twistet Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2012 Ja tam będę składał mój pre-order (zresztą jak każdy) na gram.pl, ale dopiero jak będzie dostępna edycja kolekcjonerska :) Wracając do przesunięcia premiery, to mogli by chociaż udostępnić każdemu dostęp do bety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2012 Czas na kupienie będzie na pewno, teoretyzuję teraz, ale przy tego kalibru objętości opcja ściągnięcia przedpremierowego powinna być dostępna na około 2 tygodnie przed premierą wzorem wszystkich dotychczasowych wielkich patch-ów i rozszerzeń do wow-a - wszystko żeby rozłożyć trochę w czasie obciążenie serwerów hostujących instalki blizzarda. IMO jeżeli ktoś nie ma zagwarantowanego już kluczyka do diablo z wow-a, to najlepszą opcją jest poczekać z preorderem do ujawnienia daty. Aha, saldo bnet już działa, wszystkie opcje są dostępne do korzystania z AH w diablo za ojro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2012 Czas na kupienie będzie na pewno, teoretyzuję teraz, ale przy tego kalibru objętości opcja ściągnięcia przedpremierowego powinna być dostępna na około 2 tygodnie przed premierą wzorem wszystkich dotychczasowych wielkich patch-ów i rozszerzeń do wow-a - wszystko żeby rozłożyć trochę w czasie obciążenie serwerów hostujących instalki blizzarda. W p2p czym więcej ściągających tym lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 10 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2012 Downloader blizzarda jeżeli dobrze pamiętam działa hybrydowo - część ściąga bezpośrednio, a część przez torrent - w każdym bądź razie zawsze do tej pory stopniowali ściąganie i nigdy wszyscy nie mieli dostępu pierwszego dnia, a rozciągali udostępnienie pobierania przedpremierowego na przestrzeni paru dni i potem tydzień-półtora kiedy wszyscy mieli odblokowane pobieranie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strongmen Opublikowano 11 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2012 (edytowane) Downloader blizzarda dziala w sposob taki, ze mozesz sciagac normlanie z servera a dodatkowo jeszcze przez p2p. Oraz w obu opcjach na raz, lub z jednego czy drugiego pojedynczo przy czym przez p2p predkosc jest bardzo licha (przynjamiej u mnie) Edytowane 11 Lutego 2012 przez Strongmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 12 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2012 diablo 3 beta dupes... może to już tradycyjny "feature" serii diablo? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 tym razem jak nie ogarna problemu to udezy ich on bezposrednio po kieszeni bo beda musieli wyplacic kase za sprzedane kopie przedmiotow. Albo bedziemy mieli czystą gre albo to ostatnia gra blizza bo na nastepna nie bedzie kasy :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 IMO rzecz nie będzie miała miejsca w finalnym produkcie: skoro udało im się ustrzec wow-a przed takimi rzeczami, to w D3 nie będzie inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 IMO rzecz nie będzie miała miejsca w finalnym produkcie: skoro udało im się ustrzec wow-a przed takimi rzeczami, to w D3 nie będzie inaczej. W WoWie praktycznie kazdy (co lepszy) item jest Bind on Pickup - po podniesieniu nie mozesz go tradeowac - czyli nie da sie dupowac, bo nie da sie tradeowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 W WoWie praktycznie kazdy (co lepszy) item jest Bind on Pickup - po podniesieniu nie mozesz go tradeowac - czyli nie da sie dupowac, bo nie da sie tradeowac. BOP jest tutaj bez znaczenia, są w Wow-ie szare i białe śmieci bez bop które u vendorów kosztują dużo złota - gdyby istniała opcja duplikowania żaden goldseller nie bawiłby się w farmienie botami czy kradzież kont dla złota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 (edytowane) IMO rzecz nie będzie miała miejsca w finalnym produkcie: skoro udało im się ustrzec wow-a przed takimi rzeczami, to w D3 nie będzie inaczej. KHOT twoja wiedza nie siega daleko :) Dupe'y w WoW to norma od BARDZO DAWNA... Mam linkowac? I to na oficjalu ... :oops: I nie potrzeba do tego zadnych zewnetrznych tooli. Edytowane 14 Lutego 2012 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 Fakt, ze sa [gluteus maximus] (:D) w WoWie nie zmienia balansu w tamtej grze w zaden sposob, wiec nie ma co sie zbytnio ekscytowac drobnym mankamentem w tym full każualowym mmo. W D3 pewnie dodadza jakis zapis typu "no refunds" w regulaminie