Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Owszem, ale chyba zapomniałeś co znaczy demo = demonstracja = prezentacja.

To tak na marginesie ;)

no dobra, lapiesz mnie za slowa ;)

 

ale dema nawet maja podczas uruchamiania klauzule ze moga sie kompletnie nie pokrywac z final productem wiec sie nie czepiajcie juz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak powinno być ciemniej w tym nowym diablo, ale nie chodzi mi o nałożenie jakiegoś filtra jak na przedstawionych screenach.

Jak sobie przypomnę Diablo 1 to tam było to pokazane idealnie, ciemno, mrocznie, na dalszą odległość ledwie potwory widać, nie wiadomo co za rogiem sie czai, to budowało klimat, no i przedmioty "+ light radius" nabierały znaczenia ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa wizja artystyczna tego jak powinien wyglądać Diablo 3

 

Dołączona grafika

 

autorstwa Raidera

 

I jeszcze trochę nowych wieści.

 

AMD wypromuje DirectX 10.1

 

Bliższa współpraca AMD i producentów gier, m.in. Blizzard Entertainment, zaowocuje nie tylko grami zoptymalizowanymi pod kątem kart z serii RADEON, ale również wypromuje standard DirectX 10.1, który definitywnie został odrzucony przez NVIDIA.

 

Jako że AMD jest jedynym producentem kart graficznych, który oferuje produkty zgodne z DX10.1, pojawienie się gier wykorzystujących najnowsze API Microsoftu stałoby się kartą przetargową AMD w walce z konkurentem - firmą NVIDIA. Nowe gry popularnego wśród graczy studia Blizzard będą wspierać DX10.1. Będą to m.in. Starcraft II, Diablo III, a być może również kolejne dodatki do World of Warcraft. Dzięki dodaniu wsparcia DX10.1, gry będą miały zaimplementowane nowe efekty graficzne, dostępne wyłącznie na kartach z serii RADEON HD 3000 lub 4000. Właściciele kart GeForce będą musieli obejść się smakiem.

 

Niewykluczonym jest również, że AMD odnowi współpracę z Valve Software. Jeśli obie firmy ponownie połączyłyby się, wszystkie gry bazujące na silniku Source, rozszerzone zostałyby o wsparcie DirectX 10.1. Spośród ciekawszych tytułów, które zostaną wydane przez Valve wymienić można Half Life 2: Episode 3, Portal 2, czy Left 4 Dead.

nvision.pl

 

To co pokazał Raider faktycznie mi się bardziej podoba grafika jest mroczna ale nie jest taka szara i wyprana z kolorów jak na poprzednich screenach które dawaliście dla mnie Diablo 3 może tak wyglądać powiem nawet więcej ja chce żeby tak wyglądało. Cieszy mnie też ogromnie fakt że AMD-ATI nawiązało bliską współpracę z Blizzard Entertainment co jak co ale lepszej reklamy sobie nie mogli zapewnić :wink:

 

PS.

Fani niezadowoleni z grafiki Diablo III

 

"Ta petycja została stworzona by wyrazić głębokie rozczarowanie, jakie ogarnęło nas, fanów serii Diablo, kierunkiem artystycznym jaki został obrany podczas tworzenia Diablo III" - tak mniej więcej zaczyna się petycja skierowana przez graczy do Blizzarda. Chodzi tu o zmiany graficzne jakie zostały poczynione w trzeciej odsłonie tego kultowego cyklu, a które zaprezentowano podczas imprezy Blizzard Worldwide Invitational.

 

Zdaniem twórców petycji to co obecnie w kwestii oprawy graficznej przedstawia Diablo III zbyt upodabnia go do kreskówkowego stylu World of Warcraft. I to nie tylko w zakresie samego środowiska gry, ale także sposobu prezentacji postaci (olbrzymie zbroje jakby żywcem wyciągnięte z WoW). Niezdowoleni fani wskazują jednak przede wszystim na utratę mrocznego, gotyckiego klimatu trzeciej części Diablo poprzez zastosowanie jaśniejszej palety kolorów, ręcznie malowanych teł oraz wielu innych elementów, które ich zdaniem nie powinny wogóle znaleźć się w grze.

