twistet Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) a ja proponuje poczekać na pierwsze wieści z gamescom, a jak takowych nie będzie to na Blizzcon, może wtedy Blizzard rozwieje wątpliwości albo utwierdzi to co już zostało powiedziane :) Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez twistet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Czyli co, mogę się w singlu lagów spodziewać jak serwer Blizza dostanie czkawki albo coś będę ściągał w tle (tudzież grał na lapku via Play Online)? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Twitter w wypadku śmierci nasze przedmioty tracą 10% wytrzymałości a na samą betę jeszcze trochę sobie poczekamy... Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez zal0st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Straszne.. lepiej było w d1 jak cały loot wypadał. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ciekawe, czyli wychodzi na to, że przedmioty będą się zużywać i trzeba będzie je naprawiać, tylko czy to dotyczy jedynie zbroi i broni ?, ale jak dla mnie to i tak podnosi realistkę rozgrywki i nadaje jej dodatkowego smaku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Przypadkiem broń się nie zużywała w D2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Ale to jest: a) -10% max durability, b) czy po prostu 10% z całości i naprawiasz u kowala za złoto Wydaje mi się że to pierwsze byłoby zabójcze bo wszystkie sety w końcu spadłyby do 1 punktu wytrzymałości i poszły się... (co prawda dopiero po 25/30 śmierciach, ale jednak). PS byłby to bardzo dobry sposób na item-farmerów i inflacje przedmiotów w grze, ale wkurzający dla normalnych graczy. Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez Thomas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 (edytowane) Przypadkiem broń się nie zużywała w D2? tak, ale nie wynikało to ze śmierci postaci, tylko zużywała się w trakcie... trochę dziwne to rozwiązanie Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez zal0st Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jeszcze wszystko pewnie może się zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Przypadkiem broń się nie zużywała w D2? W jedynce też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 tak, ale nie wynikało to ze śmierci postaci, tylko zużywała się w trakcie... trochę dziwne to rozwiązanie Wiem o tym, ale post .PaVLo. sugerował jakoby do tej pory nie było zużycia wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 no to mamy rozwiązanie jak w WoW'ie, tam jak zginiesz to też itemy tracą wytrzymałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 tudzież grał na lapku via Play Online Costi, skąd wiedziałeś? ;) Swoją drogą kibel. Mam nadzieję, że finalnie połączenie będzie niezbędne tylko w czasie uruchamiania gry, a nie non stop, bo inaczej to.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Raczej non stop, skoro potwory i cały staff ma być na serwerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Diablo III Just Got Harder Than Hell With New 'Inferno' Difficulty poziom trudności "inferno" potwierdzony, będzie stanowił wyzwanie dla graczy, którzy osiągnęli limit (lvl 60)... sweeet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 dla graczy, którzy osiągnęli limit (lvl 60) ...a po roku wyjdzie: Diablo 3: Burning Crusade z lvl cap podniesionym do 70. :lol: 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Nie wiadomo ile dodatków Blizzard wypuści do D3 ale patrząc na WoW czy Starcraft 2 w trzech częściach, pewnie będą doić tą grę ile wlezie. Zapas leveli musi być, +10 w każdym dodatku i już 4 potrzeba żeby do 100 dojechać. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twistet Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Jak dla mnie 60 lvli na początek wystarczy :) a im więcej będą wypuszczać gier tym lepiej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Diablo III: Gamescom 2011 - Game Trailers, Game Reviews, Gameplay Videos at VideoGamer.com - VideoGamer.com gameplay z gamescomu, trochę krótki ale co tam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortally Insane Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 (edytowane) Jak mnie denerwuje to wszechobecne pi*rdo-lamento (co za rygorystyczna cenzura) o always on-line ... Owszem grałem w D1 i D2 w "singla", ale jak nie miałem jeszcze neta... Kiedy stałe łącza się rozpowszechniły i posmakowałem batlle,netu zapomniałem co to