i bedzie pozamiatane :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 Mam linkowac? Tak, pod warunkiem że to coś innego niż fake filmiki na youtube nagrywane na pirackich serwerach. Oczywiście warunek podstawowy: nie starsze niż dwa patche do tyłu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 (edytowane) Tak, pod warunkiem że to coś innego niż fake filmiki na youtube nagrywane na pirackich serwerach. Oczywiście warunek podstawowy: nie starsze niż dwa patche do tyłu. A wiesz dlaczego na YT akurat nie ma nic 'swiezej' daty? Dobrze wiesz, bo trzeba by byc glupic zeby zabijac cos co przynosi $$$ na starcie. Co nie zmienia faktu ze dupe'y sa i byly powszechne. Wracajac do kwestii D3, dupe'y moga byc niezlym killerem RMHA, wiec blizzard bedzie sie trudzil i to bardzo, bo nikt nie chcialbym obcinac sobie potencjalnych prowizji. Co lepsze, praktyka z D2, gdzie robiono wipeout dupe'ow, w D3 skonczylby sie masowymi pozwami... Jestesmy w europie, wiec EULA blizzarda musi byc spojna z prawem lokalnym, wiec nie jestesmy w czarnej [gluteus maximus] jak USA w kwestii legalnosci :) Obecnie jest trial w niemieckim sadzie przeciwko EULA blizzarda, z duza szansa przegrania przez blizzard-activision. Hurra prawa konsumenta! Edytowane 14 Lutego 2012 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2012 Obecnie jest trial w niemieckim sadzie przeciwko EULA blizzarda, z duza szansa przegrania przez blizzard-activision. Hurra prawa konsumenta!Po polsku to się w sądzie proces toczy... nie róbmy śmietnika z polskiego języka ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2012 Najśmieszniejsze jest to że w ogóle da się cokolwiek duplikować. Po takich doświadczeniach z poprzednich gier, nie mogą stworzyć systemu który jest na to całkowicie odporny od podstaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 15 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2012 Tyle, że poza stwierdzeniem "wszyscy wiedzą że być może są" dalej nie widzę potwierdzonych doniesień o działających rzyciach w wow - wiadomo: błędy są i będą zawsze, rzecz w tym, że są dość szybko tępione i wycinane razem z używającymi ich i podobnie będzie w D3 - działania będą bezlitosne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2012 Moze ktos sie zalapie: Fansite Beta Key Giveaways - Forums - Diablo III Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 Nieprawdopodobne, Skill and Rune Changes - Diablo III Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 Beta patch 14 preview: - liczba skilli i run zmniejszona do 1, ludzie i tak dojda jaka jest najlepsza kombinacja, oszczedzamy im czasu - gra sama biega i uzywa skilli, niedoswiadczony gracz nie bedzie zagubiony - aby odblokowac mozliwosc biegania samodzielnie nalezy rozwiazac rownanie 2+2*2 :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 (edytowane) Załamka... szukanie coraz lepszych run stanowiło swojaki cel gry. Brak mi słów żeby wyrazić moje niezadowolenie dla tej zmiany. W dodatku w tym newsie piszą jak do debili, coś jakby "zlamiliśmy system run ale teraz jest "awesome" i "cooler"". Oby głosy ludzi na forach dały Blizzowi do zrozumienia, że gracze chcą run jako itemki. Z drugiej strony i tak kupię tą gre jak miliony innych jakie by te runy nie były, więc Blizz pewnie ma w [gluteus maximus] zdanie graczy. edit Boże widzisz i nie grzmisz. Wchodzę w komentarze do tego newsa i od samej góry widzę: "Great job Blizz." "Sounds amazing. Can't wait to try it out." "Cool :)" "Glad to see the new changes! Now I don't have to run around worrying about upgrading my runes AND my gear." Teraz już nie wiem czy to ja jestem jakiś dziwny czy po prostu to jakies amerykańskie neokidy się tam udzielają. Edytowane 19 Lutego 2012 przez pawelekmal 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 Wiecie, wszystko, co jest napisane po angielsku brzmi mądrze. Nie podoba mi się to zbytnie upraszczanie ani trochę. Gdzie innowacyjność, kreatywność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 (edytowane) w tej chwili zwyczajnie zwisa mi co zmieniaja, to trwa za dlugo. Moge czytac o roznych systemach run i umiejetnosci ale to nic nie znaczy dopoki nie zagram i nie sprobuje sam. W ciagu ostatniego miesiaca to co zrobil blizz to wywrocenie wszystkeigo do gory nogami, od anulowania nowosci po zwrot o 180 stopni w przypadku run teraz. Kiepsko to rokuje na date wydania skoro potrzebowali czasu od sierpnia