 

Aktualnie pod petycja podpisało się już ponad 12 tysięcy graczy i jak widać stale ich przybywa. Jeśli chcecie zapoznać się dokładnie z zarzutami fanów i być może sami podpisać petycje powinniście zajrzeć tutaj. Poniżej możecie obejrzeć zdjęcia uwypuklające wskazane "błędy" Blizzarda i prezentujące kierunek zmian, który zdaniem fanów powinien zostać obrany podczas dalszych prac nad Diablo III.

benchmark.pl

 

Ja się już pod tym podpisałem i w pełni zgadzam się z argumentacją która znajduje się w petycji :rolleyes:

 

Zapomniałem dodać że AMD planuje a poczęci już tak się dzieje nawiązać bardzo bliską współpracę z takimi kluczowymi producentami gier jak Blizzard Entertainment, BioWare Corporation, Valve Software, Infinity Ward, Remedy Studios, Bethesda Softworks, Codemasters Software, Irrational Games, ArenaNet Inc mówi Wam to coś :wink: ?

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blizzard Entertainment współpracujący blisko z AMD-ATI nad produkcją trzeciej odsłony Diablo zrobi użytek z Global Illumination jest to flagowy efekt dostępny tylko na kartach graficznych zgodnych z DirectX 10.1. Global Illumination w grafice 3D to model oświetlenia, w którym każdy obiekt na scenie oświetlany jest zarówno przez światło emitowane bezpośrednio ze źródła światła, jak również przez światło odbite od innych obiektów na scenie (w przeciwieństwie do oświetlenia lokalnego, gdzie obiekty oświetlane są wyłącznie bezpośrednio przez źródło światła). Taki model oświetlenia wymaga zastosowania algorytmów, które są znacznie wolniejsze niż algorytmy oświetlenia lokalnego, jednak pozwala uzyskać znacznie większy stopień realizmu. Przykładowe algorytmy (techniki renderingu) realizujące oświetlenie globalne to mapowanie fotonowe, path tracing, radiosity, Metropolis Light Transport.

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze D3 i SC2 nie bedzie pod DX10, bo wtedy musialbym kupowac nowa grafe... a tego bardzo nie chcę. Niech zostanie tak jak jest w tym demku i bedzie gites.... no chyba ze gra na serio wychodzi pod koniec 2009 lub w 2010 to wtedy dx10 obowiązkowo, ale mam taką cichą nadzieje ze wyjdzie w tym roku, ewentualnie do marca przyszlego roku (tak jak ktos napisal).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak... ruszy pewnie tez na jakis złomach na 640/480 i minimalnych detalach i jak ktos bedzie mial 15fps to sie bedzie podniecał... ja jak w cos gram to lubie miec przepiekną grafe i wykorzystywac cały potencjał gier.

Edytowane przez RaaDeeK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak... ruszy pewnie tez na jakis złomach na 640/480 i minimalnych detalach i jak ktos bedzie mial 15fps to sie bedzie podniecał... ja jak w cos gram to lubie miec przepiekną grafe i wykorzystywac cały potencjał gier.

wpierw zrozum czym są poszczególne tryby DirectX byś później nie musiał wypisywać takich pierdół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak... ruszy pewnie tez na jakis złomach na 640/480 i minimalnych detalach i jak ktos bedzie mial 15fps to sie bedzie podniecał... ja jak w cos gram to lubie miec przepiekną grafe i wykorzystywac cały potencjał gier.

:lol2:

 

Na co dx10 Diablo3 (przecież po tym co widać na gameplayu to pociągnie w full prawie każdy dzisiejszy sredni komp z 8600gt na pokładzie). Inaczej nie może być bo przecież grafa z technicznego pkt jest przeciętna.

