JaffVeyda Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Jak myslicie oplaca sie poczekac z zakupem sprzetu do wyjscia patcha? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartosH Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Ja czekam. Nie cierpię na nadmiar gotówki, a ceny mogą się trochę zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pwael Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) Jezeli chodzi o ww barba to chyba warto zapolowac teraz na mighty weapon z loh+socket/crit dmg jak ktos jeszcze nie ma. Edytowane 27 Września 2012 przez Pwael Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 A ja dalej nie umie wbić na PTR Z tego co znajomi testowali grało im się dobrze z buławą / toporem, niektórym nawet lepiej niż z mighty weapon. Co do LOH to lepiej go porzucić na rzecz LS. Oglądając streamy kilku graczy niektórzy biegali mając tylko 3% LS na pasku i DPS ok 100k. Wydaje mi się że tragedii nie będzie choć to tylko moje obserwacje bo jak próbuję wejść na test server mam error 12 http-~~-//youtu.be/beZXYhihXfE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1024 Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Nie masz tych statów takich złych. Zmienilbys tarcze na sztylet albo miecz z loh i gniazdem i kręcilbys się przez a3 w miarę sprawnie. Oczywiście nie twierdze że ww i sprint to jedyne wyjście. Mam broń na offhanda, szału nie robi ,ale na 3 akt ta postać jest za słaba ,żeby ww używać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Mam pytanie czy jest jakiś kalkulator właściwości itemów(znalazłem tylko apke na androida) . Tzn. żeby przed zakupem na AH porównać z obecnie posiadanymi rzeczami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 http://www.d3dps.com/node/34 Imho najlepszy z możliwych 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewator Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Dzięki ale szukam takiego żeby można też cześć gearu porównywać(np. hełm,karwasze ,amulet itp.) a nie tylko broń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p!Ck3r Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 A ja dalej nie umie wbić na PTR Z tego co znajomi testowali grało im się dobrze z buławą / toporem, niektórym nawet lepiej niż z mighty weapon. Co do LOH to lepiej go porzucić na rzecz LS. Oglądając streamy kilku graczy niektórzy biegali mając tylko 3% LS na pasku i DPS ok 100k. Wydaje mi się że tragedii nie będzie choć to tylko moje obserwacje bo jak próbuję wejść na test server mam error 12 http-~~-//youtu.be/beZXYhihXfE No wlasnie przy takim dps zaczyna sie ls oplacac tylko zeby tyle wycisnac potrzeba tylko $mln=dps k Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymej Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Dzięki ale szukam takiego żeby można też cześć gearu porównywać(np. hełm,karwasze ,amulet itp.) a nie tylko broń. d3up.com 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 No wlasnie przy takim dps zaczyna sie ls oplacac tylko zeby tyle wycisnac potrzeba tylko $mln=dps k Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2 Tak, ale to było na ML10 a nie wydaje mi się żeby to było optymalne miejsce do farmienia :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 @aerial Widzę na poprzedniej stronie nba Twoich screenach że te oznaczenie legendy jako słupa światła jest fajnie widoczne. Sety też tak widać? No i czy na mapie to też jest jakoś oznaczone? Sety i legendary. Na mapie jest chyba takie kółko jak od questów. I jeszcze jakiś dźwięk jest, ale chyba grałem z wyłączonym to nie słyszałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yngwie Opublikowano 27 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2012 Mam broń na offhanda, szału nie robi ,ale na 3 akt ta postać jest za słaba ,żeby ww używać. wrzuc kolejny pasyw defensywny, zmien rune w br na into the fray i jezeli masz sensowny loh na tym offhandzie to bez problemu sie przekrecisz przez a3 oczywiscie zadnych rekordowych czasow nie bedzie, ale absolutnie nie bedzie mowy o tym ze postac za slaba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezo_ Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) Dobra wiadomość dla Wizard'ów, zrobiłem test CM Wizza na Monster Power 4 i po wszelkich nerfach build nadal dziala - choć nie jest juz tak szybki jak w 1.0.4. Na MP 4 moby mają znacznie więcej HP niż na 1.0.4, co także wpływa negatywnie na szybkość - filmik z mojego testowego runa: http://www.youtube.com/watch?v=30ErJmN7qTs&feature=youtu.be&hd=1 Edytowane 28 Września 2012 przez rezo_ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Czyli podobnie jak z tornadami u barba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 No i mamy kolejny nerf dla ToC WW/sprint: Fury cost from 16 to 10 Current cost is now a flat value per cycle + an additional cost based on attack speed. Changing this slightly so that the new continual cost is 7 flat + 3 per cycle. The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced. Ładnie... Jesli dobrze to interpretuje to