do lutego zeby polapac sie ze poprzedni system im nie pasuje. Boże widzisz i nie grzmisz. Wchodzę w komentarze do tego newsa i od samej góry widzę: "Great job Blizz." "Sounds amazing. Can't wait to try it out." "Cool :)" "Glad to see the new changes! Now I don't have to run around worrying about upgrading my runes AND my gear." Teraz już nie wiem czy to ja jestem jakiś dziwny czy po prostu to jakies amerykańskie neokidy się tam udzielają. Owszem, pisali tak na poczatku ale zmienili zdanie kiedy sprobowali nowego systemu pelnego bugow. Ostatnie strony zawieraja juz same narzekania Edytowane 19 Lutego 2012 przez ZlyDzien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 Co za bezsens... już chyba bardziej odmóżdżyć się tej gry nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czullo Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 D1: Stats points, skill books, spell levels, gear, elixirs/quest rewards, shrines. D2: Stats points, skill tree, spell levels, gear, gems/runes, elixirs/quest rewards, charms/inventory items. D3: Gear, gems. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 Najlepszy jest ten elective mode, że nie można wybrać dowolnych skilli, bez unlocka tej opcji w menu. Żeby czasem jakiś nieszczęśnik nie wybrał nieodpowiedniego combosa skilli.. Z runami też lipa, ale jest jednak z tym pewien problem. Ilość kombinacji skilli jaka tam powstaje, byłaby nierealistyczna. Przy założeniu że byłyby one łatwe do znalezienia (pierwsze tiery byłyby na bank łatwe), równie dobrze ich efekt mógłby rosnąć razem z levelem postaci, mniej wyjmowania i klikania, ulepszania każdej runy miliard razy na gameplay jak tylko wypadną odpowiednie składniki żeby to zrobić. Pomyślcie jaką ilość run trzeba gromadzić, żeby na max levelu coś poskładać (mogłeś np. chcieć builda który używa w każdym skillu tej samej runy max tier). Musieliby zrobić jakiś oddzielny stash chyba dla samych run. Zakładając że mamy wszystkie klasy na levelu 60, ilość potrzebnych skill run jest spora. Obecny system wydaje się jednak zbyt prosty. Nie ma już możliwości "znalezienia skilla", co w praktyce byłoby możliwe, gdyby runy były itemami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 Wystraczyło zrezygnować z poziomowania run i od razu ilośc stuffu robi się rozsądna. Nie oszukujmy się, nikt nie nosiłby przy sobie wszystkich znalezionych run, od tego jest skrzynka. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) Moim zdaniem zmiana z runami bardzo na +. Od początku głupotą wydawało mi się stopniowanie run (śmietnik w ekwipunku oraz dobranie umiejętności zależne od "farta" lub grubości portfela). Co innego, gdyby runy dało się umieszczać w przedmiotach. Ale skoro są stosowane tylko przy umiejętnościach, to obecna postać tego systemu jest naturalnym efektem rozsądnego przemyślenia. Szkoda tylko, że tyle czasu im to wszystko zajmuje. Edytowane 20 Lutego 2012 przez blasphemy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) Testerzy Blizzarda przechodzą d3 dziesiątki razy, pewnie mają setki wylevelowanych postaci i infernal poprzechodzony na wszystkie sposoby. Chyba wiedzą jaki system im się sprawdza, a jaki nie... Na pewno nikt na forum mnie nie przekona, że Blizzard wprowadza zmiany na gorsze. @ costi - Twój sposób zmienia tylko tyle, że trzeba trzymać runy (najlepiej na każdy wybrany skill wszystkie runy) i latać do skrytki za każdym razem. Runy i tak każdy by miał. Obecna opcja jest dużo bardziej przemyślana. Edytowane 20 Lutego 2012 przez skinny500 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 Z runami fajne byłoby to (jako itemami), że ostatni tier run byłby trudny do znalezienia, myślę że to działało na wyobraźnię graczy. Różnice między odpicowanymi high level postaciami, nie polegałyby na kilku mało istotny affixach na itemach, ale na wyraźnie zmodyfikowanych skillach przez super rzadki tier skill run, który można tylko znaleźć. Inna sprawa że tego typu modyfikacje nie są wykluczone, nowy engine umożliwia wprowadzanie zmian skilli, z poziomu np. unikalnych itemów, co więcej można dodawać zupełnie nowe skille dostępne tylko z przedmiotów. Więc teoretycznie wszystko jeszcze mogą nadrobić Teraz widać duży nacisk na "early game", chcą zrobić to możliwie najatrakcyjniejsze dla casual gamera, żeby mógł sobie nowe skille wybierać/zmieniać, praktycznie co poziom do 60. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...