 

Dx10.1 to sie do Crysisa 2 nadaje a nie do D3...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol2:

 

Dx10.1 to sie do Crysisa 2 nadaje a nie do D3...

to teraz tak nam sie wydaje bo CryTek nakladl ludziom do glowy ze ich tytul z ustawieniami Very High = mozliwosci DX10 , co bylo oczywistym klamstwem ( Warhead bedzie umozliwial very high pod XP na DX9 ).

 

Ale jesli diablo wyjdzie za 1-2 lat to mysle ze dominowac bedzie Vista ( ktorej standardem jest DX10 ) i to ma na uwadze Blizzard . Wkoncu Microsoft zakonczyl support dla Windows XP wiec to tylko kwestia czasu. A kwestia tego czy Diablo rzeczywiscie skorzysta z pelni mozliwosci DX10 to osobna kwestia.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe ze Keith Lee odniosl sie tylko do nadmiernej kolorystyki w d3, a pominal kwestie duzego podobienstwa do wow'a, charakterystyczne bryly modeli postaci, otoczenia czy ekwipunku (zbroje na sterydach).

w wowie masz wrecz mange czasem, duze oczka, raczki nieproporcjonalne (elfy)

http://files.ithink.pl/Image/world-of-warcraft-a.jpg

to co laczy graficznie wow i d3 to PASTELOWE KOLORY, jesli ktos dostrzega w grafice wiecej podobienstw to chyba w wow nie gral

 

ikony/inwentarz z tym sie zgadzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kolorów to według badań rynku amerykanie wolą bajkowe gumisie a europejczycy gotycki mrok(vide Arcania: A Gothic Tale)... więc albo wezmą pod uwagę Europę pozwalając zmieniać w opcjach filtr jak to zrobił Epic w UT albo jesteśmy załatwieni xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kolorów to według badań rynku amerykanie wolą bajkowe gumisie a europejczycy gotycki mrok(vide Arcania: A Gothic Tale)... więc albo wezmą pod uwagę Europę pozwalając zmieniać w opcjach filtr jak to zrobił Epic w UT albo jesteśmy załatwieni xD

Gdzieś czytałem, że D2 miał najwięcej fanów/graczy w Europie. Jest więc pewnie szansa na Gotyk. Gumisiom mówimy stanowcze nie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jesli diablo wyjdzie za 1-2 lat to mysle ze dominowac bedzie Vista ( ktorej standardem jest DX10 ) i to ma na uwadze Blizzard . Wkoncu Microsoft zakonczyl support dla Windows XP wiec to tylko kwestia czasu. A kwestia tego czy Diablo rzeczywiscie skorzysta z pelni mozliwosci DX10 to osobna kwestia.

1. Microsoft ze wzgledu na ogromna popularnosc XP i prosby uzytkownikow przedluzyl support dla XP do 2014 roku.

2. Za 2 lata to bedzie Windows 7 wiec Vist'cie zapewne nie uda sie zdominowac rynku nigdy.

Edytowane przez moreno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blizzard Entertainment współpracujący blisko z AMD-ATI nad produkcją trzeciej odsłony Diablo zrobi użytek z Global Illumination jest to flagowy efekt dostępny tylko na kartach graficznych zgodnych z DirectX 10.1. Global Illumination w grafice 3D to model oświetlenia, w którym każdy obiekt na scenie oświetlany jest zarówno przez światło emitowane bezpośrednio ze źródła światła, jak również przez światło odbite od innych obiektów na scenie (w przeciwieństwie do oświetlenia lokalnego, gdzie obiekty oświetlane są wyłącznie bezpośrednio przez źródło światła). Taki model oświetlenia wymaga zastosowania algorytmów, które są znacznie wolniejsze niż algorytmy oświetlenia lokalnego, jednak pozwala uzyskać znacznie większy stopień realizmu. Przykładowe algorytmy (techniki renderingu) realizujące oświetlenie globalne to mapowanie fotonowe, path tracing, radiosity, Metropolis Light Transport.