single player. Tak costi ten jpg jest dla Ciebie. Czym różni się inferno od innych poziomów trudności: - Jest tylko dla postów na 60lvl. - Wszystkie monstery są na 61lvl, wszystkie lokacje mają mieć podobny poziom trudności, czyli 1 akt powinien być równie trudny co 4. - Cała zawartość od razu jest dostępna, nie trzeba przechodzić 1,2,3 aktu itp. można od razu iść do 4. Diablo III: Gamescom 2011 - Game Trailers, Game Reviews, Gameplay Videos at VideoGamer.com - VideoGamer.com gameplay z gamescomu, trochę krótki ale co tam... To jest stary build z blizzconu 2010. Edytowane 18 Sierpnia 2011 przez stalowy sracz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2011 To jest stary build z blizzconu 2010. wiem, ale tą wersję grali na gamescomie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Jak mnie denerwuje to wszechobecne pi*rdo-lamento (co za rygorystyczna cenzura) o always on-line ... Owszem grałem w D1 i D2 w "singla", ale jak nie miałem jeszcze neta... Kiedy stałe łącza się rozpowszechniły i posmakowałem batlle,netu zapomniałem co to single player. A ja nie zapomniałem co to Signle Player i bardzo lubię pykać w SP. Ciekawe jak będziesz śpiewał jak ci net padnie, albo router. Ja mam na chacie Linksysa WRT54GL i od czasu do czasu potrafi się zawiesić, normalnie nie stanowiłoby to problemu, a jak na to zareaguje D3? Po prostu idea SP gdzie absolutnie nie potrzebne jest połączenie z netem i dorzucanie tego połączenia na siłę mi się nieszczególnie podoba. Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez thuGG 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krudki Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 A to połączenie z netem nie będzie raz sprawdzane ? W sensie odpali się gra, sprawdzi jak jest to już działa nonstop ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Nawet jak net padnie to co? Nawet jak 24h będziemy offline to świat się nie skończy, ot nie zagrasz! Nie z winy Blizza, który dba o swoje interesy, jeno z winy swojego providera/hardwaru/pogody etc Ja także mam wrażenie ze no-life tylko plączą... Mam kilka tytułów Ubi...wszystkie wymagają łącza..... Nie zdarzyło mi się aby padł, ale jak padnie podczas sesji np w HAWX2 to....to zagram w Wieśka 2;] Proste? 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Owszem grałem w D1 i D2 w "singla", ale jak nie miałem jeszcze neta... Kiedy stałe łącza się rozpowszechniły i posmakowałem batlle,netu zapomniałem co to single player. Widzisz, wbrew pozorom stałe łącze nie jest wcale tak rozpowszechnione jak mogłoby się wydawać. Mieszkam w Warszawie i od dobrych 3 lat mam net via Play, bo nijak nie idzie załatwić normalnego kabla w TPSA. Wprawdzie obecnie jest to 19GB transferu + brak limitu między 00.00-09.00, ale mimo wszystko tego typu połączenie nie jest przeznaczone do grania. Po prostu nie da się. Pomijam już to, że troche szkoda mi marnować, i tak małego, transferu tylko z powodu tego, że producent ubzdurał sobie stałe połączenie z serwerami. Druga sprawa. W czasach D1 i D2 laptopy to był raczej rarytas, a o graniu na nich nie było w ogóle mowy. Obecnie notebooki do grania nie są ani trudno dostępne, ani drogie. Ba, nawet na sprzęcie nie dedykowanym dla graczy idzie odpalać większość gier na przyzwoitych ustawieniach. I teraz jakbym chciał zabrać laptopa do pociągu/za granicę/na działkę czy nawet na taras za domem gdzie nie sięga wifi no to mam pozamiatane, bo bez netu to nie poszalejemy. Poza tym zgadzam się z poprzednikiem. Ja osobiście w ogóle nie gram w MP (ze względu właśnie na brak odpowiedniego łącza), ale i bez tego w grach interesuje mnie głównie SP lub co-op. Także to, że ty nie rozumiesz pewnych kwestii nie znaczy, że dla innych nie są one bardziej istotne. edit. I nie, nie uważam się za no-life'a. Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez maSTHa212 8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZipQ Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Czym różni się inferno od innych poziomów trudności: - Jest tylko dla postów na 60lvl. - Wszystkie monstery są na 61lvl, wszystkie lokacje mają mieć podobny poziom trudności, czyli 1 akt powinien być równie trudny co 4. - Cała zawartość od razu jest dostępna, nie trzeba przechodzić 1,2,3 aktu itp. można od razu iść do 4. To jest stary build z blizzconu 2010. Możesz podać źródło tej informacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Możesz podać źródło tej informacji? nie może bo to jakaś bzdura jest Our intent is to create a fairly smooth leveling curve between difficulties. When you finish Normal you should be around 30, and you’ll be ready for Nightmare, you should be around 50 when you finish Nightmare, and you’ll be ready for Hell, and when you finish Hell you should be around 60, and ready for Inferno. oficjalne oświadczenie Bashioka na temat inferno 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 - Wszystkie monstery są na 61lvl Gwoli ścisłości, na minimalnie 61 lvl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortally Insane Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Ciekawe jak będziesz śpiewał jak ci net padnie, albo router. Ja mam na chacie Linksysa WRT54GL i od czasu do czasu potrafi się zawiesić, normalnie nie stanowiłoby to problemu, a jak na to zareaguje D3? Jeśli nie jesteś w stanie wytrzymać kilka godzin przerwy w dostawie netu to chyba masz problem. Widzisz, wbrew pozorom stałe łącze nie jest wcale tak rozpowszechnione jak mogłoby się wydawać. Mieszkam w Warszawie i od dobrych 3 lat mam net via Play, bo nijak nie idzie załatwić normalnego kabla w TPSA. Wprawdzie obecnie jest to 19GB transferu + brak limitu między 00.00-09.00, ale mimo wszystko tego typu połączenie nie jest przeznaczone do grania. Po prostu nie da się. Pomijam już to, że troche szkoda mi marnować, i tak małego, transferu tylko z powodu tego, że producent ubzdurał sobie stałe połączenie z serwerami. Ten argument trafia do mnie dużo bardziej niż "ojej nie mogę sobie pograć w pociągu :(", ale jednak jesteś w mniejszości. Na dzień dzisiejszy większość ludzi ma/może mieć taki net który pozwoli na grę w multi. Możesz podać źródło tej informacji? nie może bo to jakaś bzdura jest Faktycznie nie ma o tym mowy w żadnych oficjalnych materiałach, więc chyba przeczytałem to na jakimś forum, ale brzmi to dość logicznie i zdziwię się jeśli będzie to wyglądać inaczej niż jak to opisałem. Ponad to ten cytat może wskazywać że myślą nad czymś takim: Primarily it’s focused around Inferno and creating a consistent difficulty across the entire act. By having a flat difficulty across the entire game in Inferno it evens things out so that no matter where you want to go you’re being challenged, and you have a good chance at getting good drops. That’s intended to open the game up so there’s simply more freedom for the player to go anywhere in the game and have an equal chance at good drops. There will probably still be a slight difficulty curve in Inferno, as enemies simply become more complex and have greater abilities later in the game, but we’re making an effort to make it as even across the board as possible. It’s something we’ll very likely have to keep tweaking after release. Jak widać inferno powstało tylko po to żeby było gdzie szukać najlepszych itemów i wyeliminować "boss runy" Gwoli ścisłości, na minimalnie 61 lvl. Odsyłam do powyższego cytatu "consistent difficulty across the entire act. By having a flat difficulty across the entire game in Inferno it evens things out so that no matter where you want to go you’re being challenged" IMO wszystkie monstery jednak będą na 61lvl. Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez stalowy sracz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (edytowane) Jeśli nie jesteś w stanie wytrzymać kilka godzin przerwy w dostawie netu to chyba masz problem. Jestem w stanie znieść wiele dni bez netu, to nie jest dla mnie problem, ostatnio byłem na 2 tygodniowym urlopie i nie widziałem kompa na oczy, nawet mi przez myśl nie przyszło, że chciałbym teraz posiedzieć przed monitorem. Inną sprawą natomiast jest, gdy np. w piątęk w pracy opracuję sobie zajebisty plan pogrania w weekend w D3, a tu się okazuje, że net/sprzęt padł i co? I wtedy rzeczywiście mam problem. Oczywiście mogę sobie zaplanować coś innego, ale to można odnieść do każdej aktywności, gdy zaplanowałeś sobie, że pójdziesz do kina/baru/kręgielni i okazuje się, że to miejsce jest z jakiegoś powodu nieczynne, to jesteś podirytowany. I to jest analogiczna zależność. Fakt jest taki, że wymagane stałe połączenie z netem przez grę SP jest jakąś tam niedogodnością, większa czy mniejszą. Zdumiewa mnie, że niektórzy tą niedogodność akceptują i jeszcze dziwią się, że inni ludzie nie przepadają za niedogodnościami. Edytowane 19 Sierpnia 2011 przez thuGG 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...