koszt za WW znow zmalal i to nawet kilkukrotnie dla wysokich APS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Czyli nerfneli IAS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Czyli nerfneli IAS? rece opadaja przy tobie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) rece opadaja przy tobie... The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced. Tzn. co ze niby szybsze bronie beda zuzywaly mniej fury niz dotychczas? Edytowane 28 Września 2012 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) tak. bo teraz tylko 1/3 kosztu WW bedzie mnozona przez syzbkosc ataku ale kogo to obchodzi, wszyscy jaraja sie ze legendy beda lecialy 2 razy czesciej... Edytowane 28 Września 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaffVeyda Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Legendy leca wystarczajaco czesto nawet i teraz.Ale ich jakos to juz co innego. Wolalbbym zeby lecialy tak jak teraz tylko z lepszymi statami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Siemka Moglby ktos dokal;dnie napisac na czym ma polegac Nerf WW/sprinta dla barba ? ostatnio mialem mala przerwe z sankturaium - a bulid na jakim skonczylem brac barrbem - sprawdzal sie rewelacyjnie mainhand -Szybki axe z wysoki CD i dps -=offhand sztylecik ias,lech crit socket Nie bedzie sie juz dalo tak grac szybko jak poprzednio ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) jezeli uzywales ww/sprint i okazjonalnie berserkera to raczej czeka cie buff niz nerf bo koszt uzycia WW spadl dramatycznie. Mniejszy proc dla np LoH latwo da sie zalatac. Jezeli uzywales buildu opartego na Thrive on Chaos (berserker 100% czasu gry) to teraz bedzie to duuzo ciezsze bo niedosc ze proc jest mniejszy ( mniejsza generacja furii) to jeszcze ten obnizony koszt WW przeszkadza. Da sie grac, ale nie ma mowy o takiej swobodzie jak w 1.0.4 . Generalnie stopien nerfu zalezy od sprzetu jaki masz, lokacji gdzie grasz itp. Nie bedzie sie juz dalo tak grac szybko jak poprzednio ? jak na ironie, zeby utrzymac berserkera bedziesz musial grac szybciej niz poprzednio ^^ Edytowane 28 Września 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Dobra wiadomość dla Wizard'ów, zrobiłem test CM Wizza na Monster Power 4 i po wszelkich nerfach build nadal dziala - choć nie jest juz tak szybki jak w 1.0.4. Na MP 4 moby mają znacznie więcej HP niż na 1.0.4, co także wpływa negatywnie na szybkość - filmik z mojego testowego runa: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=30ErJmN7qTs&feature=youtu.be&hd=1 Musiałem wyłączyć dźwięk żeby dało się to oglądać. Jaka szansa na krytyka na tej postaci? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezo_ Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 CC 57% (z +5% z Energy Armor), AS 2.23, CD 200%. Najlepiej gdyby dalej dało się grać ze Storm Armor zamiast Energy Armor, ale odniosłem wrażenie że to +5% CC zrobiło róznice - bede to jeszcze testował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 z critt chance chyba jest jakis bug, bo tez mam wrazenie, ze przy ~60% znacznie czesciej wpadaja niż ~55. Niby różnica mała, ale to czuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) jezeli uzywales ww/sprint i okazjonalnie berserkera to raczej czeka cie buff niz nerf bo koszt uzycia WW spadl dramatycznie. Mniejszy proc dla np LoH latwo da sie zalatac. Jezeli uzywales buildu opartego na Thrive on Chaos (berserker 100% czasu gry) to teraz bedzie to duuzo ciezsze bo niedosc ze proc jest mniejszy ( mniejsza generacja furii) to jeszcze ten obnizony koszt WW przeszkadza. Da sie grac, ale nie ma mowy o takiej swobodzie jak w 1.0.4 . Generalnie stopien nerfu zalezy od sprzetu jaki masz, lokacji gdzie grasz itp. jak na ironie, zeby utrzymac berserkera bedziesz musial grac szybciej niz poprzednio ^^ Gralem Berserker 100% caly czas- ww/sprit tylko w tym wariancie jest efektywny ... cos wlasnie czujem qfa ze sie za to zabiora bo zbyt pieknie sie gralo i przyjemnie btw zeby utrzymac furie mozna by pomyslec nad zmiena broni na might weapon i z pasywa miec bonusa do regeneracji - o ile takie rozwiazanie cos da Edytowane 28 Września 2012 przez Strongmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 Zmniejszenie kosztu ww to nie jest duży nerf, możn "wydać" fury inaczej (spam sprintu, który nie ma animacji). Za to ułatwia to sytuację kiedy kończy się fury przy zbyt małej ilości celi/zbyt niskim hp. Moim zdaniem to wręcz buff dla barba, ciężej przypadkowo zejśc z fury do 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 28 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2012 taa, tylko wczesniej to nie bylo konieczne a teraz nie da sie grac bez ciaglego spamowania. Nawet nie chce mi sie wracac do PTR zeby sprawdzic czy to duzo zmieni, korzystam z ostatnich chwil beztroskiego WW na 1.0.4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 29 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2012 Panie, Panowie dawać na PW tagi to dodam na pierwszą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...