Proszę, nie pisz o czymś, o czym nie masz pojęcia. Jeżeli zagłębił byś się trochę bardziej w temat Global Illumination wiedziałbyś, że każda z tych technik jak photon mapping, radiosity, metropolis light transport, poza prostym ray tracing'iem nie jest możliwa do zrealizowania w real time (na chwile obecną przy wykorzystaniu aktualnej architektury sprzętu). Chwytliwe określenie 'Global Illumination' wykorzystywane przez AMD/ATI nie ma wiele wspólnego z prawdziwym, dynamicznym GI. Sceny wykorzystywane przy prezentacjach jak tutaj:

 

http://www.tgdaily.com/content/view/38145/135/

 

są prekompilowane dla wielu pozycji kamery (nie istnieje możliwość płynnego przemieszczania kamery swobodnie w przestrzeni sceny). Technika ta zostala wykorzystana w Cinema 2.0.

 

http://www.amd.com/us-en/Corporate/AboutAM...tml?redir=cin01

 

Co jest praktycznie bezużyteczne w dynamicznej grze. Używanie określenia Global Illumination jako flagowego efektu DX 10.1 jest mocnym przegięciem...

 

Poza tym do tego co pokazano w tej prezentacji D3 na pewno nie potrzeba GI, oczywiście to jest tylko jakieś demo grafiki które może się jeszcze zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie do czasu premiery zoptymalizują Diablo do działania pod DX9, myślę że wykluczenie tego środowiska byłoby samobójczym strzałem do bramki Blizzard'a. Pomyślmy ilu fanów Diablo ma tak naprawdę kompa zdolnego do pracy w DX10 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Microsoft ze wzgledu na ogromna popularnosc XP i prosby uzytkownikow przedluzyl support dla XP do 2014 roku.

to dziwne ....

czytalem co innego

http://itbiznes.pl/art33041.html

 

Gestem Microsoftu w stronę użytkowników Windows XP jest przedłużenie oferowania pełnego wsparcia technicznego dla systemu do końca 2009 roku oraz świadczenie ograniczonego wsparcia do roku 2014.

taka decyzja napewno wywarla wplyw na producentow oprogramowania, Blizzard tez chce aby ich dziecko mialo zapewnione odpowiednie zaplecze w przyszlosci, dlatego jesli chca zapewnic zywot swojemu nowemu dziecku tak dlugi jak Diablo 2 to nie maja wyjscia jak uznanie Visty.

 

 

 

 

A teraz dziwna wypowiedz jednego z pracownikow Blizzard:

 

Jak napisał na forum World of Warcraft jeden z pracowników Blizzarda (nick: Bashiok):

 

"Generalnie nie jesteśmy miłośnikami rozczulania się nad grą. To tak naprawdę jest frajdą tylko dla jednej osoby, a takiego pojęcia frajdy nie chcemy realizować. O wiele bardziej wolimy promować oraz wspierać sensowny i wymagający umiejętności system, niż mechanikę, która zmusza ludzi do walki przeciwko sobie bez wyraźnego powodu.

 

Jesteśmy skupieni na kooperatywnym trybie Diablo III, dlatego mechanika oraz decyzje projektowe związane z multiplayerem będą wspierały ten element jak to tylko możliwe, nie niszcząc go przy tym.

 

To nie znaczy, że PvP nie będzie, ale to są detale i możliwości, jakie nie były jeszcze przedmiotem naszych dyskusji".

