mf na poziomie 20 graniczy z cudem a dla takiego DH jest tego cała masa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zobaczym pozyjemy.. Wiem ze Ci co maja sprzet zeby kosic akt 3 i 4 i tak dalej beda go kosic.. Ci co nie moga moze zaczna tam jakos grac ... a niektore kombinacje affixow u elit to po prostu masakra... Ja tam sie ciesze. Moze w koncu utluke diablosa bo poki co akt 4 to dla mnie sciana Sent using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 zabicie diablo po 3 nerfach i 5 buffach to juz nie to samo;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 (edytowane) Bossów nie ruszają z tego co można przeczytać. Mnie śmieszy fakt że blizz chce zachęcić ludzi do grania w grupie usuwając uśrednianie mf, już widzę masę ludzi na 3 akcie inferno poubieranych w 200+ mf z dps na poziomie 10-15k (przy dobrych wiatrach) liczących na to że jakiś wymiatacz który ładuje tylko w DPS wyczyści wszystko żeby mogli zgarnąć fanty a sam nic z tego nie będzie mieć Osobiście uważam że mf powinien być zależny od przydatności w drużynie tzn. zadanych / otrzymanych obrażeń. Sam gram w 90% na publikach i to co się tam dzieje już teraz to jest masakra a po patchu będzie jeszcze gorzej. obecnie granie na inferno w wiecej niz 2 osoby jest zupelnie nieoplacalne ... 1 tank i 1 dps sprawdza sie najlepiej. Aczkolwiek we 2 barbem tez sie jako tako latalo .. za to w 2 DH juz ciezko .. Edytowane 11 Sierpnia 2012 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 moze nie bezposrednio, ale droga DO diablo bedzie znaczaco prostsza. chcialem sprawdzic jak wyglada gra 2xdps (melee +ranged) + 2x full MF, tak ze w party kazdy by mial okolo 200mf ale z tymi zmianami to juz nie mam w zasadzie po co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...