źródło: gram.pl

 

czyli traktuja Player Killing jako niepotrzebny proceder ....

nie wiadomo czy traktowac ta wypowiedz wiazaco , wkoncu to tylko jeden koles powiedzial. Ale ja liczylem na polowanie na uszy innych graczy :)

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taka decyzja napewno wywarla wplyw na producentow oprogramowania, Blizzard tez chce aby ich dziecko mialo zapewnione odpowiednie zaplecze w przyszlosci, dlatego jesli chca zapewnic zywot swojemu nowemu dziecku tak dlugi jak Diablo 2 to nie maja wyjscia jak uznanie Visty.

a z Crysisem to co? działa pod XP i pod Vistę więc ? bo jakbyś sugerował że niby diablo ruszy tylko na 'Viście' Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PK w D2 był raczej na OBN (postacie ściągane z Sieci), niż na CBN. Na Closed nie spotkałem się z PK (nie wiem, jak to było z Ladderem - nie grałem tam)

 

Na CBN pełna kulturka - miałem sosę na 78 poziomie - prośby o taxi, przeniesienie przedmiotów lub szybki duel - nie można było narzekać.

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@satou

 

moreno ma racje ;). Chodzi o sam support dla win xp. To jest prawda ze MS przedłużył support dla tego systemu do 2014 roku to tak btw.

 

Co do PK to mam mieszane uczucia ;] ale nie bede sie tym głowił. Od tego jest Blizzard - licze na to ze zrobią co trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dziwne ....

czytalem co innego

http://itbiznes.pl/art33041.html

 

 

taka decyzja napewno wywarla wplyw na producentow oprogramowania, Blizzard tez chce aby ich dziecko mialo zapewnione odpowiednie zaplecze w przyszlosci, dlatego jesli chca zapewnic zywot swojemu nowemu dziecku tak dlugi jak Diablo 2 to nie maja wyjscia jak uznanie Visty.

 

 

 

 

A teraz dziwna wypowiedz jednego z pracownikow Blizzard:

 

źródło: gram.pl

 

czyli traktuja Player Killing jako niepotrzebny proceder ....

nie wiadomo czy traktowac ta wypowiedz wiazaco , wkoncu to tylko jeden koles powiedzial. Ale ja liczylem na polowanie na uszy innych graczy :)

Moze chodzi o opcje ala w WOW ze ustalasz iz nie chcesz PVP walczyc i tyle...ile razy w d2 wkurzylem sie jak mnie jakis jelen ubil....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HeatheN - PK to nie to samo, co PvP - pewnie to wiesz, ale tu jakby mylisz pojęcia :) PK to walka bez twojego pozwolenia - koleś podchodzi i cię wali, a do PvP obie strony muszą się zgodzić.

masz racje namieszlalem, w d2 samo wyopowiedzenie agresji nie konczylo sie walka z drugiej strony PVP w d2 to byla kwintesencja...napakowac/nakoksic zmierzyc sie z innymi i tyle. Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z Crysisem to co? działa pod XP i pod Vistę więc ? bo jakbyś sugerował że niby diablo ruszy tylko na 'Viście'

ja nie sugeruje nic. Poprostu jesli microsoft podpisal wyrok na XP = nie bedzie kolejnych SP dla XP . Dlatego Vista stanie sie systemem z pelnym wpsarciem technicznym w postaci roznych latek itd. Mysle ze Blizzard dostrzegl ze wszystko zmierza w tym kierunku dlatego zdecydowal sie na wykorzystanie DX10 i supportu dla Visty. Oczywiscie ze Diablo III bedzie dzialal pod XP, ale czy dzisiaj ktos gra w Diablo 2 pod Win 95/98 ?

 

Co do PK to pamietam za czasow Diablo 1 i poczatkach BN jak gildie zrzucaly sie na oplacenie zawodowych PK aby scigali innych PK polujacych na graczy z tych gildii. Wiem ze skomplikowanie to brzmi, ale wtedy tak wlasnie gracze radzili sobie z co bardziej natretnymi "zbirami" ;)

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę, nie pisz o czymś, o czym nie masz pojęcia. Jeżeli zagłębił byś się trochę bardziej w temat Global Illumination wiedziałbyś, że każda z tych technik jak photon mapping, radiosity, metropolis light transport, poza prostym ray tracing'iem nie jest możliwa do zrealizowania w real time (na chwile obecną przy wykorzystaniu aktualnej architektury sprzętu). Chwytliwe określenie 'Global Illumination' wykorzystywane przez AMD/ATI nie ma wiele wspólnego z prawdziwym, dynamicznym GI. Sceny wykorzystywane przy prezentacjach jak tutaj:

 

http://www.tgdaily.com/content/view/38145/135/

 

są prekompilowane dla wielu pozycji kamery (nie istnieje możliwość płynnego przemieszczania kamery swobodnie w przestrzeni sceny). Technika ta zostala wykorzystana w Cinema 2.0.

 

http://www.amd.com/us-en/Corporate/AboutAM...tml?redir=cin01

 

Co jest praktycznie bezużyteczne w dynamicznej grze. Używanie określenia Global Illumination jako flagowego efektu DX 10.1 jest mocnym przegięciem...

 

Poza tym do tego co pokazano w tej prezentacji D3 na pewno nie potrzeba GI, oczywiście to jest tylko jakieś demo grafiki które może się jeszcze zmienić.

A widziałeś (czytałeś) może to ?

 

Karty RADEON HD w pełni wspierają Ray Tracing na DirectX 9

 

Intel od pewnego czasu usilnie stara się promować Ray Tracing (RT) jako przyszłość gier wideo. Firma stara się rozpowszechnić możliwości nowej techniki, gdyż pracuje nad projektem Larabee - architekturą kart graficznych, która ma natywnie wspierać RT. Okazuje się jednak, że to AMD zasłynie jako pierwszy producent wspierający RT.

 

JulesWorld, firma zajmująca się tworzeniem efektów specjalnych bazujących na technice RT dla przemysłu filmowego, stworzyła jakiś czas temu kompletny silnik renderujący, który bazuje na DirectX 9 i wykorzystuje moc kart RADEON HD 2900 XT. Dzięki wykorzystaniu potężnej mocy obliczeniowej kart graficznych, firma rozwija się niezwykle dynamicznie.

 

Niebawem JulesWorld zamierza wydać dwie kompletne technologie wykorzystujące dobrodziejstwa RT, OTOY i LightScape, które mogą wpłynąć na przyszłość efektów specjalnych w filmach i wygląd gier wideo. Opracowany przez firmę silnik renderujący, nie tylko wykorzystuje biblioteki DirectX 9 do generowania obrazu technika RT, ale korzysta także z zaawansowanych algorytmów Tesselacji i wygładzania krawędzi, dostępnych wyłącznie na kartach z serii RADEON HD.

 

Rozwiązanie firmy było już publicznie prezentowane przy okazje premiery zwiastunów filmu Transformers. Na karcie RADEON HD 2900 XT, zwiastuny były renderowane w czasie rzeczywistym z prędkością 20-30 klatek na sekundę w rozdzielczości 720p i bez Anti-Aliasingu. Rendering tej samej sceny na kartach HD 3870 umożliwił osiągnięcie 60 FPS lub 20 FPS z aktywnym wygładzaniem krawędzi.

 

Technologia JulesWorld umożliwia również wykorzystanie kart z serii GeForce 8800 lub nowszych, jednak brak modułu Tesselacji skutecznie ogranicza wydajność. W przyszłości firma planuje wprowadzenie obsługi trybu 1080p lub nawet więcej. Ponadto programiści pracują nad obsługą kart RADEON HD 4800, która rzekomo radzą sobie niesamowicie.

 

Wygląda na to, że przyszłość grafiki komputerowej zapowiada się niezwykle obiecująco.

Źródło: nvision.pl

 

Pozdrawiam :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się z tym spotkałem, ale gadanie gadaniem a jakieś demo dla posiadaczy tych kart mogli by wydać, jeżeli to tak świetnie działa :) wynik 60 klatek(co do transformers) w 720p jest bardzo ciekawy ponieważ czas na jedną klatkę renderowaną na cpu w wytwórni(nie wiem jaka rozdzielczość) liczyło się w godzinach...(jeżeli się mylę poprawcie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...